Mietin vain, mitä olet juuri nyt tekemässä.
Mietin myös, välittyykö se sinulle, kun olet koko ajan mielessäni, tunnetko sen? Häiritseekö se sinua?
Kauhea ikävä iski
22
1830
Vastaukset
- Anonyymi
En usko
- Anonyymi
Rakastelisitko
- Anonyymi
Itse ikävöin myös. Hänelle jota viimeksi nähnyt maaliskuun alussa.
- Anonyymi
Onhan se tietysti romanttista kuvitella niin, mutta todellisuudessa toisen ajattelua ei voi tuntea. Itsesuggestio tietysti voi antaa joillakin yksilöillä sellaisen vaikutelman, mutta ei sillä valitettavasti ole todellisuuden kanssa mitään tekemistä.
- Anonyymi
Ajettelin juuri äsken halaavani häntä ja kuinka paljon haluaisin silitellä ja pussailla häntä.
- Anonyymi
Niin sama..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin sama..
Telepatiaa.
- Anonyymi
Tunnen nykyään usein hänen tunteitaan. Välillä en tunne häntä ollenkaan, hän "häviää" jonnekin.
- Anonyymi
Kuuntelin musiikkia ja ajettelin elämäni rakkautta.
- Anonyymi
En tunne aina. Ei häiritse.
- Anonyymi
Ei se välity, tunnen vain oman ikäväni ja kauhean puristuksen rintakehällä😢 Vaikea uskoa että hän ikävöisi, luulen että ehkä hän olisi jaksanut jatkaa keskustelua jos niin tekisi..
Tänään on ollut vaikea päivä ikävöinnin suhteen. Toivon että huomenna helpottaa.- Anonyymi
Mikset niin tehnyt? Jos oli mahdollisuus.
- Anonyymi
Lipitän kahvia, syön nallepuuroa pensasmustikoilla ja banskulla. Cashewpähkinöitä myös.
Ja olet mun toinen mieli. - Anonyymi
Join kahvia hiljaisuudessa sen jälkeen kun olin nukkunut pitkään.
- Anonyymi
Minäkin nukuin melkein 9 tuntia. Sitä ei tapahdu juuri koskaan.
Sivu
- Anonyymi
Jos olet hän nainen, niin syvällä tunnen ja koen sinut. Hyvää itsenäisyyspäivää
💞- Anonyymi
Jos oisit Hän se mies mun oma niin joo💙hyvää itsenäisyyspäivää🇫🇮🤗
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jos oisit Hän se mies mun oma niin joo💙hyvää itsenäisyyspäivää🇫🇮🤗
Kiitos, samoin sinulle. Hyvää Itsenäisyyspäivää! Niin pieni on maailma.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kiitos, samoin sinulle. Hyvää Itsenäisyyspäivää! Niin pieni on maailma.
Ihan oikeesti trolli..
- Anonyymi
Välittyy ja ei häiritse.
Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m1164576Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1013890Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363549- 513280
- 432972
Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182539Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest222442- 232196
UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami171839Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?351745