tapahtui kerran jälki-istunnossa.

vfvzzf

Tämä tapahtui kun olin kuudennella luokalla. Olin jättänyt tehtävät liian monta kertaa tekemättä ja opettaja ilmoitti että minun pitäisi sen takia jäädä jälkiistuntoon. Niin sitten viimeisen tunnin jälkeen menin koulun kirjastoon jossa jälki-istunnot pitedään pahoille oppilaile. Ei tarvinnut kauaa odotella kun paikalle tuli parikymppinen koulunkäyntiavustaja. Hän katsoi minua vihaisena ja sanoi että on syytäni kun hän ei pääse ajoissa perjantai-illan viettoon. Kun oltiin istuttu jonkin aikaa hiljaa, niin valvoja käveli luokseni ja sanoi että aikoo rangaista minua ja käski nousemaan. Sitten hän käski riisumaan housuni. Olin niin peloissani että pitin järkevänä todella ja riisuin housuni. Toinen katseli vehkeitä ja sanoi ivallisesti että en tule koskaan ketään tyttöä saamaan, kun on niin pieni vehje. Tuon jälkeen valvojani meni pulpetille istumaan ja nosti toista jalkaansa ja menin lattialle polvilleni ja aloin imemään toisen varpaita. Jonkin aikaa varpaita imettyäni sain uuden käskyn ja menin lattialle makaamaan. Sitten koulunkäytiavusta kyykistyi viereeni ja tarttui penikseeni ja hyväili sitä. Vaikka oli nöyryytetty olo, niin jostain syystä elimeni reagoi toisen kosketukseen ja alkoi seisomaan kovana. Näin toisella hymyn ja hän sanoi etten taitakaan olla ihan toivoton tapaus ja sitten hän otti kunnon otteen ja alkoi kovakouraisesti vemputtmaan. Ei mennyt kauaakan kun laukesin ja sitten valvoja pyyki kätensä paitaani. Sitten sain komennon pukeutua ja mennä istumaan. Toinen otti sitten laukustaan kaksi olutpulloa joista toisen antoi minulle. Kun olut oli juotu, niin koulun kello soi. Kun olin lähdossä, niin jälki-istunnon valvoja kumartui hieman että olisi tasollani ja antoi poskelleni pusun ja kysyi että enhän kerro tapahtuneesta muille. Sanoin ettei ole mitään kerrottavaa ja lähtin koulusta iloisin mielin.

1

8765

Vastaukset 1

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ope10

..ja milloin näit tuon unen? ;)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Olen tumma ja tulinen

Ja vielä suora - en ollut sinua varten. n to m
      Ikävä
      161
      896
    2. Mitä kysyisit

Mihin haluaisit vastauksen häneltä eli mitä kysyisit?
      Ikävä
      81
      734
    3. Tunnustuksia

Haluatko tunnustaa jotain, mitä on sydämelläsi?
      Ikävä
      57
      731
    4. Mitä luulet

Mitä luulet kaivattusi ajattelevan sonusta? Onko jotain mitä haluaisit oikaista hänelle?
      Ikävä
      42
      615
    5. Sä et vaan töllö tajua että rakastuin

Mikä stana siinä on niin vaikea ymmärtää?! Täh
      Ikävä
      46
      613
    6. Kerro jokin

👻 tarina
      Ikävä
      60
      562
    7. Vielä hyvinvointitalosta

Suurin osa pyhäjärvisistä on sivistynyttä fiksua porukkaa ja on täysin hankkeen kannalla. Nyt vain pieni äänekäs joukko
      Pyhäjärvi
      71
      546
    8. Luule ja ajattele minusta

mitä tykkäät nainen, olet ajat sitten antanut itsestäsi ihan omanlaisen kuvan.. 😅
      Ikävä
      44
      527
    9. Suhde sinuun on ollut yhtä draamaa

ilman draamaa ja suhdetta. 😅 Oikeasti ei naurata. Nainen, olet pitänyt minut pihdeissäsi. Tunne on välillä vahva ja su
      Ikävä
      35
      525
    10. 26
      511
    Aihe