Miten toimitaan värikynillä maalatessa valkoisen värin suhteen?
Jätetäänkö paperi vain valkoiseksi niin kuin vesivärityössä vai toimitaanko jotenkin muuten?
Valkoinen väri piirustuksessa/maalauksessa
7
1000
Vastaukset
- Piirtelijä
Olisin myös kiinnostunut kuulemaan tekniikoista valkoisen värin suhteen, etenkin kyseessä ollessa mustavalkoinen lyijykynätyö. Olen piirustusvideoita katsellessani nähnyt ihmisten käyttävän jonkinlaista valkoista värikynää, joka peittää hyvin harmaat kohdat? Mikä kynä, mistä?
- AlizarinCrimson
Ainoa, mitä osaan sanoa on, että taidekauppaan kannattaa mennä kyselemään tuota. Valkoinen värikynä? Kai niitä on vähän monia tapoja tehdä lyijykynällä. Valkoisesta värikynästä tuossa yhteydessä en ole ennen kuullut.
- AlizarinCrimson
Ajattelin vähän.
Saatat tarkoittaa stomppia, se on väline lyijyjynän levillämiseen, parempi kuin sormi. Saa taidekaupasta, jos tämä yhtään auttaa...
- kuvaartessami
En halua auttaa ilmaiseksi. Käy kursseilla.
- opetteleva
Olipa tyly vastaus.
Ensinnäkään en ole edes kuullut värikynä kursseista, lieneekö sellaisia olemassakaan!
Toiseksi vaikka olisikin niin mulla ei ole liikuntaesteisenä mahdollisuus millekkään kurssille.
Toivoisin kysymykseeni asiallisia vastauksia.
- koloriitti
sä saat sen, tyttö! chemppiä!
- Yritetty-on
Mitä värikyniä käytät? Sun täytyy nyt kokeilla ja keksiä itse, koska jos toinen jotain sanoo, niin ehkä se ei toiselle edes ollenkaan sovi. Tosin valkoista et värikynillä värillisen päälle valkoisella enää saa. Sillä voi sävyttää, mutta ei enää saada uudestaan vahvaa väriä valkoiseksi.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 773174
- 492400
- 322107
Sinkkujen kommentti järkyttävään raiskaukseen
Mikä on kommenttisi tähän järkyttävään raiskaukseen? https://www.is.fi/uutiset/art-2000011204617.html Malmin kohuttu sa4812102- 1371879
- 311745
Ryöstö hyrynsalmella!
Ketkä ryösti kultasepänliikkeen hyryllä!? 😮 https://yle.fi/a/74-20159313291701Sukuvikaako ?
Jälleen löytyi vastuulliseen liikennekäyttäytymiseen kasvatettu iisalmelainen nuori mies: Nuori mies kuollut liikenne91546Joskus mietin
miten pienestä se olisi ollut kiinni, että et koskaan olisi tullut käymään elämässäni. Jos jokin asia olisi mennyt toisi51260Hyvää yötä
Söpöstelen kaivattuni kanssa haaveissani. Halaan tyynyä ja leikin että hän on tässä ihan kiinni. *olet ajatuksissani61234