tapahtui kerran jälki-istunnossa.

vfvzzf

Tämä tapahtui kun olin kuudennella luokalla. Olin jättänyt tehtävät liian monta kertaa tekemättä ja opettaja ilmoitti että minun pitäisi sen takia jäädä jälkiistuntoon. Niin sitten viimeisen tunnin jälkeen menin koulun kirjastoon jossa jälki-istunnot pitedään pahoille oppilaile. Ei tarvinnut kauaa odotella kun paikalle tuli parikymppinen koulunkäyntiavustaja. Hän katsoi minua vihaisena ja sanoi että on syytäni kun hän ei pääse ajoissa perjantai-illan viettoon. Kun oltiin istuttu jonkin aikaa hiljaa, niin valvoja käveli luokseni ja sanoi että aikoo rangaista minua ja käski nousemaan. Sitten hän käski riisumaan housuni. Olin niin peloissani että pitin järkevänä todella ja riisuin housuni. Toinen katseli vehkeitä ja sanoi ivallisesti että en tule koskaan ketään tyttöä saamaan, kun on niin pieni vehje. Tuon jälkeen valvojani meni pulpetille istumaan ja nosti toista jalkaansa ja menin lattialle polvilleni ja aloin imemään toisen varpaita. Jonkin aikaa varpaita imettyäni sain uuden käskyn ja menin lattialle makaamaan. Sitten koulunkäytiavusta kyykistyi viereeni ja tarttui penikseeni ja hyväili sitä. Vaikka oli nöyryytetty olo, niin jostain syystä elimeni reagoi toisen kosketukseen ja alkoi seisomaan kovana. Näin toisella hymyn ja hän sanoi etten taitakaan olla ihan toivoton tapaus ja sitten hän otti kunnon otteen ja alkoi kovakouraisesti vemputtmaan. Ei mennyt kauaakan kun laukesin ja sitten valvoja pyyki kätensä paitaani. Sitten sain komennon pukeutua ja mennä istumaan. Toinen otti sitten laukustaan kaksi olutpulloa joista toisen antoi minulle. Kun olut oli juotu, niin koulun kello soi. Kun olin lähdossä, niin jälki-istunnon valvoja kumartui hieman että olisi tasollani ja antoi poskelleni pusun ja kysyi että enhän kerro tapahtuneesta muille. Sanoin ettei ole mitään kerrottavaa ja lähtin koulusta iloisin mielin.

1

7465

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ope10

      ..ja milloin näit tuon unen? ;)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1247
    2. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      18
      1231
    3. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1159
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      4
      1154
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1134
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      0
      1133
    7. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      0
      1128
    8. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      41
      1124
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1105
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      1
      1100
    Aihe