Malliltaan 2011 olevaan bensapassattiin ilmaantunut punainen öljykannun kuva, Se ilmaantuu toisinaan kylmiltään liikkeelle lähdettäessä, kun parisataa metriä ajettu. Parin kilometrin ajon jälkeen kannunkuva sammuu.
Punainen kannunkuva on niin vahva varoitus, että eihän sellaisella pitäisi ajaa yhtään. Samanlainen kannuvika oli kuitenkin viime syksynä, kun korjaamolla huoltomieheltä vahingossa öljykello irroitettaessa vaurioitui.
Öljynpaineet kuitenkin olivat kunnossa, vain öljykello rikki, punainen valo paloi vuorokauden, kunnes uusi öljypaineen anturi vaihdettiin.
VW-korjaamo ei merkkikorjaamo, ei nyt löytänyt mitään vikakoodia.
Tuon vuoksi uskallan sillä sen 2 km ajaa, jonka jälkeen merkkivalokin aina sammuu. Eikä se syty joka ajokerralla.
Onko kellään ollut saman tyyppistä vikaa?
Öljykannun kuva palaa ajoittain
9
816
Vastaukset
- kakkiva
Varmaan öljytaso antura juntturassa, mustassa lietteessä, kun öljynvaihto väli on niin piitkää?
- oil.charge
Merkille tyyppillinen öljynpoltto lisätehon saamiseksi on varmaan jumittunut päälle ja autoa odottaa yli 6000 euron remontti eli lähes koko auton arvoinen, koska samanlaisia on vaihtoautohallit täynnä ja USA:n autiomaassakin 300 000 kpl odottaa paalausta tai uudelleen markkinointia Suomeen!!!
- vielänäitäpaskojaon
Ei kannata huolestua. Ei se mitään tarkoita. Odotas hetki, niin kojelautaan syttyy punainen ÖLJYNPORAUSLAUTAN kuva.
entä jos olet katsonut väärin? voi olla apinan kuvakin jonka erehdyksessä luulit öljykanisterin kuvaksi. tiedäthän vanhan sananlaskun, apinaa koijataan......
- mielumminkävelen
Mulla paloi neljä vuotta golfin kojetaulussa keltainen moottorinkuva. Se paloi aina kun virrat oli päällä. Myös huollosta autoa noudettaessa. Se kuuluu palaa. Siitä tietää, että kaikki on okei.
- hHolistiAhertaa
Holistin surkea provo jälleen kerran.
- Öljypohja
Mulla oli sama vika Toyotassa. öljypohjassa oli lommo ja käänöksissä usein välähti öljynpaineen välähti.
- Mek
kohta alkaa volkkari vaatimaan öljyputken vetämistä suoraan venäjälle.
- niemalswieder
Toi oli hyvä!! (HUUTONAURUA!!!!)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten voit manipuloida katsojalukuja?
Palstatrolli ja väsynyttä sontaa palstalle suoltava Varmakkakkiainen on viime aikoina vedonnot siihen, että hänen ketjuj212247- 701136
- 1101006
- 47984
Nainen sä olet
arvokas muista se. Yritän pitää pienen kontaktin yllä vaikka turhaahan tämä on. Toivottavasti joulu meni hyvin ja otat r72979Jos olisin
Ollut ns. pelimies olisin myös käyttänyt tilaisuutta hyväksi. Välillä vain tuntuu että olisit itse nimenomaan halunnut p56937KRP alkaa tutkia Ulvilan murhaa
Jokohan nyt löydetään riittävä näyttö Annelin tuomitsemiseen miehensä murhasta tai taposta.12911Luotathan?
Muistan kun olit vihainen minulle. Niin järkyttävän söpönä ja silti niin vastustamattoman ihanana en ole ikinä ketään na31890Minun on niin vaikeaa uskoa, että
todella kaipaisit minua. Pelkään vieläkin, että minua kusetetaan.55888Voi kun pian voisi varmuudella sanoa
mitä tämä on. Suuri, suuri rakkaustarina vai pelkästään pitkä ja kipeä oppitunti. :(48834