Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL.
Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.
Luottamus
84
355
Vastaukset 84
- Anonyymi00001UUSI
Mitä tarkoitat
- Anonyymi00002UUSI
Sitä mitä sanoin, että täällä ei tiedä kuka kirjoittaa ja vastailee mihinkin. Se mitä tapahtuu tosi elämässä, merkitsee paljon enemmän.
- Anonyymi00003UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Sitä mitä sanoin, että täällä ei tiedä kuka kirjoittaa ja vastailee mihinkin. Se mitä tapahtuu tosi elämässä, merkitsee paljon enemmän.
Sinä ja sinun botit
- Anonyymi00004UUSI
Anonyymi00003 kirjoitti:
Sinä ja sinun botit
Minun botit? Mitä tarkoitat?
- Anonyymi00008UUSI
Anonyymi00002 kirjoitti:
Aika hyvin tunnistetaan toisemme täällä kun ollaan jo monta vuotta pyöritty samoissa porukoissa. Ei ehkä suoraan mun sillee toi kuuluu tohon porukkaan ja toi tohon
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00008 kirjoitti:
Aika hyvin tunnistetaan toisemme täällä kun ollaan jo monta vuotta pyöritty samoissa porukoissa. Ei ehkä suoraan mun sillee toi kuuluu tohon porukkaan ja toi tohon
En ole pyörinyt hänen kanssa missään porukoissa, eli ohi.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
En ole pyörinyt hänen kanssa missään porukoissa, eli ohi.
Niino me ollaan, monen sadan ihmisen lössissä juteltu keskenämme varmaan monta sataa tuntia, puhelimessa, keskenämme, omilla tiedoilla, osan kanssa
- Anonyymi00015UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Niino me ollaan, monen sadan ihmisen lössissä juteltu keskenämme varmaan monta sataa tuntia, puhelimessa, keskenämme, omilla tiedoilla, osan kanssa
Aha.
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00015 kirjoitti:
Aha.
Suurin osa ihmisistä on mukavia, oon ollu töissä kanssa aspana
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Ohi
- Anonyymi00065UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
No totta vtussa ovat herra pinoccio, eli palstaäijä. Aika vmmainen feikkivuoripuhelu parilla väliin huikkijalla höystettynä
- Anonyymi00067UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Omilla tiedoilla oikein, voi kun olet gubbe sitten niin uuvatti kehno trolli
- Anonyymi00005UUSI
Sitten sun ei auta kuin toimia irl
- Anonyymi00006UUSI
Aina se pallo pitä heittää minulle? Minä en tiedä mitä voin edes tehdä.
- Anonyymi00007UUSI
Miten toimin? Sanopa se.
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Miten toimin? Sanopa se.
Uskon, että osaat ja keksit keinot.
- Anonyymi00012UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Minusta tuo on vähän huono juttu, että et suostu itse tulemaan vastaan, vaan odotat vaan että toinen tekee kaikkensa yksin. Kun ei edes tiedä, mitä odotetaan tekeväksi.
- Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Tuo on pelailua.
- Anonyymi00014UUSI
Oon kuullu, että kaivattua pitäisi lähestyä jotenkin. Ehkä jopa jutustella. Sitte kahville tai jotain. En sitten tiiä, ovatko oikeassa tuollaisen puhujat. Liekö kukaan koskaan oikeasti onnistunut. Vähän eppäilen kyllä.
- Anonyymi00016UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Aina joku sanoo just noilla sanoilla. Osaat ja keksit keinot tai löydät jne. Sivusta. Ihan kuin olis muka niin helppoa.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00013 kirjoitti:
Tuo on pelailua.
Pelailu on aivan jotain muuta.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
Pelailu on aivan jotain muuta.
Ihan sama miksi sitä haluaa kutsua. Minä käsitän pelailuksi myös sen, että annetaan vain epäsuoria vihjeitä ja pysytellään itse piilossa.
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Aina joku sanoo just noilla sanoilla. Osaat ja keksit keinot tai löydät jne. Sivusta. Ihan kuin olis muka niin helppoa.
