Avauttuko Pohjois-Korea evankeliumin työlle ?

LähetystyönTukija

Toivottavasti Kaikkivaltias avaa nyt mahdollisuuden Kristuksen seuraajien viedä voimallisesti evankeliumin ilosanomaa Pohjois-Koreaan ja siltäkin osin pelastettujen luku tulisi täyteen ja Vapahtajamme tulisi takaisin noutamaan omansa.

Sitä rukoilemme.

30

1376

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • lähetystyötä

      Pohjois-Koreaan tehdään jo nyt lähetystyötä. Mm helluntailaistaustainen Avainmedia on vienyt evankeliumia sinne jo useita vuosia. Etelä-Koressa on maailman suurin helluntaiseurakunta ja kirkkorakennus, johon kuuluu yli 30000 uskovaa. Siellä pidetään sunnuntaisin viisi kokousta, jotta kaikki mahtuisivat kuulemaan Jumalan sanaa.
      Lestadiolaisia ei siellä ole näkynyt.
      Sillä aikaa, kun vl-laiset piehtaroivat omassa oikeassaolemisen luulossaan ja tuomitsevat toisia, ovat tosi uskovat levittäneet evankeliumia myös Pohjois-Koreaan.

      • OlaviVeli

        #Sillä aikaa, kun vl-laiset piehtaroivat omassa oikeassaolemisen luulossaan ja tuomitsevat toisia, ovat tosi uskovat levittäneet evankeliumia myös Pohjois-Koreaan.#

        Noin se ylpistyneillä mammonan omilla näkyy olevan.

        Joku sanoi että he (vl:t) mieluummiin #onanoivat keskenään# kuin tekevät aitoa lähetystyötä.

        Voipi olla ettö ylpistyneen porukan silmien eteen on Iso Herra laittanut suomut etteivtä näkisi.


      • vanhoillislestadio

        Mitä se hyödyttää sitä väärää uskoa viedä – minnekään – esimerkiksi Koreoihin? Ei väärällä uskolla kuten helluntailaisuudella kukaan mene muuta kuin helvettiin.

        Syytättekö Nooaakin siitä, että ihmiset eivät tehneet parannusta, kun hän saarnasi vain kotikylässään ja sen lähialueilla, sillä arkin rakennustöiltä hän ei varsinkaan sen ajan kulkupeleillä voinut käydä kovinkaan kaukana saarnamatkoilla (ellei Jumala kuljettanut häntä kuten Filipposta).

        Jos Jumala tietää, että jossakin alueella ei ole totisessa katumuksessa olevia ihmisiä, niin ei hän silloin sinne myöskään Filippoksen tavalla ketään lennätä taivaan tuulissa.

        Helluntailaisen uskon levittäjät ovat kirottuja, sillä he julistavat toista eli väärää evankeliumia, joka on harhaoppista ja siitä puuttuu Pyhän Hengen voima. Ankara on oleva heidän rangaistuksensa tulijärvessä. Minä en tuomitse ketään ja en tuomitse heitäkään. Minä vain totean tosiasiat.


      • tuomitsijalle
        vanhoillislestadio kirjoitti:

        Mitä se hyödyttää sitä väärää uskoa viedä – minnekään – esimerkiksi Koreoihin? Ei väärällä uskolla kuten helluntailaisuudella kukaan mene muuta kuin helvettiin.

        Syytättekö Nooaakin siitä, että ihmiset eivät tehneet parannusta, kun hän saarnasi vain kotikylässään ja sen lähialueilla, sillä arkin rakennustöiltä hän ei varsinkaan sen ajan kulkupeleillä voinut käydä kovinkaan kaukana saarnamatkoilla (ellei Jumala kuljettanut häntä kuten Filipposta).

        Jos Jumala tietää, että jossakin alueella ei ole totisessa katumuksessa olevia ihmisiä, niin ei hän silloin sinne myöskään Filippoksen tavalla ketään lennätä taivaan tuulissa.

        Helluntailaisen uskon levittäjät ovat kirottuja, sillä he julistavat toista eli väärää evankeliumia, joka on harhaoppista ja siitä puuttuu Pyhän Hengen voima. Ankara on oleva heidän rangaistuksensa tulijärvessä. Minä en tuomitse ketään ja en tuomitse heitäkään. Minä vain totean tosiasiat.

