Onko kukaan täällä kirjoittavista

inkivääri

tilannut FlexRepair-nivellääkettä? Olisin kiinnostunut kuulemaan, auttaako se nivelvaivoihin!
Sisältää ainakin kurkumiinia, inkivääriä ja jotain Boswel-nimistä ainetta.
Tehdään Norjassa.
Mitä mieltä olette kyseisestä aineesta?

33

725

Vastaukset

• Ei vaikuta mitään. Sama huijaus kuin Vitaepro.

Suomen apteekeista saa ostaa Glukosamiini Strong, siinä on edes vähän itua.
    Se lievittää vähän nivelkipuja pitkään käytettynä, nivelrikkoja ei korjaa.

• Rikkaat norjalaiset viikingit ovat päättäneet kerätä loputkin rahat suomalaisilta.

• Kaikilta nettifirmoilta ei kannata tuotteita tilata.

Ottavat luottokorttisi numeron ja tili alkaa tyhjentyä kerran kuukaudessa. Näin kävi minulle ja Luottokunta varoitti ettei yhdellekään nettifirmalle joka myy noita "terveystuotteita ja kauneudenhoito tuotteita," ole kovin viisasta antaa luottokortti tietoja.
    Rahat menee ihan varmasti ja tuotteella ei välttämättä ole mitään tehoja.

Jos ostat netistä, lue tarkkaan mitä se pienellä tekstillä kirjpitettu tieto yrityksestä kertoo ja tarkoittaako tilaus yhtä kertalähetystä, vai onko niin sanottu näytetuote ja lähetyksiä seuraa epämääräisen ajan.

Varo!

• Syö katkarapuja!
    niissä on ihan samaa ainetta kuin noissa glukosamiinissa tms. muka nivellääkkeissä.

Katkaravut joka päivä leivälle, ja valkosipuli + inkivääri. Siinä halpa luonnonlääke, minun nivelet tykkää, eikä särje polvet.

• Syökää vaan katkarapua joka päivä niin kyllä nousee kolesteroli !

• Kenellä nousee, kenellä ei, minulla ei ole noussut, mutta kunto on kohentunut kaikin tavoin.

• tsatka kirjoitti:

Syökää vaan katkarapua joka päivä niin kyllä nousee kolesteroli !

ei kay jos sinulla on luunvalo--eli kihti--eli gaut....muuten alkaa varvas jumia,,,helkutan kipee..

• Ostan aina jälkivaatimuksella, tuote tulee ensin ja samassa paketissa on maksulappu,
    jonka maksan verkkopankissa.
    Inkivääriä olen käyttänyt raasteena ja keitoissa antamassa hyvää makua. Tuo kurkuma on hieman oudompi juttu.
    Kyllähän ne kotimaiset tuoreet vihannekset aina tabletit voittaa!
    Kiitos kaikille mielipiteestä!

• Olin tässä tilaamassa FlexRepair inkiväärilääkettä VITLIV toimittajalta? tai eipä tuosta ota selvää mikä tuo VITLIV oikein on. Luettuani netistä kaiken infon mitä tuosta FlexRepair toimittajasta löytyy Suomesta ja ulkomailta päätti; olla tilaamatta. Silkkaa NETTIHUIJAUSTA koko tarjoaminen. Jos se on koottu nuista aineksista mitää väitetään, varmasti aineena hyvä, mutta toimittaja on jokin epämääräinen nettikauppias josta ei pääse kirveelläkään eroon, VAROKAAA!!! Yrityksen toimivia yhteystietoja ei löydy ihan helpolla, ei ainakaan tilausvaiheessa.
    Nyt minulla on hellalla tulossa inkivääri, valkosipuli, kurkuma, ginsen liemi. Kyllä sillä kivut lähtee.

• Se mistä itse kullekin nousee kolesteroli , siihen ei ole oikeasti mitään sääntöä. Itse olen syönyt joka päivä , siis joka päivä, viimeiset 34 vuotta 2-8 kananmunaa meijeri voilla ja suolalla höystettynä, ja kolesteroli arvoni ovat aivan viitearvojen alarajalle. Joka kerta kun käyn mittauksessa ottavat useampaan kertaan kun eivät usko että 60+ miehellä voi olla niin hyvät arvot. Eli se mikä on myrkkyä jollekin on lääkettä toiselle.

