Kamalaa kun ukot ovat joka aamu ja päivä tupakilla ovén edessä!! Ei ole kiva mennä kioskille savupilven läpi!!!!!!!! eikö asialle voi tehdä jotakin???
KOKEMÄKI ÄRRÄKIOSKI
5
2139
Vastaukset
- OksettaviaOtuksia
Kioskin omistajalle valitusta sitten vaan. En itse polta, joten minuakin häritsee se savuttaminen kauppojen ovien pielessä. Ottaa henkeen, vaikka ei astmaa olekaan. Säälin hajuyliherkkiä, jotka joutuvat noiden sauhuttelijoiden savupilvien läpi käveleen. Mikä siinä on niin vaikeeta mennä pikkusen pidemmälle siitä oviaukosta, jos on ihan pakko polttaa kauppa- ja kiskareissullakin?
- tyhmiääijiä
Olipa asiallinen vastaus. Kiitos!
- kahvilaunooooo
Taitaa olla hessuksi sanottu yksi niistä savuttelijoista
- Tarjis
Antaa polttaa vaan! Kyllä syöpä ne siitä hoitaa pois.
- Haisee
On ällöttävä tapa.. Pitäisi lailla kieltää. Se on kyllä aika ällöttävää, jos ravintolan tai kioskin henkilökunta polttaa ja sitten myydään haisevana kahvit tai pizzat asiakkaalle. Yök. Mielummin valitsen paikan missä on savuton henkilökunta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kumpi vetoaa enemmän sinuun
Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?1022246- 1041674
- 821347
- 1281343
- 1171246
Okei nyt mä ymmärrän
Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘641118Olen huolissani
Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis631091- 511037
- 36962
- 33834