Just tämä. Tiedän vaan yhden keinon, joka ei ole mitenkään helposti totetutettavissa ja siinäkin on omat riskinsä.
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00016 kirjoitti:
Se on kaikkein halvin heitto täällä takaisin. Eikä tarvitse itse ottaa vastuuta mistään.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00012 kirjoitti:
Minusta tuo on vähän huono juttu, että et suostu itse tulemaan vastaan, vaan odotat vaan että toinen tekee kaikkensa yksin. Kun ei edes tiedä, mitä odotetaan tekeväksi.
Mitä tahansa minusta haluatkin, et tule sitä saamaan koskaan!
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00031 kirjoitti:
Mitä tahansa minusta haluatkin, et tule sitä saamaan koskaan!
En tiedä kuka olet. Joten ohi
- Anonyymi00068UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Ihan sama miksi sitä haluaa kutsua. Minä käsitän pelailuksi myös sen, että annetaan vain epäsuoria vihjeitä ja pysytellään itse piilossa.
Taidat laittaa anonyymin palstan ja trollaavan äijän puheisiin aika paljon painoarvoa. Onkohan sulla kuuppa vähän soseessa?
- Anonyymi00069UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Se on kaikkein halvin heitto täällä takaisin. Eikä tarvitse itse ottaa vastuuta mistään.
Vai että oikein vastuuta- onkohan vähän erikoista retoriikkaa nytten?🚩
- Anonyymi00017UUSI
Ja näin anteeksi on saatu ketamiinit kermassa ja mitä olettekin puuhailleet (jos oli kyse teistä). Luetaan huomenna palstalta mistä seuraavaksi riitelette :D.
- Anonyymi00023UUSI
Ei ole kyse mistään sellaisesta.
- Anonyymi00043UUSI
Riitelyn aihe tulee aina olemaan se sama, etten halua koskaan olla missään tekmisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Liian haastava tapaus minun ikäiselleni!
- Anonyymi00070UUSI
Anonyymi00043 kirjoitti:
Riitelyn aihe tulee aina olemaan se sama, etten halua koskaan olla missään tekmisissä oman lapseni ikäisen kanssa! Liian haastava tapaus minun ikäiselleni!
Jaksaako joku uuvatti vielä ratsastaa tämän guben kertomuksen aallonharjalla? Lantti se on joka ho..populistin jostain noukittava
- Anonyymi00072UUSI
Anonyymi00070 kirjoitti:
Jaksaako joku uuvatti vielä ratsastaa tämän guben kertomuksen aallonharjalla? Lantti se on joka ho..populistin jostain noukittava
Vai mitä Ahti, webmeren kuningas. Olihan tuo toki rumasti muotoiltu. Kerro siitä vaikka aluesyyttäjälle
- Anonyymi00073UUSI
Anonyymi00072 kirjoitti:
Vai mitä Ahti, webmeren kuningas. Olihan tuo toki rumasti muotoiltu. Kerro siitä vaikka aluesyyttäjälle
Ja kertaa vielä kerran teosta Suomen laki
- Anonyymi00020UUSI
Tässäkin huomaa taas, miten ketju alkaa elämään ihan omaa elämäänsä, vaikka viesti juuri oli että vain irl merkitsee. Eli vain se, mitä todellisuudessa tapahtuu. Aivan sama mitä täällä lätistään täysin tuntemattomien kanssa. 😊
- Anonyymi00021UUSI
IRL-yhteys vaatii kaksi ihmistä. En voi yksin avata ovea, jonka toinen on pitänyt kiinni.
- Anonyymi00044UUSI
Minä en tule neää koskaan avaamaan oveani paljon nuoremmalle henkilölle ja olen valmis menemään vaikka oikeuteen asti ja kerron siitä kaikille tutuilla entisille työkavereille, joiten tuskin hän enää koskaan uskaltaa lähestyä minua!