• Tuhannen ja yhden yön tarinaa, kaikki nyt vakavina kuunnelkaa ,,,,

• Tuhannen ja yhden yön tarinaa, kaikki nyt vakavina kuunnelkaa ,,,,yksipuolista on tuo murkina

• Viime keväänä sattui jänne/nivelvamma käteen, kävin montakertaa lääkärissä eikä parantunut, viimeisellä käynillä lääkäri tuumas jollei syksyllä ole yhtään parantunut voi olla leikkaus edessä.
    Mullakun on tuo soutulaite nii aloin soutelee aktiivisesti, alussa aristi mut en antanut periksi ja siitä se alkoi paranee, nyt on jotakuin terve. Voi olla joissain tapauksessa jäsenen kuntoutus paikallaan eikä lepo.

• Minä tilasin tuota FlexRepairia koepakkauksen ja kun se mielestäni tuntui hyvältä, tilasin kolme pakkausta lisää.
    Minulla se toimii paremmin. ainakin tähänastisen käytön perusteella, kuin glukosamiini. Siinä on tosiaan mukana tuota kurkumaa, jonka terveysvaikutuksista olen aiemmin lukenut.

Asiointi myyjän kanssa on sujunut hyvin. Heillä lienee Suomessa jonkinlainen edustus, koska suomenkielellä olen viestitellyt.
    Ainoa haitta minkä olen tuotteen käytössä todennut on lievä närästys, joka tietysti menee ohi, mutta kyllä se senverran vaikuttaa, että tuskin jatkan käyttöä noiden kolmen kuukauden jälkeen.
    Minusta tuote on pehmentänyt sellaista terävää kipua, jota minulla sormien nivelissä on ollut. Vaikutukset lienevät kuitenkin yksilöllisiä, kuten myös glukosamiinin kohdalla. Toisia auttaa, toisia ei.

• Minä syön katkarapuja.
    Rastan raakaa inkivääriä leivälle ja teen joukkoon.
    Inkivääriä, kanelia ja hunajaa,kuumaa vettä päälle ja lääke on valmis.

Lisään kanelia ja kurkumajauhetta jugurttiin.

Nivelkipuihin Serrapeptaasia terveyskaupasta. Sitä käyttävät tuhannet ihmiset nivelkulumakipuihin ja kuntoilijat lisäravinteena.
    Vinkin sain sitä vuosia käyttäneeltä nivelreumapotilaalta, joka kertoi kipujen hävinneen ja polvinivelen kiputila katosi kokonaan.

Kaikille eivät kaikki sovi, eikä kymmenen pillerin jälkeen vielä tiedä auttaako. Kolmen kuukauden kuuri kertoo onko tuloksia vai ei.

Katsokaa netistä Serrapeptaasista. Yhden kapselin hinnaksi tulee noin 1 euro, mutta sitä tarvitaankin 1kpl/vrk.

• Kuinka noita kaikkia terveys konsteja kerkiää käyttää, munkin vaivaan on kymmeniä ohjeita lääkettä luonnon lääkettä ym.
    Sisarella muovipussillinen erillaisia vitamiini pillereitä, luotan lääkäriin ohjeisiin enkä viitsi poppakonsteja.

• En ole kokeillut, mutta sen sijaan olen syönyt kohta parisen vuotta jauhemaista kollageenia (ei ole sitä mitä naiset käyttävät ryppyihinsä) ja sen lisäksi c-vitamiinia isohko määrä.
    Nivelrikkohan ei parane, mutta kivut ovat vähentyneet huomattavasti.
    Jos kokeilet, niin lusikallinen kollageenia ja vaikka jauhemaista c-vitamiinia lasilliseen vettä pivittäin. Vaikutus alkoi minulla muutaman kuukauden kuluttua.

• Hei olen käyttänyt kurkumaa ja inkivääriä,mustaa pippuria nivel vaivoihin sormissa myös koiralla lonkassa noustessa ylös vaivaa.jatkan keitoksia .itselle tilasin flexRepaid kapselit juuri aloitin käytön .ainakin minä ja koira on voitu hyvin,lenkkeily maistuu.terv.kirsti

• En ole avannut pakkausta, iltatorkuksissa olen ilmeisesti tilannut tai olenko?
    Joka tapauksessa sellainen pakkaus on avaamattomana lääkekaapissani.

