Laitetaan tämä nyt tänne, kun judolehti ei suostunut julkaisemaan? Eikä taida muuta
valtakunnallista "uutiskanavaa" lajille enää olla olemassa?
https://web.orimattila.fi/palvelut/rakentaminen/vapaat-tontit/9-info/tiedotteet/772-erkko-lukioon-urheilulinja-syksylla-2019
TeroR
Urheilulukio
7
1409
Vastaukset
- ipponlehti
On vaan kova tuo Orimattila, Päijät-Hämeen ja koko eteläisen Suomen kunkku, niin aikuisissa kun junnuissa.
Lisäksi vielä huippuleirit ja kisat.
Olkaamme ylpeitä ja tukekaamme, hyi judolehti! - laji_nousuun
Ei kai Orimattilaa tarvitse tukea. Riittää kun tukee lajia ;)
- Judostoliitto
Sellaista se on keskusjohtoisessa urheilusosialismissa. Kaikki taistelevat vallasta ja ne jotka vuorollaan valtaan pääsevät, päättävät kenen kanssa leikkivät. Tsemppiä silti Orimattila!
- Terorrorr
Väärinkäsitysten summa - nyt asia on oikaistu ja juttu julkaistu
Kiitos Judolehti
TeroR- Judomukana
Hieno juttu, mutta mahtuuko sinne muita judokoita, jos kok OrimJS kilparyhmä sinne menee....
- jepu
Tuo on hienoa että nuorille luodaan kyseinen mahdollisuus. Muutama perustavanlaatuinen kysymys kyllä herää. ! 1) kuka muka valmentaa? 2) lahden lyseon urheilulukion taso on aivan eri. Erkko lukioon pääsi tänä vuonna lukuaineiden keskiarvolla 7, Lahen lyseoon 8,47 keskiarvolla ja hakukriteerit ovat aivan eriluokkaa/tasoa. Mutta ei olla muutos-/kehitysvastaisia. Tuo on loistojuttu. Ei kyseisen seuran julkisuushakuisuutta tarvitse siltä ymmärtää täysin. Ei se harrastajien vika ole.
- jepu
Faktat ja taustainfot puutuvat melkeimpä aina. Journalismin moraali on täysin kateissa. Anteeksi 7-päivää lehti, mutta tämä samaa tasoa niin somessa, kuin muissa medioissa. Hienoa, että henkilö kirjoittaa omalla nimellään, toisin kuten allekirjoittanut. Tarkoitusperät on vaan aina ? Mutta kuten totesin, todella hieno asia ja suositeltavaa tekemistä muuallekin suomeen!
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1181157
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89874Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede18699- 74674
Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat276655- 88653
- 107604
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.49533- 26532
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet102473