Miksi suhteenne on

Guhan_ytelön

Mahdoton????? ??

99

25865

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • sesurettaaminua

      Minulla on kurttuinen vanhan miehen penis.

      • hirveestiväliämuka

        Sillä penikselläkö hoidat ihmissuhteesi?


      • penishoitaahommat
        hirveestiväliämuka kirjoitti:

        Sillä penikselläkö hoidat ihmissuhteesi?

        En ymmärrä mitä tarkoitat...


    • PidänHaasteista

      No sanotaan että on kolme erillistä tekijää jotka tekee tilanteesta mahdottoman. Ja jokainen niistä on jo yksinään riittävä tekemään suhteesta mahdottoman.

      Ai niin, yks vielä (hieman lievempi) eli neljä tekijää.

      • EiArvostusta

        Eli kolme lasta, joiden takia pysyt suhteessa ihmisen kanssa, josta ilman lapsia olisit eronnut aikapäiviä sitten. Tee ihmeessä vielä yksi iltatähti, ehkä se täyttää sun elämän onnen hautaan saakka.


      • PidänHaasteita
        EiArvostusta kirjoitti:

        Eli kolme lasta, joiden takia pysyt suhteessa ihmisen kanssa, josta ilman lapsia olisit eronnut aikapäiviä sitten. Tee ihmeessä vielä yksi iltatähti, ehkä se täyttää sun elämän onnen hautaan saakka.

        Ei ole yksikään tekijöistä lapsi /lapset.


      • Oineeii
        PidänHaasteita kirjoitti:

        Ei ole yksikään tekijöistä lapsi /lapset.

        Pallit ja ömmmmh köh köh


      • suurineste
        Oineeii kirjoitti:

        Pallit ja ömmmmh köh köh

        Tyhjät ja nahistuneet vanhan miehen pallit.


    • Huoraaminen_

      Pettäminen,valehtelu

    • Naurettavaksmenee

      Vittu mä en kestä 😂

    • maanläheinenhaaveilija

      Meillä ei ole mitään linkkiä toisiimme mitä kautta voisi aloittaa tutustumisen. Olen aika tavallinen ja arkinen. Olen kyllä ihan sinut itseni kanssa, koska ammattini on aikalailla antanut maanläheisyyttä. Hänellä taitaa olla myös Naisystävä.

      • Tositavallinen

        Mulla on montakin naista ystävänä, vaan ei Naisystävää. Kyllä kait toisen saa jotain väylää pitkin tavoitettua, jos todella haluaa.


      • porkkanapoika

        Eikö edes Google jelppaa? Luulis sieltä löytyvän nimenperusteella.


    • seonvikana

      Mun kroppa on vaatteet päällä hyvä, mutta ilman kamala.

    • Siinäsyy

      Yksipuolista. Rakkautta. Mun puolelta.

    • Triggeri

      Hän on.mulle ihan massiivinen triggeri. Eikä mitenkään hyvällä tavalla. Mulle tulee vastustamaton halu vetää pää täyteen ja hypätä sillalta - enkä tiedä miks.

      • Pikkuisenkivaihastus

        😂😂😂


    • Siksihänse

      Olen rakastunut häneen alusta alkaen.

      • mitäihmettä

        Ja se tekee sun mielestä suhteesta mahdottoman? Wtf?? Avaatko vähän tätä ajatusta? Oikeasti kiinnostaa!


      • Siksihänse

        No katsos, varattuna ei pitäisi koskaan mennä rakastumaan ja ajatella toista niin kiinteästi, että järki lähtee. Sitä säikähtää ja käyttäytyy hyvin omintakeisesti ikään kuin olisi täysin välinpitämätön ja tämä henkilö kaikista viimeinen ihmisistä, jonka kanssa mitään haluaisi. Lopputulemana kaikesta on se, että toinen lähtee ja ei tule koskaan kuulemaan näistä tunteista. Sitä se on hullu rakastuminen alusta asti.


      • Näinjust

        Komppaan. Mulla sama.


    • TheEnd

      Iso este on oman pään sisällä olevat ajatukset ja molemmilla on perhe

    • itsenimielestäainakaa

      Ei miksikään, kun ei se ole :) Hän saattaa ajatella sitä jotain juttua esteenä, mut ei sekään oikeasti mikään este ole jos on molemminpuolisita tunteita kyse.

      • toionkyllä

        Totta. Jos on molemminpuolisista tunteista kyse niin ei juuri minkään pitäisi olla esteenä.


    • Yhrenkerran

      Välimatka.

      Että pääsisin sanomaan asiani.

      • jotenkin

        Hauska tämä. Sekö että pääsisit sanomaan asiasi tekee suhteesta mahdottoman? :o


    • Jokintotuuspohja

      Ei mahdoton, mutta. Hänellä jo kumppani ja silti jaksan hakata päätä seinään lähes toista vuotta. Tuntuu vain niin oikealta. Jokin ihmeellinen yhteys/kemia, joka voi lopulta olla omassa päässäni. Kaikkea on sentäs ole voinut kuvitella.

      • Kukatietääsen

        Eikö vapaita löydy?miks pitää tunkee joiden ihmisten väliin?


    • syytön.niihin

      Suhde ei ole mahdoton, se ei vaan kehity tästä muuksi. Este on juurikin hänen uskon puutteensa sekä trust issue.

      • Samatilanne

        Minun syy on uskon puutteeni ja luottamuksen puute mutta hän on niihin itse syypää!

        Rehellisyydellä olisi tilanne toinen eikä se ylpeily että on muitakin kauheesti luottamusta ja uskoa lisännyt

        Kyllä semmoinen laskee luottamusta


      • Spandauballettrue

        Tuskin oli mulle, mutta ei mulla kyllä ole ketään muita naisia. Huomannut, että olisi kiinnostusta ympärillä mikä harmittaa koska mietin vain yhtä. Viime kerrasta alkaa olla jo niin paljon aikaa (tässä kuussa vuosi) että seuraava kerta tuntuu varmaan taas ekalta kerralta... En ole koskaan kokenut olevani yksinäisyydestä ahdistunut ennen kuin eräs nainen valtasi ajatukseni. Huomaan, että olen alkanut jo lääkitsemään itseäni huonoina päivinä jatkuvan ahdistuksen takia. En nyt onneksi viinalla (sukuvika) mutta jollain toisella päihteellä mistä ei mene pää sekaisin ainakaan pienillä määrillä, mutta saa energiaa tehdä muutakin kuin maata sängyssä tai istua koneella. Masennus tästä nimittäin vielä puuttuisikin... :/

        Harmittaa lueskella täällä näitä viestejä kun ihmiset ovat kokonaan skippaamassa tutustumisen ja deittailuvaiheen. Odotetaan, että hypätään parisuhteeseen heti ilman tutustumista, jonka takia moni jättää ottamatta yhteyttä kun luo itselleen aivan liian suuria paineita. Sunkin tilanteessa vissiin tunteet on molemminpuolisia...

