juhannussuunitelmia? Minulla ei mitään, hänkin tieten jossain kaukana :(
Onko porukoilla jo
15
488
Vastaukset
- suunnitelmani
En vietä juhannusta. Olen suunnitellut tätä pitkään. Juhannus on yksi päivä muiden joukossa.
Toiset haluaa kännätä ja hukkua. Minä haluan urheilla ja olla selvänä.- Taidantehdäsamat
Tää kuulosta Hyvältä.
- juhannussuunnitelmat
töissä koko jussin, mutta vapaata molemmin puolin. 😄😄
- Noenmätoivottavasti
Ajattelin kokea samanlaisen hermoromahduksen kun viime juhannuksena. Hirvittää ajatellakin sitä tunnetta mikä kesti viikkoja alettuaan...
Oikeasti: en tiedä. - hyviäkelejä
saisi olla juhannuksena, niin saisi tanssahdella juhannussalon ympärillä kansallisasujen kastumatta.
- elämänrealiteetit
Sanos muuta. Se on niin mukava perinne. Perinteet on kivoja. Joulut sun muut. Varsinkin se, kun ennen joulua kääritään puoli maailmaa pakettiin ja toivotaan samalla, että raha alkaisi kasvaa joulupuussa. Kyllä saisi olla ennen juhannustakin sama perinne. Silloinhan sitä voisi toivoa, että raha alkaisi kasvaa juhannussalossa. Tai samapa tuo missä; vaikka kokossa. Kunhan jossakin. Se toki kaikille on enemmän kuin selviö, että raha ei tuo onnea.
- eisuunnitelmia
Ei mitään. Tapana ollut viettää tuolla yhdellä kaverilla ainakin yhtä iltaa ryypiskelyn merkeissä. Nyt ei ole ollut vielä mitään puhetta.
- normaali.pe.la.su
Eipä ole, varmaankin olen asunnossani, eli normaali vapaapäivä. Hän vain sydämessäin. Katselen pilvihattaroita.
- yhäti_höpsähtänyt
Lainaan pakua ja roudaan tyttäreni kanssa rompetta mökille.
- Mökkihöperöinen
Lähden alkuviikosta koiran kanssa mökille ja tuun loppukuussa pyykille ja sukujuhliin.
- onsuunnitelmia
Vien kultani Seurasaaren juhannustansseihin. 😉😉
- Sugar12
Mökillä ja maltillisesti juhlien...Toivottavasti ei olis hukkuneita,enkä muutenkaan ymmärrä sitä viinalla läträämistä.
- aatelkaanytte
olis kauheeta viettää jussia yksin, jos oma kulta joutuisi olemaan silloin töissä, vaikka ilta, tai yövuorossa. Hirvveetä olis. Sopeutuisitteko sellaiseen?
- Haloooo
Mitä uutta 7 vuoden sinkkuiluun tuossa nyt on?
Sinkku on yksin arjet ja pyhät
Suhteessa tietenkin haluais useammin olla yhdessä kuin yksin sillä muuten se on ihan sama onko sinkku vai varattu kun ei eroa ole
Treffit ihanan miehen kanssa ❤
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1251278
- 97950
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait89934Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede25897Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat294781- 95748
- 109656
- 34648
Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.
Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet139586Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.50581