https://huutokaupat.com/908051
Tuokin lähellä keskustaa.
Jo on asunnot halpoja Ristijärvellä
8
1154
Vastaukset
- Ansmosetä
Oonha se viel. Van kannattaa käydä katsoo remontin jälkeen ei voi halvasta puhua :-)
- ssdsfsdgg
Miten asunto on saatu tuohon kuntoon? Kauhean näköistä..
- ssdsfsdgg
1500e näkyy jääneen hinnaksi.
Myydään
Myydään nettihuutokaupalla ajalla 28.05.2018 - 10.06.2018 ulosmitattu kiinteistö Ristijärvi RN:o 1:209 (697-401-1-209). Tontin pinta-ala n. 0,1887 ha. Kiinteistöllä asuinrakennus.
Rakennusta ei ole tarkistusmitattu eikä kohteesta tehtävät tarjoukset ole pinta-alaperusteisia.
Myyntiehdot tarkemmin myyntiesitteessä ja ulosoton yleiset huutokauppaehdot. - voimaksaamaltaita
eihän sitä ole myyty, edelleen huutokauppa jatkuu
Ei ihan pikkurahalla tuota homepesää laiteta asuttavaan kuntoon - onon
On se jo myyty,hyvän siitä vielä saa
- opilukemaantorvelo
niin ensin käyt sen huutamassa itsellesi, ei taida montaa huutajaa sillä mörskällä olla. Semmottii 100 tonttua kun sijotat,niin astmaatikkona elämäsi loppuun saakka siinä yskit. Yks ainut varmaan huvikseen siitä 500 tarjonnut tällä hetkellä.
- Rahhoo
Jos on rahhoo millä laettoo
- vieras
Onko sijainti hyvä?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1271964
Noniin rakas
Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi1001720Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä
Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy571360Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?761320Multa sulle
Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M311028Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?
Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s47926Nainen, olen tutkinut sinua paljon
Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm51923Onko sulla empatiakykyä?
Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet44882- 109853
- 73846