Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä.
Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko sen? Häiritseekö se sinua?
Kauhea ikävä iski
20
1571
Vastaukset
- Anonyymi
En usko
- Anonyymi
Rakastelisitko
- Anonyymi
Itse ikävöin myös. Hänelle jota viimeksi nähnyt maaliskuun alussa.
- Anonyymi
Onhan se tietysti romanttista kuvitella niin, mutta todellisuudessa toisen ajattelua ei voi tuntea. Itsesuggestio tietysti voi antaa joillakin yksilöillä sellaisen vaikutelman, mutta ei sillä valitettavasti ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Ajettelin juuri äsken halaavani häntä ja kuinka paljon haluaisin silitellä ja pussailla häntä.
- Anonyymi
Niin sama..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sama..
Telepatiaa.
- Anonyymi
Tunnen nykyään usein hänen tunteitaan. Välillä en tunne häntä ollenkaan, hän "häviää" jonnekin.
- Anonyymi
Kuuntelin musiikkia ja ajettelin elämäni rakkautta.
- Anonyymi
En tunne aina. Ei häiritse.
- Anonyymi
Ei se välity, tunnen vain oman ikäväni ja kauhean puristuksen rintakehällä😢 Vaikea uskoa että hän ikävöisi, luulen että ehkä hän olisi jaksanut jatkaa keskustelua jos niin tekisi..
Tänään on ollut vaikea päivä ikävöinnin suhteen. Toivon että huomenna helpottaa.- Anonyymi
Mikset niin tehnyt? Jos oli mahdollisuus.
- Anonyymi
Lipitän kahvia, syön nallepuuroa pensasmustikoilla ja banskulla. Cashewpähkinöitä myös.
Ja olet mun toinen mieli. - Anonyymi
Join kahvia hiljaisuudessa sen jälkeen kun olin nukkunut pitkään.
- Anonyymi
Minäkin nukuin melkein 9 tuntia. Sitä ei tapahdu juuri koskaan.
Sivu
- Anonyymi
Jos olet hän nainen, niin syvällä tunnen ja koen sinut. Hyvää itsenäisyyspäivää
💞- Anonyymi
Jos oisit Hän se mies mun oma niin joo💙hyvää itsenäisyyspäivää🇫🇮🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oisit Hän se mies mun oma niin joo💙hyvää itsenäisyyspäivää🇫🇮🤗
Kiitos, samoin sinulle. Hyvää Itsenäisyyspäivää! Niin pieni on maailma.
- AnonyymiUUSI
Ihan oksettaa lukea näitä tänne kiimoissaan kirjoittelevien siirappisia viestejä, uskoen että niitä on täällä lukemassa just joku kirjoittajan Inarin Essolla näkemä ihminen!
Voi juma mitä idiootteja tännekin on kerääntynyt- AnonyymiUUSI
Älä hyvä ihminen sitten lue tätä palstaa, jos noin vaikeaa on!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tulipalossa henkilövahinkoja, itsenäisyyspäivä alkoi huonosti, poliisi tiedottaa lisää
Savonlinna https://www.como.fi/uutiset/savonlinna-henkilovahinkoja-tulipalossa-poliisi-tiedottaa-lisaa/1799703Ennen ei ollut persuja ja työttömyyttä, lääkäriinkin pääsi
Ennen oli kaikilla töitä Kauppiaille kelpasi kun saivat voittoa Yritystukia ei ollut Lääkäriin pääsi kaikki haluklaat Nu1264191- 1133959
Somali ei kätellyt Stubbia Linnan juhlissa
Miksei somali osaa noudattaa hyviä käytöstapoja. https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/563a3dea-fa3f-41f3-b64f-406d24243706- 603477
Antifasismi - mitä se on?
Se on äärivasemmistolaista anarkistista toimintaa joka käyttää fasisminvastaisuutta keppihevosena oikeuttaakseen toimint462764Kuka on menehtynyt?
https://yle.fi/a/74-20198293 Kuulemani mukaan ryyppyporukka ollut hapualla ja kuolemanenkeli (F.G) eli mies jonka seuras182142- 571979
Kauhea ikävä iski
Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä. Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko201571Kemijärven kapungin teknisen osaston johtajat
KossuPekka ja KankaarannanMarkku olivat hyviä näissä tehtävissään. Tulevan vuodenvaihteen jälkeen tulee Kemijärvelle uu101391