Rakkaat ystävät,
pyytäisin Teitä kiinnittämään huomiota kirjoituksienne sävyihin; onko ne lähtöisin Jumalan rakkaudesta vai omasta turmeltuneesta lihasta. Ilman Jumalan Pyhän Hengen vaikutusta, kirjoitukset ovat enemmänkin vahingoksi kuin hyödyksi. Olisiko hyvä aina ennen kirjoittamista huokaista Jumalan puoleen, että Hänen hyvä Pyhä Henkensä saisi ohjata sormia näppäimistöllä? Ainut asia, mikä voi todella muuttaa toista ihmistä konkreettisesti ja perinpohjaisesti, on Jumalan ihmeellinen Rakkaus! Kristillisyydessä on kautta aikain muistutettu siitä, että kaikki mitä on voitettu, on Rakkaudella voitettu. Siunattua kesää Teille jokaiselle!
Rakkautta keskusteluihin
14
2483
Vastaukset
Miksi ylipäätään kukaan kuvittelee, että maailmojen luoja tarvitsisi maan matosta julistamaan hänen jumalallista sanaansa?
Onko tuo jumala oikeasti niin kyvytön, ettei itse saa sanaa suustaan?- JumalaPuhuuKyllä
Kun Jumala puhuu, niin 400000 ihmistä kuolee muutaman minuutin sisällä. Nytkin saamme toistuvasti sanomia luonnonilmiöiksi kutsutusta JUmalan puheesta jossa menehtyy paljon ihmisiä.
Kyllä Jumala puhuu siis kaikessa mitä ympärillämme tapahtuu. Mutta kiitos hänen, hän on myös lähettänyt Poikansa Jeesuksen, josta pyhissä kirjoituksissa profeettojen ja apostoleiden kautta annettu sana todistaa. Jeesuksen sana on kiteytettynä, älä mene helvettiin iankaikkisiin kärsimyksiin, minä pelastan sinut, minä rakastan sinua. Mutta jos sinä hylkäät minun lahjani, sinulla on ikuinen helvetti edessäsi."JumalaPuhuuKyllä "
-
Ja viimeisellä tuomiolla Jeesus ja Enkelit tuomitsevat paljon enemmän,
monin kymmenin kerroin enemmän (n. 33 kertaa enemmän ).
-- 4455007
Ei enkelit tuomitse ei ole valtaa . Jeesus on tuleva tuomitsemaan sekä eläviä että kuolleita.
4455007 kirjoitti:
Ei enkelit tuomitse ei ole valtaa . Jeesus on tuleva tuomitsemaan sekä eläviä että kuolleita.
Niin nyt, mutta heille annetaan silloin valta .
-- 34567
Tuomion täytäntöönpanoa suorittamassa . Eri asia kuin tuomarin virkaa hoitamassa .
- ollaan_tarkkoja
Kadotettujen joukko on luvuton. Mitä sitten Jeesuksen tuomitsemiseen tulee, niin sitä kannattaa vähän tarkemmin tutkia.
Tuomiovalta on Jeesuksella. Mutta ...
Joh.12:47 Ja jos joku kuulee minun sanani eikä niitä noudata, niin häntä en minä tuomitse; sillä en minä ole tullut maailmaa tuomitsemaan, vaan pelastamaan maailman.
Joh. 12:48 Joka katsoo minut ylen eikä ota vastaan minun sanojani, hänellä on tuomitsijansa: se sana, jonka minä olen puhunut, se on tuomitseva hänet viimeisenä päivänä.Ollaan tarkkoja"
-
Jeesuksen sanat ovat Jumalan sanoja, Hän on näet puhunut vain mitä
Jumala on antanut Hänelle puhuttavaksi . Myös muissa UT: n kirjoissa.
-
- Untti
Ei ole mitään todistusta, kaikki mihin uskot on luuloa. Siis luulosairautta. Herää ajattelemaan, ÄLÄ usko
" Untti "
-
Tai Puntti miten sen nyt ottaa, niin usko Raamattuun
se on Jumalan sanaa ja siihen voi uskoa todella.
-- VoiHuuto
Untti itse todistaa juuri siitä, miksi kaikki eivät pelastu ja pääse Taivaaseen; siksi, koska heillä ei ole uskoa Herraan Jeesukseen Kristukseen.
- yksplusyksonkaks
Tämäkin keskusteluketju alkoi oikein hyvin, mutta jo seuraavat kommentit vei sivuun ja niin kommentointi jatkui samanlaisena kuin kaikki muutkin ketjut. Rakkaudesta ei tietoakaan.
Oman sisäisen pahan olon purkupaikka tämä on. Siinä mielessä paikallaan, mutta eihän tämänkaltainen kirjoittelu kaikille ole kunniaksi, koska törky lentää, mutta armo ja anteeksiantamus on kaukana.
Sielun syvimpien tunteiden, tuntemusten ja pahan olon purkaminen on paljon rakentavampaa silloin, kun se tapahtuu esim. ripissä tai ystävien kesken luottamuksellisessa keskustelussa, jonkinlaisessa katumuksessa ja nöyryydessä ja ennen kaikkea rakkaudellisessa ilmapiirissä. Sellaisessa kanssakäymisessä halutaan kuulla, sen lisäksi mitä minä sanon, myös se mitä minulle sanotaan ja miten minua lohdutetaan. Se rakentaa kaikkia osapuolia. Se on itse asiassa uskon hedelmä. Uskon, joka kohdistuu lunastajaamme Kristukseen Jeesukseen.- VoiHuuto
Erittäin hyvä kommentti yksplusyhdeltä! 👍
- ÄläSotkeAsioita
Eihä toista rakastava ole hiljaa, jos hän näkee toisen lipuvan koskeen, jossa hän menettää varmuudella henkensä.
Ilman totuutta ei ole rakkautta. Jeesus joka on rakkaus, sanoi hänkin ihan suoraan väärää tietä kulkeville.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 783588
Loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä tilassa
Seinäjoella Pohjan valtatiellä perjantaina sattuneessa liikenneonnettomuudessa loukkaantunut lapsi on yhä kriittisessä t292334Minä en ala kenenkään perässä juoksemaan
Voin jopa rakastaa sinua ja kääntää silti tunteeni pois. Tunteetkin hälvenevät aikanaan, poissa silmistä poissa mielestä842033Tiedän, että emme yritä mitään
Jos kohtaamme joskus ja tilaisuus on sopiva, voimme jutella jne. Mutta kumpikaan ei aio tehdä muuta konkreettista asian191570- 281431
Mitä, kuka, hä .....
Mikähän sota keskustassa on kun poliiseja on liikkeellä kuin vilkkilässä kissoja271413Näin pitkästä aikaa unta sinusta
Oltiin yllättäen jossain julkisessa saunassa ja istuttiin vierekkäin, siellä oli muitakin. Pahoittelin jotain itsessäni71374Noh joko sä nainen oot lopettanut sen
miehen kaipailun jota sulla EI ole lupa kaivata. Ja teistä ei koskaan tule mitään. ÄLÄ KOSKAAN SYÖ KUORMASTA JNE! Tutu671337Taisit sä sit kuiteski
Vihjata hieman ettei se kaikki ollutkaan totta ❤️ mutta silti sanoit kyllä vielä uudelleen sen myöhemmin 😔 ei tässä oik101237Kerro nainen
Milloin huomasit, että kyse ei ole ihastumisesta vaan jostain selvästi vakavammasta.531085