NHL-vahvistukset

Ravenclaw

Miten veikkaatte SM-liigan play-offien menevän nyt kun NHL-pelaajat voivat jäädä esim. TPS:n, HIFK:n ja Lukkoon? Ottaako TPS voittomaljan Saku Koivun johdolla? Varmasti myös katsojamääriin tällä on positiivinen vaikutus.

36

4405

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Hockeyfan

Turkusessa pelataan tänä vuonna korkeintaan pronssipelit.

Kärppälauma voi päästä loppuotteluihin asti mutta epäilen että hiipuvat jo ennen. Kuitenkin jos finaalissa pelaa jokerit ja kärpät niin minkkilauma saa pataan finaalisssa 3-0.

• nolli

kyllä voi olla niin että turkuseesssa juhlitaan kultaa.. on se sen verran kova porukka... tai sitte hkisssä..

• TööT
        nolli kirjoitti:

kyllä voi olla niin että turkuseesssa juhlitaan kultaa.. on se sen verran kova porukka... tai sitte hkisssä..

Te olette kaikki aivan väärässä. Minulla on vahva usko siihen että Pelicans nousee ja putsaa pöydän.

• minä vaan
        nolli kirjoitti:

no jos oikein ajatellaan niin ja jos rolle tulee takaisin niin eiköhän tolla Lukollakin jotain sanottavaa mahtas olla.

• MrSampo
        TööT kirjoitti:

Te olette kaikki aivan väärässä. Minulla on vahva usko siihen että Pelicans nousee ja putsaa pöydän.

No mitä luulet kai toi oli vitsi...

• Mark78
        MrSampo kirjoitti:

se tuskin oli, totisinta totta.

• TööT
        MrSampo kirjoitti:

Käypäs katsomassa sarjataulukko ja laske piste-ero Ässien ja Pelicansin välillä. Siitäpähän sen sitten näet.

• kurko

Ei yks mies mestaruutta tuo.. Kyllä Kärpät uusii mestaruuen.Paras kokonaisuus

• kääk

Kärpät uusii mestaruuden. SE on varma, koska
        KÄRPÄT on yksinkertasesti PARHAITA.

• Mark78
        kääk kirjoitti:

Kärpät uusii mestaruuden. SE on varma, koska
        KÄRPÄT on yksinkertasesti PARHAITA.

yllättävän ailahtelevainen tällä kaudella, varmuus puuttuu ja puolustus pää vuotaa pahasti

• Sami79

Tepsi voittaa kultaa!!!!!!!!!!!!!!

• Hifk-Fani

Jokerit,Kärpät,HPK tai Hifk voittaa tänä vuonna mestaruuden...

• Mustat cobrat

Kyllä se Tps juhlii sm-kultaa täällä kertaa.Kärpät ja jokerit ei jaksa loppuu asti.Finaleista tulee tasa väkisiä hifk kanssa mutta Mikko rautee tekee 5 finalissa ratkaisu maalin ja poika tulee kotiin:)

• joku poika-92

Tappara voittaa! (jos pääsee play-offeihin!)

• Jasu

Tapparahan sen mestaruuden viä!

• Play off jäbä

En tiedä.että miten käy,mutta vaikka asunkin lapissa niin ehdoton suosikki on kärpät.......mutta TPS:änn miehillä on paljon NHL vahvistuksia. katsotaan miten käy?

• Mark78

Eihän niitä ole kuin pari...

• Debbie

Olen sitä mieltä, että NHL on ollut monenkin asian haittana jo kauan. Yksi on tietenkin se, että näitä suomalaisia superlahjakkaita pelaajia haalitaan valtameren taakse pilvin pimein ja joukkueista lähtee usein huippuveskarin lisäksi luottohyökkääjiä ja -puolustajia. Se harmittaa aina, kun niitä varauslistoja näkee.

Mutta tätä kysymystä voisin kommentoida vielä. Kyllähän Lukko hyötyy tästä pirun moisesti - kun Roloson pelaa vielä heillä loppukauden. Ja ilman muuta Jokerit saattaa nousta viime vuodesta taulukoissa. Oletan kuitenkin, että keskikastissa oleva HPK pitäisi hyvän vireensä loppuun asti, eikä luovuttaisi aivan yhtä hevillä kuin aikaisempina kausina on nähty.

Kärpät uusii mestaruutensa. Se jos mikä olisi lohdullista näitä NHL -vahvisteisia joukkueita vastaan... Kärpät on sitä paitsi materiaaliltaan yhä mestariainesta, joten kannu pysyköön Raksilassa vielä ensi kaudenkin.

Jokerit sijoittuu Pleijareiden jälkeen kakkoseksi. Jortikalta palaa pinna monen monta kertaa, kun miehistö loukkaa itseään näin Pleijareissa... Mä uskon, että se niiden maalivahti ei voi olla aina onnekas. Thomas imuroi ja haparoi loppupeleissä.

Kolmanneksi tulee jokin yllätysnimi. Siitä voidaan kiistellä ja sitä voidaan povailla. Tasaväkisiä joukkueita löytyy, mutta millähän niistä on kestävyyttä tarpeeksi?

• MrSampo

TPS vie koko roskan nii et korvat soi ei kärpän pojat kerkee ees kärppää sanoo ku tps heiluttaa maljaa sakun johdolla

• janski

kyllä maailma on mennyt...sinne jos tps voittaa.Sama koskee muita.HIFK JYRÄÄ

• Mark78
        janski kirjoitti:

kyllä maailma on mennyt...sinne jos tps voittaa.Sama koskee muita.HIFK JYRÄÄ

kun otettaas nhl avut pois, niin se olisi aika tasanen porukka Jokipoikien kanssa...