        Vittumainen jätkä kyllä jos pyörittää montaa samaa aikaan, kestämisiä. :( Sori että kirjoitin näin pitkän vastauksen ja periaatteessa kirjoitin vain itsestäni. Tuli vaan mieleen, että jos eräs olisi tunnistanut niin olisi voinut lukea väärin (en edes ajatellut vaihtoehtoa) että olisi monta vaihtoehtoa samaan aikaan... :)


      • eiihmisiäkummempia

        Tuo on kyllä niin totta että monet luovat valtavia paineita ja odotuksia. Voisihan sitä tutustua leppoisammin.


      • Patti.tilanne
        Samatilanne kirjoitti:

        Minun syy on uskon puutteeni ja luottamuksen puute mutta hän on niihin itse syypää!

        Rehellisyydellä olisi tilanne toinen eikä se ylpeily että on muitakin kauheesti luottamusta ja uskoa lisännyt

        Kyllä semmoinen laskee luottamusta

        Hänellä uskon puute tulevaisuuteen, mahdollisuuteen paremmasta. Nille en voi mitään, että hän ei usko siihen, että meille yhteinen tulevaisuus olis ollut parempi kuin erillinen. Pelkää myös että lähden, koska lähdin jo kerran, kun hän ei sitä yhteistä tulevaisuutta meillä nähnyt. Ja lähden uudelleen, kun tilanne ei valitettavasti muuksi muutu. Hänelle riittää tämmöinen epämääräinen suhde, minulle ei.


      • sivusta
        Patti.tilanne kirjoitti:

        Hänellä uskon puute tulevaisuuteen, mahdollisuuteen paremmasta. Nille en voi mitään, että hän ei usko siihen, että meille yhteinen tulevaisuus olis ollut parempi kuin erillinen. Pelkää myös että lähden, koska lähdin jo kerran, kun hän ei sitä yhteistä tulevaisuutta meillä nähnyt. Ja lähden uudelleen, kun tilanne ei valitettavasti muuksi muutu. Hänelle riittää tämmöinen epämääräinen suhde, minulle ei.

        Mitä tarkoitat epämääräisellä suhteella? Miksi hän ei usko että yhteinen tulevaisuus olis ollut teille parempi?


      • Patti.tilanne
        sivusta kirjoitti:

        Mitä tarkoitat epämääräisellä suhteella? Miksi hän ei usko että yhteinen tulevaisuus olis ollut teille parempi?

        Epämääräinen suhde, suhde ei kehity tapailua kummemmaksi. Toinen ei osaa päättää tai heittäytyä omien pelkojensa takia. Pelkää epäonnistumista, yksinjäämistä, ei kykene luottamaan. Että kaikki menee kuitenkin pieleen, hakee huomiota myös toisilta.


    • Tälleen

      Siksi kun sitä ei ole. Jos hän olisi ollut rohkea ja ehdottanut suoraan tapaamista, en olisi pystynyt vastustamaan, isoista esteistä huolimatta. Ollut monta heikkoa hetkeä... Esteet molemmilla.

      • NäinOnKyllä

        Samat sanat. 😐


    • silleenjatolleen

      Mun mielestä tää oli täysin mahdoton kysymys!!!!!! !!

    • Naisensaantimahdotonta

      Miksi en saa naista? Olen normaalin näköinen vielä?

    • hannuristojiimies

      Teillä on liian syheröitynyt energeettinen side. Mene välittömästi jääkaapille ja syö porkkana!

    • ranuber

      1) Olen varattu, sitoutunut kumppaniini enkä jaksa alkaa säätämään, päättämään nykyistä suhdetta ja aloittamaan uutta. Se olis monen vuoden projekti hirvittävällä stressillä ja on muutakin olennaisempaa tekemistä.

      2) Välillämme on häiritsevä ja voimakas vetovoima. En tiedä mitä sille pitäisi tehdä. Vaikka olisin sinkku, kokisin että mahdollinen suhde häneen olisi mahdoton: konkreettisella tasolla emme mitenkään kohtaa.

      • voiherranjestas

        Siis subko mielestä vetovoima parin välillä on parin muodostumisen este. Tässä on varmaan yksi syy miksi suhteissa petetään, kun mennään vetovoimattomina kimppaan.


      • ranuber
        voiherranjestas kirjoitti:

        Siis subko mielestä vetovoima parin välillä on parin muodostumisen este. Tässä on varmaan yksi syy miksi suhteissa petetään, kun mennään vetovoimattomina kimppaan.

        Eihän tuossa niin lue, että vetovoima olisi este, vaan este on se ettemme konkreettisella tasolla mitenkään kohtaa. Ihan erilaiset elämätavat, arvot, tavoitteet,...


    • valitettavasti

      Yksipuolisista tunteista ei revitä muuta kuin ihailusuhde.

    • tikullasilmään

      Uskallus puuttui. Ja nyt myös kiinnostus. Kaikki kaatui silkkaan mahdottomuuteensa.

      • niinsiinä

        Tais päästä käymään.


    • Se.siit

      Säpinää ja levottomuutta on hänen elämässä jo nyt liikaa. Miten sitten jos sählättäisiin vielä lisää ja ihmissuhdepuuroon tulisi liikaa mausteita. Se jää siis syömättä.

    • TasanEiKäyHaluamiset

      Koska toinen haluaa parisuhteen ja toinen olisi enimmillään halunnut seksisuhteen.

    • Juulaikmaiaas

      Eipäs ole! Vaikea pitää näpit erossa toisesta...seksiä on paljon ja taivaallista.

    • Koskakoska

      Juha haluaa panna minua, saria, Miia, Maria, Satua, Elinaa, Jonnaa, Lottaa, Annea, Susannaa, Sallaa, Sonjaa

      Juoksee kaupungista toiseen kauhealla höökille paneskeleen

      Mutta vakavaan suhdetta yhteen ei halua

      Tytöt on hänelle pelkkiä reikiä ja niitä pitää olla paljon!


      Hänellä loki täynnä tyttöjen numeroita joille soittelee että naidaanko ja somessa tykkää uusien muijien perseistä jotta saa lisää panoja

      Hän on kyltymätön ja lienee paatunut

      Ei pysty asettuun yhden kanssa suhteeseen uskollisesti

      • muistamyös

        Että juhia on monia. Eivät kaikki ole samanlaisia.


      • haahuilija

        Täällä vesitettiin kaikki tulevatkin panot. Kiitos vain. Olet oikeassa, olen sika joka golffaa reiältä toiselle koska en saanut sitä yhtä tiettyä.


    • Kaikkienkuuluutietää

      Tekikö isäsi sinulle pahaa pienenä .haluamme
      Tietää kirjoittelua taustamotiivit.kuka vastaa
      Lääkityksestä

    • Omenankuva

      Siitä ei koskaan voisi tulla mitään hän on mieheni kaveri.

