Mulla on vähän äänenmurros alkanu tulemaan ja tytöt alkanu kiinnostamaan. Pari finniä naamalla ja vanhemmat tuntuu ärsyttäviltä joskus. Joten onko mulla murrosikä alkanu vai ei? Haluisin tietää.
Onko mulla murrosikä alkanu?
5
809
Vastaukset
Muuten oon 11 vuotias
- Lollol
No siis jos sulla äänenmurros on alkanut, niin kyllähän se murrosikä on jo ovella :D
- Miss19
Mee Googlaa!
- Poika14v
Äänenmurros alkaa murrosiän alun jälkeen?
Ainakin itsellä oli ainakin näin. - pitkätukka-68
Onhan se selvästi alkanut.
Finnit mua tietty vähän ärsytti (ei ne onneksi tyttöjä pahemmin haitannut), mut mua nolotti murrosiässä ehkä eniten kun puhuin, niin tuli niitä kiekaisuja.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 925414
Suomen kaksikielisyys - täyttä huuhaata
Eivätkö muuten yksilöt pysty arvioimaan mitä kieliä he tarvitsevat? Ulkomaalaiselle osaajalle riittää Suomessa kielitai774741Työeläkeloisinta 27,5 mrd. per vuosi
Tuo kaikki on pois palkansaajien ostovoimasta. Ja sitten puupäät ihmettelee miksei Suomen talous kasva. No eihän se kas1384699Mikä on vaikeinta siinä, että menetti yhteyden kaivattuun, jota vielä ajattelee?
Mikä jäi kaihertamaan? Jos jokin olisi voinut mennä toisin, mitä se olisi ollut? Mitä olisit toivonut vielä ehtiväsi san3672124- 961778
- 991637
- 2571517
- 3561232
Pääsit koskettamaan
Sellaista osaa minussa jota kukaan ei ole ennen koskettanut. Siksi on hyvin vaikea unohtaa sinut kokonaan.581064- 2001031