Mahtaako palvelu parantua?
Paikkakunnat Laitakarin Messi myyty?
8
1227
Vastaukset
- Messilionel
No ei se ainakaan huonontua voi
- Ei.kai.pe
Ja ostaja on ? Kuka mahtaa olla seuraava yrittäjä.
- Toivotaanparasta
Grönroos Päivi. Lukee Messin nettisivuilla.
- Jeah
Hieno juttu kun tulee muualta kuin luvialta, nyt saa hölmeen naulata suulin ovet kiinni.
- baaripuuri
Uusi yrittäjä pitänyt ainakin Virroilla muistaakseni Baarbuuri -nimistä paikkaa.
- puhutaantotta
Onnea uudelle yrittäjälle . Kyllä Messistä kannattavan paikan saa , raha on kyllä tehtävä kesäkuukausien aikana ei siellä talvella paljon mitään tapahdu .
- Omatkahvit
Totta eka kommentti! Ei todellakaan, mitenkään, voi palvelu enää huonommaksi mennä. Olen jo viiden vuoden ajan Laitsussa käydessäni ohittanut Messin käymättä edes jätskiä hakemassa. Omin kahvein olen piknikillä ollut, ja hyvällä mielellä aina lähtenyt pois. Ei yhtään hapannaamaa ole muualla näkynyt.
- Aikansa.kutakin
Oikeaan aikaan osti paikan, nyt kun ruvetaan kehittämään laitakaria niin pitäähän siellä olla kunnon ravintola, eikä mitään juotto suulia. Vieläkö kun saataisiin uusi pitäjä saunalle, törkeet hinnan on mielestäni.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.2214440Näin asia on
Tiedän ettei hän koskaan aio lähestyä minua eikä niin ole koskaan aikonutkaan, eikä lähesty ja enkä minä enää tee sitä k223379Mikseivät toimittajat vaadi Orpoa vastuuseen lupauksistaan
Missä ne 100.000 uutta työpaikkaa muka ovat? Eivät yhtään missään. Näin sitä Suomessa voi puhua ja luvata mitä sattuu. E2621945Taas varoitusta lumesta ja jäästä
Ai kauhea! Vakava säävaroitus Lumi-/jäävaroitus Varsinais-Suomi, Satakunta, Uusimaa, Kanta-Häme, Päijät-Häme, Pirkanmaa,61623Aavistan tai oikeastaan
tiedän, että olet hulluna minuun. Mutta ilman kommunikointia, tällaisenaan tilanne ja kaikki draama ovat mun näkökulmast381227Mistä erotat onko joku kiinnostunut vai muuten mukava?
Voi sekaantua yleiseen ystävällisyyteen vai voiko?1611189Poliisi tahtoo pääsyn 4 miljoonan suomalaisen sormenjälkiin.
https://www.is.fi/digitoday/art-2000011009633.html Tämä sormenjälkiin poliisin pääsy on erittäin tärkeä rikollisten kiin96905- 63755
- 30747
- 176740