Muistaako joku nähneensä jossain adapteria, jolla saisi USB massamuistin kiinni tietokoneen sisäiseen SATA-porttiin? Toisin päin näitä kyllä löytyy vaikka miten paljon.
USB massamuisti SATA-porttiin -- adapteri?
6
492
Vastaukset
- tuollaista_ainakin
Ainakin monissa kannettavissa on komboliittimiä joihin voi laittaa joko USB-laitteen tai ulkoisen eSATA laitteen.
- Liitinlääkäri
Tee liittimille sukupuolenvaihto.
USB: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/0876/mbcc/Fuj-tech-USB-sukupuolenvaihtaja-USB-A-naaras-USB-A-naaras
SATA: https://www.verkkokauppa.com/fi/product/4815/dcdst/Fuj-tech-sukupuolenvaihtaja-jatkokappale-SATA-SATA-sovitin-n
Yksi idea. En tiedä, toimiiko. - Hohhoijaatiii
On niitä kiinan rimpuloita, mutta mikä hyöty moisesta tulisi?
- BSöds
Parempi lyödä ulkoisen kotelo tuhannen pi..un päreiksi ja pistää se levy pöytäkoneeseen.
Taitava saa sen auki rikkomatta sitä.
- ErikoisempiTarve
Huoh. Puolet vastauksista täyttä tuubaa ja puolet eivät vastaa kysymykseen. Edelleen, onko tällaista adapteria nähty jossain? Se, miksi näin pitäisi tehdä, on irrelevanttia.
- BSöds
Adapterivirityksille (useampi kpl) tulee enemmän hintaa kuin kiintolevylle (ja Usb rajoittaa nopeuden kuitenkin).
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.784709- 1842043
- 1321742
- 1741353
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161221- 351076
- 78973
- 52946
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj16927Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh273904