En tiedä olenko kade vai vain yksinäinen.. Ystävilläni on muita kavereita eikä siinä tietenkään mitään väärää ole, mutta tuntuu että olen ns ”kolmaspyörä”. En tykkää puhua tunteistani ja se ärsyttää ystäviäni. Olen usein yksin enkä tykkää nähdä ketään. Ennen viihdyin kavereideni seurassa mutta nykyään olen yksin päivät pitkät. Olenko yksinäinen? Tai masentunut? Olen tehnyt todella monta masennustestiä netissä ja kaikki sanovat vakavaa masennusta. Tiedän ettei tuollaiset netti testit kerro oikeaa totuutta. Olen tehnyt myös yksinäisyys testejä ja nekin sanovat että ”olen yksinäinen”.. en halua varata aikaa lääkärille koska en näe siinä mitään järkeä.
Olenko kade vai yksinäinen?
4
206
Vastaukset
- Huips43
Höperö sinä olet.
Ja rikkiviisas pojanjolppi - hsdvd
Unohda testit ja ole oma itsesi, älä kehittele päässäsi "kolmas pyörä"-syndroomaa, jota et ole !
Kun alkaa olla oma itsensä ja tehdä juuri niitä asioita joita itse tykkää, elämä muuttuu rennommaksi.- Huonoltanäyttää
Turhaan menet lääkäriin.
Et sieltä mitään apua saa.
Muutoinkin näyttää minun mielestäni tilanteesi aika toivottomalta.
Joten koeta vain jotenkin raahautua surkean elämäsi läpi!
- HyväSinä
Joo.
Kaikkien pitäisi nykyään tykätä olla kimpassa ja halia kaikkia, väittää joku. Jos et tykkää, niin olet vähintäänkin outo.
Ei se noin mene.
Ihminen saa tykätä olla yksin. Se mikään tauti tai vamma ole, että viihtyy yksin.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kristillisistä Siionisteista asiallista tietoa Hesarissa.
KD ja Persut ovat kaiken takana avoimesti!6111635Ja jälleen uusi latauksessa olleen sähköauton palo! Nyt Keravan Prisman parkkihallissa.
IS 3.10.2025 Latauksessa ollut sähköauto syttyi yöllä tuleen Keravan Prisman parkkihallissa, Keski-Uudenmaan pelastusla968841Kovan viikon ilta pitäisi lakkauttaa
Käytännössä pelkkää SDP:lle ilkkumista koko ohjelma veronmaksajien kustannuksella.124417Pakoputkipörisijä syttyi tuleen kesken ajon
Kyydissä oli 7 henkilöä, mutta hyvä onni matkassa epäonnistuneesta käyttövoimavalinnasta huolimatta, eikä kukaan loukka233984Kalja-Kristus Kutsuu Luokseen
Nyt on Oikea Hetki Ottaa Ryppyys Vastaan! Lue Pelastusryyppy ja tee Promillista elämäsi Herra! Pelastusryyppy on teksti53861- 903656
Borat ärhäkkänä, syyttelee kokoomusta vilpin suojelusta
Hänen mukaansa kokoomus seuraa ”toimettomana vierestä, kun vilpilliset firmat vievät urakat rehellisten nenän edestä”, j73646Persut on SYYLLISIÄ KAIKKEEN NEGATIIVISEEN SUOMESSA
, ne haluaa neuvostoliiton putinin kanssa takaisin, shit voi valvoa kaikkea ja kaikkia, no tietty makeeta mannaa itselle153451Perussuomalaisiin minä luotan
Bensaa raaskii taas tankata ja ensi vuonna laskee ruoan verotus. Nämä muutokset parantavat pienituloisten asemaa.343232Koulu-uhkaus.
Meinaatteko päästää lapsenne kouluun, niin kauan kun tämä uhkaaja siellä myös on? Tekijä on kaikilla tiedossa.452435