Mitä luulet hänen ajattelevan sinusta?
Vastaukset 26
- Anonyymi00001UUSI
Seko 😔
- Anonyymi00002UUSI
Enpä liiemmin arvaile mitä kukakin minusta ajattelee.
Minulle on syntynyt vaikutelma, että monet olettavat minun olevan kiinnostunut taroteista, spiritualismista yms. vaikka mielestäni kyseiset jutut ovat ennemminkin roskaa, kuin vakuuttavaa ja uskottavaa ajanvietettä. Tai ovathan ne viihteellistä ajanvietettä, mutta keksin useita huomattavasti kiinnostavampia, oleellisempia ja merkityksellisempiä ajanvietteitä kuin henkisyys huuhaa. Pahoittelut heille, jotka uskovat kyseisiin juttuihin. - Anonyymi00003UUSI
Aika ärsyttävä tyyppi, mutta juuri ja juuri voi sietää. Kunhan on poissa enimmän aikaa.
- Anonyymi00004UUSI
En tiedä
- Anonyymi00005UUSI
En ajattele hänestä mitään hyvää, koska en halua olla koskaan missään tekemisissä stalkkerin kanssa!
- Anonyymi00021UUSI
Niin kauan olet hokenut tuota. Pakko kysyä onko stalkkeri nainen kuten yleinsä. Vai kenties poikkeuksellisesti mies?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
Niin kauan olet hokenut tuota. Pakko kysyä onko stalkkeri nainen kuten yleinsä. Vai kenties poikkeuksellisesti mies?
Sinä oot trolliäijää jututtava heebo ihan kahveella. Mene hakemaan lanttulääkäriltä apua liikkuu liikkuu
- Anonyymi00006UUSI
En usko, että ajattelee enää mitään.
- Anonyymi00007UUSI
Mitä huonommin sen parempi
- Anonyymi00008UUSI
Hän ajattelee, että esittämällä ”huonoa” rakkauteni kuolee.
- Anonyymi00015UUSI
Eiköhän se ajan kanssa tapahdu 👍
- Anonyymi00009UUSI
Mies ei todennäköisesti ajattele enään mitään minusta, koska on alkanut seurustelemaan
- Anonyymi00010UUSI
Autetaan pojua hyvä tyyppi 😁
- Anonyymi00017UUSI
kavereille moni on hyvä tyyppi.
- Anonyymi00011UUSI
Kyllä, kanssakäyminen on sietämätöntä. Sovussa eläminen vaatii välimatkaa, eikä sekään riitä. Elävää painajaista... .
V#ttu mikä tampio.
T. Märkä birog
https://m.youtube.com/watch?v=Gk8MFQ_RQzw- Anonyymi00018UUSI
sinua arvostan koska sinä viestit vain laadukkaalla musiikkimaulla kaikki muu on ....
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
sinua arvostan koska sinä viestit vain laadukkaalla musiikkimaulla kaikki muu on ....
joo ainoa tell
- Anonyymi00012UUSI
Hän rakastaa minua.
- Anonyymi00013UUSI
Mua ei oikeastaan haittaa, vaikka ajattelisi jotain huonoa. Ei enää nähdä arjessa, niin ehkä parempikin niin.
- Anonyymi00014UUSI
Varmaan pitää jotenki seonneena kun tunteet heittelee kaiken tän takia.
- Anonyymi00016UUSI
Ei sillä ole oikeastaan merkitystä.
- Anonyymi00020UUSI
Taitaa olla jo ihan muut mielessä
- Anonyymi00022UUSI
sama!
- Anonyymi00024UUSI
No että ihan kreisi tietenkin, ei ku sää oot enemmän, no you hang up first. Soitteli taas
- Anonyymi00025UUSI
Olen aina silloin tällöin palannut hänen mieleensä. Valokuva, tuttu biisi soi, hajuveteni tuoksu väkijoukossa.
- Anonyymi00026UUSI
Rumasti niinkuin kaikesta
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Venäjä alkaa iskemään Suomen politiikkaan.
Tässä on valtion ja koko länsiliiton päämiehet varoitelleet, että Venäjä alkaa talven aikana taas iskemään hybridisesti.1961127- 80737
Muistelen lämmöllä
Se oli vaikein päätös, jonka olen joutunut tekemään. En pidä valehtelusta, mutta näin sait päätöksen asioille. Rakasti48702- 81591
Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä43586Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va176553- 39549
Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan41547- 23543
- 46540
- 106540
Teinipersu Bergbom lupasi ensimmäisenä euron bensaa
Teinipersu julkaisi Tiktok-videonsa marraskuussa 2021. Videolla Bergbom viittaa bensan hintoja esittelevään kylttiin ja289509Jos olen aiheuttanut pahaa, pyydän anteeksi
Jos olen omalla kirjoittelullani aiheuttanut täällä jollekin pahaa mieltä tai sotkenut asioita, niin pyydän sitä anteeks64499Onko se loukkaavaa jos pelkkä seksi kiinnostaa?
En tiedä olisiko meillä muuta yhteistä edes. En kyllä oikein osaa nähdä meitä menemässä naimisiin, paitsi ehkä jossain U47494Vaihdevuodet ja psykoottinen käytös
Estrogeenilla on suora yhteys aivojen välittäjäaineisiin, erityisesti serotoniiniin, joka säätelee mielialaa, impulssiko46485Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka27473Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.91446Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.29442- 21432
Sofia ja Jeffrey yhdessä
Sofia julkaisi instassa kuvan hänestä ja Jeffreystä kuvan, taustalla soi Happy birthday biisi ja Jeffrey kasvot peitetty80425