Kertokaahan teidän jännittävimpiä runkkupaikkoja.
Itsellä varmaan joskus junnuna kaverilla, odottelin kaveria eteisessä kun se söi, kun yhtäkkiä mulkku pamahti pystyyn ilman syytä, niin kuin nuorena usein kävi, eikä tietenkään laskeutunut. Ei muuta kun käsi taskuun ja mahdollisimman huomaamattomasti runkkasin ja laskin satsit housuun. Jännitysmomentin toi se, kun niillä oli peilejä niin paljon, että jos joku sattui peilistä vilkaisemaan, niin näki eteiseen hyvin.
Jännittäviä runkkupaikkoja
10
1897
Vastaukset
- Nopeastituli
Kerran nuorempana töissä avoimen työhuoneenoven takana. Kiinni ei voinut laittaa, koska olisi ollut epäilyttävää. Huh, kun jännitti!
- Nopeastituli
Ja tämä siis muna kädessä ja paperille ruikin. ;)
- erässeikkailu
Minä hiippailin 15 vuotiaana naapurin kesämökin ulkovessaan ja en sulkenut ovea sisältä päin, laskin housut nilkkoihin ja seisaaltaan runkkasin ja toivoin että naapurin tyttö tulisi ja avaisi oven, ei tullut, orkun jälkeen jännitti vielä enemmän lähteä ulkohuusista pois ettei kukaan näe.
- Makeees
Nuorena kaverin luona kun satuin näkemään miten kaverin äidin uus miesystävä pani sitä takaa.otin kalun käteen ja heitin spermat eteisen lattialle.
- Tappituntumalla
Pankkijonossa. Silloin piti asioida tiskillä pankkivirkailijan kanssa. Edessäni oli kullankeltaiset paksut pitkät hiukset omaava muodokas nainen jonossa. Huumaava parfyymin tuoksu levisi hänestä. Lyhyt musta nahkatakki ja erittäin tiukat vaalean siniset FARKUT PEITTI HÄNEN TODELLA MUODOKASTA JA SEKSIKÄSTÄ PEPPUA. Seurasin häntä kun tunsin kuinka mun patukkani alkoi paisumaan verkkarien sisällä. Laitoin käden taskuuni ja painoin kovenevaa kaluani, ettei sen pullotus näy viereisen jonon asiakkaille. Kun tulin pankkisalissa olevan paksun pylvään kohdalle, en voinu enää pidätellä. Pylvään suojassa viereisen jonon asiakkailta puristin taskun läpi kivikovaa kaluani ja tein muutaman hitaan vedon varteeni. Ei tarvinnut kun katsoo edessäni seisovaa herkkupeppua, niin patukkani alkoi sykkiä ja laukesin housuuni. Kotiin päästyäni en kertonu vaimolle mitä pankissa tapahtui. Kiihottaa vieläkin se reissu.
- JulkisenpaikanMestari
Uuu, tälläsiä lisää! :P Ja toki muitakin jänniä ja julkisia paikkoja. :)
- RunkKariBoii
Itse vetäsin käteen joskus nuorempana töissä, oli keskeneräinen laajennus jossa kuitenkin seinät jo pystyssä, raksa ukot pyöri ulkopuolella, yht äkkiä vaan rupes tekee niin kovasti mieli, niin ei muuta kun pienen näköesteen taakse, joka just ja just vyötärölle yletti, mulkku esiin ja nopeasti satsit liikkeelle. Juuri kun mulkun sain takas housuihin, niin pomo paukahti paikalle ja käski juhannuksen viettoon. Oli todella lähellä kiinni jääminen, mutta sijtähän mä ehkä salaa tykkäänkin. :)
- Poju_haluis_miestä
Haluisko joku teistä miehistä tämmöistä nuorta parikymppistä neitsyt poitsua?
Vaikka runkkaamaan teidän kyrpää tai imemään että laukeette lastit suuhuni jotka nielen? ;)
Saa mua toki pannakin ja kovaa! ;)
Tykkäätte kummiski vaikka väitätte olevanne umpiheteroita ;)- Poju_haluis_miestä
Ps. Mun peppuni on todella, todella tiukka mmmhh aaahh jeahh ;)
Kyllä muuten mies tulis nopeesti sinne kun pari työntöä pohjaan.... ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta
Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi433444Kiitos rakastamani,
tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan182678Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!
https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!3882624Nainen, olen huolissani sinusta
Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!821787- 861425
Kello käy ja ilta pimenee
Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun2541210SEO!! Pyhäsalmi
Tässä vasta muuton tehneenä pyhäsalmelle.. mietin tätä huoltoasemaa. Setelit ei kelpaa tankkaus pisteeseen, sisällä epäs711026- 75995
Ruumisvaunut
Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.28819- 68811