Onko porukoilla jo

mitämeinaathöpsykkäiseni

juhannussuunitelmia? Minulla ei mitään, hänkin tieten jossain kaukana :(

15

488

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • suunnitelmani

      En vietä juhannusta. Olen suunnitellut tätä pitkään. Juhannus on yksi päivä muiden joukossa.
      Toiset haluaa kännätä ja hukkua. Minä haluan urheilla ja olla selvänä.

      • Taidantehdäsamat

        Tää kuulosta Hyvältä.


    • juhannussuunnitelmat

      töissä koko jussin, mutta vapaata molemmin puolin. 😄😄

    • Noenmätoivottavasti

      Ajattelin kokea samanlaisen hermoromahduksen kun viime juhannuksena. Hirvittää ajatellakin sitä tunnetta mikä kesti viikkoja alettuaan...

      Oikeasti: en tiedä.

    • hyviäkelejä

      saisi olla juhannuksena, niin saisi tanssahdella juhannussalon ympärillä kansallisasujen kastumatta.

      • elämänrealiteetit

        Sanos muuta. Se on niin mukava perinne. Perinteet on kivoja. Joulut sun muut. Varsinkin se, kun ennen joulua kääritään puoli maailmaa pakettiin ja toivotaan samalla, että raha alkaisi kasvaa joulupuussa. Kyllä saisi olla ennen juhannustakin sama perinne. Silloinhan sitä voisi toivoa, että raha alkaisi kasvaa juhannussalossa. Tai samapa tuo missä; vaikka kokossa. Kunhan jossakin. Se toki kaikille on enemmän kuin selviö, että raha ei tuo onnea.


    • eisuunnitelmia

      Ei mitään. Tapana ollut viettää tuolla yhdellä kaverilla ainakin yhtä iltaa ryypiskelyn merkeissä. Nyt ei ole ollut vielä mitään puhetta.

    • normaali.pe.la.su

      Eipä ole, varmaankin olen asunnossani, eli normaali vapaapäivä. Hän vain sydämessäin. Katselen pilvihattaroita.

    • yhäti_höpsähtänyt

      Lainaan pakua ja roudaan tyttäreni kanssa rompetta mökille.

    • Mökkihöperöinen

      Lähden alkuviikosta koiran kanssa mökille ja tuun loppukuussa pyykille ja sukujuhliin.

    • onsuunnitelmia

      Vien kultani Seurasaaren juhannustansseihin. 😉😉

    • Sugar12

      Mökillä ja maltillisesti juhlien...Toivottavasti ei olis hukkuneita,enkä muutenkaan ymmärrä sitä viinalla läträämistä.

    • aatelkaanytte

      olis kauheeta viettää jussia yksin, jos oma kulta joutuisi olemaan silloin töissä, vaikka ilta, tai yövuorossa. Hirvveetä olis. Sopeutuisitteko sellaiseen?

      • Haloooo

        Mitä uutta 7 vuoden sinkkuiluun tuossa nyt on?

        Sinkku on yksin arjet ja pyhät

        Suhteessa tietenkin haluais useammin olla yhdessä kuin yksin sillä muuten se on ihan sama onko sinkku vai varattu kun ei eroa ole


    • Treffit ihanan miehen kanssa ❤

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      125
      1278
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      97
      950
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      934
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      897
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      294
      781
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      95
      748
    7. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    8. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      34
      648
    9. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      139
      586
    10. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      50
      581
    Aihe