Mistä ja minkälaisia lupia tarvitsee anoa aseen ostamiseen Ruotsista. Tarkoitus hankkia vaihtopiippu kivääri cal.8x57js ja6,5x55.
Aseen osto Ruotsista
5
5195
Vastaukset
- IDPA-SO
Tarvitset hankintaluvan Suomesta, yksityisen tuontiluvan Suomeen sekä Ruotsista vientiluvan.
- ostasuomesta
Miksi ostat ruotsista?
Tarvitset ostoluvan ja tuontiluvan. Mahdollisesti tarvitset siirtoluvan. Ota yhteyttä lupaviranomaiseen. Itse olisin yhteydessä myös ruotsin lähetystöön, joka osaa kertoa käytäntöjä. - ruutitappi
Kiitos vastauksista! Miksi Ruotsista? Siksi että en suostu maksamaan Suomalaisten aseliikkeiden nylkyrihintoja.Tuovat muuten itsekin Ruotsista ja keskieuroopasta käytettyjä aseita hinnat vain x2. Ei tyhmä ole hän joka pyytää vaan hän joka maksaa!!!
- Pentta
Hei
1) tarvitset suomalaisen hankkimisluvan
2) tiedot esim ostettavasta aseesta ja sen toimittajasta
3)näillä haet poliisilta yksityista ennakkosuostumusta, poliisin kaavake 12
4) sen saatuasi lähetät sen ruotsalaiselle kauppiaalle
5) hän hankkii Ruotsalaisen siirtoluvan
6) saatuaan sen ja maksettuasi aseen hän lähettää aseen sinulle - ruutitappi
Kiitos! Asia selvisi kerralla!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 943762
Nainen olet minun
Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli453144Sille ei voi enää mitään
Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.972749Harmi jos ei enään nähdä
Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki572430- 1342397
- 612388
Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun
mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??1172367Vau miten upea nainen!
Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.212284Kunpa minä tietäisin
Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv232276- 642070