- Anonyymi00045UUSI
ja kun vielä käyttåytynyt todella tylysti ja väärin, niin se ovi menee kiinni.
sivu - Anonyymi00052UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
sivuse ovi on mennyt kiinni jo monia vuosia sitten, eikä se enää koskaan aukea
- Anonyymi00053UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
sivuEn ole sillä tavalla nyt käyttäytynyt.
- Anonyymi00062UUSI
Anonyymi00053 kirjoitti:
En ole sillä tavalla nyt käyttäytynyt.
Jos sinä olet paljon nuorempi niin osaat varmasti tunnistaa nuo trollit ja ilkeilijät tietäen että en kirjoita tuollaista
- Anonyymi00024UUSI
Minua jäi vaivaamaan se facebook kaverikutsu-asia kun siihen liittyi niin outoa käytöstä. Jäi olo, että ehkä haluat piilotella minua vielä kolmen vuoden jälkeen
- Anonyymi00027UUSI
Olette 3 vuotta keskustelleet ikävä palstalla ja jappassut eestaas?
Eikö tossa vaiheessa kannata jo alkaa seurustelemaan virallisesti tai sitten lyödä poikki koko homma? Teillä on ihan helvetin kieroutunut suhde välillänne :D - Anonyymi00030UUSI
Ei liity minuun.
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eikö tossa vaiheessa kannata jo alkaa seurustelemaan virallisesti tai sitten lyödä poikki koko homma? Teillä on ihan helvetin kieroutunut suhde välillänne :DEi me niin kauan olla täällä juteltu vaan kasvotusten. Ollaan jo jonkinlaisessa suhteessa oltu suunnilleen koko aika. Joo olis varmasti monen mielestä kieroutunut suhde jos tietäisvät mutta mulle hän on hyvin rakas.
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Ei liity minuun.
Okei no hyvä
- Anonyymi00042UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Ei me niin kauan olla täällä juteltu vaan kasvotusten. Ollaan jo jonkinlaisessa suhteessa oltu suunnilleen koko aika. Joo olis varmasti monen mielestä kieroutunut suhde jos tietäisvät mutta mulle hän on hyvin rakas.
Joo hahmotan kyl teidän dynamiikan. Nainen on vähän hukassa ja sä sitten ruinailet.
Tää "mutta mulle hän on hyvin rakas." on oikein mestarimanipulaatiota :D. - Anonyymi00071UUSI
Anonyymi00027 kirjoitti:
Eikö tossa vaiheessa kannata jo alkaa seurustelemaan virallisesti tai sitten lyödä poikki koko homma? Teillä on ihan helvetin kieroutunut suhde välillänne :DKeksi palstaäijä jo joku muu harrastus kuin näiden yksioikoisten kerrontojen syöttäminen itsesi kanssa keskustellen. Se kumuloi yleistä typeryyttä
- Anonyymi00078UUSI
Anteeksi, se oli tosi hölmöä minulta. Silloin kun otin yhteyttä tosi typerällä tavalla. Siihen liittyi tilanne, jossa näin sinut hyvin surullisena ja pettyneenä pari kuukautta aikaisemmin. Silloin tajusin sen jotenkin telepaattisesti, että minä olin sen sinulle aiheuttanut. En osannut sitten vähän myöhemmin normaalilla tavalla toimia.
- Anonyymi00026UUSI
Näin taas. Jokainen tuo oman draamansa pöytään. :D
- Anonyymi00029UUSI
Irlissä tulen hakkumaan paljon nuoremman henkilön, jotta hän varmasti ymmärtää jättää minut rauhaan!
- Anonyymi00034UUSI
Mene haukkumaan hänet sitten.
- Anonyymi00039UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Toi on se trolli
- Anonyymi00041UUSI
Minä tulen pusuttelemaan paljon nuorempaa jatkossakin. En hauku kun en ole koira.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Menen kunhan näen hänet jossain! Hänen käytöksensä ei todellakaan ole ollut normaalin rajoissa koskaan!