      • toinen.osapuoli

        Niinpä...


      • Omenankuva

        Mutta vaikeudethan on tehty voitettaviksi:) tutustua tahtoisin häneen niin kovasti.


    • Arghh

      Asutaan eri puolilla maapalloa eikä kumpikaan halua muuttaa pois kotimaastaan.

    • Raastavaa

      Iso ikäero, en voi enää synnyttää lapsia ja tarjota toiselle perhettä, jonka hän haluaa.

    • katkeratyperysseon

      Kun toinen olisi halunnut muuta kuin toinen. Eihän ne kohtaa edes ne tunteet kun lähtökohta on eri kummallakin. Voiko toista siitä rangaista? No ei mutta hyvällä maulla pitää se rauhallisena. Jääköön uskoon mihin jäi. Tiesin ettei se onnistu mutta tulipa kokeiltua. No kun löydän uuden leikki hän jolla sama periaate eiköhän se nautinto tule.

    • Kulttuurin.kääntöpuoli

      Mies ei auta siivoamisessa, ruuanlaitossa, pyykkien pesemisessä, pyykkien silittämisessä, lakanoiden vaihtamisessa, pöydän kattaamisessa.

      Mies jättää vessanpöntön reunuksille ruskeat jäljet käytyään vessassa, vaikka vieressä olisi vessaharja. Mies pitää itsestäänselvyytenä, että minä teen kaiken.

      Mies ei osaa tehdä aloitetta. Mies ei osaa olla romanttinen eikä näytä tunteitaan.

    • onkoVaiEikö

      No kun en tiedä.

      Pelkät aavistelut ei aina riitä.

      Tämä mTOn

    • vbnc

      Ei hänenlaisensa nainen ole tämänlaisesta miehestä kiinnostunut. Ja vaikka jossain mielenhäiriössä olisikin, niin ei mulla olisi mitään tarjottavaa hänelle, mitä ei muualta voisi saada enemmän tai paremmin.

      • ihansamamitänainenajat

        No, mikä sussa on sitten vikana? Hirveen paljon törmää alemmuuskompleksisiin miehiin, jotka ei usko olevansa riittävän fiksuja, pärjääviä tai edes riittävän komeita. En ymmärrä, ihan oikeesti. Sitten on niitä, jotka pitää vähänkin nätimpää fiksua naista nirppanokkaisena, ilman että on jutellut toisen kanssa sanakaan tai aitten niitä joisen mielestä nätimpi nainen ei voi olla koulutettu ja fiksu. Siis, aivan mahdoton homma. Ei naiset haluu miesten kannatelijoiksi.


      • hbhn
        ihansamamitänainenajat kirjoitti:

        No, mikä sussa on sitten vikana? Hirveen paljon törmää alemmuuskompleksisiin miehiin, jotka ei usko olevansa riittävän fiksuja, pärjääviä tai edes riittävän komeita. En ymmärrä, ihan oikeesti. Sitten on niitä, jotka pitää vähänkin nätimpää fiksua naista nirppanokkaisena, ilman että on jutellut toisen kanssa sanakaan tai aitten niitä joisen mielestä nätimpi nainen ei voi olla koulutettu ja fiksu. Siis, aivan mahdoton homma. Ei naiset haluu miesten kannatelijoiksi.

        Oon liian ruma niin nätille naiselle. Mua ei kiinnosta rahan hankkiminen ja oon laiska. Lisäks mun mieli on rikki niin, että oisin vaan taakka toiselle. Mun ajatukset ja mielenkiinnon kohteet on ihan naurettavia. Oon huono seksissä ja mun sosiaaliset taidot on heikot. Enkä just halua, että toinen joutuis kannatteleen tällasta ongelmakimppua. Parempi, että hän saa sellasen itsevarman ja miehekkään miehen.


    • kauheetaeikö

      Yksinkertaista. Hän ei pidä minusta enää.

    • hyvästejätässä

      No siis.. tätä nyt on vaikea sanoa.....mutta koska.. teen kuolemaa.

      Ei ole päivää huomista. Aika loppumassa kesken.

    • mahdotontajo

      Koska hän on suhtessa eri miehen kanssa :/
      ja koska hänellä ei ole minua kohtaan tunteita, ainakaan samaa kaliiperia kuin minun tunteeni häntä kohtaan.

    • mitenhänseonnistuisi

      Ei miksikään, ku vaan saisi hänetkin ymmärtämään sen ;)

      • hetivälittömästi

        Soita ja sano hänelle, että sinä tykkäät hänestä ihan hirmuisesti ja nyt on aika lopettaa leikkiminen ja että haluat hänet. Tuollainen soitto kun tulisi kaipaamaltani ihmiseltä niin olisin tietenkin samaa mieltä heti.


      • mitenhänseonnistuisi

        Kunpa uskaltaiskin, muutenkin poden "puhelinkammoa" :D


    • Siksi

      Tokihan se on mahdoton koska olemme molemmat naimisissa. Omat kuviot molemmilla jotka vie elämää eteenpäin. Aina voi tykätä mutta siihen se jää. Seksuaalisuus ei riitä.

    • Omenankuva

      Minä olen naimisissa hän avoliitossa meidän välillä ei ole ollut seksiä. Tutustua tahtoisin häneen paremmin muutama sana ollaan vaihdettua ja silmäiIty toisiamme. Ihastusta on ilmassa.

    • Tahdon löytää aviomiehen , (jonka kanssa elää selibaatissa ) mutta olla rakkaus.
      ( koin eilen junas
      kuulin
      jonk (nuor miehen puhuvan Toni W n äänellä ja tunsin
      häivän rakkauden tunteen ( mutta se oli joidenkin muiden tunne mielestäni ehkä
      ja ajattelin välittömästi että rakkauden tunteeseenkaan ei voi luottaa

      mut mietine ttä ei kirota rakkau ja uskoin rakkauteen
      ja ajattelen olis paras elää rakkaudessa
      ( vaikak se olis "kahden vuoden huuma" joka sitten laantuu
      ( kun ei se ollutkaan se parisielu ???)

      tahdon löytää kenen kohdalla tunnen ( se oli voimakas se tunne ja mystillinen )

      Niin s posti osoite on tuolal Bath Suua nimellä

    • kävellessä paljain jaloin Kirkkoa kohden ajattelin ett miksi ? annettu ihmisille autot ja talot?
      Isoilla autoilla ajoi ihmisiä jotka saattaa olla omahyväisiä, ( rajoittuneita , ep'ä kypsiä
      En kestänyt puiden tuskaa aamulla ( me rukoiltiin sadetta ) Kirkkoon kävelles ajattelin että
      se on JUMalalle, Kirkko, ( Luther oli juutalainen 1900 l alussa , silloinkin luterilaiset Kirkot toimi ei sillä ole Lutherin sielun kanssa tekemistä paljoa ( hän on helluntailainen nyt..

