Naiselle hyvää huomenta! :)
Aurinkoinen aamu 🌞
Tiistai aamuun
17
1571
Vastaukset
- kiikusta
Huomenta vaan ! Kiitos ja hyvää tiistaita Sinullekin! Tänään on tulossa hyvä päivä. Se tiedän nyt jo kissan askelista! Ja katseesta!
- aitoriitta
Huomenta. Täällä taas hereillä ja töihin lähdössä. Täällä on kyllä pilvistä. Taisi yöllä sataakin. Mitä sinä? Oletko sinäkin töihin lähdössä? Pian lähdetään kesälomalle lompsis. Niin minun tyttäreni sanoi, että heillä töissä sanotaan. Toivottavasti on edes kohtuulliset ilmat.
- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka....❤
Aamuja....
Ihanaa näyttää viileeltä...
Lähen lenkil....
Luulen et polvi jo kestää...
Niin hiljaista Hesan jälkeen....
Mut kyl se tästä...kun saa uni velat kondikseen....
Mun pitäis ottaa jäykkäkouristus rokotus tällä viikol ...mut mua pelottaa...apuvaaaa
Kaikkee muutakin....pelottaapelottaa..mä oon pupu mikä laittaa pään pensaaseen.....tai haluan...piilos hyvä olla...
Mulla kauhean kaiho mieli....ei hyvä...
Lähden ulos raikkaaseen ilmaan ..niin sit hyvä...
Vietä hyvä päivä...tsau ...beibi...❤Mitä pelkäämistä yhessä neulassa on?
Joku mies vai? Kun kaihosta kirjoitat.
Iltaa vaan pikkukukalle! :)- Pikkukukkaelluhallo
Kuokka..Sä vaan oot niin....
Voihan sitä olla kaiho mieli muutenkin......
Varsinkin..Hesan jälkeen...
Mut muuten kivaa kun viitit vastaa....
Mä kyl taidan sekoittaa johonkin toisee sunt...
Mun etana sarvet...nouskaa ylös..nuuskikaa....
Sä olisit..sittenkin joku TEE...
MÄ en usko....palsta on niin kiero....
Mä oon oppinut jo kaiken...
Mä oon mestari...palsta mestari...
Mua ei juksata....
Mä oon itse kiero..kiero kuin korkki ruuvi...
Nuku hyvin...sinisiä unia..tsau beibi...oleole........❤🍀👍 - grillireseptori
Tee omia t-sekoituksia, eräs voisi olla hyvä: muutamia ampiaisia, siilien jalkoja, lokin nokkia, käärmeen pää..
Tulisi hyvä "keitto", ehkä....
noh ellu dear, long time no soup. - Pikkukukkaelluhallo
Sä oot kiva ...kun kerrot mulle satuja...
Sateekaari vie maahan ....Satujen....
Ehkä prinsessa .sadut....parempii...
Nais veri nais....❤🌈
- nnnnainennn
Hyvää aurinkoista huomenta :)
Neidille hyvää iltaa! 😘
- aitoriitta
Hyvää iltaa. Tuli sitten aurinkoinen päivä lopulta. Odotan kovasti lomaa. Ajattelin tehdä kaikkea kivaa. Käydä torilla, tehdä mansikkakakkua, liikkua, käydä kuntosalilla ja nukkua aamuisin. Olla hyvä itselle. Sekin on välillä tärkeää. Jos pääsisi vielä mökkisaunaan ja uimaan, niin lähtisin oitis (vink,vink). Loma alkaa juhannuksella sukulaisten luona. Siskoni kutsuu meidät joka juhannus. Hän on enemmän kuin kultainen. Emme toimi vastavuoroisesti ollenkaan. Mitä sinä teet juhannuksena. Taidat mennä mökille.
- HänelleTeelle
Tiistain iltaan kauniita unia kun aika on! Aurinkoa on riittänyt mutta ei ehtinyt nauttimaan.
- LAPIO
Kiitos hautajaisistasi.
- seurannut
Mistä syystä vastaat valikoiden viesteihin?
Onko aitoriitan jutut vähempiarvoisia kuin muiden?- vastaaitsevälillä
Minkä takia isäsi on tunnettu paranoidia skitsofreniaa harrastava henkilö?
- seurannut
Skitsoilua ja haukkumista, miksi ei kestä palautetta ollenkaan?
- toivojakerralla
Hyvää Uutta Vuottakin, samalla..... tai miltei peräti ylihuomista tai elispäivääkin sitten kerralla kaikkia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä531489- 1231334
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1231218- 1401044
- 101897
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten337831Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82724Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54646Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50643Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64602