        Siinä taas vl-läinen fariseus paljasti karvansa!!
        Tuollainen tuomitseva henki on koko porukan yllä.

        Mitähän tuo pelle yrittää sanoa:
        "Syytättekö Nooaakin siitä, että ihmiset eivät tehneet parannusta, kun hän saarnasi vain kotikylässään ja sen lähialueilla, "
        Pyhä Henki ei ainakaan tuota harha-oppista ole ohjannut.

        Käskettiinkö Nooaa levittämään sanomaa kaikkeen maailmaan????


      • vanhoillislestadio kirjoitti:

        Mitä se hyödyttää sitä väärää uskoa viedä – minnekään – esimerkiksi Koreoihin? Ei väärällä uskolla kuten helluntailaisuudella kukaan mene muuta kuin helvettiin.

        Syytättekö Nooaakin siitä, että ihmiset eivät tehneet parannusta, kun hän saarnasi vain kotikylässään ja sen lähialueilla, sillä arkin rakennustöiltä hän ei varsinkaan sen ajan kulkupeleillä voinut käydä kovinkaan kaukana saarnamatkoilla (ellei Jumala kuljettanut häntä kuten Filipposta).

        Jos Jumala tietää, että jossakin alueella ei ole totisessa katumuksessa olevia ihmisiä, niin ei hän silloin sinne myöskään Filippoksen tavalla ketään lennätä taivaan tuulissa.

        Helluntailaisen uskon levittäjät ovat kirottuja, sillä he julistavat toista eli väärää evankeliumia, joka on harhaoppista ja siitä puuttuu Pyhän Hengen voima. Ankara on oleva heidän rangaistuksensa tulijärvessä. Minä en tuomitse ketään ja en tuomitse heitäkään. Minä vain totean tosiasiat.

        Mitä väärää helluntailaisuuden evankeliumissa on?
        Yksilöi nyt hyvä ihminen.


      • vanhoillislestadio kirjoitti:

        Mitä se hyödyttää sitä väärää uskoa viedä – minnekään – esimerkiksi Koreoihin? Ei väärällä uskolla kuten helluntailaisuudella kukaan mene muuta kuin helvettiin.

        Syytättekö Nooaakin siitä, että ihmiset eivät tehneet parannusta, kun hän saarnasi vain kotikylässään ja sen lähialueilla, sillä arkin rakennustöiltä hän ei varsinkaan sen ajan kulkupeleillä voinut käydä kovinkaan kaukana saarnamatkoilla (ellei Jumala kuljettanut häntä kuten Filipposta).

        Jos Jumala tietää, että jossakin alueella ei ole totisessa katumuksessa olevia ihmisiä, niin ei hän silloin sinne myöskään Filippoksen tavalla ketään lennätä taivaan tuulissa.

        Helluntailaisen uskon levittäjät ovat kirottuja, sillä he julistavat toista eli väärää evankeliumia, joka on harhaoppista ja siitä puuttuu Pyhän Hengen voima. Ankara on oleva heidän rangaistuksensa tulijärvessä. Minä en tuomitse ketään ja en tuomitse heitäkään. Minä vain totean tosiasiat.

        Filipposta kuljetti Pyhä Henki, kylläkin Jumalan käskystä,
        Pyhä Henki liikkuu vain ISÄN ja POJAN TAHDOSTA.
        .


      • siinäero
        padasjoenukko kirjoitti:

        Filipposta kuljetti Pyhä Henki, kylläkin Jumalan käskystä,
        Pyhä Henki liikkuu vain ISÄN ja POJAN TAHDOSTA.
        .

        Totta, eikä SRK:n tahdosta.


      • oikeausko
        vanhoillislestadio kirjoitti:

        Mitä se hyödyttää sitä väärää uskoa viedä – minnekään – esimerkiksi Koreoihin? Ei väärällä uskolla kuten helluntailaisuudella kukaan mene muuta kuin helvettiin.

