Katsoin uusimmasta GTI-Magazinestä ensi kesän alumiinivanne kuvia. Ace vanteet näytti aika tyylikkäiltä, vai mitä? Olen ajatellut kesäksi isoja kromivanteita. Onko jollain lisätietoa?
Isot aluvanteet kesäksi
4
585
Vastaukset
renkaatkin joten käyppä konttorilla KATSASTUS ja kysy mitä sinne alle saa ja yleensä kannattaa laittaa!!!Muuten itse ajan normaalikokoisilla alkuperä vanteilla KOSKA EI niitä itse ajaessa nää ja on paljon mukavammat kuin jotkut 50 satjaset!
- atte
Saahan sinne alle laittaa ihan kuinka isot vanteet haluaa kun käy muutoskatsastamassa ja renkaan ulkohalkaisija ei muutu liikaa, muistaakseni 5% tai sinnepäin saa muuttua. Ja leveyttä ei ole myöskään varsinaisesti rajattu, renkaan pitää vain jäädä lokasuojan sisäpuolelle ja mahtua pyörimään ottamatta kiinni.
Niin ja tuumalla saa vannetta kasvattaa muutoskatsastamattakin.
- Leksa
tulla taas muotiin. Ihan siistejä olivat. Itsekin olen katsellut jotain 20 tuumasia ja ainakin ACElla niitä näytti olevan. Star-Rengas näköjään myy eteläsuomessa.
- edullisesti
täältä sain ainakin edullisen kromivannepaketin renkaineen nopealla toimituksella
http://www.g-c.fi
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuka oli töllöntyön tekijä?
Ketä on nyt pidätetty? Oliko syy mustasukkaisuus tyttöystävästä tai oliko muita lieventäviä seikkoja? Katuuko tekijä nyt333164Kotikasvatus siitä se lähtee eli missä meni vikaan että lapsesta tuli puukottaja
Ottakaa muut oppia, normaali kotielämä. Ei liikaa edes hengellisyyttä.441579Kun kohtaat jotain ainutlaatuista
ja upeaa, johon rakastut ehkä ensimmäistä kertaa ihan tosissaan. Sitten sähläät kaiken omien epävarmuuksien vuoksi. Eikö19991Mua ahdistaa
Tämä juttu. Miksi nainen torjuit minut vaikka kiinnostuksen merkkejä oli? Eihän tämän jutun olisi tarvinut johtaa sen pi32979- 59943
Ei tämä enää tervettä oo
Sydän pamppaillen oon jo tunnin meinannu laittaa sulle viestiä... Sormi tärisee lähetä kuvakkeen kohdalla.22938Tuli vain mieleen
että etkös sä yritäkin muiden miehiä? Se sun tuttava kertoi. En arvosta tuollaista naista, ihmekös kun oot sinkku. m -37850Perämoottoreiden huolto melkoisen kallista
Minulla on tuollainen keskikokoinen perämoottori ja yleistä merkkiä. Kyselin sille keväthuoltoa paikallisista liikkeistä36813Tanskademarit: ilman risusavottaa ei rahaa!
Näin persuna on pakko ihailla noita Tanskan demareita. Tanskalaisessa sosiaalidemokratiassa ei työtön saa rahaa ellei os173793- 48709