Moikka! Millaisilla fiiliksillä odotatte valintakokeen tuloksia?
En löytänyt äkkiseltään kyseisen oppilaitoksen sosionomin valintakokeesta keskustelua, joten olihan tämä pakko tehdä.
Itseä jännittää tulokset. Odottavan aika on pitkä, vai :D
Kirjallisessa osiossa aika loppui kesken ja viimeinen lause piti lopettaa vähän höntisti sen takia. Ennemin niin, että on kirjotusvirhe, kuin että asia olisi jäänyt kesken. Haha. Haastattelussa oli mukava porukka keskustella. Kiehtovaa miten erilaisista lähtökohdista koottu ryhmä meillä oli. Ja oli hienoa kuulla sen takia myös sitten niin erilaisia ajatuksia ja mielipiteitä, mitä itsellä heräsi silloin mieleen tms.
Saapi nähdä, millaista sähköpostia loppukuusta tulee. Ja ainiin, meinaatteko soittaa ja kysyä tuloksista? Itseä jäi viime hausta mietityttämään, ni aikomuksena olisi rimpauttaa ja kysyä.
Hyvää kesää ja peukkuja teille kaikille! :)
Valintakoe sosionomi Pori
4
441
Vastaukset
- Samk
Ihan ok meni koe ja nyt hermorauniona odotan tuloksia. Onko kenellekkään vielä tullut?
- Anonyymi
Jatketaan tätä vanhaa keskustelua.
Olin tänä vuonna Porissa sosionomi monimuoto valintakokeessa. Oli kirjallinen osio ja ryhmä keskustelu.
Miten ihmeessä meitä mahdetaan arvioida? Kirjallinen osuus oli max 40 p ja ryhmä keskustelu max 30 p. Kuun loppupuolella ilmoitetaan tulokset.
Itelle jäi ihan hyvä fiilis, mutta saas nähdä kuin käy. Mites muut ketkä on käynyt? - Anonyymi
Mäkin Porissa.
Tuntui tosi helpolta.
Kuinka ihmeessä ne arvioi? - Anonyymi
Pääsittekö kouluun? Itse jäin varasijalle......sosionomi monimuoto.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.32879651 Eurolla 35 euroa, 1.5x minimikerroin, 0x kierrätys ja minimitalletus vain 5e!
Noniin nyt pamahti sitten VB:ltä älyttömän kova tarjous ensitallettajille. Euron panoksella 35 euroa jos kokkishown voit02340Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill662216- 1771886
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä161462- 1121307
Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie91301Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181731260RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j601240Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j421107