En tiedä olenko kade vai vain yksinäinen.. Ystävilläni on muita kavereita eikä siinä tietenkään mitään väärää ole, mutta tuntuu että olen ns ”kolmaspyörä”. En tykkää puhua tunteistani ja se ärsyttää ystäviäni. Olen usein yksin enkä tykkää nähdä ketään. Ennen viihdyin kavereideni seurassa mutta nykyään olen yksin päivät pitkät. Olenko yksinäinen? Tai masentunut? Olen tehnyt todella monta masennustestiä netissä ja kaikki sanovat vakavaa masennusta. Tiedän ettei tuollaiset netti testit kerro oikeaa totuutta. Olen tehnyt myös yksinäisyys testejä ja nekin sanovat että ”olen yksinäinen”.. en halua varata aikaa lääkärille koska en näe siinä mitään järkeä.
Olenko kade vai yksinäinen?
4
234
Vastaukset
- Huips43
Höperö sinä olet.
Ja rikkiviisas pojanjolppi - hsdvd
Unohda testit ja ole oma itsesi, älä kehittele päässäsi "kolmas pyörä"-syndroomaa, jota et ole !
Kun alkaa olla oma itsensä ja tehdä juuri niitä asioita joita itse tykkää, elämä muuttuu rennommaksi.- Huonoltanäyttää
Turhaan menet lääkäriin.
Et sieltä mitään apua saa.
Muutoinkin näyttää minun mielestäni tilanteesi aika toivottomalta.
Joten koeta vain jotenkin raahautua surkean elämäsi läpi!
- HyväSinä
Joo.
Kaikkien pitäisi nykyään tykätä olla kimpassa ja halia kaikkia, väittää joku. Jos et tykkää, niin olet vähintäänkin outo.
Ei se noin mene.
Ihminen saa tykätä olla yksin. Se mikään tauti tai vamma ole, että viihtyy yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki
"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."682302Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille
Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.2352238- 1201508
Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis241323Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj411289- 1321261
En kerro nimeäsi nainen
Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin711210Olet kiva ihminen
En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli73979Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma
Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki102979Auta mua mies
Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.77932