Toivoisit ikävästi kohteesi kanssa?
Millaista läheisyyttä
135
4705
Vastaukset
- Anonyymi
Sellaista olisin halunnut kuukausia sitten, kuin heillä oli. 😉
- Anonyymi
Ketkä he?
- Anonyymi
Tarkoitatko sitä niiden halailua? Kelpaisiko vielä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tarkoitatko sitä niiden halailua? Kelpaisiko vielä?
Ei ollut pelkkää halailua. Ja ei todellakaan.
- Anonyymi
Sellaista, mitä rakastavassa ja vakaassa parisuhteessa on. Muu ei kiinnosta kuin pitkällä tähtäimellä aidot ja syvät tunteet, molemmin puolin.
- Anonyymi
Ohi!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ohi!
En kirjoittanut sinulle enkä sinun toiveistasi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En kirjoittanut sinulle enkä sinun toiveistasi.
Taas meni ohi.
- Anonyymi
Haleja ja koskettelua puolinnja toisin tuntemusten vaihtoa ja aistimuksia. 🤗😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haleja ja koskettelua puolinnja toisin tuntemusten vaihtoa ja aistimuksia. 🤗😘
"Halit", koskettelut, tuntemukset ja aistimukset ovat vain pintapuolisia juttuja siihen verrattuna mihin tuossa viittasin. Tarkoitin läheisyyttä paljon kokonaisvaltaisemmassa mielessä. Henkinen ja emotionaalinen läheisyys, vastavuoroinen antautuminen ja omistautuminen, ymmärrys ja sitoutuminen toiseen ihmiseen ovat kaiken pohjana. Sitä minä haluan, ja vain hänen kanssaan. Nuo mainitsemasi asiat ovat vain hyvin pieni osa sitä, mitä läheisyys minulle tarkoittaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"Halit", koskettelut, tuntemukset ja aistimukset ovat vain pintapuolisia juttuja siihen verrattuna mihin tuossa viittasin. Tarkoitin läheisyyttä paljon kokonaisvaltaisemmassa mielessä. Henkinen ja emotionaalinen läheisyys, vastavuoroinen antautuminen ja omistautuminen, ymmärrys ja sitoutuminen toiseen ihmiseen ovat kaiken pohjana. Sitä minä haluan, ja vain hänen kanssaan. Nuo mainitsemasi asiat ovat vain hyvin pieni osa sitä, mitä läheisyys minulle tarkoittaa.
Itse en halunnut vielä noin syviin vesiin hypätä? Silloin pitää olla enempi jo yhteistä kokemaa, että ajattelisin noin pitkälle asioita. Minusta suhteeseen menossa on monta porrasta/ askelta, ennen kuin se on noin syvällä kun sun ajatukset on. Se vaatii luonnetta ja näkemystä, joka tukisi hyvin sitä yhteistä tulevaa hyvää.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Itse en halunnut vielä noin syviin vesiin hypätä? Silloin pitää olla enempi jo yhteistä kokemaa, että ajattelisin noin pitkälle asioita. Minusta suhteeseen menossa on monta porrasta/ askelta, ennen kuin se on noin syvällä kun sun ajatukset on. Se vaatii luonnetta ja näkemystä, joka tukisi hyvin sitä yhteistä tulevaa hyvää.
Minun mielestäni taas kaikki muunlainen on ajan ja energian tuhlausta. Ennemmin yksin kuin puoliteholla kokeilemista ”vähän sinne päin”. Siksi sydämeni valitsee huolella.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Minun mielestäni taas kaikki muunlainen on ajan ja energian tuhlausta. Ennemmin yksin kuin puoliteholla kokeilemista ”vähän sinne päin”. Siksi sydämeni valitsee huolella.
Aika on tähänkin se vastaus. Jos heittäydyt carpe diem tyylisesti suhteeseen, se johtaa yleensä aina pettymykseen. Narsisti yleensä haluaa sitoutua pikaisesti toisen kanssa, koska aika ei ole heidän puolellaan vaan enempi vastaan.