- Anonyymi00074UUSI
Anonyymi00039 kirjoitti:
Toi on se trolli
Joo se on tämä trollaava "herrasmies" joka esittää epävakaille vissiin jotain vakaumuksellista tätiä. T naiselta muuta kysyttävää kakarat tai vanhemmat?
- Anonyymi00081UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Hau, hau ja kissa sanoo miauu.
- Anonyymi00035UUSI
Facebook on irl.
- Anonyymi00038UUSI
Onhan se enemmän irl kuin tämä joo. Mutta en kaipaa siellä ketään
- Anonyymi00050UUSI
Minä en ole ollut koskaan facessa enkä koskaan aiokaan mennä!
- Anonyymi00040UUSI
Aika palstasudokua tämä on. Kaikki vihjailee, kukaan ei puhu suoraan, ja sitten pitäisi muka tietää kuka tarkoittaa ketä.
- Anonyymi00046UUSI
Kyl tästä selkeesti hahmottaa noi kaks.
Ne selkeesti vihaavat toisiaan, mutta samalla on sitten joku kiero läheisriippuvaisuus kun mies viljelee noita lausahduksia "hän on minulle rakas" ja nainen on sitten toooooodeeelllaaa läheisriippuvainen ja jää sitten näihin koukkuun.
Suosittelisin itsetutkiskelua. Vaikuttaa suht haitalliselta toimintakaavalta :D. - Anonyymi00048UUSI
puhuin ennen niin suoraan, kuin pystyin paljastamatta toisen henkilöllisyyttä.
sivu - Anonyymi00049UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Ne selkeesti vihaavat toisiaan, mutta samalla on sitten joku kiero läheisriippuvaisuus kun mies viljelee noita lausahduksia "hän on minulle rakas" ja nainen on sitten toooooodeeelllaaa läheisriippuvainen ja jää sitten näihin koukkuun.
Suosittelisin itsetutkiskelua. Vaikuttaa suht haitalliselta toimintakaavalta :D.Aika pitkälle viety psykologinen analyysi ihmisistä, joiden henkilöllisyydestäkään täällä ei voi olla varma. Juuri tätä tarkoitin palstasudokulla.
- Anonyymi00051UUSI
Anonyymi00049 kirjoitti:
Aika pitkälle viety psykologinen analyysi ihmisistä, joiden henkilöllisyydestäkään täällä ei voi olla varma. Juuri tätä tarkoitin palstasudokulla.
No eihän toi suhde ole NORMAALI!?
Toi on ihan äärimmäisilleen viety läheisriippuvaisuuden muoto vaikka sitä miten pyörittelisi. Ei kukaan lähettele kymmeniä viestejä päivittäin toiselle jossain anonyymeillä palstoilla. Kyllä pitää olla jotain pikkasen vinksallaan (=läheisriippuvuus tai vastaava traumabondaus). - Anonyymi00054UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Toi on ihan äärimmäisilleen viety läheisriippuvaisuuden muoto vaikka sitä miten pyörittelisi. Ei kukaan lähettele kymmeniä viestejä päivittäin toiselle jossain anonyymeillä palstoilla. Kyllä pitää olla jotain pikkasen vinksallaan (=läheisriippuvuus tai vastaava traumabondaus).Siitä olen samaa mieltä, ettei tällainen ole normaalia tai tervettä kommunikointia.
- Anonyymi00055UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, ettei tällainen ole normaalia tai tervettä kommunikointia.
Suosittelisin ihan aidosti hakemaan apua :D. Vaikka kuulostaa vittuilulta niin ei ole.
Voin kuvitella, että teidän henkilökohtainen elämä on ihan raunioina tän palstan takia. - Anonyymi00056UUSI
Anonyymi00055 kirjoitti:
Suosittelisin ihan aidosti hakemaan apua :D. Vaikka kuulostaa vittuilulta niin ei ole.
Voin kuvitella, että teidän henkilökohtainen elämä on ihan raunioina tän palstan takia.Mistä sitä apua löytyy?
- Anonyymi00057UUSI
Anonyymi00056 kirjoitti:
Mistä sitä apua löytyy?
