sveti kostantin, bulgaria

Kaisaj

Hei
Olemme lähdössä heinäkuussa sveti kostantiin taapero ikäisen lapsemme kanssa.
Ensimmäistä kertaa matkaamme Bulgariaan.

Onko hinta taso suomeen verrattuna edelleen halpa?
Onko tuon paikan lähellä kauneushoitoloita? jalkahoito kiinostaisi, osaako joku suositella hyvää paikkaa? hintaa ehkä suunilleen?

Onko jotain ruoka suosituksia?

Jotain suosituksia missä kannattaisi lapsen kanssa käydä? lapselle ostaa sieltä erityisesti?
Onko tuon paikan lähellä huvi puistoja?

Onko alueella jotain tiettyä hotellia mitä suosittelette?

Oletteko olleet tyytyväisiä paikkaan?

Kaikki tieto paikasta kiinostaa :)

2

278

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • pilehilekö

Noh...., jopa tuli kysymyksiä varsinkin kun voinen olettaa että ette koko matkalle edes lähde. Vastaan nyt joutessani kuitenkin koska olen kohteessa käynyt.

Maa on suomalaisille edullinen varsinkin jos palveluja ostaa turistiryhmittymien ulkopuolelta. Hinnat ovat puolet Suomen hinnoista.
      Pätee myös kaikkiin kauneus- ja vartalohoitoihin.

Tässä ruokapuolesta ja kokemuksia:
      https://www.napsu.fi/matkailu/kokemukset/134/2

Lapselle voinet ostaa vaikka kumi- ankan. Sille on käyttöä altaalla.
      Huvit ovat kohteessa hyvin rajoitettuja eikä perhe niitä tarvitse.

Kukaan suomalainen ei ole kohteessa käynyt useaan kertaan että voisi asettaa hotelleja paremmuusjärjestykseen.
      Pääsääntöisesti huoneissa on sänky, parveke, vessä ja töllö joka on epäkunnossa.

Kohde on rauhaisa ja perheille sopiva.
      Poikamiehelle en kohdetta kuitenkaan suosittele. Yöseuraa supliikkimies voi kuitenkin yrittää saada tarjoilijoista.

• kons-ta

Sveti on ihan kiva, siisti ja rauhallinen paikka ja sopii passelisti perheille. Hintataso suomalaisittain huokea ja erilaisia hoitopaikkoja löytyy myös hotellien ulkopuolelta - paikka antaa lisäksi hyvän mahdollisuuden pulahtaa reilunkokoisessa mineraalivesialtaassa. Ruokapaikkoja on runsaasti ja annokset ovat suuria ja monesti myös ihan maukkaita. Pienelle väelle löytyy runsaasti erilaisia peuhuupaikkoja häkkyröineen-väkkyröineen. Hyviä hotelleja on ainakin Slplendid, Aqua Azur...

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävä sinua

Onkohan sulla ollut sama tunne kuin mulla viimeisten parin päivän aikana, eilen varsinkin. Ollaan oltu ihan lähellä ja k
      Ikävä
      31
      3914
    2. Oletko sä oikeesti varattu?

Että sen takii ei voida olla tekemisissä?
      Ikävä
      41
      2629
    3. Otavassa tapahtuu!

Rakennuspalo, yläkerta tulessa. Henkirikosta epäillään. Tiettyä henkilöautoa etsitään, minkä mahdollinen epäilty ottanut
      Mikkeli
      41
      2607
    4. Tulemmeko hyvin

Toimeen ja juttuun keskenämme? Luulen, että sopisit hyvin siihen ☀️ympäristöön, paljon kaikkea erilaista.♥️mietin tätä s
      Ikävä
      8
      2385
    5. Horoskooppikysely

Oma ja ikävän kohteen horoskooppi? Sopivatko yhteen?
      Ikävä
      29
      2228
    6. Pitkäaikaiset työttömät työllisyystöillä takaisin yhteiskuntaan

Vaikka se vähän maksaakin, niin parempi on valtion teettää hanttihommia, jottei yksilöistä tule yhteiskuntakelvottomia.
      Maailman menoa
      304
      2113
    7. Rakas, kerro mulle

Miltä se tuntuu?
      Ikävä
      38
      1839
    8. Tiedän kuka sinä noista olet

Lucky for you, olen rakastunut sinuun joten en reagoi negatiivisesti. Voit kertoa kavereillesi että kyl vaan, rakkautta
      Ikävä
      46
      1633
    9. Kesäseuraa

Kesäseuraa mukavasta ja kauniista naisesta. Viesti tänään mulle muualla asiasta jos kiinnostaa Ne ketä tahansa huoli, t
      Ikävä
      46
      1508
    10. Oletko ollut vihainen, suuttunut tai pettynyt

johonkin kaivattusi toimintaan?
      Ikävä
      141
      1477
    Aihe