      (niin menin sinne Kirkkoon

      ( ei tässä ole rakkautta ..? missä on rakkaus Miksi oli häivä sen hnklön ääntä kuullessa.
      Mietin ett jollain korkeal tasolla on ehkä kaikki rakkaus mitä on ? yms

      Tuos on Prinssin ja Prinsessan kuva.. Frozen tangled and enchanted

      ( löytyisikö aatelisista? ulkomailla
      Soitin Moosekselle ja sanoin että s eateisimi on nyt loppu
      koska ei ole satanut
      jumalattomia rangaistaan löysin voimia ett hän et Luther voisi kastaa hänet!
      ehdotin. ( ( Jos ei hän tajunnut kun sanoin että pitää rukoilla sadetta. )

      sanoin että ei voi olla sellaisia joilla iso auto ja ovat ylpeän näkööisiä ( tietysti satteettomuus
      teke e heistä miten avuttomia vaan keistä vaan

      tajusine tt kun he sai olla "vahvoja " ( tai Ville Valo
      jonka joka video minkä näen on etova ( siis se ensi kuva You tubessa
      Hänon omahyväinen itsekäs ( nyt hän yrittää oikean näköisen ( vartaloaan esitelleen
      tytön kanss alöytää jotain syvällisyyttä?

      ( hän hylkäsi oikean tunteen, kun menin ovelleen
      torjui ja ajoi pois särki sydämeni

      ( ei hän sellaisena onnistu mut tuhansia kuvia jokaisess aitsekäs omahyväinen epä onnistunut luomus
      voiko hän muuttua

      sateettomuudes saattaisi rukoil polvillaan olla hetken ihminen

      ( niin se asia, että kun he sai olla vahvoja tuntui että he saa olal vahvoja
      mutat oiekasti se kostautuu ensi elämässä

      he on varmana jotka syntyy kuivuuteen

      Meidän pitää rajoitta autoilu!!!!
      PITÄÄ löytää rakkaus,
      missä jaksaa
      että on esim 160 000 sähköautoa ??? kuten Norjassa, jos autoillaan
      jne

      me ei voida tehdä' kuivuutt toiselle puolen planetttaa ( Mooses ei tajua näistä mitään
      arvelen ( Barnabbas ei ainakaan

      ( eilen hän höpisi ett ei pystynyt olemaan Jeesuksesti
      ett
      epä onnistui jossain eik pystynyt olemaan Jeesuksesti.
      ( mut ei hän epä älyllinen ole on lukionkin käynyt )

    • mitäajatteli

      Hän ei usko minuun eikä meihin yhdessä.
      Enkä kai sitten minäkään...
      Lisäksi pelkään hänen.... omalaatuisuuttaan.

    • Hyvä sadetta Keski Suomelle!!!!!!!!

    • Sarasvuo otti minut kyytiin kerran, kävin mukanaan puhuja matkalla.
      Kerroin elämästäni ja aloitin lapsuudesta,. Autoon tuli soittoja jostain ( en muista enää
      Haastattelu suorana lähetyksenä saattoii olla : ??

    • Soitin Sarasvuolle Hämeenlinnasta, ( kun olisin tahtonut järjestää jotaintoiminta asiellä
      hengellistä kunsiel oli vain R kioski.
      Mutta ei hän ottanut vastaan että olin loistava siinä asiassa.
      ( jouduin soittamana numeroon jossa oli pedon luku hänelle.

      Pelkäsin ett se kostautui jo kun kuului et hänel oli jotain
      leikkauksia?
      ja vaara menettää puhekyky. ( Mutta kuului joku aika sitten että puhui jossain julkisesti?
      ett on kunnossa??
      ( Ei Sarasvuokaan sopiva minulle
      ja kauheita ne hänen kirjotukset missä oli intim elämästä raa asti
      (jotain kauheuksia ) jossain keskustelussa
      ( en tied niitä
      mikähännimike se oli... jotain Chattia?

      Olisin tarvinnut tukea enemmän kuin sen auto matkan.

      (Pidin hänen vaimolle kukkia sylissä paluumatkan ( Vei vaimolle,
      kukat jotka sai ( niin minunpiti pidellä niitä.
      Syömässä oltiin ( Join teetä ( hänelel tarjottiin ruoka siellä..
      siis siel puhuja paikassa.

    • Olgasta sanottiin että minulal olisi pitänyt ensin olal maatalo ja tila.
      Hän alkoi pääst julkisuuteen kertomana maatalonsa asioita,
      Hänolikai tytär? ei vaan pojan tytär..
      Skotlannin Kuningatar.. ( Alexandser lll tytär poikani tytär

      josolin Marie de Cousy.
      Jerusaleminkuninkana pojan vaimo ( 1. avioliitossa. )

      mut jos Jerusalemin kuninkaan poika on yläkerrassani
      asunnos jossa en ole ollut enää
      (minul ei ole mitään uskoa
      optimistisuutta
      muistan vana rytmihäiriöt mitä aiheutti

      Hänel oli joku tarve et hänen ala kerras olis joku mitätön
      hän oli myös Warsawa uprising ( se hän oli
      joka vartioi taloni ikkunassa

      ja nyt hän ei antanut minunnukkua. ( minu amsentaa sellainenkin et miten joku tunkeutuu seinän katon lattian läpi
      en pidä sellaisest Jumalan luomistyöstä
      Miten ei8 olltu rakkaut kenellkään kun olinnormaali
      jok en ei tullut mieleenkään ett joku vaikuttaisi seinien läpi.

      nyt en voi olal siel
      yläkerras nuori poika joka jotain pahaa ?
      ja alakerras näkövammainen tyttö joka myös samenta aenergian.

      Minä olen vähän intiaanin näköinen? se on syy ilm et mies hnklöt ei voi sietää
      heil oli niin paha olla intiaanien takia 1800

      Paperi T saattoi olal hyvä
      mut oli iso pään kuva hänestä lehdes

      ja tiedostin hänest tulos sama kusipää
      kuin Ismo
      Marko Ville
      jotka todel rumasti huutaen ja käyttäytyen huonosti torjuivat minut
      Sarasvuo oli ihan normaali....l
      hyvä käytöksinen
      ( se oli tosiaan kiva, mut en löytänyt toista jotain älyllist ihmist
      ( jos Sarasvuo oli älyll
      ( hän puhui aika sekavia sösötti.

      Mutta, ei saa puhua raakuuksia! intim eläm asioista esim.

      ( minäkään en sa akäyttää nus sanaa.
      ( en sellaist ole koskaan tehnyt
      enk tekisi. hirveöä sana
      halvennaan vaan sellaista mitä en pysty enään tekem

      seur elämissäkään.

    • nyt en ole syönyt kuin pullansiivun jonak Kirkossa sai kirkkokahvilla. ja keksejä muutaman

      Tahtoisinkorjata
      ( että ei tarvitse syödä' välttämättä ihmisen

      vasta kun onnälkä arvelen niin
      usein voi ola lsyömättä pitkiä aikoja.

