juhannussuunitelmia? Minulla ei mitään, hänkin tieten jossain kaukana :(
Onko porukoilla jo
15
460
Vastaukset
- suunnitelmani
En vietä juhannusta. Olen suunnitellut tätä pitkään. Juhannus on yksi päivä muiden joukossa.
Toiset haluaa kännätä ja hukkua. Minä haluan urheilla ja olla selvänä.- Taidantehdäsamat
Tää kuulosta Hyvältä.
- juhannussuunnitelmat
töissä koko jussin, mutta vapaata molemmin puolin. 😄😄
- Noenmätoivottavasti
Ajattelin kokea samanlaisen hermoromahduksen kun viime juhannuksena. Hirvittää ajatellakin sitä tunnetta mikä kesti viikkoja alettuaan...
Oikeasti: en tiedä. - hyviäkelejä
saisi olla juhannuksena, niin saisi tanssahdella juhannussalon ympärillä kansallisasujen kastumatta.
- elämänrealiteetit
Sanos muuta. Se on niin mukava perinne. Perinteet on kivoja. Joulut sun muut. Varsinkin se, kun ennen joulua kääritään puoli maailmaa pakettiin ja toivotaan samalla, että raha alkaisi kasvaa joulupuussa. Kyllä saisi olla ennen juhannustakin sama perinne. Silloinhan sitä voisi toivoa, että raha alkaisi kasvaa juhannussalossa. Tai samapa tuo missä; vaikka kokossa. Kunhan jossakin. Se toki kaikille on enemmän kuin selviö, että raha ei tuo onnea.
- eisuunnitelmia
Ei mitään. Tapana ollut viettää tuolla yhdellä kaverilla ainakin yhtä iltaa ryypiskelyn merkeissä. Nyt ei ole ollut vielä mitään puhetta.
- normaali.pe.la.su
Eipä ole, varmaankin olen asunnossani, eli normaali vapaapäivä. Hän vain sydämessäin. Katselen pilvihattaroita.
- yhäti_höpsähtänyt
Lainaan pakua ja roudaan tyttäreni kanssa rompetta mökille.
- Mökkihöperöinen
Lähden alkuviikosta koiran kanssa mökille ja tuun loppukuussa pyykille ja sukujuhliin.
- onsuunnitelmia
Vien kultani Seurasaaren juhannustansseihin. 😉😉
- Sugar12
Mökillä ja maltillisesti juhlien...Toivottavasti ei olis hukkuneita,enkä muutenkaan ymmärrä sitä viinalla läträämistä.
- aatelkaanytte
olis kauheeta viettää jussia yksin, jos oma kulta joutuisi olemaan silloin töissä, vaikka ilta, tai yövuorossa. Hirvveetä olis. Sopeutuisitteko sellaiseen?
- Haloooo
Mitä uutta 7 vuoden sinkkuiluun tuossa nyt on?
Sinkku on yksin arjet ja pyhät
Suhteessa tietenkin haluais useammin olla yhdessä kuin yksin sillä muuten se on ihan sama onko sinkku vai varattu kun ei eroa ole
Treffit ihanan miehen kanssa ❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1639606Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde493060Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja422841- 612649
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että2012055- 1061964
Sinä saat minut kuohuksiin
Pitäisiköhän meidän naida? Mielestäni pitäisi . Tämä värinä ja jännite meidän välillä alkaa olla sietämätöntä. Haluai251893Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä531450Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p1121286- 281241