VP tirdot Raymarineen

Miten saisn Volvo moottoritiedot uuteen raymarineen?
Tiedot on jo volvon omasa mittarissa mut mites ne saisi myös plotteriin?
8690
Äänestä

Muut lukivat myös

Vastaukset 8

Vanhimmat

tarviit väylää varten muunto palikan ECI-100 johon kytket Volvon data kaaplelin ja siitä eteenpäin Raymarineen tiedot ja sit vaan synkkaat sen Raymarinen sivuilla on ohjeita

Äänestä
  • joo mulla on nyt D6 400 -16 malli jossa näin tehty

Äänestä

-09 D6.
mitäs tossa oikeen on kytketty ja mistä ne löytää? mitä osia tarviin
tiedot tulee nyt volvon omaan mittariin

Äänestä
  • eikä mitään NMEA2000 verkkoa ole, vain virtapiuha plotterille, raymarine

Äänestä

mulla vaatii se ECI100 palikan siihen piuhaan EVCltä tulevaan piuhaan mulla käytössä raymarinen oma väylä

Äänestä

Mulla VP D6-350 (vm 2006). Onko tietoa mitä tietoja siitä olisi Raymarinen plotteriin saatavilla? Eritoten kinnostaisi koneen hetkellinen kulutus...

Äänestä

Kommentoi aloitusta

likinäköinen kirjoitti:

Miten saisn Volvo moottoritiedot uuteen raymarineen?
Tiedot on jo volvon omasa mittarissa mut mites ne saisi myös plotteriin?

Anonyymi
5000

Ilmoita asiaton sisältö

• Sisältää materiaalia, joka on loukkaavaa, herjaavaa, rasistista, uhkailevaa tai ahdistelevaa.

• Materiaali sisältää nimiä, yhteystietoja tai muita henkilökohtaisia tietoja. Julkisuuden henkilöistä, julkisissa viroissa toimivista ihmisistä sekä yritysten vastuuhenkilöistä saa keskustella työhön liittyen. Myös yksityiselämään liittyvistä asioista voi keskustella siltä osin, kuin niistä on julkisesti kerrottu.

• Sisältää lapsille haitallista tai heiltä kiellettyä materiaalia. Seksuaalinen sisältö on sallittua aiheeseen tarkoitetuilla palstoilla, joiden ikäraja on 18 vuotta.

• Lainvastaista sisältöä voi olla mm. yksityiselämää loukkaavan tiedon levitys, kiihottaminen kansanryhmää vastaan, laiton uhkaaminen, alaikäisiin liittyvä seksuaalinen sisältö/grooming, petokset, identiteettivarkaudet, kunnianloukkaukset ja tekijänoikeusrikkomukset.

• Sisältö ei liity palstan tai keskusteluketjun aiheeseen.

• Viesti ei ole suomea tai ruotsia (pl. International Forums), se sisältää mainontaa, se sisältää tekijänoikeuksin suojattua materiaalia, se on massapostitus tai jokin muu syy.

Jaa keskustelu