Kuka haluaa pelurin kanssa sitoutua, kun totuus heistä paljastuu vasta myöhemmin? Kaikki tällainen turha kuluttaa ihmistä henkisesti ja syö sitä hyvää pois, kun tulee enemmän epäileväksi muista? Pahuus jättää aina jälkensä ihmiseen. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika on tähänkin se vastaus. Jos heittäydyt carpe diem tyylisesti suhteeseen, se johtaa yleensä aina pettymykseen. Narsisti yleensä haluaa sitoutua pikaisesti toisen kanssa, koska aika ei ole heidän puolellaan vaan enempi vastaan.
Kuka haluaa pelurin kanssa sitoutua, kun totuus heistä paljastuu vasta myöhemmin? Kaikki tällainen turha kuluttaa ihmistä henkisesti ja syö sitä hyvää pois, kun tulee enemmän epäileväksi muista? Pahuus jättää aina jälkensä ihmiseen.--> "sydämeni valitsee huolella"
Jätit ilmeisesti tarkoituksella valikoiden tuon lukematta kokonaan. Enkä tiedä mistä ihmeestä vedit narsistit, pelurit ja pahuuden tähän keskusteluun. Ne eivät mitenkään liity minuun.
Olen tällä hetkellä elämässäni ensimmäistä kertaa rakastunut niin, että haluan koko ihmisen elämääni vikoineen, historioineen ja tulevaisuuksiineen kaikkineen, joten se siitä kuvittelemastasi "carpe diem -heittäytymisestä". Tämä on ainutkertaista.
Joten älä viitsi kuvitella minua joksikin sellaiseksi, jota en ole, ja sitten hyökätä sen keksimäsi mielikuvan perusteella kimppuun. Palstalla on ihan tarpeeksi tyyppejä, jotka generoivat itse tarvitsemansa konfliktin ja miekkailevat sitten täällä omien varjojensa kanssa. En välitä olla osallisena sellaisessa.
Hyvät illan jatkot.
- Anonyymi
Tälläinen esikeikki sais innostumaan. Kiva nähdä naisia joilla on intohimoa.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/a2bde888-0fa7-4aaa-a0c9-9efc598d0576 - Anonyymi
Paljon pieniä kosketuksia, joilla viestitään lämmöstä ja läsnäolosta.
- Anonyymi
Ikäväsi
- Anonyymi
Kiehnaamista, kehräämistä, halailua, silmiin tuijottelua ja kaikenlaista ihanaa.
- Anonyymi
Haluan istua hänen sylissään, kasvot vastakkain, vaatteilla ja ilman.
- Anonyymi
Ihana mielikuva, mies. 💞💞💞
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Mielessäni hän on erittäin eroottinen vaatteet päällä ja ilman. Hän, eräs nainen, joka tunteeni tietää!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ihana mielikuva, mies. 💞💞💞
Mies istuu sylissä? Voi helvetti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mielessäni hän on erittäin eroottinen vaatteet päällä ja ilman. Hän, eräs nainen, joka tunteeni tietää!
En ole se solakka peppunainen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
😄 Nainen istuu tietenkin sylissä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ei sitten tunnista trollailua vaikka se istuisi naaman päällä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään. Vaikka pidän nuoremmasta. Mikähän solakan peppunaisen alue on? Pohjoinen etelä itä lönsi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
En minäkään. Vaikka pidän nuoremmasta. Mikähän solakan peppunaisen alue on? Pohjoinen etelä itä lönsi?