      Mutta jos juominen unohtuu ( se voi olla paha henkikin ???

      NIIN PITÄ elää Jumalan kanssa

      vaik en jaksa suuria joukkoja oikeasti

      ( Jumala auttaa ja huolehtii sen syömisen
      kusipäät siellä pusseinnenne joita raiskatana varmana 20 v aamust ailtaan
      tyhjästä ilmasta ....

      Eilen ajattelin ett pitää olla rakkaus ( et minun ei kannatatnaut kirjoit mitään ( ruuasta , proteiinista ) kun ei ole rakkaut.
      ja näin alastomia miehenkehoja ( hartiat kehot ja tajusin ett en voi kirjoit mitään tuollaisille.
      siis en kirjoita mitään tuollaisille
      en voi kirjoitta amiehille mitään tajusin

      ( en tied oik miten voi elää miteneletään jos se on yksi asia
      että ei voi kirjot miehille
      ( ne oli hirveitä olioita
      ( kuvottavuuden huipentuma.

    • ( sen pussisanan luin eilen, Kuukupista satuin lukemaan.
      että joku oli ei saanut pois sitä kuukuppia, ja lääkärille joutui menemään ( se oli liian syvällä.
      Minä olen ihmetellyt et miten sellaisen voi työntää sisälleen? minul mahtui sormi just ja just.
      ei mitään kuukuppia taiteltuna olisi mahtunut.
      eli ilmeisesti se oli immenkalvo. Luulin ett se on niin pieni reikä se emättimen.

      ( en tahdop ketään raiskattavan. En tiedä ratkaisua

      tykkään mennä kastelemana kasvimaan
      Viihdyn siellä
      eilen kolme neljä tuntia

      ( lähetän sarasvuolel nämä kirjeenä jos hänen luona voisi nukkua

      Jos on söyp kannattaisiko muutata?
      ehk jonnekin henkiseen keskuskeen ( Amman Ashramiin?!!??
      vaik en siedä sitä halaamista...
      mut ei siel varmana ole söyppää.

      en taas pysty , ajattelem suuria joukkoja

      enteid miksi

      Jos laitan sen alastonkuvan? mikä ehkä oli minusta?
      Niin Jeessussanoi aamulal Kirkossa , ( alttarilal kun kysyin että jos laitan sen kehon kuvan?
      että laita.
      ( siis 1928 niitä Baseball tähtien kuvia ja tyttjen jotka naisellisia ( hyvällä maulla

      ( minust ehk tehtiin mauttomin kuva ? ( en ymmär mitään !siitä
      en voisi mennä alastonkuvaan yms ( enkä olis voinut 1200, 1400, 1500, 1600, 1700
      1800 En ymmärrä miten ja miksi Tuomarin tytär, Gerichter, Wienistä ?
      opiskellut ehkä en tiedä miten pitkälle

      tuska näkyikin kasvoilla, ja kaulass a oli neljä ISOa paisetta
      oli kuoleman hädässä (Olinko se tyttö? niistä 15 sta kuvasta kaksi löytyi tuolta.

      Mutatse pahempi takapuolen kuva ( jokin koet väit olisin ollut se?
      se oli eri kuvasarjaa. Menettikö siinä saatiin kokemaan et se oli ok ?
      olla kehon kuva ja mennä uudestaan niih kuviin? en käsitä en tiedä !

      myös oli
      ett oli siveänä odottanut sitä oikeaa nuoruuden Aviomies ehdokas löytyi
      Thomas Mannin poika!! ( piti olla Prinssi! mutta hän raiskasikin

      joten en ehkä tiennyt mitä se intim elämä oli, ( ehk hän raiskasi takaa päin? tai ehk
      hän kuristi... ja olinkin tajuton tai erkaantunut fyysisestä kehosta

      Olinmyös!! näkövammainen!!! ilmeisesti,. näin ihan sumeasti.
      eikö laseilla voinut auttaa? ( no niin en taas tiedä...
      koetan muistaa

      ( sain Kiri juustoa eilen... Puolalaista näköjään menen syömäänsitä
      ( saisikohan ostaa leivän vaikka on pyhäpäivän ilta. päivä. En tahtoisi ostaa
      ( olisin kodissa pyhäpäivän mut ei ole sellaista ollut
      ihmistä tai kotia .

    • ( on mysliä mukana ja onkin reikä leivän puolikas.
      Rukoillaan sadetta ?

      edell kerroin

    • nyt sataa , on hyvä.

      Mitä teille kuuluu minun Bath Suuan maassa?
      tai ulkomailla??

    • On kahvia ja mansikoita tarjolla, oli kiva ja sainuuden idean, ett tekisi vanhan ajan esineistä museon , missä asuttaisiin !!
      Olen nukkunut teltassa, olin onnellinenherätessä että onnistui nukkua.
      haitar musiikkia soittavat siemailen kahvia
      keuruulle festareille lähden käymään ( Jeesuksen Helluntai Juhannus konferenssi eikä festivaali....... Taidan käväistä siellä.
      ja härkäpapu pihvejä näkyi olevanmukana Ostin sadetakin, 5 e

      Onko kaikki hyvin? Mitä kuuluu ?

    • olisiko teillä antaa pyörä???
      bath Suua nimel on s posti osoitekin ??

    • meidän henkisessä keskuksessa on kotoisaa , soi musiik kuten tuossa
      elävä musiikki. " Lennä' laulu sinen missä ksiintää satumaa.. sinne missä oma armain odottaa lennä laulu sinne lailla linnunliitävän

      kun sinne satumaahan käydä vois
      en sieltä koskaan lähtisi linnun lailla pois "

      perustan satumaan ? se on ett on festari koulutus konferenssissa käymem
      istumem penkil kuulemas puheen
      ( mit suunnittelinkaan..... lähdemme opiskelem
      siis kun löydän sen joka tahtoo auttaa bathsuaa

      Mitä teille OIKEASTI KUULUU KAIKISSA MAISSA??????

