Onko kukaan täällä kirjoittavista

inkivääri

tilannut FlexRepair-nivellääkettä? Olisin kiinnostunut kuulemaan, auttaako se nivelvaivoihin!
Sisältää ainakin kurkumiinia, inkivääriä ja jotain Boswel-nimistä ainetta.
Tehdään Norjassa.
Mitä mieltä olette kyseisestä aineesta?

183

28375

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • nivelet

Ei vaikuta mitään. Sama huijaus kuin Vitaepro.

Suomen apteekeista saa ostaa Glukosamiini Strong, siinä on edes vähän itua.
      Se lievittää vähän nivelkipuja pitkään käytettynä, nivelrikkoja ei korjaa.

• Anonyymi

Rikkaat norjalaiset viikingit ovat päättäneet kerätä loputkin rahat suomalaisilta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rikkaat norjalaiset viikingit ovat päättäneet kerätä loputkin rahat suomalaisilta.

Hekin tottuivat ryöstelemään Suomen rannoilla silloin, kun viikinki-laivoillaan ajelehtivat ympäriinsä tihutöitään tekemässä. Heitin mielestään suomalaiset olivat tyhmiä. Ja kait ovat heidän mielestään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ainakin totta, parikin ketjua myy elektroniikkaa Suomessa, ja se isoin > laajin huijaus pitsa_ketju on myös nykyään heidän. mitäs muuta ?

Ai niin, Kemiran lannoitetehtaat myivät sossut Norjalaisille jo aikoinaan.

Listaan varmasti löytyy muitakin virmoja..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tuo on ainakin totta, parikin ketjua myy elektroniikkaa Suomessa, ja se isoin > laajin huijaus pitsa_ketju on myös nykyään heidän. mitäs muuta ?

Kyllä ne olivat Porvarit jotka Kemiran myivät Norjaan,katso sen hetkinen hallituspohja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä ne olivat Porvarit jotka Kemiran myivät Norjaan,katso sen hetkinen hallituspohja.

Juuri näin Häkämies omistajaohjauksesta vastaavana ministerinä viime töikseen allekirjoitti sopimuksen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatte te körmeöljyä ihan tavallisista piireistä ja tableteista

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<Se oli muuten Kokoomuksen Häkämies, joka myi lannoitetehtaan norjalaisille, hänellä on muitakin syntejä, tyhmä kun on, miehessä ei ole muuta kuin tiukka ilme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Saatte te körmeöljyä ihan tavallisista piireistä ja tableteista

Että körmeöljyä piireistä. Ihan dadaa koko palsta.
        Se että jokin ei tehoa jollekin ei ole välttämättä huijaus.
        Mikään ei toimi kaikille. Esimerkiksi (yksi vain) inkiväärin ja siitä tehdyt uutteet ovat lukuisissa tutkimuksissa ympari maailmaa todettu monille toimiviiksi useissa vaivoissa.
        Jopa niin, että varsinaiset isot lääketehtaatkin yrittävät tehdä niistä lääkkeitä, vaikka inkivääriä ei voi patentoida.

Se on totta, että nivelvalmisteet eivät tehoa juuri kenellekään.

Se taas ei ole totta, että norjalaiset huijaisivat suomalaisia. JOTKUT norjalaiset voivat huijata suomalaisiaKIN, mutta ei koko Norjan kansa.
        Myös suomalaisia huijaustatuotteita on myyty maailmalla,
        Ei kai kukaan silloin ajattele, että suomalaiset (kansana) huijaavat.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos uskoo kaiken maailman mainoksiin niin saa syyttää itseään.
        Mitkään ravintolisät eivät ole tarpelisia nykyajan ihmisille jotka syövät normaalisti ruokaa joka päivä. Joissain sairaus tiloissa voi ilmetä että elektrolyytit vähenee, silloin saa lääkäriltä toimivan avun, ei kauppiailta jotka ainoastaan tienaavat rahaa näillä tuotteilla.

• Anonyymi

Minun ystävälläni oli paha nivelreuma ja hän sanoi aina että jos hänellä ei olisi ollut koitåraa jota piti käyttää ulkona , niin hän olisi istunut rullatuolissa jo aikoja sitten. Siis liikunta on näissäkin asioissa hyvin tärkeä. Purkista saadut vitamiinit eivät ole tarpeellisia .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Että körmeöljyä piireistä. Ihan dadaa koko palsta.
        Se että jokin ei tehoa jollekin ei ole välttämättä huijaus.
        Mikään ei toimi kaikille. Esimerkiksi (yksi vain) inkiväärin ja siitä tehdyt uutteet ovat lukuisissa tutkimuksissa ympari maailmaa todettu monille toimiviiksi useissa vaivoissa.
        Jopa niin, että varsinaiset isot lääketehtaatkin yrittävät tehdä niistä lääkkeitä, vaikka inkivääriä ei voi patentoida.

Se on totta, että nivelvalmisteet eivät tehoa juuri kenellekään.

Se taas ei ole totta, että norjalaiset huijaisivat suomalaisia. JOTKUT norjalaiset voivat huijata suomalaisiaKIN, mutta ei koko Norjan kansa.
        Myös suomalaisia huijaustatuotteita on myyty maailmalla,
        Ei kai kukaan silloin ajattele, että suomalaiset (kansana) huijaavat.

Kas kun meidän lääkärin lehdessä ei olla näitä usein kokeita edes mainittuna.
        Lääkäri kirjoittaa lääkkeet vaivoihin eikä mitkään joka paikasta ostetut tabletit, silloin kun jotain tavaraa pitää mainostaa niin pitäisi kellot soida että jossain on mätää.
        On ihmisiä jotka ovat allergisia joten kaikille ei edes sovi mitkään inkiväärit.
        Paras kunto saadaan oikeilla vitamiineilla , siis hedelmillä ja juureksilla.
        Mutta jos on liikaa rahaa niin haksahtaa ostelemaan kaiken maailman humulilupulit

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se oli muuten ministeri pekkarinen joka myi lannoitetehtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri näin.
        Hyvä että joku muukin on huomannut sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

<Se oli muuten Kokoomuksen Häkämies, joka myi lannoitetehtaan norjalaisille, hänellä on muitakin syntejä, tyhmä kun on, miehessä ei ole muuta kuin tiukka ilme.

Vuosien Sibyllan ja esiintyneiden nimien tutkiskelusta on sankka totuus : nimi paljastaa mikä ihminen on koska kohtaloon vaikuttaa ihmisen syntymäaika ja nimi.
        Häkämies ilmentää häkää eli tiedetään millainen tulos on.

• rahansamenettänyt

Kaikilta nettifirmoilta ei kannata tuotteita tilata.

Ottavat luottokorttisi numeron ja tili alkaa tyhjentyä kerran kuukaudessa. Näin kävi minulle ja Luottokunta varoitti ettei yhdellekään nettifirmalle joka myy noita "terveystuotteita ja kauneudenhoito tuotteita," ole kovin viisasta antaa luottokortti tietoja.
      Rahat menee ihan varmasti ja tuotteella ei välttämättä ole mitään tehoja.

Jos ostat netistä, lue tarkkaan mitä se pienellä tekstillä kirjpitettu tieto yrityksestä kertoo ja tarkoittaako tilaus yhtä kertalähetystä, vai onko niin sanottu näytetuote ja lähetyksiä seuraa epämääräisen ajan.

Varo!

• Anonyymi

Varo! Sillä pian olet ikuisen ryöstämisen kohteena.
        Kokemusasiantuntija.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varo! Sillä pian olet ikuisen ryöstämisen kohteena.
        Kokemusasiantuntija.

Tilauksen voi maksaa myös laskulla. Itse en lukenu pienellä präntättyä ja jouduin kestotilauksen vangiksi ja sain ison maksu vaatimuksen perintätoimistosta. Eikä ollut kuin numero Norjaan ja onneksi sähköpostiosoite Suomeen. Kapseleista aiheutui minulle mahakipuja, kun 5kpl söin. En yleensä luontaistuotteisiin koske, mutta nyt tilasin mielenhäiriössä.

