..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺
Vastaukset 48
- Anonyymi00001UUSI
Päätin olla vastaamatta,jos en tunnista!
- Anonyymi00002UUSI
Tyhmä kysymys. Tottakai
- Anonyymi00004UUSI
Ei ollenkaan. Vastaus kertoo vastaajasta.
- Anonyymi00003UUSI
En, olet mulkku.
- Anonyymi00005UUSI
Olen reagoinut asiallisesti ja ymmärtäväisesti ja rauhallisella tyyneydellä, vaikka olen ihan yksinäinen ja surullinen ja epätoivoinen.😢 Kukaan nainen ei ole ikinä koskaan halunnut minua. Minä haluan ja haaveilen ja ikävöin yksinäni, enkä saa koskaan mahdollisuutta yrittää ja koska en sa edes yrittää niin en voi koskaan oppia ja kehittyä. Pitäisi heti olla niin täydellinen. Tuntuu, ettei jaksais enää edes elää. Vaikka en käy töissä niin silti olen kuormittunut tästä kaikesta, että olen vähän huolissani miten pitkän kaamoksen aikana minulle käy. Normaalisti olen viimeistään kesällä palautunut, mutta tänä kesänä menin vaan huonompaan kuntoon. Kukaan ei välitä minusta. Ainoastaan työnmerkeissä joku on minusta välittänyt 45 minuuttia kerrallaan, koska on saanut siitä palkkaa / kärsimyskorvauksen.
- Anonyymi00011UUSI
Ihanko noin asia on, ettei kukaan välittänyt ikinä, paitsi palkatut naiset?
Ai rauhallinen, tyyni, asiallinen ja ymmärtäväinen olet siis aina ollut?
Ihan rehellisesti jos kertoisit. 🤔😞 - Anonyymi00013UUSI
Anonyymi00011 kirjoitti:
Ihanko noin asia on, ettei kukaan välittänyt ikinä, paitsi palkatut naiset?
Ai rauhallinen, tyyni, asiallinen ja ymmärtäväinen olet siis aina ollut?
Ihan rehellisesti jos kertoisit. 🤔😞Välitti vain roolin takaa 45min kerrallaan, mutta ei aidosti oikeasti. Rehellisesti ja neutraalisti, kun mietin asiaa niin olen ollut tuota mitä kuvailin.
- Anonyymi00006UUSI
Jos oli minulle, niin kadun.
- Anonyymi00007UUSI
En oikein osaa katuakaan koska en tiedä mitä tein muka väärin... Reaktio johtui siitä että vastauksesi oli jotain sellaista mitä en olisi uskonut että kirjoitat minulle.
- Anonyymi00008UUSI
Mitä se oli? Säikähditkö?
- Anonyymi00009UUSI
Luulin, että et olekaan kiinnostunut etkä halua jatkaa tutustumista. Tuli pettynyt olo ja ajattelin että turhaapa sitä sitten..
- Anonyymi00010UUSI
Anonyymi00009 kirjoitti:
Luulin, että et olekaan kiinnostunut etkä halua jatkaa tutustumista. Tuli pettynyt olo ja ajattelin että turhaapa sitä sitten..
Ohi
- Anonyymi00036UUSI
Anonyymi00010 kirjoitti:
Ohi
No mitä voit odottaa, kun et anna mitään tunnisteita?
- Anonyymi00012UUSI
En. En hetkeäkään ole katunut, koska en tehnyt mitään väärää.
- Anonyymi00014UUSI
Perustele!
- Anonyymi00015UUSI
Jos joku on epärehellinen, epäluotettava, epäoikeudenmukainen minulle ja päähenkilö on vielä mies, ei ole kaukana että jonkun pää lentää sadan metrin päähän.
- Anonyymi00017UUSI
mikå on päähenkilö ja oletko itse nyt mies vai nainen?
- Anonyymi00018UUSI
Anonyymi00017 kirjoitti:
mikå on päähenkilö ja oletko itse nyt mies vai nainen?
Mies tietenkin, en voi sietää mielestäni selkärangattomia alatason miehiä.
- Anonyymi00019UUSI
Anonyymi00018 kirjoitti:
Mies tietenkin, en voi sietää mielestäni selkärangattomia alatason miehiä.
onko kaivattusi siis myös mies?
- Anonyymi00021UUSI
Anonyymi00019 kirjoitti:
onko kaivattusi siis myös mies?
No ei todellakaan, kiitos yhden tai parin miehen, inhoan suurin piirtein kaikkia miehiä.
- Anonyymi00022UUSI
Anonyymi00021 kirjoitti:
No ei todellakaan, kiitos yhden tai parin miehen, inhoan suurin piirtein kaikkia miehiä.
Mitä he tekivät?
- Anonyymi00025UUSI
Anonyymi00022 kirjoitti:
Mitä he tekivät?
He tietävät itsekin mitä tekivät. Kuitenkin he ovat sillä ”tasolla” etteivät todennäköisesti edes ymmärrä tekojensa seurauksia. Puhun tässä elämän kannalta, en ihmisten.
