Malliltaan 2011 olevaan bensapassattiin ilmaantunut punainen öljykannun kuva, Se ilmaantuu toisinaan kylmiltään liikkeelle lähdettäessä, kun parisataa metriä ajettu. Parin kilometrin ajon jälkeen kannunkuva sammuu.
Punainen kannunkuva on niin vahva varoitus, että eihän sellaisella pitäisi ajaa yhtään. Samanlainen kannuvika oli kuitenkin viime syksynä, kun korjaamolla huoltomieheltä vahingossa öljykello irroitettaessa vaurioitui.
Öljynpaineet kuitenkin olivat kunnossa, vain öljykello rikki, punainen valo paloi vuorokauden, kunnes uusi öljypaineen anturi vaihdettiin.
VW-korjaamo ei merkkikorjaamo, ei nyt löytänyt mitään vikakoodia.
Tuon vuoksi uskallan sillä sen 2 km ajaa, jonka jälkeen merkkivalokin aina sammuu. Eikä se syty joka ajokerralla.
Onko kellään ollut saman tyyppistä vikaa?
Öljykannun kuva palaa ajoittain
9
948
Vastaukset
- kakkiva
Varmaan öljytaso antura juntturassa, mustassa lietteessä, kun öljynvaihto väli on niin piitkää?
- oil.charge
Merkille tyyppillinen öljynpoltto lisätehon saamiseksi on varmaan jumittunut päälle ja autoa odottaa yli 6000 euron remontti eli lähes koko auton arvoinen, koska samanlaisia on vaihtoautohallit täynnä ja USA:n autiomaassakin 300 000 kpl odottaa paalausta tai uudelleen markkinointia Suomeen!!!
- vielänäitäpaskojaon
Ei kannata huolestua. Ei se mitään tarkoita. Odotas hetki, niin kojelautaan syttyy punainen ÖLJYNPORAUSLAUTAN kuva.
entä jos olet katsonut väärin? voi olla apinan kuvakin jonka erehdyksessä luulit öljykanisterin kuvaksi. tiedäthän vanhan sananlaskun, apinaa koijataan......
- mielumminkävelen
Mulla paloi neljä vuotta golfin kojetaulussa keltainen moottorinkuva. Se paloi aina kun virrat oli päällä. Myös huollosta autoa noudettaessa. Se kuuluu palaa. Siitä tietää, että kaikki on okei.
- hHolistiAhertaa
Holistin surkea provo jälleen kerran.
- Öljypohja
Mulla oli sama vika Toyotassa. öljypohjassa oli lommo ja käänöksissä usein välähti öljynpaineen välähti.
- Mek
kohta alkaa volkkari vaatimaan öljyputken vetämistä suoraan venäjälle.
- niemalswieder
Toi oli hyvä!! (HUUTONAURUA!!!!)
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi
Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit1116916KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!
STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti3886577Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?
On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei653317Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta
Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-20000117808521282869Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT1082460Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan
Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään351940- 1251834
Puolen vuoden koeaika
Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro211697Tytti Tuppurainen nöyryyttää avustajiaan
Tytti Tuppurainen nöyryyttää SDP:n eduskuntaryhmän kokouksissa sekä avustajia että kansanedustajia. Hän nolaa ihmisiä ju1821367- 741257