Tämä tapahtui kun olin kuudennella luokalla. Olin jättänyt tehtävät liian monta kertaa tekemättä ja opettaja ilmoitti että minun pitäisi sen takia jäädä jälkiistuntoon. Niin sitten viimeisen tunnin jälkeen menin koulun kirjastoon jossa jälki-istunnot pitedään pahoille oppilaile. Ei tarvinnut kauaa odotella kun paikalle tuli parikymppinen koulunkäyntiavustaja. Hän katsoi minua vihaisena ja sanoi että on syytäni kun hän ei pääse ajoissa perjantai-illan viettoon. Kun oltiin istuttu jonkin aikaa hiljaa, niin valvoja käveli luokseni ja sanoi että aikoo rangaista minua ja käski nousemaan. Sitten hän käski riisumaan housuni. Olin niin peloissani että pitin järkevänä todella ja riisuin housuni. Toinen katseli vehkeitä ja sanoi ivallisesti että en tule koskaan ketään tyttöä saamaan, kun on niin pieni vehje. Tuon jälkeen valvojani meni pulpetille istumaan ja nosti toista jalkaansa ja menin lattialle polvilleni ja aloin imemään toisen varpaita. Jonkin aikaa varpaita imettyäni sain uuden käskyn ja menin lattialle makaamaan. Sitten koulunkäytiavusta kyykistyi viereeni ja tarttui penikseeni ja hyväili sitä. Vaikka oli nöyryytetty olo, niin jostain syystä elimeni reagoi toisen kosketukseen ja alkoi seisomaan kovana. Näin toisella hymyn ja hän sanoi etten taitakaan olla ihan toivoton tapaus ja sitten hän otti kunnon otteen ja alkoi kovakouraisesti vemputtmaan. Ei mennyt kauaakan kun laukesin ja sitten valvoja pyyki kätensä paitaani. Sitten sain komennon pukeutua ja mennä istumaan. Toinen otti sitten laukustaan kaksi olutpulloa joista toisen antoi minulle. Kun olut oli juotu, niin koulun kello soi. Kun olin lähdossä, niin jälki-istunnon valvoja kumartui hieman että olisi tasollani ja antoi poskelleni pusun ja kysyi että enhän kerro tapahtuneesta muille. Sanoin ettei ole mitään kerrottavaa ja lähtin koulusta iloisin mielin.
tapahtui kerran jälki-istunnossa.
vfvzzf
1
8112
Vastaukset
- ope10
..ja milloin näit tuon unen? ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suureksi onneksesi on myönnettävä
Että olen nyt sitten mennyt rakastumaan sinuun. Ei tässä mitään, olen kärsivällinen ❤️932109Perusmuotoiset TV-lähetykset loppu
Nyt sanoo useiden HD-muotoistenkin kanavien kohdalla äly-TV, ettei kanava ole käytössä, haluatko poistaa sen? Kanavia1671557YLE Äänekosken kaupunginjohtaja saa ankaraa arvostelua
Kaupungin johtaja saa ankaraa kritiikkiä äkkiväärästä henkilöstöjohtamisestaan. Uusin häirintäilmoitus päivätty 15 kesä741329Euroopan lämpöennätys, 48,8, astetta, on mitattu Italian Sisiliassa
Joko hitaampikin ymmärtää. Se on aivan liikaa. Ilmastonmuutos on totta Euroopassakin.2391214- 731180
Hyvin. Ikävää nainen,
Että vainoat ja stalkkaat miestäni.onko tarkoituksesi ehkä saada meidät eroamaan?no,siinä et tule onnistumaan881096Martina lähdössä Ibizalle
Eikä Eskokaan tiennyt matkasta. Nyt ollaan jännän äärellä.1511041Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava2521006Katsoin mies itseäni rehellisesti peiliin
Ja pakko on myöntää, että rupsahtanut olen 😆. Niin se ikä saavuttaa meidät kaikki.51926Uskomaton tekninen vaaliliitto poimii rusinoita pullasta
Korni näytösesitelmä menossa kaupunginvaltuustossa. Juhlia ei ole kokouksista tiedossa muilla, kuin monipuolue paikalli88901