• Anonyymi

Totta!!! Mulle kävi niin joskus vuosia vuosia sit,ja tililtä lähti 99e !!! Heti pankkiin ja kortin sulku ja tilaukseen uusi pankkikortti.EN enää ikinä anna pankkikortin tietoja!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tilauksen voi maksaa myös laskulla. Itse en lukenu pienellä präntättyä ja jouduin kestotilauksen vangiksi ja sain ison maksu vaatimuksen perintätoimistosta. Eikä ollut kuin numero Norjaan ja onneksi sähköpostiosoite Suomeen. Kapseleista aiheutui minulle mahakipuja, kun 5kpl söin. En yleensä luontaistuotteisiin koske, mutta nyt tilasin mielenhäiriössä.

Totta kai tulee huonoon kuntoon kun syö näitä kaikenmaailman mainostettuja ravintolisiä .

• apua.syömällä

Syö katkarapuja!
      niissä on ihan samaa ainetta kuin noissa glukosamiinissa tms. muka nivellääkkeissä.

Katkaravut joka päivä leivälle, ja valkosipuli inkivääri. Siinä halpa luonnonlääke, minun nivelet tykkää, eikä särje polvet.

• tsatka

Syökää vaan katkarapua joka päivä niin kyllä nousee kolesteroli !

• syön.muutenkin.hyvin

Kenellä nousee, kenellä ei, minulla ei ole noussut, mutta kunto on kohentunut kaikin tavoin.

• yutyutfhgf
        tsatka kirjoitti:

ei kay jos sinulla on luunvalo--eli kihti--eli gaut....muuten alkaa varvas jumia,,,helkutan kipee..

• Anonyymi

Syötkö kuorineen!? Kuorissa sitä On!

• Anonyymi
        tsatka kirjoitti:

Höpö hopö

• Anonyymi
        tsatka kirjoitti:

Ei nous katkaravuilla mikään kolesteroli

• Anonyymi
        syön.muutenkin.hyvin kirjoitti:

Kenellä nousee, kenellä ei, minulla ei ole noussut, mutta kunto on kohentunut kaikin tavoin.

Ihan niin ihmiset ovat erilaisia kaikille ei sovi nämä mainostettu lisäaineet

• inkivääri

Ostan aina jälkivaatimuksella, tuote tulee ensin ja samassa paketissa on maksulappu,
      jonka maksan verkkopankissa.
      Inkivääriä olen käyttänyt raasteena ja keitoissa antamassa hyvää makua. Tuo kurkuma on hieman oudompi juttu.
      Kyllähän ne kotimaiset tuoreet vihannekset aina tabletit voittaa!
      Kiitos kaikille mielipiteestä!

• VaroFlexRepairhuijausta

Olin tässä tilaamassa FlexRepair inkiväärilääkettä VITLIV toimittajalta? tai eipä tuosta ota selvää mikä tuo VITLIV oikein on. Luettuani netistä kaiken infon mitä tuosta FlexRepair toimittajasta löytyy Suomesta ja ulkomailta päätti; olla tilaamatta. Silkkaa NETTIHUIJAUSTA koko tarjoaminen. Jos se on koottu nuista aineksista mitää väitetään, varmasti aineena hyvä, mutta toimittaja on jokin epämääräinen nettikauppias josta ei pääse kirveelläkään eroon, VAROKAAA!!! Yrityksen toimivia yhteystietoja ei löydy ihan helpolla, ei ainakaan tilausvaiheessa.
      Nyt minulla on hellalla tulossa inkivääri, valkosipuli, kurkuma, ginsen liemi. Kyllä sillä kivut lähtee.

• Anonyymi

Vitalivin tuote Flex Repair on erittäin hyvä tuote. Vaikuttavana aineena on Boswell Serrata ja mukana Kurkumiini sekä inkivääri.
        Olen 72 vuotias ja nivelrikko lonkassa ja polvissa. Kondroitiinisulfaattia sisältävät taletit auttoivat aikoinaan polviin niin ettei niissä esiinny laisinkaan kipua. Nyt kun tuli markkinoille Boswell Serrata , halusin kokeilla sitä. Hyvin tuloksin ja vasta toinen lääkekuuri menossa. Näitä ennen olin jo leikkauskunnossa lonkkanivuoksi mutta nyt näyttää siltä että voin sitä myöhäistää.
        Vitaeprossa on tänä päivänä myös Boswell Serrataa mutta välillä ottivat sen pois ja silloin alkoi ihmisten valitus sen huonosta vaikutuksesta mutta ei pitäisi enää kun lääke otettiin takaisin. Ehkäpä kansa ei ole edes kokeillut eprota tänä päivänä. Eprosta puuttuu thurmeric rooth eli kurkumiini jaka laskee tulehdusta. Tsemppiä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Vitalivin tuote Flex Repair on erittäin hyvä tuote. Vaikuttavana aineena on Boswell Serrata ja mukana Kurkumiini sekä inkivääri.
        Olen 72 vuotias ja nivelrikko lonkassa ja polvissa. Kondroitiinisulfaattia sisältävät taletit auttoivat aikoinaan polviin niin ettei niissä esiinny laisinkaan kipua. Nyt kun tuli markkinoille Boswell Serrata , halusin kokeilla sitä. Hyvin tuloksin ja vasta toinen lääkekuuri menossa. Näitä ennen olin jo leikkauskunnossa lonkkanivuoksi mutta nyt näyttää siltä että voin sitä myöhäistää.
        Vitaeprossa on tänä päivänä myös Boswell Serrataa mutta välillä ottivat sen pois ja silloin alkoi ihmisten valitus sen huonosta vaikutuksesta mutta ei pitäisi enää kun lääke otettiin takaisin. Ehkäpä kansa ei ole edes kokeillut eprota tänä päivänä. Eprosta puuttuu thurmeric rooth eli kurkumiini jaka laskee tulehdusta. Tsemppiä

😂😂 tämän kirjoittaja taitaa olla tuotteen edustaja. Ehkä paras ettei sekaannu tuotteeseen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

😂😂 tämän kirjoittaja taitaa olla tuotteen edustaja. Ehkä paras ettei sekaannu tuotteeseen

Todellakin, varmasti arvasit oikein.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain saman käsityksen ennen kun huomasin kommenttisi

• Anonyymi

Kyllä sinne toimii ilmoitus jos ei halua lisää tuotteita.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Käytin myöskin tätä koostumusta ja olin tyytyväinen. Nyt olen Flex5 käyttänyt,
        ja tuntuu auttavan. Samoja aineitahan tässä on.
        Pitäneekö paikkansa,että pitäisinäiden käyttö jaksottaa kuureiksi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinne toimii ilmoitus jos ei halua lisää tuotteita.

Ei toiminut irtisanoutumisilmoitus! Olin peruuttanut tilauksen ajoissa. Tavaraa tuli ja maksua vaadittiin. Loputon sähköpostittelu alkoi puolin ja toisin. Kerran jo ilmoitettiin, että perintä on aiheeton ja parin päivän päästä taas pyydettiin maksamaan lasku heti.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boswell Serrataa on myös VitaePro:ssa

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Sain saman käsityksen ennen kun huomasin kommenttisi

ei välttämättä. Boswell Serrataa myydään myös Suomessa LIFE kaupassa. Itse syön sen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hei minulla boswell toimii myös erittäin hyvin selkä ja niska jumeihin...

• Anonyymi

Nivelkipuja ei nuo sinun mainitsemasi tuotteet ota pois, sillä niihin kipuihin on lääkkeet. Näitä aineita saa kyllä monesta ruuastakin joten eräät ovat tehneet inkivääristä ihme aineen ja luulevat sen muka tervehdyttävä jotain joka on jo sairas .
        Joten kaikkia omatekoiset konstit on pidettävä juuri omanaan sillä kukaan ei tiedä mitä sairautta toinen sairastaa , eikä täten ehdotella näitä aineitansa toisille .

