Pilvinen keskiviikko aamu.

Naiselle hyvää huomenta! :)
Heräsin jo aamun 4 ltä, eikä nukuttanut yhtää, sitävastoin nytte nukuttaa sikana.
Mutta neljältä tonne vielä pudenlatvoihin paistoi aurinko.

8

759

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • hongkongkingkong

Juu, aika paljon näkyy taas ilotulitusraketteja taivailla Hong Kong -valtiossa.
      King Kong -hahmoa ei ole vielä näkynyt...

• aitoriitta

Huomenta. Täällä taas nyt paistaa aurinko. Juhannusta päin mennään. Ensi viikko vielä. Nukuin todella hyvin. Olin illalla kävelyllä ja tapasin vanhan naapurin. Oli mukava jutella pitkään. Minulla on vaan ärsyttävä tapa vähätellä toisten kokemia vaikeuksia. Haloo Helsingin Elli sanoi telkkarissa eilen, että koskaan ei pidä aliarvioida toisten kokemaa tuskaa. Olen muka ymmärtävä mutta en kuitenkaan tunne riittävästi empatiaa. Tässäkin oli kyseessä aika iso asia perheelle. Sinulla on vielä tehtävää minun suhteeni mutta tiedän, että onnistut. Olet itse niin empaattinen. En tiedä, miksi minulla on niin hyvä kuva sinusta, on vaan. Vietä mukava päivä, ota pitkät päiväunet ja nauti elämästä tässä ja nyt.

• HänelleTeelle

Hyvää huomenta miehelle! Pilvistä säätä ja päätä särkee. Ennen kuutta heräsin. Mukavaa työpäivää!

• Kiitos! :)
        Eiköhän se siitä..

• Pikkukukkaelluhallo

Kuokka....
      Jos nukkuisit kanssani..
      Opettaisin sunt nukkumaan...pitkään...
      Mut taidat mennä aikaisin nukkumaan..
      Kun minä taas en....kun ei tarvii...
      Tiedän kyl et olisi hyvä mennä aikaisin....
      Parempi terveydelle...
      Aukaisin vasta silmät...tekee hyvää Hesan jälkeen mul sitä uni velkaa....
      Kato kun ryyppään ja rellestän siel niin paljon...ja leikin äijien kans.....jee...
      Munsta tulee .....Bäd Kööl ...siellä...
      Täytyy munkin välii....
      Enkä nuku päivä unii...
      Vietä nais dei ...ole. häpi....voisitko ajatella minua....pliis....tai en tiedä...onko hyvä ajatus...kun oon ....Bäd Kööl....
      Tsau ...Beibi....❤

• pakkasespanja

Kuulin mielenkiintoisen asian, kun tunnetusti Espanjan Fuengirolassa pitää aina olla toppatakki päällä jotta tarkenee. Jos Espanjaan suuntaa, kannattaa jo pukeutua toppatakkiin koneeseen lähtiessäkin.

Joku makedonialainen ukkeli kertoi että 47 astetta auringossa on sellainen normaali... jossain mustan meren rannoilla makedoniassa, sanoi että joo Suomessa on tämä helle hyvä keli, noin 25 astetta on hyvä.

Jos menee kovin paljon yli 40 auringossa, niin on mahdotonta liikkua sitten ulkona ollenkaan, tämähän on tavallista jossain texasissa ja nevadassa, arizonassa, amerikkalaisten aavikoillakin.

• nnnnainennn

Hyvää huomenta :)

• Kuokallesuollatöitä

Juu nii määkii uuiiiiii, tai ei sittenkään.. tai jos nyt kuitenkin.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. S-kauppa nosti hintoja, K-kauppa laski

Elintarvikkeiden arvonlisävero laski vuodenvaihteessa 13,5 prosenttiin. S-kauppa siirsi alennuksen suoraan katteisiin pi
      Maailman menoa
      45
      5563
    2. Vilma Nissinen pyytää anteeksi rasistisia lausuntojaan

Nöyrtyi kuten persut yleensäkin. On kyllä noloa tuollainen vätystely, kun ei ole miestä seisoa omien lausuntojensa takan
      Maailman menoa
      303
      5386
    3. Hiihtäjä Vilma Nissisen kommentit aiheutti paniikkia

ja hernettä vedettiin nenään. Nissinen kertoi torstaina haastattelussa, kun häneltä kysyttiin, että tykkääkö hän hiihtä
      Maailman menoa
      75
      4603
    4. Riikka Purra: "Kokoomus haluaa leikata pienituloisten etuuksista - Se ei meille käy"

Näin vakuutti persujen Purra edellisten eduskunta vaalien alla,. https://www.ku.fi/artikkeli/4910942-kun-uudessa-videos
      Maailman menoa
      69
      2465
    5. Huuto yltyy persujen piirissä Venezuelan johdosta.

Kohta kakofonia yltyy kun persut tajuavat mitä Venezuelassa tapahtui. Von den Leydenki jo kipuilee kuten persut EU:ssa y
      Maailman menoa
      1
      2098
    6. Sandels tölkin hinta nousi 1,29 eurosta 1,32 euroon

Mitähän järkeä valtiolla on verottaa tuotakin elintarviketta niin kovasti, että on järkevämpää käydä hakemassa ulkomailt
      Köyhyys
      49
      1905
    7. Nyt ottaa persua pattiin: sähköauto joulukuun myydyin

🤣 prööt prööt pakoputkellaan pörisevää persua ottaa nyt saamaristi pattiin, kun paristoilla kulkeva sähköauto on noussu
      Maailman menoa
      31
      1858
    8. Ikävä uutinen uudesta Unelmia Italiassa kaudesta - Iso pettymys tv-katsojille!

Unelmia Italiassa -sarja kertoo Ellen Jokikunnaksen perheen elämästä Suomessa ja Italiassa. Nyt Ellen on kertonut tuleva
      Tv-sarjat
      16
      1842
    9. Ovatko Perussuomalaiset kommunisteja?

Toiset sanovat että ovat, toiset sanovat että eivät. Ainakin heillä on paljon sen aatteen piirteitä, koska haluavat kont
      Maailman menoa
      26
      1810
    10. Lindtmanin pääministeriys lähenee päivä päivältä

Suomen kansan kissanpäivät alkavat siitä hetkestä, kun presidentti Stubb on tehnyt nimityksen. Ainoastaan ylin tulodesi
      Maailman menoa
      81
      1745
    Aihe