Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin.
Naiselta
Jos ei ole hyvää sanottavaa, jätä vastaamatta.
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
37
513
Vastaukset 37
- Anonyymi00001UUSI
Miksi tilanne meni sellaiseksi? Toivottavasti se jää sulaa vielä ja uskallat joskus lähestyä.
- Anonyymi00004UUSI
Väärinymmärryksiä luulen. Jää ei sula ilman oikeita olosuhteita, sen luulen tietäväni.
- Anonyymi00007UUSI
Anonyymi00004 kirjoitti:
Väärinymmärryksiä luulen. Jää ei sula ilman oikeita olosuhteita, sen luulen tietäväni.
Niin, niitä helposti tulee. Toivon parasta.
- Anonyymi00009UUSI
Anonyymi00007 kirjoitti:
Niin, niitä helposti tulee. Toivon parasta.
Voit auttaa sulattamaan jään. Avaimet on sinulla.
- Anonyymi00011UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Voit auttaa sulattamaan jään. Avaimet on sinulla.
Vain irl
- Anonyymi00002UUSI
Mä olen ainakin ihan sulaa vahaa, että helppo on lähestyä.
- Anonyymi00003UUSI
Ketä meinasit lähestyä?
Jos meinaat tätä samaa tyyppiä jonka kans olet vuositolkulla jappassut täällä ikävä palstalla niin tää teidän show on nähty. Sama nauha pyörii.- Anonyymi00005UUSI
Valitettavasti ei osunut.
- Anonyymi00028UUSI
Oot aloittajaäijä näköjään ihastunut uuteen sanaan jappasta, onko sellaisesta naisten podcastista, jonka kautta yrität opiskella miten "olla naista" netissä? Mikä teidän show muuten tarkemmin- tarkoitatko niitä pitkmäpiimäisiä esityksiä kun vastailet itsellesi joutavia kahta osapuolta näytellen? T naiselta
- Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00028 kirjoitti:
Oot aloittajaäijä näköjään ihastunut uuteen sanaan jappasta, onko sellaisesta naisten podcastista, jonka kautta yrität opiskella miten "olla naista" netissä? Mikä teidän show muuten tarkemmin- tarkoitatko niitä pitkmäpiimäisiä esityksiä kun vastailet itsellesi joutavia kahta osapuolta näytellen? T naiselta
PS oliko sinun lempinimi vauvapalstalla muuten joku persreikämies, ilmeisesti juttujen orientaatioon liittyen? Joku vuosi joskus jotain sellaista
- Anonyymi00006UUSI
Olenko niin pelottava?
- Anonyymi00008UUSI
Ennalta-arvaamaton jollain tavalla nykyisin.
- Anonyymi00010UUSI
Koska nähdään seuraavaksi? Huomenna?
- Anonyymi00012UUSI
En tiedä kenelle tarkoitettu, mutta minulla ei ole mittään selvitettävää, minua kauan stalkanneen henkilön kanssa! Ainoa asia mitä häneltä haluan on se, että hän jättää minut rauhaan! Projekti on tehnyt minusta ahdistuneen ja pelokkaan ja olen jo kauan ollut sitä mieltä, etten enää koskaan halua uutta ystävää elämääni! Ainoat tärkeät ihmiset minulle ovat omat lapseni!
- Anonyymi00013UUSI
Mun kaverit VIHAAA sitä kusipäätä koska se käyttää kaiken mun sosiaalisen patteriston johonkin täysin turhaan paskaan, mikä on suoraan pois kavereiden sosiaaliajasta
- Anonyymi00014UUSI
Ei sun tarvitse enää lähestyä se on ihan ok. Ei ruokita enää tunteitamme ettei rakastuta uudelleen palavasti. Nykyiset tuttavalliset välit on parhaat meidän tilanteessa koska ei tullut kuin sotkuja väärinymmärryksiä möksötystä aiemmin. Kumpikaan ei luota toiseen enää siinä määrin että vois olla enempää. Olen myös nähnyt muutamaan otteeseen sinut sattumalta jonkun miehen seurassa ja aluksi se tuntui surulliselta ja mietin ihan liikaa oliko hän kaverisi tai kumppanisi tai jotain muuta. En aijo ottaa sitä riskiä että pettyisin olen pettynyt aiemmin jo ihan tarpeeksi tietenkin myös itseeni ja omiin töppäilyiniini. Samalla myös sinuun kun et antanut korjata virheitäni niin minulle se sitten näyttäytyi niin että et ollut tosissasi ja epävarma tunteistasi.