Soitat terveyskeskuksen ajanvaraukseen ja sanot, että sulla on todella haitallisia tapoja joista haluaisit päästä eroon.
Oot viettänyt vuosia elämästä juttelemalla jollekkin anonyymillä palstalla ja haluaisit elämääsi jotain oikeaakin sisältöä. Sieltä sitten ohjataan. Suomessa on aivan huippuluokan terveydenhuolto ja sieltä saa ties millasta jappasuohjausta. - Anonyymi00058UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Soitat terveyskeskuksen ajanvaraukseen ja sanot, että sulla on todella haitallisia tapoja joista haluaisit päästä eroon.
Oot viettänyt vuosia elämästä juttelemalla jollekkin anonyymillä palstalla ja haluaisit elämääsi jotain oikeaakin sisältöä. Sieltä sitten ohjataan. Suomessa on aivan huippuluokan terveydenhuolto ja sieltä saa ties millasta jappasuohjausta.Tuota. Tämä oli täyttä puppua nyt. En asu täällä kuitenkaan. Sotket johonkin toiseen.
- Anonyymi00059UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Oot viettänyt vuosia elämästä juttelemalla jollekkin anonyymillä palstalla ja haluaisit elämääsi jotain oikeaakin sisältöä. Sieltä sitten ohjataan. Suomessa on aivan huippuluokan terveydenhuolto ja sieltä saa ties millasta jappasuohjausta.Kyllä minulla on elämässä paljon oikeaakin sisältöä. Et selvästikään ymmärtänyt mitä aloituksessa luki.
- Anonyymi00060UUSI
Anonyymi00058 kirjoitti:
Tuota. Tämä oli täyttä puppua nyt. En asu täällä kuitenkaan. Sotket johonkin toiseen.
Noup oot kyl selkeesti se mies joka tääl päivystää kellon ympäri, mutta ei siinä mitään denialismi on vahva teissä. Eipä tää muuten näin kauaa jatkuis. Eli ihan loogista.
- Anonyymi00061UUSI
Anonyymi00060 kirjoitti:
Noup oot kyl selkeesti se mies joka tääl päivystää kellon ympäri, mutta ei siinä mitään denialismi on vahva teissä. Eipä tää muuten näin kauaa jatkuis. Eli ihan loogista.
Ei oikeastaan kuulu teille, paljonko olen täällä tai mitä teen vapaa-ajallani. Kommentoikaa mieluummin sitä mitä kirjoitan, älkää keksikö koko elämäntarinaani.
- Anonyymi00063UUSI
Anonyymi00057 kirjoitti:
Oot viettänyt vuosia elämästä juttelemalla jollekkin anonyymillä palstalla ja haluaisit elämääsi jotain oikeaakin sisältöä. Sieltä sitten ohjataan. Suomessa on aivan huippuluokan terveydenhuolto ja sieltä saa ties millasta jappasuohjausta.Kerrohan, mikä on sinun oma tarkoituksesi olla täällä palstoilla?
- Anonyymi00075UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Suosittelisin itsetutkiskelua. Vaikuttaa suht haitalliselta toimintakaavalta :D.Ootko gubbe todettu hidasjärkiseksi virallisesti? Nämä sinun kerronnat on sen vähä-älyistä jokellusta
- Anonyymi00076UUSI
Anonyymi00051 kirjoitti:
Toi on ihan äärimmäisilleen viety läheisriippuvaisuuden muoto vaikka sitä miten pyörittelisi. Ei kukaan lähettele kymmeniä viestejä päivittäin toiselle jossain anonyymeillä palstoilla. Kyllä pitää olla jotain pikkasen vinksallaan (=läheisriippuvuus tai vastaava traumabondaus).Taas yksin jodlaava palstaäijä dramaturgioi heikkolahjaisille omien feikkidialogien olevaisuudesta syvää tulkintaa on tätä terveys-alan sanastoa ja kaikkea
- Anonyymi00079UUSI
Anonyymi00054 kirjoitti:
Siitä olen samaa mieltä, ettei tällainen ole normaalia tai tervettä kommunikointia.