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaali ihminen hoitelee vaivansa terveyskeskuksen kautta eikä mainos sivujen tuotteilla joista ainoastaan tuotteen valmistaja hyötyy kun saa hyvän Liisan niistä. Ketään ei luonnon tuotteet ole auttaneet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Silloin ei sulla ole ollut mitään nivelvaivoja , sillä nämä tuotteet eivät ketään paranna jos sairaus on kropassa . Että teet mainosta näistä ei tee sitä sen uskottavammaksi .
        Nykyaikana mennään lääkäriin vaivoista eikä tilailla mainos tavaraa netistä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Normaali ihminen hoitelee vaivansa terveyskeskuksen kautta eikä mainos sivujen tuotteilla joista ainoastaan tuotteen valmistaja hyötyy kun saa hyvän Liisan niistä. Ketään ei luonnon tuotteet ole auttaneet.

Mistäs ne lääkkeet on peräisin. Itse syön mieluiten luonnontuotteita kuin rahaa lypsävien lääketehtaiden kemiallisia tuotteita. Jokaisella lääkkeellä on sivuvaikutuksensa. Ihan niin kuin nyt ihmisiä kuolee k-piikityksen ottamisen jälkeen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Meillä terveyskeskussairaala istuvat nuoret lääkerit ja monet ei ymmärrä suomea niin pitkät jonot ja tyhjä käyminen vain.
        Tälläistä vielä 20v.lähellä ei ollut.
        Heikko oikein heikko meillä.on lääketiede terveysasemissa,esim.Pihlajamöki tai Malmi stadissa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se jolle kaikki mainoslääkkeet auttaa ei ole mitenkään sairas mistään

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jos tälläiset auttaa niin ei ole mitään sairautta olemassa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Boswell Serrataa on myös VitaePro:ssa

On vai? Oletkos varma siitä ?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hei minulla boswell toimii myös erittäin hyvin selkä ja niska jumeihin...

Ainoastaan Placebo effekti

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nivelkipuja ei nuo sinun mainitsemasi tuotteet ota pois, sillä niihin kipuihin on lääkkeet. Näitä aineita saa kyllä monesta ruuastakin joten eräät ovat tehneet inkivääristä ihme aineen ja luulevat sen muka tervehdyttävä jotain joka on jo sairas .
        Joten kaikkia omatekoiset konstit on pidettävä juuri omanaan sillä kukaan ei tiedä mitä sairautta toinen sairastaa , eikä täten ehdotella näitä aineitansa toisille .

Ihan niin, esim aineenvaihdunnalliset sairaudet ovat sellaisia joiden kanssa ei mitään humuli lupuleita syödä. Allergiasta kärsivät varokoot näitä aineita. Menkää lääkäriin jos on vika jossain se kun mainostat netissä jotain ainetta. Mainostaminen on muuten kielletty palstoilla

• Yleistyksetpois

Se mistä itse kullekin nousee kolesteroli , siihen ei ole oikeasti mitään sääntöä. Itse olen syönyt joka päivä , siis joka päivä, viimeiset 34 vuotta 2-8 kananmunaa meijeri voilla ja suolalla höystettynä, ja kolesteroli arvoni ovat aivan viitearvojen alarajalle. Joka kerta kun käyn mittauksessa ottavat useampaan kertaan kun eivät usko että 60 miehellä voi olla niin hyvät arvot. Eli se mikä on myrkkyä jollekin on lääkettä toiselle.

• Anonyymi

Tuhannen ja yhden yön tarinaa, kaikki nyt vakavina kuunnelkaa ,,,,

• Anonyymi

Tuhannen ja yhden yön tarinaa, kaikki nyt vakavina kuunnelkaa ,,,,yksipuolista on tuo murkina

• Anonyymi

Kolesteroli nousee samoista asioista (eläinperäisistä tyydyttyneistä rasvoista) kaikille joille nousee. Toisille se ei vain nouse heidän suojaavien geeniensä ansiosta.

• Anonyymi

Ihan niin terveellinen ruokavalio on se paras lääke ihmiselle

• Viime keväänä sattui jänne/nivelvamma käteen, kävin montakertaa lääkärissä eikä parantunut, viimeisellä käynillä lääkäri tuumas jollei syksyllä ole yhtään parantunut voi olla leikkaus edessä.
      Mullakun on tuo soutulaite nii aloin soutelee aktiivisesti, alussa aristi mut en antanut periksi ja siitä se alkoi paranee, nyt on jotakuin terve. Voi olla joissain tapauksessa jäsenen kuntoutus paikallaan eikä lepo.

• Minä tilasin tuota FlexRepairia koepakkauksen ja kun se mielestäni tuntui hyvältä, tilasin kolme pakkausta lisää.
      Minulla se toimii paremmin. ainakin tähänastisen käytön perusteella, kuin glukosamiini. Siinä on tosiaan mukana tuota kurkumaa, jonka terveysvaikutuksista olen aiemmin lukenut.

Asiointi myyjän kanssa on sujunut hyvin. Heillä lienee Suomessa jonkinlainen edustus, koska suomenkielellä olen viestitellyt.
      Ainoa haitta minkä olen tuotteen käytössä todennut on lievä närästys, joka tietysti menee ohi, mutta kyllä se senverran vaikuttaa, että tuskin jatkan käyttöä noiden kolmen kuukauden jälkeen.
      Minusta tuote on pehmentänyt sellaista terävää kipua, jota minulla sormien nivelissä on ollut. Vaikutukset lienevät kuitenkin yksilöllisiä, kuten myös glukosamiinin kohdalla. Toisia auttaa, toisia ei.

• Anonyymi

Minulla saman vaikutuksen teki kurkuma, jonka kuorin ja pilkoin pieniksi, päälle kuumaa vettä ja sitä join jäähtyneenä joka päivä lasillisen, samat kurkumat viikon lasin pohjalla, kuuma vesi joka aamu päälle. Ei oo sorminivel enää punainen ja kipu poissa- tätä aion jatkaa. Halpaa kuin saippua. En sano, että tehoaa kaikille, mutta kokeilla ainakin kannattaa. Kurkumaa saa jokaisesta isommasta kaupasta.

• Anonyymi kirjoitti:

Minulla saman vaikutuksen teki kurkuma, jonka kuorin ja pilkoin pieniksi, päälle kuumaa vettä ja sitä join jäähtyneenä joka päivä lasillisen, samat kurkumat viikon lasin pohjalla, kuuma vesi joka aamu päälle. Ei oo sorminivel enää punainen ja kipu poissa- tätä aion jatkaa. Halpaa kuin saippua. En sano, että tehoaa kaikille, mutta kokeilla ainakin kannattaa. Kurkumaa saa jokaisesta isommasta kaupasta.

Kiitos sinulle Anonyymi 8.54/11.3. Ja muillekin, jotka kertoivat kokeiluistaan. Tämänhetkinen rohdokseni on NivelTeho. Sisältää näköjään inkivääriä ja glukosamiinia. Ei ole kyllä auttanut minua mitenkään, joten uutta täytyy nyt keksiä ja kokeilla...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!! Ja,toinen Inkivääri. Mä käytänny luomu inkivääriä päivittäin noin vuoden ja kyllä pysyy nivelreuma säryt kurissa!!! Inkivääri ja Kurkuma!!!

• Anonyymi

Oletko varma että tuote on juuri niistä aineista mitä sanotaan , ettei vaan olis jotain rauhoittavaa joka lieventää kivun tunnetta mutta sairaus etenee siitä huolimatta .
        Niin että koskaan ei voi tietää mitä saa jos ei ” lääkettä” käyttää niin ottaa selville mitkä tutkimukset on tehty siitä ja onko se hyväksytty. Vai onko vaan plasebo .
        Niin että lääkärin kautta saa aineet jotka on tutkittu ja hyväksytty

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä!! Ja,toinen Inkivääri. Mä käytänny luomu inkivääriä päivittäin noin vuoden ja kyllä pysyy nivelreuma säryt kurissa!!! Inkivääri ja Kurkuma!!!

Usko siirtää vuoria, olisit varmasti ihan samassa kunnossa ilman näitä juttuja

• koettuhyväksi

Minä syön katkarapuja.
      Rastan raakaa inkivääriä leivälle ja teen joukkoon.
      Inkivääriä, kanelia ja hunajaa,kuumaa vettä päälle ja lääke on valmis.

Lisään kanelia ja kurkumajauhetta jugurttiin.

