AamuPanolla

Kiihkoa

Tapahtui eilen aamulla :
Olin ollut yövuorossa. Katselin netflixistä pikku tuhma sarjoja ja haaveilin kunnon panosta. Meillä miehen kanssa on seksi elämä vähän jäänyt junnaamaan paikalleen. Tarpeet tulee tyydytettyä mutta harvoin kokeillaan mitään uutta. No,päätin muuttaa sen asian. Menin aamulla kotiin, kävin pikaisesti suihkussa ja pesin alapään kunnolla jos tilanne johtaisi vaikka suuseksiin. Kuivasin itseni, ja menin alastomana makuuhuoneeseen. Mies nukkui sopivasti melkein selällään. Sanaakaan sanomatta siirsin peiton pois. Olin kiihottunut jo omasta rohkeudesta ja siitä jännityksestä mitä uuden asian kokeilu toi tullessaan. Olin myös työaikana kostunut aivan märäksi omien ajatusleikkien takia. Olin siis valmis ottamaan miehen suoraan syvälle sisälle. Siirsin siis peittoa, ei herännyt. Aloin kiivetä miehen päälle ja tähän hän havahtui. Huomasi että olen alasti, kiihkeä ja lämmin. Suutelin miestä suulle enkä sanonut muuta kun Huomenta. Istuin lantion päälle ja otin kyrvän sisälle hitaasti. Mies huokaisi ja tarttui minua lanteista kiinni ihanilla isoilla käsillään. Tuntui niin hyvältä saada aamu erektio syvälle sisälle. Tilanne oli niin kiihottava koska se ei sisältänyt esileikkiä, mies tuli yllätetyksi ja olin kuvitellut yhdyntää mielessäni jo monta tuntia. Aloin liikkua miehen päällä hitaasti. Miehen kädet määräsivät tahtia, kiihdytin ja samalla taivutin päätäni taakse päin jolloin hiukset hipaisivat omaa selkääni. Jopa se tuntui todella kiihottavalta. Mies siirsi kädet rinnoilleni ja alkoi hyväillä niitä. Huohotin ääneen koska kyrpä syvällä sisällä tuntui niin hyvältä. Mies voihki, kumpikaan ei sanonut mitään. Mies tarttui lanteista ja piti minua painuneena itseään vasten, samalla omaa lantiotaan nostaen ja laukesi sisälleni ihanan parahduksen kera. Kumarruin suutelemaan miestä ja hän läimäytti minua pakaralle. Nousin ja kävin suihkussa, palasin miehen kainaloon. Suutelimme hitaasti ja mies toivotti uudelleen hyvää huomenta. Torkahdin melkein heti. Heräsin siihen kun mies suuteli otsaani ja peitteli, aloitti oman työpäivänsä hyvä huulillaan. Todellakin teen saman uudelleen!

18

695

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urpålle

      hei urpå, k18 sivut on näitä varten.

      • Hyvätkäytöstavathukassa

        Vielä ei ikä riitä, 2 vuoden kuluttua menen varmasti. Eikö äitisi ole opettanut käytöstapoja, kun tuntemattomiakin nimittelet?


    • övyunugvly

      Saahan sitä fantasioida. Mutta seksisivustolle kuuluisi. Ainut intohimo aloittajalla on eksihibitionismi.

    • Mullaonvähän

      samantapaisia. Jos on yöstondis, tekisi mieli hivuttaa peitto neidin päältä ja ottaa pikkuhousut siltä pois, tai laittaa pikkuhousujen lahkeesta se sisään. Olisi kiva herättää nainen siihen, että se on märkä ja panen sitä hellästi. Tuijottaisin sen unisiin silmiin kun se avaa ne ja kiihdyttäisin tahtia. Silleen salakavalasti tunkeutuisin. Ai hitto toi olis unelmaa. Jos ton tekisi taidolla neiti heräisi märästä unesta ja huomaisi oikeasti olevansa pantavana.

    • Untako.van

      Taisit nähdä vain ihanaa unta,mutta kun heräsit niin pettymys valtava, vieressä löllömahainen ja kuorsaava ukko,jolla viimeks seissyt vuonna kivi ja kirves.

    • Jaskaaaaaa

      Onko makkarissamme kamera ?

    • Tosihyvä

      Kirjoitus. Naitatuttaa nyt.

      Hei aloittaja, saatko kirjoitettua tommosen yllärijutun jossain julkisella paikalla. Silleen muilta piilossa, mutta niiden seurassa. Mua himottaa ihan sikana noi kielletyt jutut, missä joutuu pidättelemään ja vaikeroimaan koska tekee liian gutaa. Silleen et meinaa lainehtia yli.

      Se elokuvateatterin takarivi tai joku ravintolan jalkahoito?

      • Jossäsaatsellasen

        miljöön mis... nojaa tarkemmin kun ajattelee... Niin ei liian ruuhkainen paikka. Ehkä se yllätetyksi tulemisen momentti on parempi. Luontopolku tai sellainen. Joku puisto ehkä. Hmmmmm... mitähän näitä olisi?

        Sun sukulaisilla olis aika "kova". Joku tollanen. Hehehehe!

        Omalla kohdalla toi olis turn-down. Mut ei sun.


      • Äääääheihyvä

        Luontopolku. Ei sukulaisia. Eikä miehiä. Paitsi jos se sytytetään sua. Ihan miten vaan.

        Vittu apinoita vaikka sitte.


    • missätyössänoinvoitehdä

      Ap-lla on superstressaava yötyö katella seksifilmejä netflixistä vaa...

      • Tiedätsä

        miten paljon töissä on aikaa ajatella?

        Ootsä missään luovassa duunissa?


      • Taioitkopäässy

        jyvälle luovuudesta? Ajattele itsesi pääsi ulkopuolelle. Ulkoista itsesi. Konfliktit vähenee huomattavasti. Sun pitää osata pelata kuvioita kuvioiden ulkopuolella.


      • Eikäsekysy

        mitään duuninkuvaa. Luovuus on opeteltava.


      • Jostiedät

        japanilaiset "salarii manit" kolhooseissaan, ymmärrät tarpeen kehittää sitä. Noilla on kikkakolmosia kaikille muille "toimistoduunareille". Ei sillä ole väliä missä sä olet. Ajatukset on vapaina jos haluaa.


    • Yksimissä

      suomalaiset on aina alakynnessä, täs Venäjän karhun vieressä, on täydellinen Bushidon tai sen ajatusvirran handlaamattmuus. Te lipitätte persettä niin pitkään, kunnes toi alkavaa skulaamaan. Vältätte negaatiot ja rakennatte oman systeemin.

      • Voittekatsoa

        Mannerheimista mallia. Täydellinen suoritus. Oppi jaappanilaisilta kaukoidässä. Mua vittu ihmetyttää miten näin pienestä kansasta tulee paljon sankarisuorituksia, mutta te vittu kuolaatte kaikkee muuta paitsi omia.

        Käännähti selän niille ja teette niistä pettureita.

        Vitun kateelliset kusipäät.


    • Aamukateellinen

      Oih. Tuosta sessiosta kun tulisi vielä yhdeksän kuukauden päästä Rakastettu lapsi olisi silloin täydellinen tarina.

    • Joojust

      Siitä ei sinulle palkkaa makseta että katselet yövuorossa seksifilmejä.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      40
      2122
    2. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      47
      1674
    3. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      29
      1501
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      32
      1486
    5. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1441
    6. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1425
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      2
      1407
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1341
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1260
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      6
      1229
    Aihe