    • meillä on aika satumaata..... kaik keksinnöt mitä tehtiin...

      ensinoli jonkinlaisia , vuosisadoilla

    • sijoittaa moneen paikkaan, luki Miten miljonääriksi päästä kirjassa.
      ( kirjoitin Sipelle myös. hih.
      laitan tuon kirjeen Ville valolle
      ja sarasvuollel! Aimutta. raha loppui... ei ole postimerkkeihin
      ennen kuin ylihuomenna
      Joku miljonääri voisi harrastuksekseen avusta a minua

      ( elämähän on tylsää usein?? ajjattelin aamulla ymmärsin
      Joku voi Bathsuuaa avustaa huvikseen.

      ensimmäiseksi me ( tuo musta ihoinenhäiritsee keksittymistä nyt....

      avustajan kans lähtisimme jo tiehemme?
      Vai tuo laulajako... " Minä soitan harmonikkaa.... Voisin viettää juhlapäivää jälleen huomennaa "
      Helikopteri lentää siinä taikuri saapuu
      Minä soitan harmonikkaa ja ihmiset on kummissaan
      Voisin viettää juhla pä'ivää jälleeen huomenna.."

      niin lampaita, näin jostain miehestä
      Ett vois olla sellainen ihminen jonka kanssa
      niinme lähdettäisiin ensinnä kuntosalille...
      Tai hän voisi hakea minut sieltä
      ( muistan aamul ajattelin tällaista päiväohjelmaa.
      Sitten ....Soittotunti laulutunti ?
      lähtisimme hakemaan yhtä asiaa esinettä ( kerron hänelle vain )
      ja lähtisimme opiskelemaan ( kerron hänelle minne )

      muistan ett nuo ajattelin aamulla.

      näin koivusta että se oli kokenut rakkautta, huolenpitoa kun eilen kastelin sitä
      !!! eli huolehdinta näkyy rakkauden kokeminen sielussa.
      Puulla on sielua.

    • teille ei ole mitään fiilistä
      koska te olette jotain vauvoja?
      mutt minulla ei aivojen tunne alueet toimi

      ette voi kunnioitta a tunne tasoani

      sinä hömppä tahtoisit et purisin hampaita helvetissä purisin hampaita yhteen?

      Millaistahan siellä teillä on???? monenlaisia olosuhteita ja vaiheita.
      Sataa sade kaikille ja aurinko kaikille

      millaista kirjoitus joka on kaikille (minul pitäis olla rakkaus kaikille?
      eikä ole yhdellekään
      mut on elämälle!!! sille ett onnistuu nuo

      On Jumalalle rakkaus Mitä kuuluu ? Mitä te ajattelette tänään?
      Joku nuori.. Mitä tapahtunut ?
      jos kaikki vastaisi se olis hemmettiä
      mutta keskustelu palsta tämä on, jotkut voi keskustella

      ( meil on joku ongelma, että ei ole osattu tai tahdottu keskustella normaalisti

      Se on sellaista, että se mitä sanoo herättää jonkin ajatuksen ja tunteen
      ja sen mukaan vastaa

      Kun joku sanoo jotain, kirjoittaa, herättää se jonkin ajatuksen ja tunteen,
      ja sen kirjoittaa tuolle joka herätti sen jonkin ajatuksen ja tunteen.

      se on keskustelua.

    • " Kun mä kolmatta linja a takaisin kuljen niin tiedän
      yhtä en takaisin saa, nuoruuttain.."
      siksi käytetään nuoruus

      Ostaa en voi nuoruuttain ( siksi avusta minua!!!!!!!

      ettei mene hukkaan se, että on paljon rahaa! on asunto vaunu? voit lainata sitä minulle

    • Asunto vaunu. kerran olisin tarvinnut venettä ehkä. Soutuvenettä..
      Niiden hinnat oli mahdottomia,.

      ei se ole kristinuskon tarkoitus.
      vai paholainenko tehnyt keksinnöt?

      Helloist pitäis tehdä ett sammuvat itsestään!!
      mäyräkoirien jalostus lopettaa.
      ( niitä tuodaan näkyvilelni jatkuvasti
      niillä on liian lyhyet jalat. ( Kreivittären tytärkin kertoi kirjassaan että
      lyhyt jalkainen koira ( mäyräkoira vai bassetko s eoli,
      että sen sukup elin osui maahan sen juostessa
      Mäyräkoirista se taisi olla. Kreivitär Ehnroothin tytär.

      Niin, pitäisin hevosta,
      ( jos meill on liik a rahaa s evoi olla tylsää?? että saa heti ostettua valjaat hevoselle?
      ja auran
      Hevoselle oli fiilis ett tuossa se olisi aidan takana..
      Ja maalauksessa seinällä!
      vaunut kuitenkin rakennetaan itse.
      Ypäjältä sai vaunun pyöriä aiemmin ainakin.

      pitää etsiä se fiilis!!!
      sen mukaan mitä meillä on. ? Jos on paljon, miettiä miltä se tuntuu
      Olen tottunut köyhyyteen

      ( ei tuo musta ihoinen minua häirinnyt! Enm tahdo mitään pahaa ulkomaalaisille!!!!
      oikeasti, tietenkään.

    • " sininen on taivas,
      valkoiset on pilvet .. lämmön tunsinkuitenkin..

      kesätuuli soi... sininen ja valkoinen väri tyus on rakkauden"
      ( Onko sen Jukka Kuoppamäen? Muistan että jonkun kuuluisan laulun teki.

      J ahän on jälleensyntymä opettaja kristillinen
      Pappi Saksassa toiminut
      ( en päässyt yliopistolle kuuntelemaan luentoa..
      tai en välittänyt mennä
      itsetuntoni oli liian huonos vaihees

      juu hän mainitsi Jukka Kuoppamäen..
      olivat tavanneet
      J K oli mahtavan rauhallinen ja leppoisa ... kunjuttelivat
      ( tuon ver kuulin )

    • "Täällä pohjan tähden alla " sa a silmät kyyneliin...
      se on niin suuri asia? ett elääkö Suomes vai muualle lähtisikö

      mutta hirvittäväs köyhyydessä aika tuhlaantunut.

      600 e kuukaudessa en saa hevoselle valjaita, hevosta,
      jne.

      en pysty edes lähtem pyöräretkelle hakemaan kotikananmunia

      Miten ostaisin ensi kuussa pyörän
      100 e käytetyn ( no voin saada sen kunnostetun
      toivottavasti . sitten lähden hakemaan kananmunia

      kunhan ei menisi asuntoon kaikki raha. kaksi uutta paikka alöytyi missä voisi nukkua
      mut ei innosta ylleens on ahdasta yksiö tai kaksio on ja ei ne tytöt ole läheisiä
      On rasittavaa. ( Ei ole oikein1 se pitää mennä sinne missä on rakkaus
      mitä rakastaa !!!
      oikeasti!
      Sarasvuolla oli älykkäät silmät ( kirjoitin väärin ett hän sösötti
      ( se oli 50 km ajomatk pääs se esiitn paik
      ( ( hän puhui vähän sekavia.... ) ei sösöttänyt.

      nii hän käyttäytyi hyvn ja oli normaali
      oli 1200 l poikani Olisiko sitten sarasvuota kohtana rakkautta.
      järjetsäisikö sarasvuo heti minulle


      pitää etsiä fiilis............( asunto vaunun??
      saisikohan tuolta lisää kahvia?
      tuntuu kuin ois sunnuntai
      Ihmiset on mökeillä ??
      satoi riittikö sade?????

      minkälaisen asunnon Sarasvuo voi auttaa? Ilmaisen?