Nivelkipuihin Serrapeptaasia terveyskaupasta. Sitä käyttävät tuhannet ihmiset nivelkulumakipuihin ja kuntoilijat lisäravinteena.
      Vinkin sain sitä vuosia käyttäneeltä nivelreumapotilaalta, joka kertoi kipujen hävinneen ja polvinivelen kiputila katosi kokonaan.

Kaikille eivät kaikki sovi, eikä kymmenen pillerin jälkeen vielä tiedä auttaako. Kolmen kuukauden kuuri kertoo onko tuloksia vai ei.

Katsokaa netistä Serrapeptaasista. Yhden kapselin hinnaksi tulee noin 1 euro, mutta sitä tarvitaankin 1kpl/vrk.

• Anonyymi

Hyvää selitys kiitos.pitää kokeilla.
        Että kaikki nivelit ruumissa on kipeät ha lääkerit ei ymmärrä mistä tää johtu.

• Kuka.mitenkin

Kuinka noita kaikkia terveys konsteja kerkiää käyttää, munkin vaivaan on kymmeniä ohjeita lääkettä luonnon lääkettä ym.
      Sisarella muovipussillinen erillaisia vitamiini pillereitä, luotan lääkäriin ohjeisiin enkä viitsi poppakonsteja.

• Kremppainen

En ole kokeillut, mutta sen sijaan olen syönyt kohta parisen vuotta jauhemaista kollageenia (ei ole sitä mitä naiset käyttävät ryppyihinsä) ja sen lisäksi c-vitamiinia isohko määrä.
      Nivelrikkohan ei parane, mutta kivut ovat vähentyneet huomattavasti.
      Jos kokeilet, niin lusikallinen kollageenia ja vaikka jauhemaista c-vitamiinia lasilliseen vettä pivittäin. Vaikutus alkoi minulla muutaman kuukauden kuluttua.

• Anonyymi

c vitamiinia suuret määrät siis maksat että saat virtsata pois ne , ei keho ota vastaan mitään mistä ei ole todettu puutetta

• Anonyymi

Hei olen käyttänyt kurkumaa ja inkivääriä,mustaa pippuria nivel vaivoihin sormissa myös koiralla lonkassa noustessa ylös vaivaa.jatkan keitoksia .itselle tilasin flexRepaid kapselit juuri aloitin käytön .ainakin minä ja koira on voitu hyvin,lenkkeily maistuu.terv.kirsti

• Anonyymi

En ole avannut pakkausta, iltatorkuksissa olen ilmeisesti tilannut tai olenko?
      Joka tapauksessa sellainen pakkaus on avaamattomana lääkekaapissani.

Norjalaiset pitävät suomalaisia rahanlähteenään, höynäytettävinään,
      vaikka ovat sikarikkaita itse, toisin kuin me.

• Anonyymi

Avaa nyt ihmeessä, käytä puoli vuotta ja jos ei auta saat rahat takaisin, kun lähetät tyhjät pakkauskotelot takaisin. Terveisin Marja, joka sai avun polvikulumiin tällä tuotteella.

• Anonyymi

Ihan vaan kun uskovat kaikkeen mitä mainostetaan vielä nykyaikana, ei näytä olevan tietoa näistäkään asioista .
        Terveyskeskukseen normaalisti mennään jos on särkyjä jossain eikä luulotetella että joku jossain muka auttaa ihmistä terveeksi myymällä ” lääkkeitä” jotka eivät mitenkään voi vaikuttaa ihmisen terveyteen

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Avaa nyt ihmeessä, käytä puoli vuotta ja jos ei auta saat rahat takaisin, kun lähetät tyhjät pakkauskotelot takaisin. Terveisin Marja, joka sai avun polvikulumiin tällä tuotteella.

Miten muuten tieteellisesti olisi mahdollista että kuluneet polvet muka tulee paremmaksi joillain aineilla, ajatteleppa sitä.
        Todellista kulumista ei oikein voi mitenkään tehdä ehjäksi, joten turha huudella että muka auttaa

• Anonyymi

Miksi tilailla tuntemattomilta tahoilta kun on olemassa tunnetut liikemerkit, joiden kaupoissa voi käydä ostoksilla ja saa asiaa tuntevien myyjien ohjeet samalla. - Nm. Vakioasiakas

• Anonyymi

En ole kokeillut, koska olen skeptikko. Luulen vaikutuksen tulevan uskomushoidon muodossa.

• Anonyymi

Uskomisestahan tässä elämässä ja maailmassa on kyse. Ihminen voi mielellään manipuloida itselleen ihan mitä vain pahassa, miksei sitten myös hyvässä. - Nm. Alitajunnan voima

• Anonyymi

Mitens skeptikko ikinä paranee. Lääkefirmalla ollut asiantuntija vaihtoi alaa, kun huomasi "ihmeparannuksia" pelkillä lumelääkkeillä lääkkeiden tehoa testattaessa... että kyllä se lume-/uskomushoito toimii ns. "lääkkeissäkin" ja lääkefirmat rikastuu

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskomisestahan tässä elämässä ja maailmassa on kyse. Ihminen voi mielellään manipuloida itselleen ihan mitä vain pahassa, miksei sitten myös hyvässä. - Nm. Alitajunnan voima

Juuri näin; itsesuggestio toimii tietoisesti tai tiedostomattomasti

• Anonyymi

Siihenhän se perustuukin se myynti, maksetaan muutamille jotka sanovat että on auttanut ja sitten ihmiset luulee että auttavat, ja jopa kokevat muka parannusta oloissaan, hyvä niin jos voivat paremmin, mutta se ei ole lääkkeen ansiosta ainoastaan usko siihen että muka paranee . Jos normaalisti on vaivoja niin silloin mennään lääkäriin jossa otetaan kokeet lääketieteellisillä keinoilla, ja jos ilmenee puutosta jostain niin saa sopivan lääkkeen vaivaansa

• Anonyymi

Kuka ja missä osoitteessa valmistaa FlexRepair lääkettä?, Mainoskirjoitus on vaikuttavaa,
      on tekstiä tutkimuksista ja kiitollisista käyttäjistä.
      Voiko näihin tietoihin uskoa jos tekstin laatija jää tuntemattomaksi?

• Anonyymi

luottaa ei voi

• Anonyymi

Minulla Vitae pro on parantanut jopa nivelrikonkin!

• Anonyymi

Maksettua mainontaa!

• Anonyymi

Vitae pro on kelpo tuote, on jopa parantanut ripulinikin niin nopeaksi, että harvoin olen voittanut sen juostessamme kilpaa kohti vessaa;-(

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksettua mainontaa!

Tai sitten ei, koska meitsinkin nivelrikkopatti sormen nivelessä hävisi sen jälkeen, kun olin aloittanut Omegoitten ottamisen. - Nm. Jo pitkästi toistakymmentä vuotta

• Anonyymi

Nivelrikkoa ei voi parantaa kuin leikkauksella

• Anonyymi

Silloin sulla ei ole mitään nivelrikkoa edes ollutkaan , sillä mikään Vitae pro ei pure niveleikkooon

• Anonyymi

Ei ole maksettu viesti. Polvi parantunut täysin. Lääkäri sanoi 5 vuotta sitten magneettikuvan jälkeen että jos jatkan juoksemista istun rullatuolissa parin vuoden päästä. Aloitin FlexRepairin köytön ja juoksen 10 km lenkkejä 3 kertaa viikossa.

• Anonyymi

Älä valehtele , sinulla ei ole ollut silloin mitään nivelrikkoa jos se lääke on muka auttanut

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei ole maksettu viesti. Polvi parantunut täysin. Lääkäri sanoi 5 vuotta sitten magneettikuvan jälkeen että jos jatkan juoksemista istun rullatuolissa parin vuoden päästä. Aloitin FlexRepairin köytön ja juoksen 10 km lenkkejä 3 kertaa viikossa.

Kukaan suomalainen lääkäri ei puhu rullatuolista.

• Anonyymi

Olen käyttänyt nyt 2 vk. Kivut vähentyneet huomattavasti. Minulla tuntuu toimivan😊

• Anonyymi

Jaa että sinulla tuntuu toimivan .
        Usko siirtää vuoriakin

• Anonyymi

En tilaisi nettikaupasta mitään, en ainakaan VitaePro'ta. Mainokset osataan tehdä todella houkutteleviksi, eri juttu auttavatko mitkään dropit esim. artroosiin tai muihin nivelvaivoihin.

