Onko jollain näkemyksiä ja kokemuksia C2 vts ja vtr mallien ajettavuuden suhteen. Itse olen vtr:ää kokeillut. Tykkäsin kovasti mutta tuli mieleen että 122hv moottori tekisi kyllä autosta vielä hauskemman. Luin kuitekin TM:stä että VTS:n alusta on vtr:ää kovempi ja että kytkin olisi äkkipikainen. TM:n mukaan VTS:llä on epämukava körötellä ruuhkassa. Muut arviot olivat sitten pelkkää plussaa.
Kiinnostaisi kuulla muiden kokemuksia vtr ja vts mallin C2:sista.
C2 vtr vai vts
5
2162
Vastaukset
Oma mielipiteeni näistä "huonoista" puolista vts:ssä, täytyy todeta seuraavaa:
-Kytkin äkkipikainen..? Rupeaako se kiukuttelemaan jos sitä käyttää liikaa/liian vähän..? Vaiko nalkuttaako se? Ihan normaali uuden auton kytki, elikkäs toimiva (toisin kuin testaajan vm90 mallisessa corollassa)...
Tottuu nopeasti.
-Alusta on todellakin kovempi, mutta ei häiritsevän... Ei ainakaan minua häiritse, edes mukulakivillä... Vähän se tärisee, mutta niin tärisee muillakin autoilla, joten en jaksa asiasta narista.
VTS on ehdottomasti loistava auto hintaluokassaan (alle 20 000€), eikä se iso miinuskaan ole tämä 8.3s 0-100km/h kiihtyvyys.=)
Etsikääpä joku toinen vakio auto hinnassaan alle 20 000€ samalla suorituskyvyllä.
Kokemusta löytyy pelkästään vts:stä, joten r:n puolestapuhujat saavat suunvuoron.- tee_
Noniin, nyt on kokeiltu sekä 1.6 vts että 1.4 vtr. Kyllä on tuo vts:n moottori maino kapistus! Lisähinnalle saa siis ehdottomasti vastinetta.
Jousitus on kyllä selvästi kovempi kuin vtr. Minusta jo vtr oli tosi jämäkkä ja vts on ehkä turhankin kova. Mukulakivillä lähtee paikat hampaista. Mutta sen minkä mukavuudessa menettää tulee ajo-ominaisuuksissa takaisin.
TM:n puhteita hankalasta kytkimestä en kyllä ymmärrä. Kytkin toimii mielestäni täysin normaalisti ja vaihteet menee mukavasti kohdalleen. Helppo ajettava. Ruuhkassa on yhtä mukava/epämukava körötellä kuin millä tahansa autolla.
Vts:n kokeilu nostatti kyllä autokuumeen uudelle tasolle. Saa nähdä miten tämä tarina päättyy.
- ja bmw
tekivät yhteistyössä uudet moottorit pieniin ja keskikokoisiin autoihin (citroen , peugeot ja mini) 1.6 = 115 hv ja turbolla 143 hv otetaan käyttöön 2006 loput myöhemmin (75-170 hv)jos toi turbo tulee c2 malliin ni kannattaa oottaa eikä ostaa viel jos ei oo pakko..
- -c2-
Koskeeko yhteistyö siis vasta tulevia moottoreita vai onko nykyisissäkin minin ja c2:n moottoreissa jotain yhteistä?
- koskee
-c2- kirjoitti:
Koskeeko yhteistyö siis vasta tulevia moottoreita vai onko nykyisissäkin minin ja c2:n moottoreissa jotain yhteistä?
uusia moottoreita eli myös miniin tulee -06 uudet moottorit
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http2644626Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1323003Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit442807Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?761761Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te1061624Jouluksi miettimistä: kuka tai mikä valmistaa rahan?
Nyt kun on ollut vääntöä rahasta ja eritoten sen vähyydestä, niin olisi syytä uida rahan alkulähteille, eli mistä se syn281503- 591370
- 951262
- 471139
Julkinen sektori on elänyt aivan liian leveästi yli varojensa!
Viimeisen 15 vuoden aikana julkisen puolen palkat ovat nousseet n. 40%, kun taas yksitysellä sektorilla vain n. 20%. En2121138