Outo uni, apua tulkintaan

Angervo11

Ensin näin unta lottovoitosta jonka tuttuni sai. Olin ostanut lottokupongin puoliksi hänen kanssaan ja hän ei meninannut luovuttaa millään puolta voitosta minulle. Kun sain taisteltua puolet voitostani itselleni niin hämmästyin kun saamani summa olikin suurempi kuin luulin. Voitin 150 00€ hämmästykseni.
Seuraava uni samana yönä oli sellainen että 10-vuotta sitten kuollut minulle niin tärkeä ja rakas mummi oli käymässä. Mummi nukahti tuoliin ja pyysin lapsiani vahtimaan mummia. Kun tulin takaisin huoneeseen niin lapseni olivat peitelleet nukkuvan mummon niin kuin vainajan eli lakana oli vedetty ihan pään yli. Kuulin että omat vanhempani olivat tulleet meille mummoa katsomaan, joten sanoin omille lapsilleni kiireellä että ottakaa nyt kiireellä se lakana pois että vanhempani eivät luule että mummi on kuollut.. koska sehän vaan nukkuu.
Ja kun heräsin niin koiravanhuksemme ei pystynyt enää kävelemään ja jouduin viemään se surukseni lopetettavaksi. Nyt minua mietityttää että oliko tuo enneuni 🤔 sillä tuo koira joka nyt kuoli oli äärettömän rakas ja tärkeä minulle kuten mumminikin. Tuliko mummini kertomaan minulle unessa että koiran aika on nyt lähteä? 😪

1

423

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Unen lottovoitto voisi kertoa, että haluaisit elää ilman rahahuolia ja materiaalisia ongelmia.
      Tuttusi ei unessa halunnut luovuttaa osuuttasi voitosta, voisi kuvata suhdettasi tähän tuttuun, kenties henkilöön, joka on varakas, mutta itsekäs, hän saattaa olla ihminen, joka ei osaa antaa kiitosta toiselle.
      Ehkäpä unen taistelu voitosta kuvaa jotain toisenlaista taistelua, jossa voitit, tämä voitto voisi olla seurauksena siitä, että olet uskonut omiin kykyihisi ja yrittänyt tosissasi.

      Unen mummin yli oli vedetty lakana, et halunnut unessasi kokea taas rakkaan mummin kuolemaa vaan vaadit, että lakana poistetaan, ettei vaan kukaan luulisi hänen kuolleen.
      Varmaankin olet pohtinut valve-elämässäsi kuolemaa ja surua, olet pelännyt tilannetta. Olet huomannut koirasi terveyden tilan ja tiennyt, että lähdön aika on lähellä. Pelko rakkaan ystävän menetyksestä rakensi unesi.
      Jos itse ajattelet, että mummisi tuli unessasi kertomaan koiran lähdön ajasta, niin näin myös saattoi olla. Oma tulkintasi unestasi on sinulle paras.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Moi vaan vielä kerran

      Kivaa päivää samalla. Kukaan ei kaipaa eikä rakasta. 💔🐺🌃🌧️☀️
      Ikävä
      322
      3353
    2. Nainen, millaisista miehistä tykkäät?

      Mielenkiinnosta kysyn 😄
      Ikävä
      209
      2769
    3. Nyt sitten ulos ihmiset!

      Älkää jumittako täällä. Menkää, näkykää ja hankkikaa kokemuksia. Ei teitä kukaan edes bongaile, jos önötätte täällä.
      Ikävä
      143
      2495
    4. Onnea Solatie !

      On sit valittu uusi kaupunginjohtaja.No ei menny Nivala-Harju- Tapio -Pikkarainen juntan mukkaan.
      Kemijärvi
      17
      2009
    5. Mitä jos saisit tietää että kaivatullasi

      on jo joku toinen?
      Ikävä
      109
      2005
    6. Minun pitää tehdä jotain

      En tiedä meneekö siihen viikko vai kuukausi. Mutta jos voit odottaa, niin löydän sinut sen jälkeen kun on homma hoidett
      Ikävä
      44
      1662
    7. Naiselle varatulle

      Jos homma kariutuu kotona, niin saanko sinut ihan omakseni🙂??
      Tunteet
      10
      1586
    8. Sarvisalon kesätori

      Onpa kiva paikka. Mutta torikahvila oli suorastaan naurettavan alkeellinen ja ne voileivät,olivat kuin pienen lapsen tek
      Loviisa
      20
      1546
    9. Sinä oot hyvä ihminen

      Mut ehkä me ei vaa sovita yhteen :(
      Ikävä
      122
      1276
    10. Hindulijat raivoavat täällä, ettei kristinuskossa

      ole itsessään mitään aitoa! No miksi sitten hyökkäilette "nollaa vastaan"? Eikö hnduilijan vaan kannattaisi pieht
      Hindulaisuus
      246
      1221
    Aihe