mustisolenyhdestäakasta

kateellinenolen

joka on niin sinisilmäinen, joka ei näe totuutta yhdestä miehestä. siis heidän suhteesta olen mustasukkainen. se saa sen läheisyyttä , samaa mitä anto mullekki sillon kerran. olen todella mustasukkainen heän suhteesta. ties vaikka naimisiinkin menisivät. hyi. ja minua vedätti luokseen, vaikka oli jo tämän kanssa. ihan sairasta. ja tänään minun piti siihen törmätä. heän asunnon lähellä. tilanne on siedettävä kun en näe kumpaakaan aikoihin, mutta sitten kun näen jommankumman mustasukkaisuus saa minusta vallan. olen kateellinen sen talosta, mihin se saa tulla se naine. olen kateellinen siitä talosta mihin se menee. on avain sillä senne. .kiehun täällä kateudesta. olen niin kiinni vielä tässä tyypisssä joka yritti vedättää ihan liikaa minua- jollain tapaa onnistui siinä. nyt joudun olemaan kateellinen ja nuolemaan näppejäni ja kattoa kun niillä suhde kukoistaa.hirveä päivä ollut tänään. todella kamala

2

929

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wikipee

Krokotiilin kyyneleet on sanonta, jolla tarkoitetaan teeskenneltyä itkua. Krokotiilien esiintymisalueilla kerrotaan tarinoita, joissa krokotiili ensin itkee nähdessään ihmisen ja sitten syö tämän.[1]

• onnellinensinisilmäinen

Vieläkö kiehut? Sinä, jolla ei ole edes oikeutta siihen. Kerroppa, mitä kaikkea ehdit viedä ja jakaa muille? Pelasit ikiomaa peliäsi, josta tiesin monen muun pettyneen puolison kautta ennen kuin tajusin oman miehen olevan pelinappulanasi. Saisit noista pelinappuloista melkoisen shakkinappulavalikoiman... Usean, ennen arvostamani henkilön, pisteet ovat laskeneet ansiostasi.
      Monet sanovat, että minun pitäisi olla vihainen, mutta säälin sinua. Säälin sinua ja niitä miehiä, jotka jäävät jatkossa ansaasi. Siksi en ole enkä tule olemaan hiljaa. Säälin kavereitasi, joille syötät pajunköyttä ja haukut ne, jotka ovat koettaneet saada sinut jaloilleen. Itse et kykene hoitamaan asioitasi kuntoon, vaan leikkimällä avutonta ja tietämätöntä joku onneton ja säälivä mies ottaa ne hoitoonsa ja jää koukkuusi-kunnes koittaa se arki.
      Hae apua, mene hoitoon - Viina vie sinut syvempiin vesiin, jokainen uusi suhde syvemmälle ongelmiin.
      Näytätkin jo minua paljon vanhemmalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Hirvittävä onnettomuus.

Voimia ja lohdutusta suuressa surussanne🙏🙏.
      Rovaniemi
      71
      2741
    2. Sä et pääse yli, mä en pääse yli

Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V
      Ikävä
      147
      2150
    3. Hei sinä nainen

Haluan olla rehellinen – olet hämmentänyt minua todella paljon. En ota sinusta mitään selvää, ja ehkä juuri siksi huomaa
      Ikävä
      75
      2030
    4. Kelan perkeleellinen käytäntö

Kun äiti joutuu hakemaan Kelalta tukia vähien tulojen tähden, niin aina otetaan huomioon lapsen tilillä olevat rahat. Ei
      Maailman menoa
      252
      1674
    5. Missä väleissä ollaan

Jatkossa? Vai ollaanko missään? Koetko ikäväksi näkemisen)
      Ikävä
      69
      1433
    6. Mitäs te venäjän puolustajat tekisitte, jos venäjä todella hyökkäisi tänne?

Tää on se mielenkiintoinen kysymys. Tehän olette lähinnä vasemmistolaisia, eikä armeijaa ole käyty, eikä rintamalle mi
      Maailman menoa
      299
      1374
    7. Riittääkö vielä

Pelkät kuvat? 😉
      Ikävä
      77
      1305
    8. Ellen Jokikunnas ja Jari Rask napauttavat - Tällaisten ihmisten ei kannata muuttaa Italiaan: "Ei..."

Ellen Jokikunnas ja Jari Rask toteuttivat oman unelmansa Italiassa. He ostivat kakkoskodin Italian Pugliasta. Lue lisää
      Suomalaiset julkkikset
      38
      1196
    9. Miksi kaikki jauhaa KAJ:sta

Se bastulauluhan on todella huono, vanhanaikainen ja oikea junttilaulu. Oikein ällöttää, kun idiootit hehkuttaa sitä ps
      Maailman menoa
      125
      1115
    10. Mitä toivot

Välienne olevan?
      Ikävä
      75
      1017
    Aihe