Veikkaus ja korruptio

wrkelrkwö

Suomen rahapelimonopolijärjestelmää yritetään kaikin tavoin puolustella julkisuudessa,sillä tuottaahan se yli miljardin kivarahaa poliitikoille jaella omille etujärjestöilleen ristiin rastiin sekä kivoja suojatyöpaikkoja kivoilla liksoilla...

https://yle.fi/aihe/artikkeli/2015/03/16/raha-vai-peliongelmat

Kuka voittaa?

EI ainakaan suomalainen nettipelaaja. Onko niitä ede olemassa - voittavia nettipelaajia?

12

343

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • urheilulle

      Voitot menee harvoille ja valituille, jokaiselle ei riitä voittoja! Kannattaa siis lopettaa pelaaminen nyt eikä peppuaukisena!

    • Syväkurkkutom

      Eli voittajat tosiaan valitaan........

      • Atu

        123


    • Sipiltätulee

      Sipilä tulee. Olet valmis tai et. Rahat pois pässeiltä eliitin taskuun.

    • Yrittäkää nyt idiootit käsittää: valtion ei tarvitse sallia rahapelejä LAINKAAN, ne eivät ole mikään ihmisoikeus. Ne sallitaan nimenomaan siksi, että niillä kerätään rahaa. Joten on täysin aivotonta valittaa rahankeruusta, koska vaihtoehtona olisi "ei pelejä".

      • mitä.selität

        Maltallahan ne nettikasinot sijaitsee, ainakin paperilla.


    • Gjgfvbjr

      Voittajanikit ala valtio ovat: Teresita, Kaskenniitty, Sarijos47,Ismo666, JLaurila2, Pipsanilke2,434344344, 5885858585858, kielo, orvokki13, niittyleinikki, vuokkode,kaikki 55 - 68 - 57 - päätteiset, samoin 33 päätteiset asema33, pyyheas33, aama33jnejne

      Eli nämä SAMAt nikit vetelevät vuorotellen jackpotit javingot hieman eri kokoonpanoin. Jos nämä eivät ole ohjelmoitujavaltion omia imuribotteja, i eat my hat - liquerish hat.

      Jatkuvasti juuri nämä toistuvat. Tai tietyt hasunhauskat: johantulipotti, jokohanytosuu, Taasmävoitin, osuukotaaas jne..

      Myös nelinumeroiset kuten mika2432 jne tai jukki1965 usein tuurwissa. Isot kirjaimet SARTSA1970 jnejne kyllä te opitte, heillä aina tuurit. Lehdistö voisi tutkia, mikäli M unaa!!


      Niin Valtion EI KUULUISI OLLAPELICASINO VAAN YKSITYINEN FIRma JOTKA VELVOITETTUJA MAKSAMAAN TIETYN PROVIKAN VALTSULLE! NYT POLITIKOINTI KANSAN RAHOILLA ON KUVOTTAVAAAAAAA!!! JA KAKSINAAAMAISTA!!! KAVEREILL MASSIT!!

    • Geeesus

      Ihanko uunona uuvatti siellä takarivissä snaoi että cmon, ei valtsu n edes tarvi sællia pelejä joten cmon sallitaan pelk rahankeruunpointillailmanvoittomahdollisuuksiaa8!!!

      Ihanatää meidän valopääsukupolvi! Just teiltäkö leikattiin?!!öh öhöhhöh

      • Ei kukaan pakota pelaamaan. Joten lopettakaa itkeminen.


    • ghfgdfsddg

      valtion MONOPOLIA edustava UHKAPELIFIRMA SIETÄÄ OLLA IHAN STAAANAN REHELLINEN EIKÄ BLUFFATA KANSAA FEIKKIARVONNOILLA!! OLLAAN NOSTaMASSA KANNE JA ULKOMAiNEN YKSIKKÖ SAA KÄYDÄ LÄPI FEIKAN BINGONIKIT; JOTKA VAIKUTTAVAT TYYSTIN KONENIKEILTÄ. JOS PELAAJILLE EI MAINITa ETTÄ FIRMA KÄYTTÄÄ KONENIKKEJÄ MUAkAna; ON sE PETOS_ JA ANTAA VÄÄRÄÄ INFOA PELI SSÄ VOITTOMAHDOLLISUUKSiIN USKOVILLE:
      KALLIS LASKU FEIKALLE JJOUKKOANEETEESSA MIKÄLI KÄY BLUFFFI ILMI!
      MOT!
      smart...sarijos.. hondance.. etcetc... trkkana.
      Kansa ei antanut lupaa bluffaamiseen viihtee nimissä!

      • Ei ole petos, koska ei olennaisesti vaikuta voittomahdollisuuksiin, vaikka väite "omista nikeistä" pitäisi paikkansakin, mistä ei ole esitetty mitään näyttöä. Vainoharhaisten foliohattupäiden väitteet eivät ole todiste vaan pelkästään oire mielisairaudesta. Lopettakaa pelaaminen, jos ei peli miellytä.


    • wrerewrerer

      Ystäväni on laittanut kanteen vireille. Saa nähdä, mikä on lopputulos. Tietenkään ei saa pelaajia huijata pelaamaan olemattomilla voittomahdollisuuksilla, jos pelit täyttävät firman omat pelaajat suurimmalta osalta ja vetävät näin ollen kaikki potit lähestlkoon vain itselleen takaisin. Kyllä - se on petos. Tulee isot rahanpalautukset, mikäli tämä käy ilmi.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      190
      1965
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      113
      1053
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      114
      1046
    4. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      20
      757
    5. 52
      704
    6. Kauhavan häiriköijistä

      Juttua Iltalehdessä. Pakko sanoa että noi nuoret on kyllä ihan pimeitä. Putkin peltoja jupksevat kiusaamaan kun ei tietä
      Kauhava
      32
      643
    7. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      42
      608
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      175
      557
    9. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      528
    10. Auto ajoi päälle?

      Ja pakeni luin iltapäivälehdestä. ! Ken on kuski joka tuollee teki
      Kuusankoski
      9
      482
    Aihe