Joudun syöpälääkkeen ohella syömään Kalcipos-D'tä 2 tablettia päivässä. Luusto ja niveletkin on ilmeisesti kovilla, hiuksetkin ohenevat, huoh. Nyt olen aloittanut Glukosamiinin käytön, olin vaikuttunut kun luin netistä sen vaikutuksista. En siis mistään mainoksesta. Toivon että olo ja elo ei pahemmaksi ainakaan menisi.

• Anonyymi

Kiitos vinkistä.

• Anonyymi

Hitto kun pompkininsiemenet meni jo biojätteeseen!
        Vakavasti: nytkö vasta tämä ihmelääke kaikkeen löytyi? Apu ihan kaikkeen? En luota!
        Skeptikko minussa haraa vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Hitto kun pompkininsiemenet meni jo biojätteeseen!
        Vakavasti: nytkö vasta tämä ihmelääke kaikkeen löytyi? Apu ihan kaikkeen? En luota!
        Skeptikko minussa haraa vastaan.

Hyvää ruokaa heität menemään.

En minä niitä lääkkeeksi ole koskaan ajatellut, mutta ostan niitä monesti, koska ne on minusta hyviä natustelun nälkään, enkä enää vanhemmiten oikein pähkinöitä kestä. Hyvän makuisia minun suussani.
        Ei minulla kyllä ole nivelvaivojakaan ollut ainakaan tähän mennessä.

• Anonyymi

Joo-o, totta. Meitsillä on salaatin seassa lähes aina kurpitsan- ja muitakin siemeniä (auringonkukan-, pellavan- yms.). Evässalaatissa ne aiheuttavat ihmetystä työtovereissa, mutta vastaan, että lintu se on vähän isompikin lintu. - Nm. Laulavainen(kin) lintunen

• Anonyymi

Älkää nyt ainakaan sähköpostiin oudoista osoitteista tulevia rohtomainoksia uskoko. Siellä on täysiä huijauksia, ja voi mennä tilausansaan. Se tarkoittaa sitä, että ilmaistuotteen jälkeen tulee automaattisesti lähetyksiä, rahoja otetaan luottokortilta joskus ihan miten sattuu. Tästä voi tulla todella kalliita ostoksia, tai sitten vain rahat menevät. Jos tulee tuote, se voi olla täyttä huijausta.

Jos on sähköposti Suomi24.fi:ssä, niin siihen postiin ei tietääkseni saa valmista roskapostin suodatusta. Siellä ei pysty itse määrittelemään ns. white list eli hyväksyttyjä, tuttuja sähköpostiosoitteita. Itse olen tietyillä avainsanoilla saanut postini Suomi24:ssa ainakin 80% oikein ohjaamaan roskapostit kansioon roskaposti. Muutama harva roskaposti pääsee aina läpi. Roskapostia voi tulla 15-20 kpl vuorokaudessa.

• Anonyymi

Minulla todettiin kuluma 2003, se häiritsi joskus yöuntakin. Olen käyttänyt siitä lähtien kalaöljykapseleita. Polvi ei vaivaa lainkaan ja kalaöljy on ilmeisin syy kivuttomuuteen. Tosin syön myös kalaa säännöllisesti. Lihaa en syö ollenkaan. Juuri kuulin asiantuntijaa, joka luetteli lihan syönnin haittoja. Niitä on tosi paljon. Flex repaitin tilasin myös vahingossa.

• En tunne kyseistä pilleriä.
      Kipuisaan polveeni sain vinkin yhdeltä painonnostajalta, joka oli kuulemma vuosi kymmeniä käyttänyt Clugosaminia ennalta ehkäisevästi.

Aluksi naureskelin j aepäilin, mutta kokeilin kuitenkin ja hyvin on pitänyt polvikivut loitolla Clugosamin plus, plus on ilmeisesti C-vitämiini.
      Yhden napin magnesiumin kanssa sen otan iltaisin ja hyvin on moinen "lääkitys" toiminut.

• Anonyymi

Olen syönyt kohta kuukauden ja voin suositella - auttoi jo parissa viikossa. Vaikuttava aine on
      Boswell Serrata.

• Anonyymi

Kas kun normaalisti ei luoteta tälläisiin juttuihin vaan mennään lääkäriin vaivoistansa mutta onhan sekin aina jotain kun uskoo johonkin asiaan niin kai se auttaa. Mutta vaan haluavat tietää onko kaikki aineet präntätty tuoteselostukseen , niin ettei syö jotain muuta mitä luulee syövänsä .
        No , jos uskoo noihin niin mikäs siinä, ei ole ainakaan minulta pois toisen uskomiset

• Anonyymi

Huijausta kokohomma
      Ensimmäinen kk ilmainen mutta sitten 3 kuukauden annos 120,00e
      Pakkoostoa antoivat heti perintä toimistolle joten oli pakko maksaa
      En suosittele Suuri huijaus

• Anonyymi

sama tuote voi ostaa suomesta, kerro vain kaupassa vaikuttavat aineet.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

sama tuote voi ostaa suomesta, kerro vain kaupassa vaikuttavat aineet.

Lääkkeet ostetaan apteekista eikä mistään ruokakaupoista

• Anonyymi

Ei missään nimessä kannata tilata. Ei mitään tehoakaan eikä tilauksesta tahdo päästä
      millään irti. Varokaa !

• Anonyymi

Netistä ei kannata lääkkeitä tilata, koska eivät useinkaan täytä virallisia lääkkeelle kuuluvia määräyksiä. Ilmoitetut ainemäärät ovat usein alakanttiin tehden vaikutuksen olemattomaksi, tai valmistusaineet saattavat olla yli-ikäisiä, kuten tarkistuksissa on todettu, ja näin ollen tehottomia. Tunnettujen tehtaiden nimiä käytetään väärin, ja oikeusprosessi vie aikaa ennenkuin väärentäjät saadaan tuomiolle.
        Rahansa voi osoittaa hyödyllisiin hankkeisiin, eikä suosia pimeitä yrityksiä ja
        rikollisuutta.

• Anonyymi

Inkivääriä raastan iltateehen pienellä raastimella. Kurkumiinia lisään jauheena silloin kun vatsa kestää.
      Mitään en koskaan tilaa netistä. Enkä käytä noita lisä, väri ja makuaineita sisältäviä valmisteita. Saasteita saa kehoonsa muutenkin jo tarpeeksi.

• Anonyymi

Inkivääristä on hyvä maku kun laittaa terveyteen mutta siihen se jääkin , ainoastaan hyvä mauste .tiedän yhden inkivääri perheen jotka syövät työkseen sitä, ovat ihan yhtä alttiita kaikille sairauksille kun muutkin ihmiset.

• Anonyymi

Olen FlexRepair ’n käyttäjä ja erittäin tyytyväinen. Polveni ovat nyt kunnossa, ei aristusta ei kipuja.
      Olen käyttänyt nyt noin vuoden verran. Tuloksia alkoi tulla jo n 4 kk jälkeen. Ja jatkan nyt pilleri joka toinen päivä ylläpitohoitona.
      Aiemmin olin käyttänyt Nivel C10, mutta ei auttanut minua lainkaan. Ei myöskään VitaPro, jota pidän täysin huijaksena sen sisältämän koostumuksen vuoksi. Massiivinen mainonta ko tuotteella.
      FlexRepairin löysin selaillessani nettiä. Hehän lupaavat rahat takaisin, jos tulosta ei ole tullut 180 päivässä. Se on se tietty ainesosien koostumus oikeassa suhteessa ja 1 kpl/vrk.

• Anonyymi

Saksan apteekista voi tilata pillereitä joissa on noita samoja aineita kuin tässä Norjalaisessa FlexRepairissa. Medikamente.de on se saksalainen apteekki. Hm, olikohan ihan oikein kirjoitettu? En ole vielä tilannut ja kokeillut, mutta aion tilata ja kokeilla.

