Varkaus hotellissa

Lomalainen2018

Minulta varasti hotellin siivooja Gambiassa rahaa 150 euroa.
Rahat löytyivät häneltä ja sain ne takaisin.
Mutta oon miettinyt, että minkälaisia tuomioita Gambiassa annetaan?
Saako sakkoja tai joutuuko vankilaan?
En tiedä auttoiko, mutta sanottiin poliisiasemalla, että me ei haluta, että siivoojaa tuomitaan.

11

703

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Myskihärkä

      Tuomiot ovat (Etenkin jos turisti ryöstetään ja vtekijä paikallinen )ERITTÄIN RANKAT.

    • Gambiina

      Vietiinkö rahat tallelokerosta? Ei kai kukaan jätä rahojaan pöydille ym ym lojumaan, nehän ovat kuin tarjottimella, että otapas tästä. Vakuutushan korvaa jos tallelokerosta häviää,.

      • Matkoilla.jatkuvasti

        Useimmat vakuutukset korvaavat käteistä muistaakseni 100 euron verran, jos ne ovat olleet tallelokerossa. Eurooppalainen korvaa muutaman satasen.


    • Miehen.privilegio

      Miesturistin kannattaa vastaavassa tapauksessa hoitaa asia siten, että naissiivooja viihdyttää häntä loppuloman ajan. Aikoinaan Soussessa, Tunisiassa tein diilin nuoren siivoojatyttösen kanssa. Tosin hän ei pöllinyt mitään. Oli vaan muuten suostuvainen järjestelyyn.

      • buahahhahhaa

        ai miks kannattaa ottaa siivooja viihdyttämään? Ei kävis mielessäkään.


      • Koplin.ketku
        buahahhahhaa kirjoitti:

        ai miks kannattaa ottaa siivooja viihdyttämään? Ei kävis mielessäkään.

        Monessa hotellissa et voi tuoda pimua huoneeseen, ainakaan ilman maksua. Siksi siivoojan käyttäminen viihdytystarkoituksessa on kätevää, jos pimu on vaikkapa Khaddi Sagnian näköinen. Khaddi oli muuten eilen Tallinnassa. Tuli perheineen Tallinkin laivalla Stogiksesta.


    • kokemustaon

      etelä-Euroopassa hotellin respan työntekijät joilla avaimet huoneisiin saavat aivan vapaasti varastaa mitä haluavat ja sitten ovat ilkeitä jos netissä valittaa jälkeenpäin. Useassakin eri hotellissa ja etsivät etenkin rahaa, arvokorut, iphone jne. muut ei välttämättä kelpaa. Euroopassa kukaan ei välitä ja respan työntekijät saa aina sanoa etteivät tiedä mitään, kameratkin on silloin vain koristeena.

    • multaveivätmyös

      Minulta vei housuntaskusta 20 eurosen, mutta olin hiljaa, koska kun kysyin sitä niin sanottiin että tuomiot ovat ankaria. Noin suuren rahan vieminen on eri juttu, mutta kyllä ne tietävät seuraukset, kun jäävät kiinni.

    • HyväAihe

      Minä aina Kambiinassa varastelen siivojilta rahaa ja ne haluaa että viihdytän niitä.

    • Anonyymi

      Bumster.

    • Anonyymi

      Las Vegasissa vietiin lompakko huoneesta, siivoojan viimeisenä työpäivänä ;-) Ei kerinnyt viihdytyksestä kyselemään!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      508
      5363
    2. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      19
      1881
    3. Aivan täysin tahallinen teko

      Ei mitään puolusteluja, eikä selittelyitä. Kuljettajalle kerrottiin asiasta siinä paikanpäällä, mutta silti hän ajoi ves
      Suomussalmi
      99
      1619
    4. Mainehaitta metsäkonefirmalle

      Hukkajoen tapahtumista liikkuu paljon huhuja. Eikö kannattaisi julkaista raakkuja tuhonneen metsäkoneyrityksen nimi, kos
      Suomussalmi
      68
      1557
    5. Olet saanut minut sekoamaan

      Tunteiden ristiaallokossa vellominen on ollut melkoinen kokemus. Ei kukaan ole saanut minua niin raiteiltaan kuin sinä.
      Ikävä
      28
      1497
    6. Suomussalmi saatu vihdoin maailmankartalle!

      Nyt kun Suomussalmi on vihdoin viimein saatu ennennäkemättömällä tavalla maailman tietoisuuteen niin voitaisiin järjestä
      Suomussalmi
      56
      1467
    7. Oho! Maajussi-Kallelta pakit saanut morsioehdokas Miss Suomi -kisoissa! Tunnistaisitko hänet nyt?

      Hmm, tunnistaisitko?!? Onnea missihulinoihin! Lue lisää ja katso kuvat: https://www.suomi24.fi/viihde/oho-maajussi-
      Suomalaiset julkkikset
      0
      1205
    8. Myönnän sinulle nyt

      Että olen erittäin mustasukkainen sinusta jo nyt. Ikävä on tämä tunne, kun tietämättömyyden solista nousee myrkkyä miele
      Ikävä
      59
      1134
    9. Olen käyttäytynyt ristiriitaisesti

      eikä minusta varmaankaan ota mitään selvää. Se johtuu siitä, kun järki sanoo ei, ei, ei ja sydän sanoo kyllä, kyllä, kyl
      Ikävä
      63
      968
    10. Pysytäänkö nainen

      edelleen yhtä viileän tyynenä kun nähdään. Uskotko että tahtoessani saisin murettua tyyneytesi hyvin helposti.
      Ikävä
      57
      955
    Aihe