        Syytättekö Nooaakin siitä, että ihmiset eivät tehneet parannusta, kun hän saarnasi vain kotikylässään ja sen lähialueilla, sillä arkin rakennustöiltä hän ei varsinkaan sen ajan kulkupeleillä voinut käydä kovinkaan kaukana saarnamatkoilla (ellei Jumala kuljettanut häntä kuten Filipposta).

        Jos Jumala tietää, että jossakin alueella ei ole totisessa katumuksessa olevia ihmisiä, niin ei hän silloin sinne myöskään Filippoksen tavalla ketään lennätä taivaan tuulissa.

        Helluntailaisen uskon levittäjät ovat kirottuja, sillä he julistavat toista eli väärää evankeliumia, joka on harhaoppista ja siitä puuttuu Pyhän Hengen voima. Ankara on oleva heidän rangaistuksensa tulijärvessä. Minä en tuomitse ketään ja en tuomitse heitäkään. Minä vain totean tosiasiat.

        "Vanhoillislestadio" on oikeassa: "Mitä se hyödyttää sitä väärää uskoa viedä – minnekään – esimerkiksi Koreoihin? "
        Siksi vl:lät eivät varmaankaan uskalla lähteä lähetystyöhön.


      • seuraaja
        vanhoillislestadio kirjoitti:

        Mitä se hyödyttää sitä väärää uskoa viedä – minnekään – esimerkiksi Koreoihin? Ei väärällä uskolla kuten helluntailaisuudella kukaan mene muuta kuin helvettiin.

        Syytättekö Nooaakin siitä, että ihmiset eivät tehneet parannusta, kun hän saarnasi vain kotikylässään ja sen lähialueilla, sillä arkin rakennustöiltä hän ei varsinkaan sen ajan kulkupeleillä voinut käydä kovinkaan kaukana saarnamatkoilla (ellei Jumala kuljettanut häntä kuten Filipposta).

        Jos Jumala tietää, että jossakin alueella ei ole totisessa katumuksessa olevia ihmisiä, niin ei hän silloin sinne myöskään Filippoksen tavalla ketään lennätä taivaan tuulissa.

        Helluntailaisen uskon levittäjät ovat kirottuja, sillä he julistavat toista eli väärää evankeliumia, joka on harhaoppista ja siitä puuttuu Pyhän Hengen voima. Ankara on oleva heidän rangaistuksensa tulijärvessä. Minä en tuomitse ketään ja en tuomitse heitäkään. Minä vain totean tosiasiat.

        Kyllähän juuri tuomitsit. Matt.7:1-2


    • SRK:n pamput pakkaavat jo kapsäkkejään ja varautuvat vuoden, parin keikkaan tällä uudella lähetyskentällä.

      • Vl-rules

        Mitä he sinne veisivät?


      • rulettaako
        Vl-rules kirjoitti:

        Mitä he sinne veisivät?

        Katto- ja ikkunaremontteja vanhuksille. Niihinhän vl-liike on erikoistunut...


      • Remonttireiska

        Srk.vl.liike onkin katollinen kirkko...


      • SievinTelkkaripäätös
        Vl-rules kirjoitti:

        Mitä he sinne veisivät?

        Raamatun lisälehdet. Helppo homma kieltää koko telkkari, kun nykyisin saa napin niskaansa, kun katsoo Etelä-Korean telkkariohjelmia ja kärähtää siitä.


      • Jätettä
        rulettaako kirjoitti:

        Katto- ja ikkunaremontteja vanhuksille. Niihinhän vl-liike on erikoistunut...

        Ja kalliita jätevesijärjestelmiä eläkeläisille...


    • OdottavaSisar

      Kristityt ovat vainon alla ja monet vankeudessa. Kohta avautuu Jumalan tahdosta sekin maa ilosanoman vastaanottoon.

      • Eikiitosjeesus

        Onnittelen. Monennellako kuukaudella? Tiedätkö kuka on isä?
        Uskonnossa ole mitään ilosanomaa. Itsesuggestiota ja joukkohysteriaa parhaimmillaan, painostusta ja vallankäyttöä pahimmillaan. Pakoa todellisuudesta joka tapauksessa, mikä monelle P-Koreassa toki olisi houkuttavaa.


