Aion viedä pitkäkarvaisen kissani näyttelyyn (ihan maatiaiskisu), on rokotettu kahteen kertaan,sirutettu ja kissaliiton rekisterissä. Mutta nyt mulla on tyhmä ongelma: pitääkö kisu pestä ennen näyttelyä?
Kynnet pitää leikata sen tiedän, ai niin kissa on punavalkea. Olisin tosi iloinen jos joku tietäisi vastauksen ongelmaani...
Kotikissa näyttelyssä
kunentiedä
3
185
Vastaukset
- Kurrnaus
Kissan pitää olla puhdas ja siisti - luonnollisesti. Varsinaista pesu pakkoa ei ole, mutta eipä pitkäkarvainen yleensä ole parhaimillaan pesemättömänä ja "puunaamattomana".
- Kurrnaus
Niin ja jos kotikissa on yli 10 kk, sen pitää olla myös leikattu!
- kissajamä
nämä n"näyttelyt"on ulkopuolella minua ja kissojani.mut tuo hyvin ihmisen luonteen esiin!kissat ei siitä höykösenpölyä tajua.olla nyt paras komein ym.mut tuohan nämä "näyttelyt"arvostustakin mukanaan.mut en ARVOSTA.tää on mun ja kissani ELÄMÄ.arvostan enempi ku ihmisiä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku504154Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt351959Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1531346- 1541232
Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti421024- 192992
Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.229976- 80947
- 55820
Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm122815