Mitä väliä? Sitä miestä ei kiinnosta mikään muu kuin sen naisen prse. Sivulauseessa kuitenki mainistsee kivan luonteenkin, koska tietää että pelkkä prseen perään kuolaaminen on vastenmielistä. .🙄🙄🙄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä väliä? Sitä miestä ei kiinnosta mikään muu kuin sen naisen prse. Sivulauseessa kuitenki mainistsee kivan luonteenkin, koska tietää että pelkkä prseen perään kuolaaminen on vastenmielistä. .🙄🙄🙄
Taidat olla oikeassa. On vaan tosi outoa. Hyviä peffoja on tällä hetkellä maailma täynnä. Salibuumi ja kauneusbuumi. Niin miksi joku monta vuotta kirjoittaa tästä yhdestä jos muu ei kiinnosta 🤔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solakan peppunaisen alue on tietysti potra pylly ja sen reunamaat.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat olla oikeassa. On vaan tosi outoa. Hyviä peffoja on tällä hetkellä maailma täynnä. Salibuumi ja kauneusbuumi. Niin miksi joku monta vuotta kirjoittaa tästä yhdestä jos muu ei kiinnosta 🤔
Niin joo, ja se hierontaöljy. Siitä se tuli taas tuonne alas kirjoittelemaan. Huoh.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin joo, ja se hierontaöljy. Siitä se tuli taas tuonne alas kirjoittelemaan. Huoh.
Huomasin. Jännän tunnistettava tyyppi. En ole täällä aina. en tunnista muita. On työ ja harrastuksia.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Harmi.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllä se miekkonen saa istua sylissä jos niin haluaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sanottu tuo hänelle että tunteita on
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Solakan peppunaisen alue on tietysti potra pylly ja sen reunamaat.
Onko sinulle tavallista vaikeampaa pitää katsekontakti vastakkaisen sukupuolen kohdalla? Muistakaa ääreisnäkö meilläkin on sellainen ja saahan sitä vilkaista mutta ei kiiluvin silmin ja mukahalventaen. Jee alistan naista sessuaalisesti näyttämällä kummelihahmolta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko sinulle tavallista vaikeampaa pitää katsekontakti vastakkaisen sukupuolen kohdalla? Muistakaa ääreisnäkö meilläkin on sellainen ja saahan sitä vilkaista mutta ei kiiluvin silmin ja mukahalventaen. Jee alistan naista sessuaalisesti näyttämällä kummelihahmolta
Jotkut miehet ovat nimittäin juuri niin yksinkertaisia että ajattelevat ruumiin muotojen korreloivan älyn kanssa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut miehet ovat nimittäin juuri niin yksinkertaisia että ajattelevat ruumiin muotojen korreloivan älyn kanssa
Aika inceliä yo
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat naisia esittävä setä projisoida äitiäsi tässä nyt vähäsen
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taidat naisia esittävä setä projisoida äitiäsi tässä nyt vähäsen
Not that hot brothers
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kyllähän se monologiäijä näinki on, jopa sellaista teippiä voi ostaa joka nostaa poskia ylös sun muuta salipöksyä saumoilla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotkut ei sitten tunnista trollailua vaikka se istuisi naaman päällä.
Ymmärtäisit ne siitäkään ns, mutta niinpä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Aika inceliä yo
Ja sama skeida punkiksi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sama skeida punkiksi
Vaikka, että kaikki on paskaa paitsi kusi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"solakka peppunainen..."
On teillä jumalauta jutut 😂 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pään kun saisin sinne joskus painaa 😔
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vaikka, että kaikki on paskaa paitsi kusi
Vain venäjällä.
- Anonyymi
Henkistä läheisyyttä enää kaipaan.
- Anonyymi
Muhaha kuin suoraan jostain kaato-oppaasta for dummies
- Anonyymi
Niin läheistä että lähemmäksi enää mahdotonta päästä.
- Anonyymi
Haluaisin nyt muljutella, rutistella, mytistellä, makustella, möyhiä sitä miestä mielin määrin.