Norjalaiset pitävät suomalaisia rahanlähteenään, höynäytettävinään,
    vaikka ovat sikarikkaita itse, toisin kuin me.

• Miksi tilailla tuntemattomilta tahoilta kun on olemassa tunnetut liikemerkit, joiden kaupoissa voi käydä ostoksilla ja saa asiaa tuntevien myyjien ohjeet samalla. - Nm. Vakioasiakas

• En ole kokeillut, koska olen skeptikko. Luulen vaikutuksen tulevan uskomushoidon muodossa.

• Kuka ja missä osoitteessa valmistaa FlexRepair lääkettä?, Mainoskirjoitus on vaikuttavaa,
    on tekstiä tutkimuksista ja kiitollisista käyttäjistä.
    Voiko näihin tietoihin uskoa jos tekstin laatija jää tuntemattomaksi?

• Minulla Vitae pro on parantanut jopa nivelrikonkin!

• Maksettua mainontaa!

• Vitae pro on kelpo tuote, on jopa parantanut ripulinikin niin nopeaksi, että harvoin olen voittanut sen juostessamme kilpaa kohti vessaa;-(

• Olen käyttänyt nyt 2 vk. Kivut vähentyneet huomattavasti. Minulla tuntuu toimivan😊

• En tilaisi nettikaupasta mitään, en ainakaan VitaePro'ta. Mainokset osataan tehdä todella houkutteleviksi, eri juttu auttavatko mitkään dropit esim. artroosiin tai muihin nivelvaivoihin.

Joudun syöpälääkkeen ohella syömään Kalcipos-D'tä 2 tablettia päivässä. Luusto ja niveletkin on ilmeisesti kovilla, hiuksetkin ohenevat, huoh. Nyt olen aloittanut Glukosamiinin käytön, olin vaikuttunut kun luin netistä sen vaikutuksista. En siis mistään mainoksesta. Toivon että olo ja elo ei pahemmaksi ainakaan menisi.

• Kiitos vinkistä.

• Hitto kun pompkininsiemenet meni jo biojätteeseen!
      Vakavasti: nytkö vasta tämä ihmelääke kaikkeen löytyi? Apu ihan kaikkeen? En luota!
      Skeptikko minussa haraa vastaan.

• Anonyymi kirjoitti:

Hitto kun pompkininsiemenet meni jo biojätteeseen!
      Vakavasti: nytkö vasta tämä ihmelääke kaikkeen löytyi? Apu ihan kaikkeen? En luota!
      Skeptikko minussa haraa vastaan.

Hyvää ruokaa heität menemään.

En minä niitä lääkkeeksi ole koskaan ajatellut, mutta ostan niitä monesti, koska ne on minusta hyviä natustelun nälkään, enkä enää vanhemmiten oikein pähkinöitä kestä. Hyvän makuisia minun suussani.
      Ei minulla kyllä ole nivelvaivojakaan ollut ainakaan tähän mennessä.

• Joo-o, totta. Meitsillä on salaatin seassa lähes aina kurpitsan- ja muitakin siemeniä (auringonkukan-, pellavan- yms.). Evässalaatissa ne aiheuttavat ihmetystä työtovereissa, mutta vastaan, että lintu se on vähän isompikin lintu. - Nm. Laulavainen(kin) lintunen

• Älkää nyt ainakaan sähköpostiin oudoista osoitteista tulevia rohtomainoksia uskoko. Siellä on täysiä huijauksia, ja voi mennä tilausansaan. Se tarkoittaa sitä, että ilmaistuotteen jälkeen tulee automaattisesti lähetyksiä, rahoja otetaan luottokortilta joskus ihan miten sattuu. Tästä voi tulla todella kalliita ostoksia, tai sitten vain rahat menevät. Jos tulee tuote, se voi olla täyttä huijausta.

Jos on sähköposti Suomi24.fi:ssä, niin siihen postiin ei tietääkseni saa valmista roskapostin suodatusta. Siellä ei pysty itse määrittelemään ns. white list eli hyväksyttyjä, tuttuja sähköpostiosoitteita. Itse olen tietyillä avainsanoilla saanut postini Suomi24:ssa ainakin 80% oikein ohjaamaan roskapostit kansioon roskaposti. Muutama harva roskaposti pääsee aina läpi. Roskapostia voi tulla 15-20 kpl vuorokaudessa.

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös