Nainen läheltä

harmaasieppo

Minä kai lopulta päätän suunnitelman mukaisen seuraavan vaiheen. Siis ennen juhannusta tai juhannuksena. Ennustusten mukaan. Rakkaudella.

29

8413

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • JuhannusSopii

Ihanaa kun otat ohjakset käsiisi. Juuri siitä mm pidän sinussa.

• sienisatojäiomaanoloonsa

Tiedät minkä tien olen valinnut avaruudessa, jota ei olekaan.

• defencecolonel

Avaruus ja fyysinen on kuvitelma.

• Kaikukaiku

Kaiku.

• Nainenvielälähempää

Tai sitten ei. Mä vien mun miehen suomesta veks juhannukseksi niin ette näe....

• harmaasieppo

Kyllä sopii ennen juhannusta tai jos on jokin pakko niin juhannuksena.

• Missävälissä
        harmaasieppo kirjoitti:

Kyllä sopii ennen juhannusta tai jos on jokin pakko niin juhannuksena.

Te nyt sitten ja ehtisitte? Keskellä yötä vai?😂

• hamaanloppuunasti

Joo kyllä se on niin että jos mies ei uskalla tehdä kunnolla aloitetta niin yksin sitten elellään.

• harmaasieppo

Aloite tehty jo kauan sitten.

• muistatkos_
        harmaasieppo kirjoitti:

Aloite tehty jo kauan sitten.

monta vuotta takaperin.

• harmaasieppo

Kyllä muistan. Kaikki on vain nyt toteutettava loppuun asti. Siis aivan kohta. Katso blogiani.

• muistatkos_
        harmaasieppo kirjoitti:

Kyllä muistan. Kaikki on vain nyt toteutettava loppuun asti. Siis aivan kohta. Katso blogiani.

Blogi ??

• harmaasieppo

Jos et tiedä mikä blogi, et ole etsimäni.

• hullujenhuoneeee
        muistatkos_ kirjoitti:

Blogi ??

Kuvittelitko ihan tosissasi että juuri sinua tarkoitettiin, kaikkea sitä näkee.

• Lehtokurppa1

Millainen on siepon ääni

• Kurpalle

Klunk klunk klunk ainakin viskisiepon.

• aikusiahanollaan

Kyllä sinun se päätettävä mitä haluat. Eihän tuo raukka uskalla edes pyytää enään eroa. Tuskinpa on sulle uskaltanut totuutta kertoa miten se kiinni jäi. Ja hyvin tiedät ettet mulle jaksa/halua edes puhua. Joten kerta jatkat todistettavasti edelleen sen kiusaamista ja näytä siltä että vielä vastailee sulle niin sinun se tulee kakkonen loppu tehdä tästä. Voit huoletta sanoa sille että käyn lukemassa ne viestit ym. Uskoo se sinua lopulta kun minäkin aina kysyn "tarkastuksen jälkeen onko yhteyttä pitänyt sinuun kieltää vimmatusti. Saat sinä sen kunhan lopetat te leikin oikein. Kuinka idiootteja voitte olla? No kun taas olette "tavanneet niin löytyy se taas. Sinun se on tehtävä loppu tuosta leikistä. Se miksi ei voi pyytää sitä eroa niin kerron kyllä kun soitat. Tiedän ettei kehtaa kertoa sinulle. Mutta onhan se sun hyvä ystävä josta ei voi luopua eihän? Kun löysin viestit vielä senkin jälkeen kun kiukuttelit miehelle ettet jaksa. Mutta hei jatkakaa leikkiäne kuten haluatte. Käyn kopioimassa viestit talteen jos kyllästyn tuohon leikkiin ne joskus voin käyttää niitä sitten.

• harmaasieppo

En ole tarkoittamasi henkilö. Sorry.

• sinitiainenn
        harmaasieppo kirjoitti:

En ole tarkoittamasi henkilö. Sorry.

Ketä tarkoitat?

• harmaasieppo

Kirjoitus ei ollut minun.

• harmaasieppo

Otan yhteyttä ylläpitoon.

• Mietteliäs__

Kuinka kauan on viestitelty?

• Niinsamanlainentarina

Siis onko tämä naiselle vai miehelle..)

• taivaanlintuja

Katselin taivaan lintua eilen, vähäsen erilaista. Se kertoi minulle jotkain, vaikka jäin silti mietiskelemään. Taisi tulla minua katsomaan.
      Se toinen, josta tiedätkin, ei haluaisi sitä ja toimii niinkuin toimii... joskus mietin, onko tapahtunut sellaista, joka on sotkenut pahasti tarinaa...

• joopajooehkä

Se on sellainen asia että Suomi on länsimaa ja sivistys valtio. Täällä ei kukaan päätä mitään toisen puolesta että tiedät sen. Voit mennä keskustelemaan asioista ja kertoa ideoistasi toiselle, mutta se toinen päättää myös yhtäläisesti asioista ja voi päättää toisin kuin sinä. Ja sille hän et silloin mitään mahda!. Mutta toivottavasti jos olette esim samanikäisiä ja muutenkin tulette mahtavasti toimeen keskenänne ja jos olet mies ja olet lahjoittanut hänelle kaikkea kivoja ja osa arvokkaitakin lahjoja niin ehkä voisitte aloittaa jotakin yhteistä hyvä ja mukavan keskustelu ja aloittelu tutustumisen jälkeen mutta vain jos asia molempia kiinnostaa. Muuten homma on täysin turha asia.

• Santalahti

Mitä haluat juhannukselta

• hyvääjuhannusta

Hyvää juhannusta aloittajalle. Hiukan ihmettelen tuota poistettujen viestien määrää ja sitä, mikä sen on aiheuttanut... Olet saanut ilmeisesti kovasti negatiivista palautetta. Menee minulta kuitenkin ihan ohi ja yli ymmärryksen.

• Anonyymi

kirjeenvaihto aluksi

• Anonyymi

Rakkaudella, ennustusten mukaan..
      Pian pitää toimia.

Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ajattelit siis löytäneesi onnen minusta

Etkä sitä silloin sanonut. Miksi oi miksi. Olisit avannut suusi. Olisin kääntänyt vaikka minkä kiven, että oltaisiin voi
      Ikävä
      48
      3766
    2. Päivän Teemu Selänne: Köyhät ovat vastuussa köyhyydestään!

https://www.youtube.com/watch?v=2rmgjJAJ7s8 Teemu lyö köyhää oikealla suoralla!
      Maailman menoa
      478
      3755
    3. Kiitos rakastamani,

tämän päiväisestä toisaalla, jos tahdoit minulle sillä myös jotain viestittää. ❤️ Toivon, että nähdään vielä ja saadaan
      Ikävä
      30
      3019
    4. Nainen, olen huolissani sinusta

Onko kaikki varmasti hyvin? Minulla on pahoja aavistuksia, mutta toivon olevani väärässä. Toivotan kaikkea hyvää sulle!
      Ikävä
      90
      2180
    5. Mikä siinä naisessa

Sinua kiehtoo?
      Ikävä
      155
      1900
    6. Ollaanko me päästy

Toisista yli vai mikä on tilanne
      Ikävä
      105
      1740
    7. Miksi et lähesty

kaivattuasi jos olet kiinnostunut? Palstailu ei auta asiaa. 🤔
      Ikävä
      130
      1569
    8. Kello käy ja ilta pimenee

Alkaa jo väsyttämään kovasti. 🥱 Toivottelen hyvää yötä ja kauniita unia. Oman kulla kuvatuksia. 😊💤💖💤✨💤🌌 Lokakuun
      Ikävä
      254
      1430
    9. Ruumisvaunut

Ompa järjen köyhyyttä vetää ruumiskärryjä pitkin kylää ja säikytellä ihmisiä. Vain Kuhmon hoitajat tähän pystyy.
      Kuhmo
      40
      1262
    10. Seiska: Ensitreffit Anna nosti katsojien karvat pystyyn - Touhuaa tätä auton ratissa: "Älytöntä..."

Annan käytös herättää vahvoja tunteita. Huh, huh, näyttää kyllä aikamoisen vaaralliselta touhulta auton ratissa… Lue l
      Ensitreffit alttarilla
      7
      1138
    Aihe