      Valtio antaa ne asumistuet
      vuokrat
      ovat hirvittävä summa

      ( minul on ideoita mitä jaksan, oikeasti,
      mutta ei tässä nyt huvita sanoa

      Niin asunto ON ilmainen
      asumistuki maksaa sen
      100 jää itselle
      ja valtio maksaa sen
      yht hyvin Sarasvuo voi antaa minulle asunnon.?
      jos on varaa.

      ( valtion velvollisuus on antaa katto pään päälle. )

      Srasvuo voisi rakkaudesta! antaa avustusta
      valtio anta apersoonattomasti on unohtunut kristillö lähim rakkaude periaate perusta
      rakkaus
      bath sualle ei ole rakkaus
      ( mut ei meill ollut rakkautta... ( Sarasvuota kohtaan en tuntenut
      mut ei ollut huono fiilis ( myös Ismon seuras oli kuin olisim aina tunteneet
      luontevaa olla hänen lähistöllä
      mut hänel oli kiire
      takahuoneesee
      ja hän halusi osoitt että minä En pääs sinne

      minusta meni kallisarvoista elämää hukkaan ilta
      ja yö ( olin levollinen siellä, Lahdessa oli erikoista
      ett jaksoin levätä vuotees paikoillani johtuiko se ett oli ismo Lahdessa tai Toni W

      ( s eoli harvinainen )
      Ismon ansiost olen kokenut muutam kerran
      ( nytkin Kaisaniemes tunsin Jotain... ett pystyin välittäm hänetsä , niink sekunist toiseen
      suojel tahdoin
      en kestänyt et hänel paha olal kunhän ei nähnyt minua
      hänet vaan nähtiin
      ( tai jotakuta )
      ja sen voimasta jaksoin toivoa uskov pojalle
      ett kokisi rakkauden
      ja voisi esiintyä myös
      ( täs ei ole fiilist siihen
      siinä oli!!!
      Ja olisi tarpeen että Barnabbas Pyhä Barnabbas kokisi rakkauden, tietysti

      ( hän ei ymmärrä että ei ole kokenut. meil on sairas henki sen puolesta ett niin ylhäinen ei ole rakkautta tuntenut
      Rakastan Jeesusta hän intti minulle
      mutta ei hän rakastanut Jeesusta kaan
      ( rakkaus Jeesukselle voisi olla se
      että Jeesus antaa hänen kokea rakkautta ja rakkauden

      hän oli se Ismon poika

      joo ei toi oo hyvä
      ett joku lähettää tuhat tekst viestiä väärälle henkilölle, minulle
      ett työläs etsiäs niiden takaa
      sen burmalaisen pojan nroa vastata et olenkirjastos
      en voi puhua ppuhelimes

      ja hänen kans myös ei ole ( mitään) on liian röyhkeä aajattelematon
      eri ikäinen yms
      ihan mahdoton
      ei tajua minua ( kysyin ostaisiko minulel ponin

      Mut tietysti käytännössä
      epä tod näköisenä ja vaivalloisena asia a pidän
      ja missä ponia pidetään

      Keuruulla on ponitalli.
      huomasin kartalt.

      kateelliset naisunkaiset lihat

      olennot halusi et pyöräni varastetaan
      en voi viedä sitä aja aja a
      isoonkirjaan ilmaiseksi
      bussiin menee 5 e
      matkaan

      ja tallin pihalle oliisn ajanut
      katsomaan poneja

      ei täs ole siihen fiilistä eikä mihinkään mistä se johtuu
      naisunkaisista
      lihoista olioista
      miehyistä sieluista olioista

      Nii eläm tarkoitus...
      Jumala luonut Jumala kokee ihmisenkautta
      Mikä on kenenkin eheä ja oikeanlainen elämä..

      Mis kokee jumaluuden??

      Jumalallisuutta.... ( ei o mit fiilist kirjoittaa nyt minä sit lähden täst muualle
      ( ei sinnekään ole fiilistä
      Pitäis virittyä menemään Kelaan.. as tuki selvittäm
      ett Lumo sa a rahansa

    • https://www.youtube.com/watch?v=VVrD_3U7lIU

      Pidän tuosta yhä! ensim kerral kuulessa enoik pystynyt kuuntelem ja kuulin siinä heikkoja ja rikkoutuneita, ( vaivaiset olivat mukana ajattelin.
      Mutta kun kuuntelin tuon toisen kerran, äsken olin asettunut sen aaltopituudelle ja pystyin kuuntelemaan
      Tuo on meidän rakennetta
      miss olen mukana tervein tuntein
      21, 22 kun olin ( aivoissa tunteet )
      ( silloin ilmestyi

      Eli se on Ensimmäinen kevät mikä tuli mieleen äsken ( laitanh sen kirjoituksen )
      Tuosta vasta löysin jotain henkeä!! kuultuani

      Jos pitäisi rakentaa se takaisin ?
      Voinko asettua Lovers Waltz aaltopituudelle myös?
      ( Ismo sanoi ett menin alas tuon aaltopituudelle mutat se perusta
      ( silloinoli terveet tunteet
      siis tuo on sielun, rakennetta

    • https://www.youtube.com/watch?v=292av5tqV0U

      tuokin oli ensin hankalampi kuunnel ja toisel kerral pystyin kuuntelemaan
      Samalta levyltä. ( oli aikaa! tulimieleen niin nuorena ( noin hidasta musiik
      ( siin kuului ett oli aikaa ) Mutta kuulostinoin vanhalta silloinjo ! niin vanha sielu.!
      Ismo saattoi kuulosta a vaikka 50-60 vuotiaalta.
      ( 27-28 vuotiaana. Kuulin myös kyllästymistä tuosta.

      ja tuo oli minulle!! Kun kirjoitin hänelle.
      ja lähetin sellaisen Auringon kuvan!! se oli Lasi Jalokivi.
      ??

    • 100 e jää itselle maksettavaa. Asumistuki maksaa suurimman osan.
      ja se 100 e tulee valtiolta.
      Jos ei saa avustuksena se tulee työstä jota saa tässä Valtiossa jotain työtä tehdess.

      en tied miks minulel ei ole ketään

      kai se johtuu että he valitsee jo lukioon mennessä esim

      että he ei piitaa tästä sielusta.
      minä siis sieluna annan heidän käydä lukion.

      koin kerran juna vaunussa oivalluksen tytöistä vier penkeill
      että ( kahdeksasluokklaisia olivat )
      ( itse varmoja itsetiteoisia pitiväåt selvänä saavat käyttääå minun kristinuskon
      minun perustaman
      minun perustan
      kaikkea
      ja olla minua kohtaan piitaamattomia ylimielisiä
      ( mutta he ei saa Jumala laskee sen varmaan..
      että se ei ole oikein
      ei voi olal rakkauis
      että ovat5 epäkunnioittavia
      ovat kuin minul ei olis mitään osaa
      ei minun ansiota
      vaik olin Mooseksen sisko


      Maria veitola on julkkis joka menestynyt
      hänt täytyy kunnioittaa? on hänelvarmaan asunto ja
      toimeentulo
      Ei hän voi jäädä asunnottomaksi tai hätään...
      hän maria Veitolaan kyllä pääsee jonnekin
      joku huolehtii auttaa


      ( niin koin 8 lk laisia kun olivat että
      en tahdo lukionkäyneitä tyttöjä meille
      henkiseen kouluuni, taidekouluuni tai elämänkouluun

      koska se On hirvittävän pitkä aika, 8 lksta heillä edessä vielä 9 lk ja 3 v lukiota mikä kaikki aika päivästä hetkestä toiseen he vieraantuvat minusta esimerkiksi
      ihan hirvittävän pitkän ajan

      ( en jaksaisi ! olla lukioss a päivästä toiseen ja tunnista toiseen.
      Yliopiston koin ihan helvetiksi! kun kävin siellä.
      en kestänyt! että jotkut pitäisi sitä elämänään.

      mut olin enemmän hengissä silloin
      olen vaurioitunut asuessa väärien ihmisten luona
      vailla rakkaut hetkeäkään


      kyllä koulutuksneensin pitääolla vanhoil kuninkaallisil ja pyhilläö on selvää ( tuli lukies tätä mielen se uni missä näin 1400-1500 koulun ja tunnistin St Paul katedraaliksi? st Paul kouluksi joka paloi Lontoon palossa ja kai kolmestis e paloi…
      jos johonk koulutetaan Jumalan valtakunnassa
      ( Tulkoon Sinun valtakuntasi kun rukoillaan
      tapahtukoon sinun tahtosi

      mut minul ei ole enää siihen fiilistä

      (koin kunraiskattiin että se sielu lakkautetaan olemasta kokonaan )

      Kukaan ei kokenut? tarvett suojel tätä tuhans vuosia rakkaut tuntees kehittynyttä herkkyydes

      ( on erikoista ?
      ( minä tunnen tarvet suojel jos näen jonk olevan ahdistunut seks aalisesti
      esim

      jos lähden kahville? ei ole sunnuntai oliko tuol viel kahvia?
      en teid onk kolikoit tarpeeksi.... ostin puheaikaa.

      Poikani 1700, toinen poika nukkui metsässä
      Hän vois saada huoneeni pitäs jaksaa
      ( ei hän ole läheinen )

      ( minä en pysty asum sokean tai kuuron luona.
      Hän tuskin huomaa en minkään aiemmin huomannut
      Tätini talo oli sokeain opiston tai asuntolan tai kuurojen naapurissa. Ikkunast näki pihalleen. Täitinikin oli lähes sokea.
      ja sisarensa kokonaan sokea.
      meninluokseen tapaamaan Ismoa..

      Kun Ismo oli lähtenyt, tunsin sen kun keikkabussinsa ajoi pois, minulle ei ollut ketään koko kaupungissa. ei mitään syytä olla siellä.

      ( tarvitsisin yhden ihmisen johon tunteet kohdistaa. )
      ( nyt ei ole fiilistä selkeää siihenkään... on raha ayhteen kahviin..
      ja on pakko mennälaittam ruokaa.-... jos yhden hiivan sais ostettua voi leipoa sämpylöitä
      ( tietysti menee fiilis kun ei tule vastausta. se herättäisi jonk tunteen tai ajatuksen

      ja kirjoitan tässä suhteessa teihin, ihan kuollees tilassa

      Heitä ei huvittanut sanoa mitään. ?

      Minul onkin! vielä Sarasvuon numero! huomasin teksti viesti ssä tallennetussa
      Mutta en soita! pedonlukuun ( siis siinä oli kolme kuutosta. )

      ( mut Mormonien toimistollakin oli kolme kuutosta puh numerossa.

      "rakkaus meitä kuljettelee, murjoo taikka hellittelee?"
      mikä toinen vaihtoehto oli ?
      Ismon laulu Jos laitan teille sen laulun!?
      mikä laulu se oli.... rakkaus meitä kuljettelee.........
      Suuria vihreitä hevosia!!!
      Ensimmäinenkevät???

    • Vaikoonväsynyrakastamaan

      Ei se nyt ehkä mahdoton olisi, mutta tällä haavaa epätodennäköinen. Olen tullut siihen tulokseen, että on viisautta olla kärsivällinen. Hän on ihminen, jonka tempo on monessa asiassa erilainen kuin minun. Aika näyttää, mitä hänelle tapahtuu. Rakastan häntä silti. Aina. Sekä ystävänä että muuten. Haluan, että hän tulee onnelliseksi. Hänen kipu ja murhe sattuvat minuun yhtä lailla kuin häneen itseensä. Tekee pahaa nähdä hänen surulliset silmänsä. Haluan hänen vihdoin olevan vapaa ja onnellinen.

      • naisellekovaikomiehelle

        Koska näit tämän surusilmän viimeks?


    Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      103
      1555
    2. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      78
      1194
    3. Mitä oikein

      Näet minussa? Kerro.
      Ikävä
      88
      1117
    4. Lopeta tuo mun kiusaaminen

      Ihan oikeasti. Lopeta tuo ja jätä mut rauhaan.
      Ikävä
      139
      1026
    5. Uskoontulo julistetun evankeliumin kautta

      Ja kun oli paljon väitelty, nousi Pietari ja sanoi heille: "Miehet, veljet, te tiedätte, että Jumala jo kauan aikaa sitt
      Raamattu
      580
      985
    6. Mika Muranen juttu tänään

      Jäi puuttumaan tarkennus syystä teolle. Useat naapurit olivat tehneet rikosilmoituksia tästä kaverista. Kaikki oli Muras
      Sananvapaus
      1
      947
    7. Hanna Kinnunen sai mieheltään tiukkaa noottia Tähdet, tähdet -kotikatsomosta: "Hän ei kestä, jos..."

      Hanna Kinnunen on mukana Tähdet, tähdet -kisassa. Ja upeasti Salkkarit-tähti ja radiojuontaja onkin vetänyt. Popedan Lih
      Tv-sarjat
      8
      882
    8. Kotipissa loppuu

      Onneksi loppuu kotipizza, kivempi sotkamossa käydä pitzalla
      Kuhmo
      20
      870
    9. Oho! Farmi-tippuja Wallu Valpio ei säästele sanojaan Farmi-oloista "Se oli niin luotaantyöntävää..."

      Wallu oikein listaa epämiellyttävät asiat… Monessa realityssä ollut Wallu Valpio ei todellakaan säästele sanojaan tippum
      Tv-sarjat
      9
      704
    10. Helvetin hyvä, että "hullut" tappavat toisensa

      On tämä merkillistä, että yritetään pitää hengissä noita paskaperseitä, joilla ei ole muuta tarkoitusta, kuin olla riida
      Kokkola
      8
      660
    Aihe