Outo uni, apua tulkintaan

Angervo11

Ensin näin unta lottovoitosta jonka tuttuni sai. Olin ostanut lottokupongin puoliksi hänen kanssaan ja hän ei meninannut luovuttaa millään puolta voitosta minulle. Kun sain taisteltua puolet voitostani itselleni niin hämmästyin kun saamani summa olikin suurempi kuin luulin. Voitin 150 00€ hämmästykseni.
Seuraava uni samana yönä oli sellainen että 10-vuotta sitten kuollut minulle niin tärkeä ja rakas mummi oli käymässä. Mummi nukahti tuoliin ja pyysin lapsiani vahtimaan mummia. Kun tulin takaisin huoneeseen niin lapseni olivat peitelleet nukkuvan mummon niin kuin vainajan eli lakana oli vedetty ihan pään yli. Kuulin että omat vanhempani olivat tulleet meille mummoa katsomaan, joten sanoin omille lapsilleni kiireellä että ottakaa nyt kiireellä se lakana pois että vanhempani eivät luule että mummi on kuollut.. koska sehän vaan nukkuu.
Ja kun heräsin niin koiravanhuksemme ei pystynyt enää kävelemään ja jouduin viemään se surukseni lopetettavaksi. Nyt minua mietityttää että oliko tuo enneuni 🤔 sillä tuo koira joka nyt kuoli oli äärettömän rakas ja tärkeä minulle kuten mumminikin. Tuliko mummini kertomaan minulle unessa että koiran aika on nyt lähteä? 😪

1

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unen lottovoitto voisi kertoa, että haluaisit elää ilman rahahuolia ja materiaalisia ongelmia.
      Tuttusi ei unessa halunnut luovuttaa osuuttasi voitosta, voisi kuvata suhdettasi tähän tuttuun, kenties henkilöön, joka on varakas, mutta itsekäs, hän saattaa olla ihminen, joka ei osaa antaa kiitosta toiselle.
      Ehkäpä unen taistelu voitosta kuvaa jotain toisenlaista taistelua, jossa voitit, tämä voitto voisi olla seurauksena siitä, että olet uskonut omiin kykyihisi ja yrittänyt tosissasi.

Unen mummin yli oli vedetty lakana, et halunnut unessasi kokea taas rakkaan mummin kuolemaa vaan vaadit, että lakana poistetaan, ettei vaan kukaan luulisi hänen kuolleen.
      Varmaankin olet pohtinut valve-elämässäsi kuolemaa ja surua, olet pelännyt tilannetta. Olet huomannut koirasi terveyden tilan ja tiennyt, että lähdön aika on lähellä. Pelko rakkaan ystävän menetyksestä rakensi unesi.
      Jos itse ajattelet, että mummisi tuli unessasi kertomaan koiran lähdön ajasta, niin näin myös saattoi olla. Oma tulkintasi unestasi on sinulle paras.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Vakava rikosepäily Seinäjoella

Ilkka ei taaskaan tiedä mitään mutta hesalaiset kertoo: https://www.is.fi/kotimaa/art-2000010959325.html
      Seinäjoki
      41
      2897
    2. Olet saanut kyllä tunnisteita

Itsestäsi ja meistä. Mutta mikä siinä on, ettet kirjoita etkä anna itsestäsi merkkejä. Ellei ole kysymys siitä, mikä ens
      Ikävä
      32
      2616
    3. Mies pakko olla rehellinen

Kiinnostuin koska olet tosi komea ja sulla on ihana puheääni. Olen aika pinnallinen sitten kai... 😓 kyllä olet tosi rau
      Ikävä
      21
      2468
    4. Mitä on woketus?

Täälläkin hoetaan usein sanaa "woketus". Mitä se tarkalleen ottaen tarkoittaa? Ilmeisesti sen käyttäjät ymmärtävät sen k
      Maailman menoa
      436
      2448
    5. Oletko jo luovuttanut?

Joko olet luovuttanut kaivatun suhteen ja hyväksynyt, että mitään ei tule?
      Ikävä
      143
      1808
    6. Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä - Hoivakotiin ei pääse, vaan joutuu selviytymään yksin

Ikääntyvien tilanne Suomessa on järkyttävä… Hoivakoteihin sijoittamista vältellään, koska hoito on kallista ja hyvinvoin
      Maailman menoa
      144
      1804
    7. Kristo Salminen, 52, riisuutui - Paljasti Iso-Börjen tatuoinnit - Somekansan tuomio yksimielinen

Iso-Börje, tuo iso, tatuoitu, yltiöromanttinen ja aika kuuma rikollispomo - vai mitä mieltä sinä olet? Lue lisää ja kat
      Tv-sarjat
      24
      1345
    8. Hirvenmaitojuusto

Olin Prisman juustohyllyllä kun vierestä alkoi kuulua kamala paapatus. Siinä oli vanha muori, joka räyhäsi raivokkaasti,
      Ruoka ja juoma
      4
      1212
    9. Vanhentunut runsaasti.

Ei hyvä juttu. Mieheltä pötkylänaiselle.
      Ikävä
      74
      1109
    10. Kerro mulle miksi juuri me

Kohdattiin? Tässä elämässä. Vaikka ollaan edelleen tutut tuntemattomat. Se on omituinen tunne.
      Ikävä
      67
      1017
    Aihe