Urheilulukio

Terorroorr

7

1409

Vastaukset 7

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ipponlehti

On vaan kova tuo Orimattila, Päijät-Hämeen ja koko eteläisen Suomen kunkku, niin aikuisissa kun junnuissa.
      Lisäksi vielä huippuleirit ja kisat.
      Olkaamme ylpeitä ja tukekaamme, hyi judolehti!

• laji_nousuun

Ei kai Orimattilaa tarvitse tukea. Riittää kun tukee lajia ;)

• Judostoliitto

Sellaista se on keskusjohtoisessa urheilusosialismissa. Kaikki taistelevat vallasta ja ne jotka vuorollaan valtaan pääsevät, päättävät kenen kanssa leikkivät. Tsemppiä silti Orimattila!

• Terorrorr

Väärinkäsitysten summa - nyt asia on oikaistu ja juttu julkaistu

Kiitos Judolehti

TeroR

• Judomukana

Hieno juttu, mutta mahtuuko sinne muita judokoita, jos kok OrimJS kilparyhmä sinne menee....

• jepu

Tuo on hienoa että nuorille luodaan kyseinen mahdollisuus. Muutama perustavanlaatuinen kysymys kyllä herää. ! 1) kuka muka valmentaa? 2) lahden lyseon urheilulukion taso on aivan eri. Erkko lukioon pääsi tänä vuonna lukuaineiden keskiarvolla 7, Lahen lyseoon 8,47 keskiarvolla ja hakukriteerit ovat aivan eriluokkaa/tasoa. Mutta ei olla muutos-/kehitysvastaisia. Tuo on loistojuttu. Ei kyseisen seuran julkisuushakuisuutta tarvitse siltä ymmärtää täysin. Ei se harrastajien vika ole.

• jepu

Faktat ja taustainfot puutuvat melkeimpä aina. Journalismin moraali on täysin kateissa. Anteeksi 7-päivää lehti, mutta tämä samaa tasoa niin somessa, kuin muissa medioissa. Hienoa, että henkilö kirjoittaa omalla nimellään, toisin kuten allekirjoittanut. Tarkoitusperät on vaan aina ? Mutta kuten totesin, todella hieno asia ja suositeltavaa tekemistä muuallekin suomeen!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitä mieltä olet?

Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo
      Ikävä
      192
      2031
    2. Muistakaa pojat tämä.

Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.
      Ikävä
      158
      1402
    3. Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin

Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset
      Ikävä
      223
      1030
    4. Oletko päättänyt

Että luovutat minun suhteeni
      Ikävä
      71
      907
    5. Kuinka lähellä hän asuu?

🤗
      Ikävä
      58
      888
    6. Pahoin pelkään nainen

että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus
      Ikävä
      71
      813
    7. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      47
      803
    8. 93
      767
    9. Martina avaa suhdettaan

IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt
      Kotimaiset julkkisjuorut
      200
      687
    10. Martinan alamäki jatkuu

Surkeasti menee ... https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/f899cee6-e216-4bd1-be3e-c61f68e67a4c ”Surkeasti kulkee”
      Kotimaiset julkkisjuorut
      151
      666
    Aihe