Paljonko Hämeenlinnassa on pakolaisia?

Osaako joku heittää lukua tai arviota Hämeenlinnassa tai lähialueilla elelevien pakolaisten määrästä? Ja ei aleta heittelemään rasistisia kommentteja, kiitos.
Ilmoita

Kyllä varmaan ainakin noin 2500 Hämeenlinnassa on?
Ilmoita
Eli 2-3 % koko asukasmäärästä. Kiitos arviosta.
Ilmoita
Paljon todella vähemmän kun suomalaisia rahoillani juopottelevia ja narkkeja ja työlaiskoja.
1 VASTAUS:
En tunne yhtään Hämeenlinnalaista juoppoa ja narkkia. Mistä sinä tunnet heitä ja annatko vielä massiakin ? No hö.
+Lisää kommentti
Liikaa
2 VASTAUSTA:
Henkilökohtaisesti olen myös kyllästynyt juoppojen hyysäämiseen. Niitä on liikaa.
Lisäätulee kirjoitti:
Henkilökohtaisesti olen myös kyllästynyt juoppojen hyysäämiseen. Niitä on liikaa.
Oletko myös kenties demari? Minä olen juoppo demari ja etsin kaltaistani miesseuraa. Tavataanko, ihan näin miesten kesken? Hejssan pupuliini
+Lisää kommentti
Kyllä, 2500 plus, noin 1000 paperitonta. On hyvä asia, että niitä on, kun täällä on muutenkin työvoimapula. Noin 20 vuoden kotoutuksen jälkeen saadaan sitä puuttuvaa työvoimaa! Näin aikoinaan maalaili Rautio!
1 VASTAUS:
Olet työvieroksuja väärä ihminen puhumaan työvoimapulasta. Me sinut elätämme luuseri.

Tästä on poistettu viesti sääntöjen vastaisena.

+Lisää kommentti
Tulis Pakkanen pian?
1 VASTAUS:
joutuis pojat patterin kylkeen köllötteleen?
+Lisää kommentti

Ylläpito on poistanut tästä viestin sääntöjen vastaisena.

Ilmoita

Ilmoita
KVG: http://www.hameenlinna.fi/Palvelut/Maahanmuutto/
Paperittomia on varmaankin muutama sata tuon päälle.
2 VASTAUSTA:
Autatko vielä sen verran, että kerrot missä on pakolaisten määrä? Tuossa puhutaan vieraskielisistä ja maahanmuuttajista, mutta ei mainita pakolaisten määrää. Ainakaan mina en huomaa.
Paljonko terroristisia Tavastehusissa??
+Lisää kommentti
Ruotsissa on tällä hetkellä ainakin 50 000 paperitonta, jotka ovat menneet "maan alle". Oikeaa lukumäärää ei kukaan tiedä, mutta sen arvioidaan olevan vielä paljon suurempi. Nämä elättävät itsensä pääasiassa rikollisuudella. Prostituutio, huumeet, ryöstöt jne.
1 VASTAUS:
Ne on sulle tuttuja ammatteja
+Lisää kommentti
Ei yhtään pakolaista mutta helevetisti juhlapaikanhakijoita !
Ilmoita
Lasketaanko tölkkitehtaan mamut mukaan ?
1 VASTAUS:
Tölkkitehtaan tyypit on ihan ok, tekevät töitä eivät ole elätettävänä.

+Lisää kommentti

Vastaa alkuperäiseen viestiin

Paljonko Hämeenlinnassa on pakolaisia?

Osaako joku heittää lukua tai arviota Hämeenlinnassa tai lähialueilla elelevien pakolaisten määrästä? Ja ei aleta heittelemään rasistisia kommentteja, kiitos.

5000 merkkiä jäljellä

Peruuta