- Anonyymi00016UUSI
En kadu sitä ja sen seurauksia. Ei voi mitään
- Anonyymi00020UUSI
seuraukset oli ilmeisen hyvät?
- Anonyymi00023UUSI
Anonyymi00020 kirjoitti:
seuraukset oli ilmeisen hyvät?
No jaa. En kommentoi
- Anonyymi00028UUSI
Anonyymi00023 kirjoitti:
No jaa. En kommentoi
Eli ei ollut, mutta et myönnä että kaduttaa!
- Anonyymi00024UUSI
En kadu. Sinun valinta, sinun vastuu.
- Anonyymi00026UUSI
Vastuu ei ole koskaan yksipuolista ja yksisuuntaista kahden ihmisen välillä.
- Anonyymi00032UUSI
Anonyymi00026 kirjoitti:
Vastuu ei ole koskaan yksipuolista ja yksisuuntaista kahden ihmisen välillä.
Onhan se. Omista tunnekäsittelyn vaikeuksista ei voi vastuuttaa muita kuin itsensä.
- Anonyymi00033UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Onhan se. Omista tunnekäsittelyn vaikeuksista ei voi vastuuttaa muita kuin itsensä.
No tuo on kai ainoa poikkeus kahdenkeskisissä toiminnassa.
- Anonyymi00035UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Niin, mutta kärsimään voi laittaa ja silti ei ota vastuuta?
- Anonyymi00037UUSI
Anonyymi00032 kirjoitti:
Tuosta olen täysin samaa mieltä ja siitä on minulla jo kahdesta miehestä kokemus!
- Anonyymi00027UUSI
Kadun sitä ettei olla päästy vielä rakastelemaan. En tiedä sotkusta mitään. Lakanat olisi tuon jälkeen kylläkin sotkussa.
- Anonyymi00029UUSI
Hmm, nyt kiinnostuin. Kerro lisää 🙂💍❤️
Naisesi fiksu M - Anonyymi00030UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Naisesi fiksu MSinä taidat juuri olla se halveksittu huijari, jonka jo aika moni tietää.
- Anonyymi00031UUSI
Anonyymi00029 kirjoitti:
Naisesi fiksu MKaipaatko entisiä hetkiämme?
- Anonyymi00034UUSI
Anonyymi00030 kirjoitti:
Sinä taidat juuri olla se halveksittu huijari, jonka jo aika moni tietää.
Täällä esiinnytään toisten ihmisten nimissä. Minusta tuo viesti johon vastaat, ei vaikuta aidolta.
- Anonyymi00038UUSI
Anonyymi00034 kirjoitti:
Täällä esiinnytään toisten ihmisten nimissä. Minusta tuo viesti johon vastaat, ei vaikuta aidolta.
Minua on huijannut mies ja olen aika varma että miehen nimi alkaa M ja hän on hyvin rikas mies ja sitä kautta hänellä on apureita. Ilmeisesti kateus ja mustasukkaisuus on saanut kaiken aikaan. Eikä olekaan aito, uskon miehen haikailevan joko miestä tai samaa naista kuin huijattu mies.
- Anonyymi00039UUSI
Ei mua kaduta juur mikkään
https://youtu.be/HKlHxmGO10g?
Tuun sit aina joskus teijän väliin nukkumaan kun on pahat tilanteet mut mulla harvemmin on - Anonyymi00040UUSI
Vähä kadut kiinnostaa
- Anonyymi00041UUSI
Sotkun jonka hän aiheutti. Regoisin samalla tavalla uudestaan ja uudestaan.
Kannattaisi miettiä kannattaki sotku? Saitko sitä oikeasti hait kokoajan?- Anonyymi00042UUSI
Jos on vaikka kuinka suuri joukko ihmisiä ja sillä on johtaja, joka on epäoikeudenmukainen. Se tekee kaikista alaisistakin epäoikeudenmukaisia jos he noudattavat pomon käskyjä.
- Anonyymi00043UUSI
Olit jo niin tunntettu ettei mikään ole niin kuin ennen. Kannattiko ja ko rasia.
- Anonyymi00044UUSI
Ehkä olen tunnettu kuitenkin jostain ihan muusta.
- Anonyymi00045UUSI
Anonyymi00044 kirjoitti:
Ehkä olen tunnettu kuitenkin jostain ihan muusta.
Mun näkökulmasta vain siitä ja se on sinun oma valintasi.
- Anonyymi00046UUSI
Anonyymi00045 kirjoitti:
Mun näkökulmasta vain siitä ja se on sinun oma valintasi.
Eihän mitään ole vielä edes tapahtunut.
- Anonyymi00047UUSI
Anonyymi00046 kirjoitti:
Eihän mitään ole vielä edes tapahtunut.
Eikä tapahdu.
- Anonyymi00048UUSI
En
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051195Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71845Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61783- 120663
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41636- 50586
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.49565Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505- 33497
Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain78463Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437- 77432
- 19427
Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9426Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21401En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o26384