• Jyrki93

nähän puhut asiaa

• tietäjä89

on Hifki ja HPK

• Verkko soi

Jokerit ja HPK ovat pelanneet tasasen varmasti,mutta eiköhänse KÄRPÄT kuitenki vie mestaruuden.

• akkh

Kyllä jää Sakut ja Ollit ym. Hämeen Parasta Kiekkoa pelaavan joukkueen jalkoihin. Lyhenne HPK voidaan sanoa SPK eli Suomen Parasta Kiekkoa.

• Maza

Parasta kahvaamista kyllä.Siinä oot oikeessa.

• Jyrki93

ei voi muuta sanoa ku että Koivu on jagr jälkeen paras pelaaja

• Maza

Niin siitä TPS:n voitosta voidaan kyllä olla montaa eri mieltä. Jos eilisen Ässät-pelin perusteella aloitetaan hehkutta TPS:n voittoa,niin metsään mennään ja kovaa.Ehkä kaikkien aikojen huonoin peli jonka olen nähnyt.

• niin... turkulaisten ainoalla "ylpeydellä" kaksi viimeisintä ottelua yhteensä maalisuhteella 0-2 ja pisteitä niistä ALLE 1...

ei kai mitään voi nykyään voittaa jos ei osaa maaleja tehdä??

• finaalissa

se on tosi asia.

ja harkimon jengi häviää hopeaa

• man-legally
        finaalissa kirjoitti:

se on tosi asia.

ja harkimon jengi häviää hopeaa

Jokerien ylivoimaan en usko.heikkoutena eilinen jyppiä 3 - 1 vastaan kärsitty tappio.

• Jyrki93
        sissiradisti kirjoitti:

niin... turkulaisten ainoalla "ylpeydellä" kaksi viimeisintä ottelua yhteensä maalisuhteella 0-2 ja pisteitä niistä ALLE 1...

ei kai mitään voi nykyään voittaa jos ei osaa maaleja tehdä??

mitä te siinä toisia joukkueita haukutte menkää ite pelaamaan

• Jyrki93 kirjoitti:

mitä te siinä toisia joukkueita haukutte menkää ite pelaamaan

en mä ole mitään joukkuetta tarkoittanut haukkua, mut SM-liigassa tosiasia on nykyään se, että jos ite ei tee maaliakaan, ni ei voita

• Jyp se on...

Jos kerta Jokerit on mestari edokas on myös Jyp. Veikkaan ite et Jyp päsee ainakin 3 joukkoon ku pelannu hyvin viimeiset 10 ottelua ja hävinnu vain pari ottelua ja niissäkin vain 1-2 maalia.

• man-legally

ÄSSÄT-LUKKO 5 - 2. LUKKO-ÄSSÄT 3 - 1
        ÄSSÄT-LUKKO 2 - 4
        LUKKO MESTARI VOITOIN 4 - 0

• LUKKO IKONI
        man-legally kirjoitti:

ÄSSÄT-LUKKO 5 - 2. LUKKO-ÄSSÄT 3 - 1
        ÄSSÄT-LUKKO 2 - 4
        LUKKO MESTARI VOITOIN 4 - 0

LUKKO VIE KANNUN EEPI HÄMÄLÄISEN JOHDOLLA JA KO ROLOSON PALAA NII FINAALIS ON LUKKO-KÄRPÄT JA WANHAN RAUMAN TORI ON VARATTU LUKON JUHLINTAAN KO LUKKO VOITTAA MINKKILAUMAN 4-0!

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomi julkaisi varautumisoppaan

Että sellanen tappaus. Kun kriisitilanne iskee, niin on mentävä nettiin ja luettava ohjeet suomi.fi -sivuilta. Onkohan j
      Maailman menoa
      224
      1958
    2. Kuhmo tekisi perässä

Lomauttakaa kaupungin talolta turhat lattiankuluttajat pois, kuten naapuripitäjä
      Kuhmo
      10
      1758
    3. Miehille kysymys

Onko näin, että jos miestä kiinnostaa tarpeeksi niin hän kyllä ottaa vaikka riskin pakeista ja osoittaa sen kiinnostukse
      Tunteet
      54
      1216
    4. Onko telepatia totta

Epäilen että minulla ja eräällä henkilöllä on vahva telepatia yhteys. Jos ajattelen jotain hän julkaisee aiheesta jotaki
      Ikävä
      80
      1055
    5. Missä Kaisa Lepola, siellä filunki ja sekasotku

Näin se taas nähtiin, ajolähtöjen taakse on joka kerta jääneet savuavat rauniot, oli työpaikka mikä tahansa.
      Forssa
      17
      998
    6. TTK:sta tippunut Arja Koriseva teki erityisen teon kyynelsilmin: "Mä olen ihan järjettömän..."

Kiitos tuhannesti Tanssii Tähtien Kanssa -tansseistanne, Arja Koriseva ja Valtteri Palin! Lue lisää: https://www.suomi
      Tanssii tähtien kanssa
      15
      940
    7. Miksi kaivattusi on

erityinen? ❤️‍🔥
      Ikävä
      46
      855
    8. Nainen, olen niin pettynyt

Ehkä se tästä vielä paremmaksi muuttuu. Yritän itseäni parantaa ja antaa itse itselleni terapiaa, mutta eihän se mitään
      Ikävä
      89
      844
    9. Ootko nainen jo rauhoittunut

Vai vieläkö nousee savua päästä?
      Ikävä
      70
      792
    10. Haluaisin jo

Myöntää nämä tunteet sinulle face to face. En uskalla vain nolata itseäni enää. Enkä pysty elämäänkin näiden kanssa jos
      Ikävä
      42
      784
    Aihe