Miltä ihastus tuntuu

Uutta yritystä kehiin hiljasuuden rikkomiseksi 😉

Miltä ihastuminen/ihastuneena oleminen sinusta tuntuu? Ihastutko usein vai harvoin? Hyppäävätkö ihastustunteesi yleensä yhtäkkiä "puskista" vai kehittyvätkö ne vähitellen? Oletko nyt ihastunut? 😊

6

500

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Bitchplz

      Siis eikö sulla oikeesti oo mitään muuta elämää kuin kirjotella tota samaa ympäri palstaa?

      • No rikkoutuihan se hiljasuus vaikkei ehkä ihan toivotulla tavalla 😉 Kiitos kysymästä, mulla on myös muuta elämää. Onkos sulla?


      • EiPahalla
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No rikkoutuihan se hiljasuus vaikkei ehkä ihan toivotulla tavalla 😉 Kiitos kysymästä, mulla on myös muuta elämää. Onkos sulla?

        Mäkään en halua olla ilkeä, tai pahoittaa mieltäsi, mutta en minäkään ymmärrä, että mikä pakkomielle sinulla on "rikkoa hiljaisuus" täällä? Jos on hiljaista, niin sitten on? Ja jos jollain on jotain halua keskustella, niin varmaan kertoo sitten itse, miksi tarvii kaivamalla kaivaa?


      • EiPahalla kirjoitti:

        Mäkään en halua olla ilkeä, tai pahoittaa mieltäsi, mutta en minäkään ymmärrä, että mikä pakkomielle sinulla on "rikkoa hiljaisuus" täällä? Jos on hiljaista, niin sitten on? Ja jos jollain on jotain halua keskustella, niin varmaan kertoo sitten itse, miksi tarvii kaivamalla kaivaa?

        No kiva kun et säKÄÄN halua olla 😉 En mäkään halua. Mua kiinnostas tietää, jotta mistä sä oot tommosen pakkomielle asian repässy? Eikös keskustelupalstalla yleensä oo tapana keskustella (jotkut tyypit kyllä tykkää enempi vaan huudella väliin 😉)?
        Noudatatko sä ite tota sun taktiikkaasi ja jos noudatat, niin toimitko siten live-elämässäkin vai ainoastaan keskustelupalstoilla? Siis oot aina hiljaa ja oottelet, että muut pukahtaa? Ja jos kukaan muu ei pukaha, niin sitten ollaan hiljaa hamaan tappiin.
        No joo ihan sama mulle, kukin tavallaan.
        Mukavaa päivää nyt kuitenkin 😊


      • EiPahalla
        En_osaaEn_tunne kirjoitti:

        No kiva kun et säKÄÄN halua olla 😉 En mäkään halua. Mua kiinnostas tietää, jotta mistä sä oot tommosen pakkomielle asian repässy? Eikös keskustelupalstalla yleensä oo tapana keskustella (jotkut tyypit kyllä tykkää enempi vaan huudella väliin 😉)?
        Noudatatko sä ite tota sun taktiikkaasi ja jos noudatat, niin toimitko siten live-elämässäkin vai ainoastaan keskustelupalstoilla? Siis oot aina hiljaa ja oottelet, että muut pukahtaa? Ja jos kukaan muu ei pukaha, niin sitten ollaan hiljaa hamaan tappiin.
        No joo ihan sama mulle, kukin tavallaan.
        Mukavaa päivää nyt kuitenkin 😊

        Tarkoitin aloitustasi "uutta yritystä kehiin hiljaisuuden rikkomiseksi". Muissakin ketjuissa olet kommentoinut, miten ne eivät ole ottaneet "tuulta alleen". Ei kai siinä, pui toki näitä ihastusasioita täällä ja monessa ketjussa, niin kauan kuin siltä tuntuu ja "riko hiljaisuus". Mietin vaan, kun muilla palstoilla esim. lesbojen ja homojen palstoilla ihmiset osaavat kyllä näköjään keskustella, kun heillä siihen tarvetta on, ilman että joku kaivamalla kaivaa. Ja sekin, että mikä lopputulos näillä kaivamisilla on ollut, senkin pitäisi kertoa jotain. Mutta kiitos, mukavaa viikonlopun jatkoa sinulle.


      • EiPahalla kirjoitti:

        Tarkoitin aloitustasi "uutta yritystä kehiin hiljaisuuden rikkomiseksi". Muissakin ketjuissa olet kommentoinut, miten ne eivät ole ottaneet "tuulta alleen". Ei kai siinä, pui toki näitä ihastusasioita täällä ja monessa ketjussa, niin kauan kuin siltä tuntuu ja "riko hiljaisuus". Mietin vaan, kun muilla palstoilla esim. lesbojen ja homojen palstoilla ihmiset osaavat kyllä näköjään keskustella, kun heillä siihen tarvetta on, ilman että joku kaivamalla kaivaa. Ja sekin, että mikä lopputulos näillä kaivamisilla on ollut, senkin pitäisi kertoa jotain. Mutta kiitos, mukavaa viikonlopun jatkoa sinulle.

        Kiitos! Totta osin nuokin eli jos ei hotsita niin antaabi olla 😉
        Ps. Tässä tyypeille kesäbiisiä
        https://youtu.be/EUipfmAeyDE
        Mukavaa kesää kaikille hiljaisille ja muillekin! 😂


    Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6233
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3986
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      262
      2397
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1940
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1403
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1306
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1087
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1050
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      77
      996
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      39
      971
    Aihe