Tiistai aamuun

Naiselle hyvää huomenta! :)
Aurinkoinen aamu 🌞

17

1571

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • kiikusta

      Huomenta vaan ! Kiitos ja hyvää tiistaita Sinullekin! Tänään on tulossa hyvä päivä. Se tiedän nyt jo kissan askelista! Ja katseesta!

    • aitoriitta

      Huomenta. Täällä taas hereillä ja töihin lähdössä. Täällä on kyllä pilvistä. Taisi yöllä sataakin. Mitä sinä? Oletko sinäkin töihin lähdössä? Pian lähdetään kesälomalle lompsis. Niin minun tyttäreni sanoi, että heillä töissä sanotaan. Toivottavasti on edes kohtuulliset ilmat.

    • Pikkukukkaelluhallo

      Kuokka....❤
      Aamuja....
      Ihanaa näyttää viileeltä...
      Lähen lenkil....
      Luulen et polvi jo kestää...
      Niin hiljaista Hesan jälkeen....
      Mut kyl se tästä...kun saa uni velat kondikseen....
      Mun pitäis ottaa jäykkäkouristus rokotus tällä viikol ...mut mua pelottaa...apuvaaaa
      Kaikkee muutakin....pelottaapelottaa..mä oon pupu mikä laittaa pään pensaaseen.....tai haluan...piilos hyvä olla...
      Mulla kauhean kaiho mieli....ei hyvä...
      Lähden ulos raikkaaseen ilmaan ..niin sit hyvä...
      Vietä hyvä päivä...tsau ...beibi...❤

      • Mitä pelkäämistä yhessä neulassa on?
        Joku mies vai? Kun kaihosta kirjoitat.
        Iltaa vaan pikkukukalle! :)


      • Pikkukukkaelluhallo

        Kuokka..Sä vaan oot niin....
        Voihan sitä olla kaiho mieli muutenkin......
        Varsinkin..Hesan jälkeen...
        Mut muuten kivaa kun viitit vastaa....
        Mä kyl taidan sekoittaa johonkin toisee sunt...
        Mun etana sarvet...nouskaa ylös..nuuskikaa....
        Sä olisit..sittenkin joku TEE...
        MÄ en usko....palsta on niin kiero....
        Mä oon oppinut jo kaiken...
        Mä oon mestari...palsta mestari...
        Mua ei juksata....
        Mä oon itse kiero..kiero kuin korkki ruuvi...
        Nuku hyvin...sinisiä unia..tsau beibi...oleole........❤🍀👍


      • grillireseptori

        Tee omia t-sekoituksia, eräs voisi olla hyvä: muutamia ampiaisia, siilien jalkoja, lokin nokkia, käärmeen pää..

        Tulisi hyvä "keitto", ehkä....

        noh ellu dear, long time no soup.


      • Pikkukukkaelluhallo

        Sä oot kiva ...kun kerrot mulle satuja...
        Sateekaari vie maahan ....Satujen....
        Ehkä prinsessa .sadut....parempii...
        Nais veri nais....❤🌈


    • nnnnainennn

      Hyvää aurinkoista huomenta :)

    • Neidille hyvää iltaa! 😘

    • aitoriitta

      Hyvää iltaa. Tuli sitten aurinkoinen päivä lopulta. Odotan kovasti lomaa. Ajattelin tehdä kaikkea kivaa. Käydä torilla, tehdä mansikkakakkua, liikkua, käydä kuntosalilla ja nukkua aamuisin. Olla hyvä itselle. Sekin on välillä tärkeää. Jos pääsisi vielä mökkisaunaan ja uimaan, niin lähtisin oitis (vink,vink). Loma alkaa juhannuksella sukulaisten luona. Siskoni kutsuu meidät joka juhannus. Hän on enemmän kuin kultainen. Emme toimi vastavuoroisesti ollenkaan. Mitä sinä teet juhannuksena. Taidat mennä mökille.

    • HänelleTeelle

      Tiistain iltaan kauniita unia kun aika on! Aurinkoa on riittänyt mutta ei ehtinyt nauttimaan.

      • Kiitos! :)
        Öitä.


      • LAPIO

        Kiitos hautajaisistasi.


    • seurannut

      Mistä syystä vastaat valikoiden viesteihin?
      Onko aitoriitan jutut vähempiarvoisia kuin muiden?

      • vastaaitsevälillä

        Minkä takia isäsi on tunnettu paranoidia skitsofreniaa harrastava henkilö?


      • seurannut

        Skitsoilua ja haukkumista, miksi ei kestä palautetta ollenkaan?


    • toivojakerralla

      Hyvää Uutta Vuottakin, samalla..... tai miltei peräti ylihuomista tai elispäivääkin sitten kerralla kaikkia.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      53
      1489
    2. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      123
      1334
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      123
      1218
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      140
      1044
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      101
      897
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      337
      831
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      724
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      646
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      50
      643
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      602
    Aihe