Eli kyseinen tilanne. Tyttöystäväni on sanonut jo hänelle, että me ollaan vaan kavereita. Häiritsee vain kun kaverini on vapaa-ajalla tyttöystäväni seurassa aina kun olen itse jossain muualla. Siis se häiritsee, että hän on ihastunut minun rakkaaseen. Tyttöystäväni sanoi, että hän lopettaa lähentelyn yms. Kohta, mutta en usko siihen ja minua häiritsee koko asia hyvin paljon!! Lisäksi hän aina sanoo, että rakastaa vain minua. Samassa tilanteessa olleet voi ainoastaan ymmärtää. Mitä tässä tilanteessa voi nyt tehdä? Itse ainakin ajattelin kohta sanoa kaverilleni, että minun tyttöystävä on varattu ja jättää tietyllä tapaa rauhaan!!
Kaverini on ihastunut tyttöystävääni
9
728
Vastaukset
Siis tyttöystäväsi on sanonut, että te kaksi olette vain kavereita tyttöystäväsi kanssa? Mitä hittoa?
Miksi hän on sanonut niin? Luultavasti saadakseen edelleen olla kaverisi lähentelyjen kohde?
Ensiksi ottaisin puhutteluun tyttöystävän ja sitten kaverin ja teksisin täysin selväksi missä mennään ja jos se ei sovi, niin ovat sitten entisiä ystäviä.
Usko pois, että toimimalla jämäkästi ja miehekkäästi arvosi nousee tyttöydtäväsi silmissä. Itse kuitenkin harkitsisin kahdesti tuon tyyppisen huomiohuo*an kanssa seurustelua.- Voimia
Jos oma rakas ja oma kaveri pettää yhdessä (en sano et näin on tapahtunut, kun en tiedä) mutta se sattuu kahdelta suuntaa, sekä sen oman rakkaan kohdalta että kaverin kohdalta johon on luottanut.
Joten sinuna ,todella keskusteltiin tyttöystävä kanssa ja sen jälkeen kaverin kanssa. - Kulttuurin.kääntöpuoli
Sano kaverillesi miten epäillyttävää on se, että hän viettää niin paljon aikaa tyttöystäväsi kanssa ja että et oikein pidä siitä. Jos he todella ovat vain kavereita, voittehan viettää aikaa aina kolmistaan.
- ystäväluuleeolevansa
Niin näitä varatun rakastajia löytyy. Kun olen myös minä yrittänyt ymmärtää että suvaita tätä tilannetta. En luota kumpaankaan. Ja aina vain tapaavat "Salaa. Se mistä tiedän on kun käyn katsomassa poistetut viestit että puhelin historiat jotka poistettu. Kun kysyn onko "kaveri yhteyttä ottanut ei ole missään tekemisissä sen kanssa. Kun kysyn miksi se viestittelee edelleen sanoo että vastaa sille siksi ettei käy myös mun kimppuuni. No kun olen siihenkin yhteyttä ottanut ei suostu edes vastaamaan. Joudun myös siis uskomaan kumppanini vannomisiin että rakastaa minua jne. Mutta tuo toinen on niin sairaalloisen rakastunut häneen eikä voi estää sen yhteyksiä. No sanoin jos kiinni jää sen kanssa suhteilusta kostan kummallekkin. Sairasta hommaa roikkua varatussa kun tietää sillä olevan kumppanin. Näitä sairaita roikkujia on nykyään. On kuulemma kertonut sille että on sitoutunut minuun ja rakastaa. Ja jos ilmi tulee että vedättänyt täysin tuota toista ja valehdellut sille tulee se seinä niillekin vastaan. Kerron kyllä kaikille tuosta sairaasta jos aiheuttaa eromme. Pakko se on luottaa ja uskoa johonkin. Mutta tilanne todella vituttaa minuakin. No näillä mennään toivotaan että tuo sairas joskus löytää uuden rakkauden jättäen meidät rauhaan.
- Kakkossmiess
En kyllä oikein ymmärrä, että mitä järkeä on olla parisuhteessa ihmisen kanssa, johon ei luota?
- ÄÄÄPEEE
Alkuperäinen keskustelun aloittaja tässä!
Eli siis he ovat nyt tavanneet tässä vähän aikaa joka päivä ja avoimesti (tietenkin ilman minua). Kaverini saattaa laittaa viestiä minulle että hän on hänen seurassaan. Välillä jopa kaverini on kyydinnyt häntä autollaan! Hieman alkaa epäilyttää toiminta. Täytyy nyt seurata tilannetta pari viikkoa ja katsoa mitä tekee. Kiitän teitä tähän vastanneita! Jos jotain tulee ilmi välit katkeaa molempiin heti! - HommiinSiitä
Ei siinä mitään. Polkaisen neito raskaaksi niin sen jälkeen saati pitää itselläsi. Tai tee kielihommia muutama tunti illassa. Silloinkin hän pysyy luonasi.
- dfghjk
Eikö ole kaikkein helpointa vaan sanoa naiselle että tämä oli tässä ja etsiä uusi nainen kuin kuluttaa itseään 24h/vrk.
- Benthurman
Laittaisin tyttöystävän valitsemaan kumman hän haluaa,ei näytä itsekkään tietävän.Jotkut kundit myös nauttii vieressään kaverin tyttöystävän vaikka loppupeleissä eivät sitä haluiskaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Näin kun katsoit salaa ja
Hymyilit sieltä kaukaa 😍☺️ mutta hämmennyin ja tilanne oli niin nopeaa ohi etten oikeen kerennyt mukaan 😢 säteilit ku604686Katu täyttyy...
Hei, oli pakko laittaa vielä tää. Huomaan että olet suuttunut. Minähän sanoin että poistun, olit paikalla. Olin pettynyt362159Povipommi, ex-Playboy-malli Susanna Penttilä avoimena - Paljastaa suhteestaan miehiin: "Olen..."
No nyt! Susanna Penttilä on OnlyFans-vaikuttaja ja yrittäjä sekä yksi uuden Petolliset-kauden kisaajista. Onpa 53-vuoti511678- 1781659
Eduskunnasta tippuneet kokoomuslaiset nostavat eniten sopeutumisrahaa. Kyllä veroeurot kelpaavat.
Sopeutumisraha on eduskuntatyön päättymisen jälkeen maksettava etuus, jonka tarkoituksena on tukea entisiä kansanedustaj1651537Sari Multala teki "riikkapurrat"
Sekoili humalassa Ruisrokissa kuten Purra Lohjan torilla. Kovia dokaamaan nuo nykyiset ministerit.2781372Ympäristötuhoministeri Multala: "Olin humalassa"
Ruisrockin rokkimimmi myöntää: https://www.is.fi/politiikka/art-2000011407835.html Nämä ministerikuvatukset saavat ilm1981219- 871142
- 2041136
- 651094