• Anonyymi

Kyllä, olen käyttänyt noin vuoden. Vaikutus alkoi tuntumaan noin 4 kuukauden maissa. Polveni voivat nyt hyvin, ei kipua, ei aristusta eikä rutise. Jatkan ylläpitohoitona nyt pilleri joka toinen päivä .
      Kannattaa säilyttää pahvikotelot, sillä ne lähettämällä takaisin, todistat että valmiste ei ole auttanut puoleen vuoteen ja saat rahasi takaisin.
      Norjalainen tuote, kaikki tarvittava tieto löytyy suomenkielisenä netistä. Suosittelen lämpimästi.

• Anonyymi

Siis tuotteesi on? FlexRepair?

• Anonyymi

LÄÄKKEET ja LUONTAISTUOTTEET ovat kaksi eri asiaa ja tuotetta joita ei pidä sekoittaa......Lääkkeitä ei saa myydä kuin apteekit......luontaistuotteita näköjään saa myydä kuka huijari tahansa …….kannattaa jonkin verran ottaa myös selvää miten luontaistuotteet ja oikeat lääkkeet (jos niitä lääkäri määrännyt) käyvät yksiin ja sopiiko maksalle ettei sitten tule yllätyksiä kun ei autakaan ja monet luontaistuotteet jopa heikentää oikeiden lääkkeiden vaikutusta.

• Anonyymi

Luotan kyllä suomalaisiin alan liikkeisiin enkä pidä heitä huijareina, vaan oman alansa ammattilaisina, jotka tietävät ja tuntevat tuotteensa. Käytän niitä mieluummin kuin apteekkia, koska en käytä lääkkeitä, joita ne myyvät. Tai haenhan tosin nassurasvan apteekista. - Nm. Lääkkeetön

• Anonyymi

Ihan niin nämä käyttävät nimitystä lääke luontaistuotteista ja ostellaan Purkki kaupalla

. Mutta lääkkeet myydään ainoastaan apteekissa, ja ne on testattu monet kerrat ja tuote selostus on perfekti .
        Luonnon tuotteet saattavat olla jopa vaarallisia jollekkin jolla on allergia. Ystävättäreni meinasi kuolla kauna sitten kun oli jossain kylpylässä ja nautti niitä luonnon tuotteita siellä , ei saanut hengitetyksi ja ambulanssi tuli onneksi ajoissa ja antoi ensi avun ja viikon oli sairaalassa . Joten kuka sen tietää mille tuotteelle reagoi negatiivisesti etukäteen , siksi en koskaan tilallisia näitä ns luonnontuotteista itselleni

• Anonyymi

Taannoin kokeilin erästä hainrusto-inkivääri tms nivelille tarkoitettua tuotetta melkein vuoden kun valituilta paloilta sain puoleen hintaan. Kovasti sitä kehuttiin erinomaiseksi nivelvaivoihin mutta minä en siitä saanut minkäänlaista helpotusta, ei sitten pienintäkään.
      No muutaman kuukauden pidin taukoo ja viimein kokeilin ihan luontaistuotekaupasta Glukosamin strong rustolle 750mg ja kyllä oli yllätys melkoinen kun jo muutaman viikon kuluttua oli kivut hävinneet niin sormista kuin polvestakin vaikka olen vain puolta annostusta käyttänyt.
      Nyt kävely sujuu ilman polvikipuja ja käsityöt ilman sormien kipuja vaikka esim punonnassa välillä joutuu vähän enemmän näppivoimia käyttämään. Myös sormet ei ole enää aamuisin jäykät niin kuin aiemmin.
      Aiemmin jouduin myös varomaan ettei polvi joutunut määrättyihin asentoihin kun kipu oli sitten tosi kovaa, mutta nyt ei satu missään asennossa ja särkylääkkeetkin jääneet kokonaan.

vn

• Anonyymi

Sokeriyhdiste glukosamiini, hainrusto/vihersimpukka
      edullisia kun ostaa tokmantasoisesta

kollageeni, kalasta kalliimpaa, lehmästä tehty haivempaa, jopa prismatasoisesta saa ihan viime aikoina, jossain versiossa hapetettua rikkiyhdistettä MSM mukana

Polvea on liikuteltava jumpalla rasittaen ylös alas, tärkeää, jalkaterä suorassa, polvi ei koskasn saa mennä vinoon

Tänään bbc haastatteli 7- kymppistä belgialaista Englannin virustutkimusjohtajaa Peter Piot
      joka on löytänyt ebolan nuorena ja muita matutauteja joita hoidetaan Lontoossa ja joka EI KOSKAAN ole sairastunut niihin

Nyt hän sairastui kuukaudeksi pahaan koronaan

Hän oli aina ennustanut, että hengityksen kautta leviävä massiivinen epidemia tulee

Häneltä kysyttiin, milloin hän valaistui, nyt se tuli

Hän vastasi: vasta tammikuun loppupuolella

• Anonyymi

Lisään vielä vihjeen. Kolesterolista kärsiville statiinin käyttäjille, miettikää atorvastatiinia sillä on tulehdusta vähentävä ominaisuus. Sairashuonelääkäri ei tätä tiedä kun se ei lue sen käypähoidossa netissä

• Anonyymi

Jos nivelrikko, osta apteekista Orionin Glugosamiini 800 mg,
      se lievittää kipuja.

• Anonyymi

Miten se parantaa kun ostaa apteekista kun saa hal ...

Halkokauppiaalta

Avuttomia vanhuksia huijataan valtion määräyksillä apteekkien ja eliitin auktoriteetilla

• Anonyymi

Olen käyttänyt nyt reilun kuukauden ja marraskuusta alkanut jumalaton selkäkipu on poissa, samoin lonkka- j a polvikivut. Ihmettelen itsekin.

• Anonyymi

olen käyttänyt flexiä pari vuotta ja jos lopetan hetkeksikin niin tulee kivut takaisin siis olen tosi tyytyväinen. kauppakassit kannan nyt helposti. ei ole sormet jäykkiä.

• Anonyymi

En käyttänyt, käytän ainostaan lääkärin määräämiä lääkkeitä jotka auttavat myös niveliin.
      Mikä vimmma joillakin tarve poppakonsteihin, saa sitä rahat muutenkin kulumaan.

• Anonyymi

Meinaatko, että lääkärin määräämät tekolääkkeet, jotka eivät paranna mitään, ovat ilmaisia. Lääkäri määrää nivelkipuihin särkylääkettä, joka ei paranna niveliä, vie vain säryn pois. Mahdollisesti. - Nm. Avarra ajatteluasi

• Anonyymi

Luulen että itse kuvittelevat sairautensa ja siksi toilailevat näitä luonnontuotteista, sillä jos olisi todellinen sairaus niin ei auttaisi luonnontuotteet mitenkään

• Anonyymi

Avasin kokeeksi tilaussivun. Kysyttiin heti nimen perään henkilötunnusta! Mihin ihmeeseen sitä ruohonmyyjä tarvitsee.

Lueteltuja mausteita on kaupan hyllyllä tarjolla.

• Anonyymi

Nivel tehoa kokeilin,tuntu toimivan.

• Anonyymi

Älkää missään tapauksessa tilatko mitään Vitaliv As firmasta. Täistäkin pääsee helpommin eroon.

• Anonyymi

Käytän Sandimmun Neoral 100 mg päivässä erikoislääkärin määräyksestä, kyllä tehonnu.
      Vitamiineja saa ruuasta ja auringosta, jos epäilee kannattaa käydä lääkärin vastaanotolla, jos hampaat tippuu on syytä epäillä keripukkia ilman sarvia.

• Anonyymi

Siksipä älä luota auringon antamiin vitamiineihin, vaan nappa D:t purkista. - Nm. Kesä lyhyt, muu aika pitkä ja pimeä

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siksipä älä luota auringon antamiin vitamiineihin, vaan nappa D:t purkista. - Nm. Kesä lyhyt, muu aika pitkä ja pimeä

Vois kokeilla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nappailen vaan ihan itse purkista , kun kerran näytät luottavat kiven kovaan siihen mitä syöt .