Kai sinä ykstoikkoisen oloinen kyräilijä ymmärrät, että gubbe on todella mielissään kun jollekin tahvolle menee läpi sen keket yksinpuhelut? No et varmaankaan ymmärrä narrin asemaasi tässä. T naiselta
- Anonyymi00082UUSI
Anonyymi00061 kirjoitti:
Ei oikeastaan kuulu teille, paljonko olen täällä tai mitä teen vapaa-ajallani. Kommentoikaa mieluummin sitä mitä kirjoitan, älkää keksikö koko elämäntarinaani.
Joo äläkä sinäkään synkän oloinen sovinisti keksi naisia esittävän speden proosasta naiaväelle elämäntarinaa. Se on oksettava tapa olla ja elellä. Sivusta
- Anonyymi00083UUSI
Anonyymi00063 kirjoitti:
Kerrohan, mikä on sinun oma tarkoituksesi olla täällä palstoilla?
No se on tuo palstaäijä sellainen että se tykkää vähän päteä ja pelleillä. Pitäisikö palstalla olon hyväksytttävä syy olla muuten jollakin tavalla suoraviivainen ja dynaaminen, esim etsiä oikeutta toiseen ihmiseen ns? Oot pelottavan oloinen jannu
- Anonyymi00064UUSI
Näin on. Tämän takia en ole täällä enää paljoa kommentoinut enkä etenkään tehnyt aloituksia. En myöskään lueskellut, kuin joitain aloituksia sieltä täältä. Olisin voinut tehdä tämän sinun aloituksesi sanasta sanaan, jos niitä tekisin.
M-nainen- Anonyymi00077UUSI
Tarvisi jotain vinkkiä irl myös sinulta.
- Anonyymi00084UUSI
Anonyymi00077 kirjoitti:
Tarvisi jotain vinkkiä irl myös sinulta.
Vinkkiä mihin asiaan? Kaikki on kuten ennenkin meidän välillä. Jutellaan ihan normisti, kun nähdään.
- Anonyymi00066UUSI
Viisas ohje!!
https://www.youtube.com/watch?v=Kbuftpqs9dc&list=RDKbuftpqs9dc&start_radio=1 - Anonyymi00080UUSI
Sun on hyvä kohrata, päivittäin. Mites öin?
T. Tilaan sun tuotetta
Rauhallista illanjatkoa, turvallista.
https://m.youtube.com/watch?v=TfEoVxy7VDQ
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1021152
- 51965
- 119913
- 146893
- 70687
En haluaisi sanoa tätä
Mutta olet sokea sille, mitä sinulla jo on! Jos minä olisin sinä, pyrkisin tekemään kaikkeni kohentaakseni nykyistä pari40679Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.117666Koska Sofia kertoo totuuden, että ovat eroneet miljonääri miehen kanssa?
Eikö olisi hänelle itselleen helpotus, kun voisi kertoa totuuden. Miksi salata asiaa ja pitkittää sitä harmaan tulevaisu187637- 33604
- 70599
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti47588- 81551
Vasemmiston aloite
Pyhäjärvellä, ihan hyvä aloite. Toteutus ja puhdistus pitäisi alkaa ihan omasta pesästä. Näkeehän tuon sokeakin mitä ja62544- 39519
Onko suhtautuminen kaivattusi
Fyysiseen vetovoimaan muuttunut? Jos, mihin suuntaan? Tunnetko enemmän vai vähemmän vetoa häneen fyysisesti kuin silloin35494Maajussille morsian: Farmiviikon voittajat ja häviäjät - Itkua ja pettymystä ei salattu
Maajussille morsian -suosikkisarjassa farmiviikolla selviää, onko ilmassa "sitä jotakin". Rakkauden etsintä on täynnä i4493- 46490
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64479- 42470
Näyttää siltä ettet edes sinä.
Kukaan ei uskalla kohdata aitoa ja syvää sielun rakkautta. Hyvin harvat vain. Ihmisten on turha tavoitella sitä oikeaa31466