mustisolenyhdestäakasta

kateellinenolen

joka on niin sinisilmäinen, joka ei näe totuutta yhdestä miehestä. siis heidän suhteesta olen mustasukkainen. se saa sen läheisyyttä , samaa mitä anto mullekki sillon kerran. olen todella mustasukkainen heän suhteesta. ties vaikka naimisiinkin menisivät. hyi. ja minua vedätti luokseen, vaikka oli jo tämän kanssa. ihan sairasta. ja tänään minun piti siihen törmätä. heän asunnon lähellä. tilanne on siedettävä kun en näe kumpaakaan aikoihin, mutta sitten kun näen jommankumman mustasukkaisuus saa minusta vallan. olen kateellinen sen talosta, mihin se saa tulla se naine. olen kateellinen siitä talosta mihin se menee. on avain sillä senne. .kiehun täällä kateudesta. olen niin kiinni vielä tässä tyypisssä joka yritti vedättää ihan liikaa minua- jollain tapaa onnistui siinä. nyt joudun olemaan kateellinen ja nuolemaan näppejäni ja kattoa kun niillä suhde kukoistaa.hirveä päivä ollut tänään. todella kamala

2

1021

Vastaukset 2

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • wikipee

Krokotiilin kyyneleet on sanonta, jolla tarkoitetaan teeskenneltyä itkua. Krokotiilien esiintymisalueilla kerrotaan tarinoita, joissa krokotiili ensin itkee nähdessään ihmisen ja sitten syö tämän.[1]

• onnellinensinisilmäinen

Vieläkö kiehut? Sinä, jolla ei ole edes oikeutta siihen. Kerroppa, mitä kaikkea ehdit viedä ja jakaa muille? Pelasit ikiomaa peliäsi, josta tiesin monen muun pettyneen puolison kautta ennen kuin tajusin oman miehen olevan pelinappulanasi. Saisit noista pelinappuloista melkoisen shakkinappulavalikoiman... Usean, ennen arvostamani henkilön, pisteet ovat laskeneet ansiostasi.
      Monet sanovat, että minun pitäisi olla vihainen, mutta säälin sinua. Säälin sinua ja niitä miehiä, jotka jäävät jatkossa ansaasi. Siksi en ole enkä tule olemaan hiljaa. Säälin kavereitasi, joille syötät pajunköyttä ja haukut ne, jotka ovat koettaneet saada sinut jaloilleen. Itse et kykene hoitamaan asioitasi kuntoon, vaan leikkimällä avutonta ja tietämätöntä joku onneton ja säälivä mies ottaa ne hoitoonsa ja jää koukkuusi-kunnes koittaa se arki.
      Hae apua, mene hoitoon - Viina vie sinut syvempiin vesiin, jokainen uusi suhde syvemmälle ongelmiin.
      Näytätkin jo minua paljon vanhemmalta.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Suomalaisten pinna paloi - Ärsytys iskee uudesta TTK-juontajasta "Eihän tälle voi kun nauraa"

Oliko Veronica Verho hyvä valinta TTK-juontajaksi? Uuden TTK-juontajan henkilöllisyyttä on arvailtu siitä asti, kun Va
      Suomalaiset julkkikset
      109
      2260
    2. Mitäpä luulet että tykkääkö

kukaan kaivatustasi ?
      Ikävä
      103
      896
    3. T rakastan sua

vaikket sitä usko
      Ikävä
      70
      889
    4. Mitä tapahtuu?

Mitä tapahtuu Humalojalla? Poliiseja talon ympärillä ja paljon ihmisiä pitkin pihoja???
      Haapavesi
      22
      872
    5. Varmaan aika moni

Haluaisi sinut enemmän kuin mielellään
      Ikävä
      48
      835
    6. Suomi on viittä vaille sodassa Venäjän kanssa...

...syynä tähän on kokoomuslainen presidenttimme Stubb. Hän on ainoa eurooppalaisen maan johtaja, joka kärkkäästi ja taha
      Maailman menoa
      554
      789
    7. Miksi et lähesty minua

Jos kerran kaipaat, mies? Mitä pelkäät?
      Ikävä
      80
      697
    8. Olen vähän epävarma siitä, oletko kiltti

Nainen, ensivaikutelma oli, että olet tosi hyväsydäminen eli siinä mielessä harvinaisuus. Eli et mene virran mukana, etk
      Ikävä
      76
      660
    9. Herkkä, hellä, aurinkoinen, kaunis upea, valonsäde on hän nainen

Ja myös fiksu, älykäs ja luonnonläheinen. Erittäin mielenkiintoinen ja kiltti ihminen. Haluan tuntea hänet, koska kaik
      Ikävä
      23
      610
    10. Kai sä olet

Luovuttanut mun suhteen.
      Ikävä
      57
      561
    Aihe