• Anonyymi

Käytin näyte erän.Polvikipuun haen apua.Polvi ja nilkka tuli niin kipeäksi että jouduin käyttämään särkylääkettä,sitä en ole käyttänyt moneen vuoteen.Kun lopetin Flex5 käytön särkylääkettä sen jälkeen en ole tarvinnut,polvi ja nilkka on kuitenkin huonommassa kunnossa kuin ennen.
      Ikävä juttu kun näin kävi.

• Anonyymi

Epäilen vähän näitä rohtoja,tuskin norjalaiset niihin parhaita aineita,joita urheilijat käyttää sekoittaa.

• Anonyymi

Mitä tollasia ostelet ihan ruokakupasta saa kurkumaa hyllystä ja kotona keittelet inkivääri juoman sitruunalla. Jos on nivelrikko. Lääkäriltä saa sitte Arxoksiaa jos paljon vaivaa

• Anonyymi

Selvää rahastusta, koska apua en ole saanut. Seuraavan erän peruutus unohtui, niin lähettävät uuden erän, joka maksaa maltaita. En suosittele kenellekkään tätä tuotetta.

• Anonyymi

Inkivääriuute taitaa olla jo kielletty ainakin sisäisesti käytettynä.

• Anonyymi

Tilasin flex5x:ää kokeilupakkauksen, mutta en löydä mistään seuraavien lähetysten hintaa. Onko jollakulla tietoa? Vitamailin kanssa olen asioinut ennenkin ja kaikki niin peruutukset kuin muutkin asiat ovat sujuneet mutkattomasti.

• Anonyymi

Mikset käänny lääkärin puoleen, saan resetti lääkkeitä kyseiseen vaivaan.

• Anonyymi

Lääkärillä ei ole asiantuntemusta kemiasta eikä elektroniikasta silti lääkäri määrää reseptejä ja otattaa magneettikuvia

eli täytyy ymmärtää että lääkärin tiedot perustuvat fysiologian tuntemukseen koulutukseen ja laboratorioharjoitteluun eikä kemian ja elektroniikan osaamiseen joissa ne ovat maallikkoja

normaali lääkäri ei pysty edes kertomaan miten arginiini muuttuu sitrulliiniksi ja siten
      aiheuttaa reumaa ja niveloireita

MITÄ TEKISIN ETTÄ NIVELET OK

- kipu pitää saada vaimennettua niin paljon että pääsee liikkumaan
      koska nivelissä ei ole verisuonia sinne on saatava ruoka-aineista tulevia hivenaineita
      ja vain lihalksilla siksi liikunta

- glukosamiini ja hainrusto pitkäaikaisena osallistuu nivelten ruston aineenvaihduntaan ehkä kollageeniannos joka tekee vielä naisille niin tyttömäisen olon, siinä halvempi lehmäkollageeni ja lisäksi lehmä on lähellä en sano mitä

- kalkki 1000 mg eli gramma päivä d-vitamiinilla 50 mikrogrammaa terästettynä

normaali bce-vitamiinikuvio omega3 jne. yleiskunnon ylläpitämiseksi, esim. kalanmaksaöljy kalaöljyillä tehotettuna

• Anonyymi

Kokeile kannabista.
        Oletko ottanut korona rokotteen

• Anonyymi

Lopettakaa kalaöljyjen syönti- ei tee hyvää vanhoille sydänsairaille.

• Anonyymi

Sattuuko ketään, kukaan muistamaan Murkina luonteistuote, jota siis sai ostaa luontaistuotekaupoista ainakin. Siinä oli vanhäalkioita, pellavansiemeniä, oli kait rusinoita jne. Mutta en muista kaikkea mitä se sisälsi! Muistaako ketään !?

• Anonyymi

Olen nyt 2,5 vk sitä ottanut ja minkäänmoista eroa en huomaa.
      Yritän perua tilauksen mutta vaikealtä näyttää sekin olevan.

• Anonyymi

Olen puoli vuotta syönyt FlexRepair-tuotetta ja olen erittäin tyytyväinen. Ainakin minulta loppuivat nivelkivut. Sain vihjeen ystävältäni ja häneltä tuli vahva suositus!

• Anonyymi

Mustin murkinaa open syonut ja kaikki light Seka nalka ovat loitolla. Ruokalasku 20 eut. Kuukaudessa

• Anonyymi

Siis taas yksi joka uskoo kivenkovaan näihin tuotteisiin .
      Ei kai niitä tarttis mainostaa edes jos olisivat päteviä. Ei itse aineet jotka mainitsit mitenkään ” auta ” nivelvaiboihin. Mee lääkäriin ja pyydä sieltä resepti lääkkeisiin joilla on teho sairauteen nähden, se kun uskot kaikenmaailman juttuihin ja mainoksiin

• Anonyymi

Lääkärin läheinen -sisko kertoi veljestään- päätehtävänä on pitää ihminen hengissä...
        ei voi parantaa ihmisen itse vuosikausia aiheuttamaansa sairautta

• Anonyymi

Jos haluat todella apua mene lääkäriin.

• Anonyymi

Osta tuoretta inkivääriä.Raasta vähän sitä tuorelta ravintoosi.Jos vatsasi ei kestä se.Tee mehuja ymm.Käytä inkiväriä nissä kuin teessä.Lisäksi halvempaa on ostaa aptekista kallilla tai isosita kaupoista luontaistuote osasto niveliin halvemalla tuote joka kulkee nimellä: GLUCOSAMIN. Ei tarvii tilata ja sitoutua mikän tilaus.On täysin turhaa mennä aina kaikki ostaa netistä.Lulaan on halvempaa ja jäädän kinni tilauksiin.

• Anonyymi

Kiva kun kerroit sen tähän 2018 vuoden ketjuun. Ei sitä samaa ole kerrottukaan
        kuin noin 12 kertaa vasta.

• Anonyymi

Onkohan kysyjä vielä elossa ?

• Anonyymi

Nämä fb ja inetissa on vain bluffaa ei autaa mitään ja mihinkää vain työnät lisää että vaikea päästä irti.Vitaepro on sama..vain mennyt hermot ja rahat.

• Anonyymi

Jaa että on muka lääke ?
      Hoida nivelesi lääkäreiden kautta , se kun menet mainostaja juttuja tilailemaan ja vielä uskookin niihin

• Anonyymi

lääkäri miään niveliä hoida vaan hullut hoidetaan

• Anonyymi

en krijoita täälä mitä tilaan
      sitä saa mitä tilaa

• Anonyymi

Käytän IDACIO presetti lääkettä reumaan, suosittelen.

• Anonyymi

en kätä. Rema on yliesnimi tadeille kuin altshaimer sitä sun tätä eri himisillä

• Anonyymi

Lue nivelvaiivoista viikonopun ilta päivä lehti .Ilmestyi 2.8.23. Liiku,liiku ja liiku. Osta apteekista käsikauppa tavarana GLUCOSAMIN.LIIKUMINE JA KYSEIN TUOTE SYÖTY JO 8 V. Kun kosteat säät niin polviin laitan kipu keeliä ja vaan ulos.enkä makaa kotona kipujeni takia. likuntatuneilla lisäksi kun huono aika on polvituet nivelrikon takia.sempiä

• Anonyymi

Ostin glukoositabletteja.
        Halvin ratkaisu.
        Inkiväärejä ja kurkumaania voi syödä muutenkin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ostin glukoositabletteja.
        Halvin ratkaisu.
        Inkiväärejä ja kurkumaania voi syödä muutenkin.

hunajassa on tuhti anos klukoosia ja hunajaa

• En ole kokeillu, käyttänyt lääkärin määräämää nivellääkettä.