- Anonyymi
Hieroisin hänen vartalon hierontaöljyllä, eritoten selän, pepun alue saisi kiihkeän hellän käsittelyn. Mielessä yhä vaan kyseinen ihanuus!❤️🔥🍌🍒
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hieroisin hänen vartalon hierontaöljyllä, eritoten selän, pepun alue saisi kiihkeän hellän käsittelyn. Mielessä yhä vaan kyseinen ihanuus!❤️🔥🍌🍒
Kuha muistat että exit only 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kyllä kuulosta kovin uniikilta poikamiehen elämältä tämä haaveilu, mutta pastellinväriset emojit on ehkä monelle naiselle kuitenkin liian tuttifruttia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuha muistat että exit only 🤣
Niin ne aanusfantasiat onki pienipilisille. Ulla
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Koska tämä riena loppuu? Justhan se nääs Vasta alkoi
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miten se sulla käytännössä menee kun kaksineuvoisena yhdyt itseesi?
- Anonyymi
Olisi ihana kuulla hänen äänensä.
- Anonyymi
Halauksia🤗kuumia suudelmia😘ja kiihkeää rakastelua💥❤️
- Anonyymi
M+M
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M M
🔥❤️
- Anonyymi
Oih, sitä tulemme tekemään😘
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
M M
Miesten välistä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten välistä?
Miehen ja naisen alkukirjaimet!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miehen ja naisen alkukirjaimet!
Ok
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten välistä?
Ei, kun naisen ja miehen välistä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miesten välistä?
Saako kattella, grrr?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kattella, grrr?
Jättäkää lakit päähän ja tennissukat jalkaan1
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saako kattella, grrr?
Ei sellaista kukaan katsele.
- Anonyymi
kosketella, piirrellä kuvia hänen vartaloonsa ja katsella hänen herkän kauniita kasvojaan.
- Anonyymi
Kama Sutraa voitais kokeilla. Miehelle
- Anonyymi
Oho. 😳
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oho. 😳
Olen aika notkea.🤭
- Anonyymi
On kuule naisia kakruille esittävä äijä huono ennuste jos heti tarvis kaikennäköistä arsenaalia ja härpäkettä. Ei mul muuta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
On kuule naisia kakruille esittävä äijä huono ennuste jos heti tarvis kaikennäköistä arsenaalia ja härpäkettä. Ei mul muuta
Ei kai kukaan häiskä koe näitä minun kommentteja miesten sexuaalista arvoa alentavana? Olen tosi sori mikäli näin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei kai kukaan häiskä koe näitä minun kommentteja miesten sexuaalista arvoa alentavana? Olen tosi sori mikäli näin
And yes i am abusive like that, wonder why big buddies?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas tämä yksi kummajainen innostui sanasta arsenaali, mutta vähän eri tavalla mitä voisi olettaa jos ymmärtää lukemansa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen aika notkea.🤭
Sama juttu naisia esittävä mutta siitä ei ole esim sille iloa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sama juttu naisia esittävä mutta siitä ei ole esim sille iloa
Sulle* nyt muatoilin väärin vahingossa ja
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja taas tämä yksi kummajainen innostui sanasta arsenaali, mutta vähän eri tavalla mitä voisi olettaa jos ymmärtää lukemansa
On kyllä huvittavaa todeta miten tuo kirjoittaja takertuu aina johonkin tiettyyn sanaan ja toistelee sitä niin kauan, että joku uusi sana vie taas huomionsa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
And yes i am abusive like that, wonder why big buddies?
No i know its because of your bitterness and deep hate towards men. Also the mental health problems and disorders play a huge part in your twisted behaviour.
- Anonyymi
Sellasta mistä molemmat nauttii. Saispa katsoa hänen silmiinsä.
- Anonyymi
Ihan halaus alkuun. Sekin jännittäisi.
