Mä olen sun

miehelle_sillalla

mielestäsi joko saatanan vastenmielinen tai sitten ihan päinvastaista, mutta mistä ..tusta mä saan selville kumpaa? Kertoisit edes. Ja anteeksi kiroilu.

24

2749

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • E-nainenko

      Sillalla?

      • wiener_cafe

        Ei. Ja mä en ollut sillalla. Se tupakoi ja ryysti kahvia.


      • Mikäkaunokainen

        Onko sun nimi siis Eeva? Olin kyllä treenin jälkeen tupakalla mutta en mä kahvia juonut. Niin ja oot tainnut aikalailla sekottaa mun jutut täällä muidenkin juttuihin. Mitään runkkarijuttuja en ole kirjoittanut, cmon hei :D

        Miksi itse et kääntänyt edes päätä muhun päin? Muutenkin kun olet mennyt ohi niin olet loikkinut kaikkia ihmeen oikoreittejä ettei vaan tulisi katsekontaktia... Nyt seurasin ja nimi taisi vihdoinkin selvitä. Vielä kun uskaltaisi ottaa yhteyttä...


      • lisäärautalankaa
        Mikäkaunokainen kirjoitti:

        Onko sun nimi siis Eeva? Olin kyllä treenin jälkeen tupakalla mutta en mä kahvia juonut. Niin ja oot tainnut aikalailla sekottaa mun jutut täällä muidenkin juttuihin. Mitään runkkarijuttuja en ole kirjoittanut, cmon hei :D

        Miksi itse et kääntänyt edes päätä muhun päin? Muutenkin kun olet mennyt ohi niin olet loikkinut kaikkia ihmeen oikoreittejä ettei vaan tulisi katsekontaktia... Nyt seurasin ja nimi taisi vihdoinkin selvitä. Vielä kun uskaltaisi ottaa yhteyttä...

        Ei ollut sulle, usko jo. En ole Eeva, eikä nimeni ala E:llä.


      • Kulta_tehäänse
        Mikäkaunokainen kirjoitti:

        Onko sun nimi siis Eeva? Olin kyllä treenin jälkeen tupakalla mutta en mä kahvia juonut. Niin ja oot tainnut aikalailla sekottaa mun jutut täällä muidenkin juttuihin. Mitään runkkarijuttuja en ole kirjoittanut, cmon hei :D

        Miksi itse et kääntänyt edes päätä muhun päin? Muutenkin kun olet mennyt ohi niin olet loikkinut kaikkia ihmeen oikoreittejä ettei vaan tulisi katsekontaktia... Nyt seurasin ja nimi taisi vihdoinkin selvitä. Vielä kun uskaltaisi ottaa yhteyttä...

        Nimeni on huorasi. Naidaanko nyt palstalla kaikkien nähden?

        Lykkää se pippelisi esiin

        Haittaisiko se kovasti jos emme tuntisi ?

        Puhun mukavia, kehun, puhun tuhmia kerron et oot jumalainen ja sitten laitamme kädet huosuihimme

        Ventovieraat emme enää olisi sen jälkeen

        Palstalla sexi kukoistaa parhaimpana


      • Olinvielaihanvarma
        lisäärautalankaa kirjoitti:

        Ei ollut sulle, usko jo. En ole Eeva, eikä nimeni ala E:llä.

        Okei, anteeksi. Ajattelin että olisit muovipussi kädessä käynyt hakemassa postia.


      • Naidaan_huora
        Olinvielaihanvarma kirjoitti:

        Okei, anteeksi. Ajattelin että olisit muovipussi kädessä käynyt hakemassa postia.

        Voin olla Eevasi. Naidaanko ?

        Etkös ollut se palstalla joka kaipaa ketä vaan ja ajat vaihtuu viikossa?


        Ei vissiin Haittaa vaikken ole Eeva kuin roolileikissä?


    • Kissakalanen

      Hyvä trolli

      • vaimitentiedät

        Peiliinkö katsot?


    • runkkaa_julkisesti

      Sussa paskinta on tuo palstalla kaikkian naiminen ja huomiohuoraus,

      Laita web- kamera päälle ja tee tosta julkinen itsetyydytys samalla koko palstalle nähtäväksi

      Uskoton pieruaivo

    • aitoriitta

      Pidän sinusta mutta haluan vain ystävyyttä, koska minulla on jo mies. Meidän ystävyydessämme on vääriä sävyjä. Näin ei voi olla. Mitä tekisin, jotta tämä olisi vain pelkkää ystävyyttä. Teenkö jotakin väärin? Anna minulle vihjettä. Me molemmat tiedämme, että tämän pitää loppua.