• Lääkkeen nimi on Idacio 40 mg

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Lääkkeen nimi on Idacio 40 mg

se on biologinen reumalääke kallis kuin prekele

tämä palsta on suoraanhul lujehuoneesta

• Anonyymi kirjoitti:

se on biologinen reumalääke kallis kuin prekele

tämä palsta on suoraanhul lujehuoneesta

Käytetään myös psoriaksen hoitoon, vähån kallista mutta halvempi kuin edellinen lääke joka oli puolet kalliimpaa.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Käytetään myös psoriaksen hoitoon, vähån kallista mutta halvempi kuin edellinen lääke joka oli puolet kalliimpaa.

joo ja sinä neuvot täällä ihmisille jota kysyvä auttaisiko voimistelu nivelvaivoihin

niin sinä neuvo biologisen lääkkeen

jossa on tutkituttava keuhkotautitestit (voi siis aiheuttaa pahoja sairauksia)
        ja joka on kallis ja joka on hieman vaarallinen

Sen tieteellinen nimi on adalimumab
        eikä se kuulu tällaisille palstoille

sinulla on niin vähän tietoa että olet arvostelukyvytön

• Anonyymi kirjoitti:

joo ja sinä neuvot täällä ihmisille jota kysyvä auttaisiko voimistelu nivelvaivoihin

niin sinä neuvo biologisen lääkkeen

jossa on tutkituttava keuhkotautitestit (voi siis aiheuttaa pahoja sairauksia)
        ja joka on kallis ja joka on hieman vaarallinen

Sen tieteellinen nimi on adalimumab
        eikä se kuulu tällaisille palstoille

sinulla on niin vähän tietoa että olet arvostelukyvytön

Ei ole nivelissä vikaa, psorias saattaa muodostua nivel psorias muodoksi.

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Ei ole nivelissä vikaa, psorias saattaa muodostua nivel psorias muodoksi.

onko auttanut myös aivoniveliin?

• Anonyymi kirjoitti:

onko auttanut myös aivoniveliin?

Joo ehkäisee rasismin syntyyn persuilu taudissa, persuilu vaarallisessa muodossa tekee ihmisen syyntakeettomaksi vaaralliseksi raivokohtauksen sattuessa.
        Persuilun huomattu aihettavan kiinnostusta samaan sukupuoleen etenkin afrikkalais peräisiin. Mistä huomaat, huomaat henkilön pukeutumisessa tapa käyttää punaruudullista metsurin paitaa, viihtyy Tik tokissa ja kiinnostus hakeutua nuorten tyttöjen seuraan Mannerheimintielle makoilemaan kesken eduskunnan täysistuntoa..

• Anonyymi
        Pertikki kirjoitti:

Joo ehkäisee rasismin syntyyn persuilu taudissa, persuilu vaarallisessa muodossa tekee ihmisen syyntakeettomaksi vaaralliseksi raivokohtauksen sattuessa.
        Persuilun huomattu aihettavan kiinnostusta samaan sukupuoleen etenkin afrikkalais peräisiin. Mistä huomaat, huomaat henkilön pukeutumisessa tapa käyttää punaruudullista metsurin paitaa, viihtyy Tik tokissa ja kiinnostus hakeutua nuorten tyttöjen seuraan Mannerheimintielle makoilemaan kesken eduskunnan täysistuntoa..

Luuvalo ainoastaan valaisee savolaista, hapertuminen lisääntynyt kohdallasi voimakkaasti!

Estolääkitys aluksi on, pidä viikon rauhoitus suoli 24 ikäluokkiin.
        Jos tunnet pakottavaa tarvetta, käy luontoSuomi tai seksiosiossa katselet kuvia matureista.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Luuvalo ainoastaan valaisee savolaista, hapertuminen lisääntynyt kohdallasi voimakkaasti!

Estolääkitys aluksi on, pidä viikon rauhoitus suoli 24 ikäluokkiin.
        Jos tunnet pakottavaa tarvetta, käy luontoSuomi tai seksiosiossa katselet kuvia matureista.

savossa on yleinen vesipäinen rahkotauti ja märkäpäinen veripahka
        joita pidetään niin tavanomaisina
        ettei niitä hoideta

vaikka muualla sellaiset vietäisiin älylataamoon nopeaan tahtiin aivonivelhoitoon

• Anonyymi

Marin käyttää fleksirepairia uurteiden täyttöön läpi näkyvissä esiintyessään

• Anonyymi

lääkäri miään niveliä hoida vaan hullut hoidetaan

tys osuma
      tämä on lärkäri palsta jon kahulut ovat valaneet ja hoitavat lärkäreitä

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ehdotan piolokista reumaläkettä jos metoo tereksan ei sovi

• Anonyymi

Olen niellyt flex repaira 1,5 vuotta lonkkavaivoihin, en ole saanut kyseisestä tuotteesta mitään apua. Odotan nyt lonkantekonivel leikkausta. Nimerkillä jussi mynämäeltä

• Anonyymi

Hainrustoja käytetään jauhettuna.

• Anonyymi

Yleensä tällaiset ravintolisät eivät ole suositeltuja lääkäreiden taholta. Niissä on monia ravintoaineita mukana, ja viimeiset tutkimukset ovat todistaneet että jos ihmisellä on piilevänä syöpä niin ylimääräiset vitamiinit ruokkivat syöpäsoluja.
      Siis ainoa konsti on saada kivut lievenemään on että menee lääkäriin ja saa sieltä tarvittavat lääkkeet vaivoihin.

Nykyajan ihmisillä on hyvin harvoin ravinnon vajausta sillä saamme ruuasta tarvittavat vitamiinit ja mineraalit.
      Joten liika on aina liikaa , silloin kun kehoa aletaan täyttämään aineilla joita kehossa on omasta takaa.
      Vesiliukoiset vitamiinit tulevat virtsan mukana ulos, rasvaliukoiset saattaa aiheuttaa maksavaivoja kun kehossa ole tarvetta lisä aineisiin .

• Anonyymi

Ei auttanut.

• Anonyymi

Minuakin kiinnostaa. Mutta henkilötunnusta vaaditaan. Onkohan luotettava paikka. Miksei voi vain tilata.

• Anonyymi

Kyl faija sano et jeesii 66v sil nivelkipuja, ite testasin tuli ruikuli joten siitä syystä just annoin äijäl.

• Anonyymi

Hej

Olisin varovainen norjalaisten tuotteiden kanssa.
      Niihin on monesti sekoittunut huijari, eli pitää katsoa tarkasti että on todellinen firma.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mies, mitä minun pitäisi tehdä

Niin, mitä naisen siis pitäisi tehdä, että lähestyisit ja tekisit aloitteen? Mikä on riittävä kiinnostuksen osoitus juur
      Ikävä
      182
      2698
    2. Miksi teillä meni...

...välit poikki kaivattusi kanssa?
      Ikävä
      195
      2217
    3. Toivottavasti et mussukka elättele toiveita meikäläisen suhteen

Tiedän mitä olet touhunnut joten aivan turha haaveilla mistään enää 👍
      Ikävä
      177
      2026
    4. Nainen näytät mummolta. :D

Siks sua ei huoli kukaan.
      Ikävä
      172
      1884
    5. Sofia Virralla ja Minja Koskelalla ei mitään käsitystä terveyskeskusmaksuista!

Vasemmistopimut Sofia ja Minja täysin ulkona sote asioista, ei minkäänlaista käsitystä edes mittaluokasta, missä terveys
      Maailman menoa
      126
      1874
    6. Summit-tippuja Nicola sai Carolalta yllättävän viestin - Some älähtää rajusti: "Älä viitsi..."

The Summit Suomi -kisa käy kuumana kylmässä Norjan vuoristossa. Nicola tiputettiin kisasta juuri ennen finaalia. Likaise
      Tv-sarjat
      32
      1725
    7. Kompostointitarkastaja tuli tarkastukselle!

En ole ikinä kompostoinnut ja eilen kävi kompostointitarkastaja kylässä. Tosi hianoa byrokratiaa taas: "Laki edellyttää,
      73
      1355
    8. Varattais lähihotellista

🥰 huone viikoksi. Oltais vaan ja tilattais huonepalvelusta herkkuja! Viikonloppukin käy jos et viikoksi ehdi ❤ Hyvää
      Ikävä
      179
      1315
    9. Juusolle sataa vihaisia viestejä hoitajilta ja loput nauravat hänelle

Ei löydy montaakaan, joka kehuisi Juuson toimintaa ministerinä: "Selvä enemmistö Juuson päivitykseen reagoineista on su
      Perussuomalaiset
      172
      1260
    10. Persuehdokas uhkasi tappaa "jätkän" ja ravintolayrittäjän

Kuuntele tästä kuinka meuhkaa. https://www.iltalehti.fi/politiikka/a/4eb3034d-48c5-4f31-b53c-42be3dc9607c
      Perussuomalaiset
      80
      1201
    Aihe