uusi startti on jo ja akkukin pyörittää hyvin mutta aina ei lähde käyntiin heti.
Missä vika? Muuten hyvä auto ja jo kaksi vuotta toiminut kohtuullisesti.
Käynnistysvaikeuksia lämpimänä Laguna 2003 1.6
3
367
Vastaukset 3
- laguuna
Lainaan yhtä viestiketjua josta itse sain avun samanlaiseen vaivaan:
"Vika vauhtipyörän asentoanturin liittimessä.
Ei saa kosketusta, niinpä ei tunnista yläkuolokohtaa eikä lähde käyntiin. Eli löytyy kytkinkopan päältä, vauhtipyörän yläpuolella. Rautakaari jossa on anturi keskellä. Näkee paremmin kun ottaa ilmanputsarin ensimmäisen kotelon pois. Avuksi on peili.
Moottorin päältä oikealta ohi, sille puolelle kun jää vaihdelaatikko, niin anturi on siinä päällä moottorin kyljessä kiinni. Siinä on kaareva rauta, joka on kahdella pultilla muistaakseni kiinni. Anturi sojottaa alas reiästä läpi josta se "haistelee" vauhtipyörän kehältä moottorin eli kampiakselin pyörintänopeuden. Pultit irti ja liitin, ja harjaat anturipään ja CRC:tä liittimelle."
Kannattaa ainakin kokeilla.- rfrrfrfrrfrfr
Kiitos vinkistä. Olen itsekin tehnyt näitä helppokorjauksia ilmaläppäkotelon kanssa ja on toiminut senjälkeen. Toinen vaihoehto on korjaamoystävällinen ja maksaa noin 700 euroa ja korjaamo kiittää.
'
Käynnistysvaikeuksissa testaan vielä akun ja kaapelit.
- ddddddddddeswsww
nyt taasen lähtee kun olen putsannut ilmaläppäkotelon kiinnitykset ja vaihtanut uuteen erittäin likaisen ilmanputsarin. katsotaan kuinka kauan toimii.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tässä ovat Elämäni biisi vieraat lauantai 19.9. - Yksi vieras on kohuttu TTK-juontajaehdokas
Elämäni biisi vieraslista on harvinaisen mielenkiintoinen lauantaina. Mukana myös kohuttu TTK-juontajaehdokas, josta ei211341Mies joka on oikeasti kiinnostunut
Ja näkee sut pitkäaikaisena kumppanina, siirtää vaikka vuoria selvittääkseen asiat eikä ota pienintäkään riskiä menettää1331241- 641230
- 1081215
Kunnanhallitus
Miten käy täällä vuosia tuomioita jakaneelle valittajalle, hovioikeus hylännyt kaikki syytteet.671049- 109999
Rauha, sopiiko
Ei häiritä enää toisiamme. Annetaan molemmille rauha unohtaa, pyydän tätä todella. Kiitos. Miehelle.94957Miesten (epä)viehättävyydestä kysymys
Mieltä askarruttava asia, liki dilemma. Palstallahan jotkut miesoletetut usein toteavat, että kaikki naiset tavoittelev182923- 84847
- 43824
Ei siitä pääse yli, eikä ympäri!
Pakko se on myöntää ja tunnustaa. Olisin halunnut p*nna sinua sydämeni kyllyydestä. Itseäni vanhemmalle naiselle66791Myönnetään, tunnen lämpimiä tunteita kohtaasi
Vaikutat tosin liian hyvältä ollaksesi totta. Komeita miehiä on maailma pullollaan mutta sinussa on jotain.....50686- 43656
- 58653
- 70636
- 98628
Humppila korvasi johtajia tekoälyllä
https://yle.fi/a/74-20215155 Humppilassa on lakkautettu teknisen ja hallintojohtajan virat. Säästöä tuli hetkessä 15087618Perhoseni (miehelle)
Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r123592- 52564
Mnot, miksi sinulle on tärkeää solvata uskovia?
Onko sinulla joku katkeruus tai peräti viha heitä kohtaan? Kirjoituksesi nimittäin tihkuvat katkeruutta ja vihaa uskovi307555