Karhukoira haluaa koko ajan paijauksia ?

tiiiituus82

Mikä neuvoksi meidän 9v karhukoira nartulle, Kerran joku yli vuosi sitten aloitin sille antaa masupaijauksia sekä masupajauksia sitten hierosin käpälät jalat sekä selän josta se tykkäsi kovasti näitä paijauksia tein sille aina silloin tällöin ja jos lopetin liian aikasin niin silloin alkoi haukkumaan että liian vähän lisää paijauksia sitten sitä piti paijata lissee kunnes oli tyytyväinen jonkun ajan kuluttua.
Nyt keväällä tein samat paijaukset ja varmaa joku 20 minuuttia putkeen paijasin ja hierosin sitten kun lopetin niin oli tosi tyytyväinen eikä alkanut haukkumaan vaan meni tyytyväisenä koppiin.
Mutta nyt olen alkanut huomaamaan kun esm tossa teen piha hommia niin koira jatkuvasti raapii housuja vasten ja sit kun katon koiraa niin se kellahtaa selälleen ja alkaa vaatimaan masupaijauksia, esm jos tuun autolla pihaan niin eikö ennen rappusia taas kellahtaa mun eteen selällee ja pyytää rapsuttaa massupaijauksia jos en tee niin alkaa haukkumaan. Ja nyt teen mitä tahansa tossa piha hommia niin lähes joka hetki jos koira on mun lähettyvillä niin se kellahtaa jatkuvalla syötöllä taas selälleen ja alkaa vaatimaan paijauksia.
kunnes välillä paijaan hetken ja jatkan pihahommia niin taas haukutaan että lisää. Eli se ei tee tuossa kun mua seuraa ja jatkuvasti kellahtaa mun eteen selälleen ja vaatii paijauksia.
Eilen naapuri kävi tuossa pihalle niin se koira meni sen eteen ja kellahti sen eteen vaatimaan paijauksia. Naapuri ei tosin ymmärtänyt mitä se oikein tarkoitti : )
Mutta siis mikä neuvoksi tälläiseen ongelmaan?
En kai ole mennyt sitä tekemään että olen sen hemmotellut pilalle? :)
Onko kellään ollut vastaavaa ongelmaa?

4

258

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • asiantuntija2

tälläiset nuo nartut ovat, koiratkin.

• koiraviesinävikiset

Oletko hemmotellut sen pilalle? Tavallaan. Ennemminkin opettanut sille että sinä taivut sen tahtoon.
      Se on nyt sinun pomosi tässä asiassa ja sinä olet se joka vikisee kun se vie.
      Kylmästi vaan jätät rapsuttamatta ihan joka kerta ja olet välittämättä vaikka kuinka haukkumalla komentaisi jos tavan haluat saada loppumaan.

• jhJUU

Neuvoksi, että paijaa sitä, kun se kerran sitä tahtoo. Katkaise kiire ja vietä laatuaikaa koiran kanssa.

• Koiratarvitseerapsutusta

Hellyydenkipeä koira on "ongelma"? Ja VUOSI sitten keksit aloittaa maharapsutukset, kun koiro oli jo kahdeksanvuotias?

:D

Ole kiitollinen, että sulla on helläluonteinen kuonorouva, joka tykkää sinun lisäksesi naapureistakin. Paijaa ja rapsuta 20 minuuttia joka päivä niin pääset kerjäämisongelmasta. Tuttava kertoi raapineensa kultaista noutajaansa 2 tuntia illassa kahdeksan vuotta.

Viimeistään muutaman vuoden kuluttua sulla ei kuitenkaan ole massuolennosta jäljellä kuin hiekkakumpu, nuhjuinen nahkapanta ja iso ikävä.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Nurmossa kuoli 2 Lasta..

Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .
      Seinäjoki
      138
      7715
    2. Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!

Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1935
    3. Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena

Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja
      Maailman menoa
      25
      1900
    4. Miten meinasit

Suhtautua minuun kun taas kohdataan?
      Ikävä
      91
      1623
    5. Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle

Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että
      Maailman menoa
      180
      1555
    6. Tunnekylmä olet

En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p
      Ikävä
      104
      988
    7. Oletko miten

Valmis läheisyyteen?
      Ikävä
      49
      920
    8. Taisit sä sit kuiteski

Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik
      Ikävä
      4
      879
    9. Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme

Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri
      Ikävä
      28
      820
    10. Muistatko hänen

Tuoksunsa? Saako se sinut syttymään? ❤️‍🔥
      Ikävä
      33
      793
    Aihe