    • Apuaaa

      Kuka kaipaa Eevaa?

    • aitoriitta

      Luultavasti tämä edelleen on vain omassa päässäni mutta se olisi helpotus, koska silloin siitä voi päästä eroon. Minulla on tänään huono päivä, näen tämänkin nyt huonona. Heijastat vain minua niinkö? Auta minua eteenpäin. Haluan normaalin tilanteen. Mietin myös, haluatko ylipäätään minusta ystävää. Sinulla on ystäviä. Onko minulla jotakin paikkaa elämässäsi?

    • Ihastunuthölmömies

      Ihanuus 48?

    • aitoriitta

      Haluaisin olla ystäväsi mutta minulla ei vielä ole täysin puhtaat tunteet sen eteen. Ihastuminen on vain vielä olemassa. Pyrin ystävyyden tunteisiin. Vielä on matkaa. Kestätkö sen ja haluatko olla ystäväni?

    • aitoriitta

      Olisit minulle tärkeä ystävä😀

    • täsmennys

      Ihan se ensin mainittu kylläjoo

      • Miessss

        Täsmennäppä enemmän, kiitos.


      • aikaselkee
        Miessss kirjoitti:

        Täsmennäppä enemmän, kiitos.

        Onko luetun ymmärryksessä vikaa?


      • Miesss
        aikaselkee kirjoitti:

        Onko luetun ymmärryksessä vikaa?

        Enhän mä nyt enää uskalla laittaa viestiä (miksi edes väitit vastaan?) kun tää palsta sekoittaa munki pään. Tuu kasilta uudestaan kävelee samasta kohtaa niin MINÄ tuun tervehtimään jos uskallat...


    • Ootpihalltöissä

      Minusta kukaan ei enää muista omaa oikea persoonaasi, et enää sinäkään. Mutt minä Muistan. Siks en tykkää. .

    • aitoriitta

      Jonakin päivänä tykkäät minusta vielä. Minä tykkään sinusta jo nyt. Olet niin kiva ja armollinen. Mikä lempeä yhdistelmä. Sait minut hyvälle tuulelle. Kiitos!

    • Kohtalähtee

      Olin siellä sillan alla. Hamosesi oli lyhyt.

      Terv. Vekkulijuoppo

    • alkuperäinenpoistuu

      Kaikki hörhöt näköjään sitten vaivautuivat mulle vastamaan, kiitosta vaan.

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kyllä suoraan

      Sanottua vi.tu.taa. Miksi en toiminut silloin. Sama kun olisi heittänyt smagardin menemään.
      Ikävä
      70
      2052
    2. Voisitko nainen kertoa mulle

      Tykkäätkö sä musta, vai unohdanko koko jutun? Mä en viitti tulla sinne enää, ettei mua pidetä jonain vainoajana, ku sun
      Suhteet
      165
      1582
    3. Perustele miksi hän ei

      Ole sopiva sinulle
      Ikävä
      155
      1537
    4. Oisko jii-miehelle jollakin asiaa

      Jos vaikka on jäänyt joku asia sydämen päälle.
      Ikävä
      90
      1348
    5. Miehelle naiselta

      Ajattelen sinua aina, en jaksa enää. Ja luulin, että pidit minusta, mutta silloin olisit tehnyt jotain. Mutta sinä et te
      Ikävä
      49
      1270
    6. Iäkkäät asiakkaat ärsyttävät kaupoissa

      Miksei Kela järjestä palvelua, jolla toimittaisivat ostokset suoraan ikäihmisille? https://www.is.fi/taloussanomat/art-
      Maailman menoa
      275
      1115
    7. Olen syvästi masentunut

      En oikein voi puhua tästä kenenkään kanssa. Sillä tavalla että toinen ymmärtäisi sen, miten huonosti voin. Ja se että mi
      Tunteet
      131
      1027
    8. Mikä oli nainen

      Paras yhteinen hetkemme niistä pienistä ja vähäisistä.
      Ikävä
      75
      1022
    9. Miksi sinulla, nainen

      On niin negatiivinen asenne minuun ja yleensäkin negatiivinen käsitys?
      Ikävä
      113
      1003
    10. Nainen, millainen tilanne oli

      kun huomasit ihastuneesi häneen oikein kunnolla. Missä tapahtui ja milloin
      Ikävä
      53
      847
    Aihe