- Anonyymi
Viipyileviä intensiivisiä läheisyyden hetkiä. Koskettelun ja läsnäolon harjoittelemista. Tutustelevaa, kiusoittelevaa, rakastavaa hellyyttä❤️🙏
- Anonyymi
Kuulostaa juuri siltä, mitä häneltä kaipaan. ❤️
- Anonyymi
Kuulostaapa palstasetä todella limaiselta sekä teennäiseltä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuulostaa juuri siltä, mitä häneltä kaipaan. ❤️
❤️🙏🥰
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
❤️🙏🥰
Olet kaikesta huolimatta ihanista ihanin. Olisitpa vierässäni. ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet kaikesta huolimatta ihanista ihanin. Olisitpa vierässäni. ❤️
Saisimmepa olla lähekkäin❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Saisimmepa olla lähekkäin❤️
Toivottavasti pian... ❤️
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti pian... ❤️
Huokaus, niinpä❤️
- Anonyymi
ehkä istuisimme lähekkäin onsenissa ja tuntisin hänen kylmät huulensa ajoittain olkapäätäni vasten ja hän tuntisi kylmät huuleni ajoittain itsessään.
- Anonyymi
Oletko Japaniin lähdössä? 😊
- Anonyymi
Aika huolestuttavaa, jos huulet ovat kylmät. Vakavia verenkiertohäiriöitä?
- Anonyymi
Haluaisin kävellä hänen vierellään ja pitää häntä kädestä. Voisin välillä katsoa häntä silmiin ujosti. Olisi ihanaa vain kävellä ja jutella.
- Anonyymi
❤️❤️❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
Eli pidät kävelystä juttelusta jne mutta kaikkein eniten haluaisit? Kuka tätä skeidaa jaksaa edes lukea enääN no ne naisen ”romantillista” sanaa summuuta metsästävät uuvatit tietenkin
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli pidät kävelystä juttelusta jne mutta kaikkein eniten haluaisit? Kuka tätä skeidaa jaksaa edes lukea enääN no ne naisen ”romantillista” sanaa summuuta metsästävät uuvatit tietenkin
Toivon, että ”kiltti” palstatrollikin löytää oman rakkaansa pikaisesti 😂 ja ketjun sotkemispuuhille jää vähemmän aikaa… 💗👹
- Anonyymi
Juuri näin. Of:n ja fb-suhteiden aikakaudella pienet mutta merkittävät eleet ovat aliarvostettuja. Kauniit sanat, kokonaisena ihmisenä kohtaaminen, kuuntelu, huomiointi, kunnioitus...
- Anonyymi
En toivo.
- Anonyymi
Ikävästi minkä kohteen kanssa
https://youtube.com/shorts/_XqJzXpxneU?si=HnGTVcuG999o8gJh
Mikä on kohde - Anonyymi
En jaksa haluta enään
- Anonyymi
Takan edessä viltin alla älästi yhdessä.
- Anonyymi
Nyt just toivoisin aamuhalailua ja…
- Anonyymi
Porukka täällä on tosi pinnallista nähtävästi.
- Anonyymi
Kaipaan fyysistä yhteyttä hänen kanssaan. Ollaan oltu paljon ja viihdyn yhdynnässä kovasti.
- Anonyymi
Voihan täällä ilmoittaa, mutta miksi, jos jo olette yhdessä. Onnea kuitenkin!
- Anonyymi
Haluaisin ensin halin.
- Anonyymi
Mä en anna itseni miettiä tätä. Joskus haaveilin jostain ja sit mun oli vaikea olla normaali, kun nähtiin. Yritän pitää jalat maassa ja ajatukset siinä, mitä oikeasti tapahtuu.
- Anonyymi
Sellaista, että voisin repiä hänen sydämen rinnasta, niin kuin hän teki minulle. En oikeasti siihen pystyisi, mutta ajatus vähän purkaa tätä tunnetta sisältäni.
- Anonyymi
Jos vaikka saisi edes pitää kädestä kiinni ♥️
- Anonyymi
ei mitään hetkellistä. haluan sen miehen ikiomaksi sitten. ikuisesti ollaan yhdessä joskin myös erillään usein.
- Anonyymi
enkä palaa tänne enää muutako trollaamaan teille vtun typeryksille
- Anonyymi
kerron kuinka tulee ja kunnolla ja usein kitistää siat pesissänne
- Anonyymi
Voidi tulla munbhengittkzeen tmyöksi nukkumsmaaanoikea tetää
- Anonyymi
Oikea ei kyllä tiedä 😄
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oikea ei kyllä tiedä 😄
Ei vasenkasn tiedä.