Taidetaan molemmat olla vaikeita mutta ei siitä sen enempää nyt... - Anonyymi00015UUSI
Ei varmasti saada, siitä minä pidän kyllä huolen! Et taida uskoa sitä kuinka kamalaa tekstiä suustani voi tulla, silloin kun kyseessä on henkilö, jota en voi siettää ollenkaan!
- Anonyymi00016UUSI
Toivottavasti vielä kohdattaisiin ja uskaltaisiin lähestyä toisiamme. Siitä voisi seurata paljon hyvää.
- Anonyymi00018UUSI
Hyvin epätodennäköistä. Haluatko jättää kaiken sen varaan?
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Hyvin epätodennäköistä. Haluatko jättää kaiken sen varaan?
En tiedä mitä ajatella. En minä sinulle mitään viestiäkään uskalla laittaa.
- Anonyymi00020UUSI
Toivottavasti onnistuu läheisyys ja saatte toisenne.
Hyvää syksyä! - Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
En tiedä mitä ajatella. En minä sinulle mitään viestiäkään uskalla laittaa.
En minäkään. Laittaisit vaan.
- Anonyymi00024UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00024 kirjoitti:
Mikä on pahinta mitä voisi tapahtua?
Mikä on parasta mitä voisi tapahtua?
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Kyllä voisit sinäkin minulle jonkun viestin laittaa.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00035 kirjoitti:
Kyllä voisit sinäkin minulle jonkun viestin laittaa.
Tämä oli hienovarainen vinkki ja lupa lähestyä miehelle. Lupaan että en enää pyydä.
- Anonyymi00021UUSI
Kannattaa täällä palstalla tehdä varmoja johtopäätöksiä asoiden tilasta.
- Anonyymi00031UUSI
No äläpä sinäkään taas muuta täällä gubelle rutise
- Anonyymi00023UUSI
Joo, minun kanssa ainakin saa selvitettyä jopa huomattavan helposti. Pelko on kyllä silti ymmärrettävää, enkä siksi odota häneltäkään mitään liikkeitä mihinkään suuntaan.
- Anonyymi00026UUSI
- Anonyymi00027UUSI
Petit yhdesti, pettäisit uudestaankin.
- Anonyymi00029UUSI
Toivoa oli, mutta käänsitkin kelkkasi, nyt ollaan solmussa pysyvästi.
- Anonyymi00032UUSI
Asioiden pitkittyessä niillä on tapana mutkistua. Siksi on tärkeä ensi tilassa korjata jo mahdollisesti syntynyt väärä olettamus.
https://www.youtube.com/watch?v=R98MHlsbUeU&list=RDR98MHlsbUeU&start_radio=1 - Anonyymi00033UUSI
Kuinka yllättävää on että super suorittaja saa super kohtelua suoritusyhteiskunnassa?
- Anonyymi00034UUSI
Ihan ku ois mieheltä kuiteskii
- Anonyymi00036UUSI
Kaipa se on sama keneltä on
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00036 kirjoitti:
Kaipa se on sama keneltä on
No ei se ihan oo. Kieroudella ei yleensä hyviä asioita edistetä...
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.170969Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48672- 74647
- 81581
- 39549
- 46530
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä37513- 106510
Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499- 21488
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja271476Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47464Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan34445Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko37431Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91428Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.26420Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80415- 21412
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka24406Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain66393