    • Eikiitosjeesus

      Noin sulkeutuneen yhteiskunnan ihmisiä onkin helppo harhauttaa uskontokehitelmillä. Eikö maa ole pikemminkin todiste siitä ettei jumalaa ole tai se on vittumainen sadisti.

    • Avautuu tai ei, mutta Jeesus tulee heille tutuksi joka tapauksessa, ennen Hänen toista tulemistaan.

      Hän on itse sen kertonut Öljymäellä; Matt 24;14 Tämä valtakunnan evankeliumi julistetaan kaikkialle maailmaan, kaikille kansoille todistukseksi, ja sitten tulee loppu.

      Myös vastaan tuohon narinaan, kristinuskon olemuksesta.
      Narisijoiden tulee ensin todeta se, kumpi vaihtoehto, Kimin stalinismi, jossa ihmisiä kuolee nälkään ja niskalaukaukseen suuria määriä vuodessa, vai Jeesus, joka antaa rauhansa, sekä iankaikkisen lelämän?

    • Lieksan.suntio

      Pohjois-Karjala avautuu evankeliumin työlle.

      • AimoVelj

        Pohjois-Karvalaan puhujaveljet menevät pikkutöpykällään tekemään läheistä lähetystyötä.
        Teemme lapsia kun haluamme taivaaseen kuten puhujaveli niin kalliisti kirkasti srk-valtakunnan kalkeinta aarretta.


      • Voimalaitos-mies
        AimoVelj kirjoitti:

        Pohjois-Karvalaan puhujaveljet menevät pikkutöpykällään tekemään läheistä lähetystyötä.
        Teemme lapsia kun haluamme taivaaseen kuten puhujaveli niin kalliisti kirkasti srk-valtakunnan kalkeinta aarretta.

        Näin se on? VL;t pelastuu naimalla, muut uskomalla Jeesukseen.


    • punaliput.nousee

      Turha viedä Pohjois-Koreaan yhtään mitään. Kommunisti ei jeesuksia tarvitse.

      • Onko outo Jeesuksen sana; ei terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat?
        Kuitenkin herää kysymys, kuka se sairas on, joka liittyy tähän ketjuun?


      • tarvinnet
        Kesitas kirjoitti:

        Onko outo Jeesuksen sana; ei terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat?
        Kuitenkin herää kysymys, kuka se sairas on, joka liittyy tähän ketjuun?

        Etkö ymmärrä. Sinä kesitashan olet sairas.


      • Eikiitosjeesus
        Kesitas kirjoitti:

        Onko outo Jeesuksen sana; ei terveet tarvitse parantajaa, vaan sairaat?
        Kuitenkin herää kysymys, kuka se sairas on, joka liittyy tähän ketjuun?

        Sairaita ne jotka uskovat jeesuksiin ja jumaliin.


      • tarvinnet kirjoitti:

        Etkö ymmärrä. Sinä kesitashan olet sairas.

        Kaikki tietävät, että Kessi on Jeesuksen seuraaja, joten Hän on terve, muuta ei tarvitse, ei edes SRK;ta.


      • 543211
        Kesitas kirjoitti:

        Kaikki tietävät, että Kessi on Jeesuksen seuraaja, joten Hän on terve, muuta ei tarvitse, ei edes SRK;ta.

        Totta töriset. Niinhän juutalaiset tekivät aikanaan. Mikä oli lopputulos?


    • saarnasetä

      Suomen päävatulaattorilla olisi ehkä hieman mahdollisuuksia viedä lestadiolaisuutta sinne, viedessää chempoliksen kylkiäisenä sitä mahdollisissa tulevissa kauppaneuvotteluissa. Tosin lestadiolaisuus saattaa Kimistä tuntua hieman vieraalta, mutta Juha kovana sotemiehenä osaa asiansa ja saa perustettua sinne rukoussaleja ympäri maata.

    • VapahtajaOletSinä

      Se taivasten valtakunta varmaan muistuttaa olemukseltaan nykyistä P-Koreaa. Suuri surkea johtaja jota ei arvostella tai päätyy parilalle.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      113
      1218
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      119
      1062
    3. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      134
      959
    4. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      96
      802
    5. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      299
      763
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      81
      686
    7. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      616
    8. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      48
      579
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      75
      514
    Aihe