- Anonyymi
ikävää läheisyyttä
- Anonyymi
"Anna mulle mitä vaan" kertoo ehkä kaiken.
- Anonyymi
En ikävöi ketään, joten minulla ei ole minkäänlaisia toivomuksia kenellekään! Pidän yksin olemisesta valtavan paljon! Aikoinaan eli ison perheeni kanssa ja nyt on yksin olemisen loppuelämäni ajan!
- Anonyymi
Tämänkin olisin voinut kertoa jo ennen projektin aloitusta, niin olisin välttynyt monilta rankoilta vuosilta! Miksi jotkut luulivat tietävänsä paremmin kuin minä itse mikä on minun näköistäni elämää! Ainoa tärkeä haave aikoinaan tapahtuneen eroni jälkeen oli saada tehdä itselle hyvin mieluisaa työtä vielä tänäkin päivänä. en ole koskaan haaveillut uudesta parisuhteesta, enkä uudesta ystävästäkään! Lasteni isä oli sen verran vaikea tapaus, että päätin etten enää koskaan halua uutta parisuhdetta kenenkään kanssa ja niin on todellakin ollut ja tulee aina olemaan! Miehet ovat säälittäviä halujensa kanssa, eikä minua kiinnosta yksikään mies edes ystävänä! Omat lapseni ovat minulle rakkaita, muita en elämääni halua enkä tarvitse!
- Anonyymi
Vois ottaa jotain liukasta ja alkaa käyttää käsiänsä...
- Anonyymi
Hän näyttäisi hyvin kauniille 16 den sukkahousuissa ja valkoisessa t-paidassa, epäilisin käteni hakeutuvan hänen paitansa sisäpuolelle suudellessa.
- Anonyymi
Suihkussa hyväilisin hänen kiinteää peppua... Paljon muuta sitten myös.
- Anonyymi
Suukkoja niskaan, otsaan, kaulaan, suulle bonuksena.
- Anonyymi
Läheisyys läheisyyyttä
- Anonyymi
Pään vadille..!
- Anonyymi
Ei saa matkia. Hovimestari on vain ja ainoastaan mun käytössä!
- Anonyymi
Mielessä kiihkeää suuteloa, paidan alta hyväilyä, hiusten hapomista, pöydälle nostamista ja sisään työntymistä. Käsi kädessä kävelyä, sohvalla kiehnäämistä ja hipelöintiä, kiusoittelua ja selkään sormilla kirjoittelua. Yhteistä ruuanlaittoa ja pitkiä märkiä suudelmia, sängylle kantamista, vaatteiden riisumista ja kielellä hyväilyä joka paikasta. Harmi kun se on vain hetken huumaa, ei kestävää.
- Anonyymi
Miksi ihmeessä vain hetken huumaa olis?
- Anonyymi
Ikävästi en mitään.
- Anonyymi
Alaston läheisyys. Paljas läheisyys.
- Anonyymi
Hiostava läheisyys. Kuuma läheisyys. Polttava läheisyys.
- Anonyymi
Tärkein läheisyys mitä oon toivonut jo kauan,
enemmän kuin mitään muuta,
olis että se mies olisi täällä mun luonani.
Saisin edes katella häntä ja ehkä halatakin...
Ja mahdollisesti jopa jutella mut kyllä me
voitais olla hiljaakin jos hän haluaa niin... :D
Tietty mä haluaisin paljon paljon enemmän,
mut se riittäis mulle kunhan olis mun elämässä
ja antaisi mun olla hänen elämässään.
Vaikka vaan jonkin aikaa niin silti...
Saataisiin rauha kaikkeen..
Ketjusta on poistettu 15 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m3085534- 735103
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest484176- 513850
- 433514
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo893143Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv733016- 422207
- 492138
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami272098