Näin outoa unta

hiemankummallista

siinä tulit kylään mun luo asuntoon jossa en ole ole itse edes vuosiin enää asunut ja kokonaan eri kaupuunkiin. Ihan niinkuin liittyisit jotenkin mun menneisyyteen ;) :/

Enkä minä kyllä sinne mitenkään takaisin haikaile, että ei tämä siitäkää'n voi johtua.

7

1324

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hiemankummalista

Ja sun täytyis itsekin asua siellä tai sitten olit pyöräillyt pitkän matkan ;)

• unetonkivoja

Olenko käynyt oikeassa elämässä siinä asunnossa? Onko se asunto oikeasti eri kaupungissa vaiko unessa vain?

Ehkä unesi liittyy senaikaiseen sinuun. Mietit jotain menneisyydestäsi. Ja tällä henkilöllä, joka unessasi oli, saattoi olla sulle joku viesti (tai sun olisi hyvä jutella hänen kanssaan oikeasti). Ehkä teillä on menneisyydessä selvitettävää?

Voi tietysti olla niinkin, että tuo henkilö on muuttanut tai muuttamassa kyseiseen kaupunkiin ja sait siitä unessa tiedon.

• tulipatästäpitkäsepustus

Ei hän ole koskaan käynyt luonani oikeasti missään ja kyllä tämä asunto on oikeastikin eri kaupungissa. Tavattiin viime syksynä ensimmäisen kerran. En tiedä mitä hän unessa viestitti, mutta ainakin hänellä oli kova nälkä kun riensi ensimmäisenä itsenäisesti jääkaapille etsimään ruokaa ja valitteli nälkäänsä :D Olinpas epäkohtelias, kun en ollut valmistanut pitkänmatkan vieraalleni ruokaa, en kyllä oikeasti noin julma ole :D Tai kyllä hän sieltä jääkaapista jotain valmiiksi tehtyjä voileipiä löysi.

Olen kyllä viimeaikoina miettinyt paljon silloisia aikoja kun siellä asuin, koska sairastuin tuolloin ja nyt kun olen toipumassa, niin ne ajat on aika vahvoina mielessä. Ja koska olen ajatellut häntä myöskin paljon, niin varmaan jotenkin nämä kaksi asiaa siinä jotenkin sekoittui keskenään, en tiedä :) Tai ehkä hän tuli kertomaan siinä unessa että välittää minusta ja haluaa olla mun rinnalla tässä elämässä niin iloissa kuin suruissakin, tätä toivoisin :)

• Höpöjuttu

En ole tullut sinun asuntoon unessa ko tuskin tunnemme toisiamme. Muuten tuossa unessa ei ole mitään outoa.

• Unet tulkitaan näin: Kaikki mitä unessa näet edustavat omia ajatuksiasi, toiveitasi, pelkojasi jne. Talo kuvastaa käsitystäsi itsestäsi, itsetuntoasi ja / tai sitä, miten ajattelet muiden sinut näkevät.
      Jotenka, unesi näyttää kertovan vain, että haluaisit että tuo unessa näkeväsi hlö tulisi osaksi elämääsi. Mutta kun asunto, josta uneksit, oli entinen vanha kämppäsi, vaikuttaa siltä, että pelkäät tai et usko, että tuo ihminen voisi olla sitä mitä toivot.
      Mitä sitten mahdollisesti toivotkaan.

Olisi kiva kuulla palautteesi?

• jotakintuttua

Ihan osuva analyysi, vaikka toisaalta ajattelenkin että hän voisi olla juuri sitä mitä toivon, mutta välillä taas epäusko valtaa mieleni enkä enää uskokaan että hän voisi tuntea samoin,mutta loppujenlopuksi olen kuitenkin aika varma että näin on... siitä huolimatta että hän on yrittänytkin hämätä mua ;)

Sekavaa, ihan niinkuin meidänkin käytös, ainkin toistemme läheisyydessä :D En kyllä toisaalta usko että olisin koskaan edes tavannut häntä ellen olisi muuttanut tänne missä nykyisin asun. Mitä lie kohtaloa tämä sitten ;)

• Kiitos palautteestasi.
      No nyt vaikuttaa kyllä siltä että olet vähän sekaisin ihastuksesta. Vaikuttaa siltä, että toiveet, unet ja todellisuus sekoittuvat sulla ihanaksi hutuksi.
      Mikset jonain kesän päivänä mene ja pyydä häntä seuraksi johinkin hauskaan, vaikka jollekin kauppareissulle makutuomariksi tai katsomaan, joko mustikoita alkaa etelärinteillä kypsyä. Rohkeasti vaan elämässä eteenpäin nuorena.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Tykkään sinusta ikuisesti

Olet niin mukava ja ihana ihminen rakas. ❤️
      Ikävä
      48
      11315
    2. Minä häviän tämän taistelun

Ikä tekee tehtävänsä. En enää miellytä silmääsi.
      Ikävä
      82
      7649
    3. Minua nainen harmittaa, että en pääse sun rahoihin käsiksi

En pysty myöskään pilaamaan elämääsi niin kauan kun sulla on fuck off pääomaa. Harmittaa myös etten tiedä kuinka paljon
      Ikävä
      50
      5656
    4. Jos jokin ihme

Tapahtuisi huomenna niin mikä se olisi sinun elämässäsi?
      Ikävä
      76
      5625
    5. Onko muita oman polkunsa kulkijoita

Jotka ei oikein pärjää kenenkään kanssa eli on niin omat ajatukset ja omat mielenkiinnon kohteet yms. On tavallaan sella
      Iisalmi
      76
      4868
    6. Sydän karrella

Jos yritän olla niin rehellinen kuin pystyn paljastamatta mitään tärkeää. Ensiksi mä huomasin sun tuijottavan mua. Ihme
      Ihastuminen
      33
      4233
    7. Miksi halusit

Tällaisen suhteen?
      Ikävä
      48
      3086
    8. Onko yhtään ikävä

Vai pitäisikö sinut unohtaa
      Ikävä
      36
      3014
    9. Sinällään hauska miten jostakin

jaksetaan juoruta vaikka mitä. Jakorasia yms. Raukkamaista toimintaa. Annetaan jokaisen elää rauhassa eikä levitellä per
      Ikävä
      41
      2555
    10. Mikä tarkoitus tällä kaikella

On ollut? Osaatko vastata tähän?
      Ikävä
      40
      2470
    Aihe