Ja aivan valtavaan haluun. Tahdon sinua R. ❤️
Heräsin taas ikävään
76
2618
Vastaukset
- Anonyymi
Älä sitten herää
- Anonyymi
Eihän tämä miehistä fantasioiva suomyyrä aka palstaäijä nuku, eli sinä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eihän tämä miehistä fantasioiva suomyyrä aka palstaäijä nuku, eli sinä
Repesin! Tuo suomyyrä oli kyllä kertakaikkisen hauska nimitys. Toi kylläkin mieleen palstan sen bossladyn. Tuo palstaäijä taitaa olla lähinnä verrattavissa joulupukkiin. Uskokoot ken tahtoo.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Repesin! Tuo suomyyrä oli kyllä kertakaikkisen hauska nimitys. Toi kylläkin mieleen palstan sen bossladyn. Tuo palstaäijä taitaa olla lähinnä verrattavissa joulupukkiin. Uskokoot ken tahtoo.
Sitten ei varmaan haittaa jos pistetään nyt jo laajempaan jakoon kauniit kuvasi ☺️
Naisia haukkuva ja mustamaalaava mies ansaitsee kyllä jo isompaa huomiota - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sitten ei varmaan haittaa jos pistetään nyt jo laajempaan jakoon kauniit kuvasi ☺️
Naisia haukkuva ja mustamaalaava mies ansaitsee kyllä jo isompaa huomiotaNoniin, palstayleisö odottaa jo semikiinnostuneena, onko kuuluisalla palstaäijällä joku naamakin?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noniin, palstayleisö odottaa jo semikiinnostuneena, onko kuuluisalla palstaäijällä joku naamakin?
Eli yritätkö jotenkin sivuuttaa tämän faktan että palstalla kirjoittelee mm. muiden ihmisten lapsista joku ihan oikea sairas yksilö? Mikä voisi olla motiivi sellaiseen...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Naisia haukkuva ja mustamaalaava mies ansaitsee kyllä jo isompaa huomiotaMissähän lääkkeissä näitä kirjoittelet? Olen nainen eikä minun kuvista kukaan ole kiinnostunut ja syystä. Huomasitkohan edes kun et näytä erottavan edes sukupuolta kirjoituksista. No et tietenkään, varsinkin kun noin varmana pidät luulojasi. Taidat itse olla aikamoinen suomyyrä ainakin sokeutesi perustella. Sinuna hankkisin parempia harrastuksia ennen kun harrastat enemmän tätä itsesi julkista nolaamista. Hyökut ihmisten kimppuun joilla ei ole mitään tekemistä noiden fantasioittesi kanssa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eli yritätkö jotenkin sivuuttaa tämän faktan että palstalla kirjoittelee mm. muiden ihmisten lapsista joku ihan oikea sairas yksilö? Mikä voisi olla motiivi sellaiseen...
"palstalla kirjoittelee mm. muiden ihmisten lapsista joku ihan oikea sairas yksilö"
Mitä ihmettä? No tuollaista en ole täällä nähnyt, vinkkaapa nyt yksikin viesti missä noin tehdään? Vaikka en täällä päivystäkään, niin sun juttusi on sen verran kroonistuneen oloisia, että taitaapa tuokin olla vain omia kuvitelmiasi. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Missähän lääkkeissä näitä kirjoittelet? Olen nainen eikä minun kuvista kukaan ole kiinnostunut ja syystä. Huomasitkohan edes kun et näytä erottavan edes sukupuolta kirjoituksista. No et tietenkään, varsinkin kun noin varmana pidät luulojasi. Taidat itse olla aikamoinen suomyyrä ainakin sokeutesi perustella. Sinuna hankkisin parempia harrastuksia ennen kun harrastat enemmän tätä itsesi julkista nolaamista. Hyökut ihmisten kimppuun joilla ei ole mitään tekemistä noiden fantasioittesi kanssa.
Juuri niin palstaäijä, anna kaiken tulla vaan. Kyllä se ehkä siitä iloksi muuttuu, ei näillä palstakirjoituksilla ole enää mitään merkitystä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
"palstalla kirjoittelee mm. muiden ihmisten lapsista joku ihan oikea sairas yksilö"
Mitä ihmettä? No tuollaista en ole täällä nähnyt, vinkkaapa nyt yksikin viesti missä noin tehdään? Vaikka en täällä päivystäkään, niin sun juttusi on sen verran kroonistuneen oloisia, että taitaapa tuokin olla vain omia kuvitelmiasi.Tämähän ei ole edes se varsinainen sivusto mistä heistä eniten kirjoittelet. Lykkyä pystyyn.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tämähän ei ole edes se varsinainen sivusto mistä heistä eniten kirjoittelet. Lykkyä pystyyn.
Eli ei ole täällä? Miksi kiusaat meitä muita täällä noilla palstaäijä-jutuilla, jos tyyppi vaikuttaa ihan muualla? Mene sinne muualle räksyttämään.
- Anonyymi
Pienet kaipuun laineet saapuvat tänne veteen piirrettyinä anonyymeinä viesteinä. ❤️
R- Anonyymi
tiedätkö, kenenkään ei ole pakko olla tällä palstalla? Mikä on sun ongelma, kun täällä koko ajan olet ja jos noin paljon vit..taa nähdä näitä viestejä ja mitään positiivista et täällä näe koskaan.. Jossain mielenterveyspalstalla on varmasti tilaa ja se sopii sulle paremmin, siellä saa keskustella harhoista ym muiden kaltaistensa kanssa :) Onnea matkaan, toivon sulle parempaa huomista ;) -sivusta-
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
tiedätkö, kenenkään ei ole pakko olla tällä palstalla? Mikä on sun ongelma, kun täällä koko ajan olet ja jos noin paljon vit..taa nähdä näitä viestejä ja mitään positiivista et täällä näe koskaan.. Jossain mielenterveyspalstalla on varmasti tilaa ja se sopii sulle paremmin, siellä saa keskustella harhoista ym muiden kaltaistensa kanssa :) Onnea matkaan, toivon sulle parempaa huomista ;) -sivusta-
Luuletko skitso että tätä on vain palstalla 😉 ikävä kyllä ei, seurailehan niitä parvekkeen ohi meneviä autoja ja tee kävelyretkiä koulujen lähettyville niin alkaa tapahtumaan.
- Anonyymi
Sä voit runoilla harhojasi. Niistä kehkeytyy matskua 🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Luuletko skitso että tätä on vain palstalla 😉 ikävä kyllä ei, seurailehan niitä parvekkeen ohi meneviä autoja ja tee kävelyretkiä koulujen lähettyville niin alkaa tapahtumaan.
Wolt kuskitkin laittaa rotanmyrkkyä palstaäijän ruokiin, vttu mikä spede
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt revi sukkahousujas. Kello on kohta jo 10 oisko aika siirtyä pelialustoille esittämään skidejä?
- Anonyymi
Samoin kova on miullakin kaka..kaipuu sinnuu koko..ajan ikävä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kerrotko sivulliselle että mihin kansioon katsot tämän mittelön menevän? -Kiinnostunu kyylä
- Anonyymi
Ja sit sä heräsit, ku se kaivoon tunkemas sammakko ei muuttunukka sun prinssikseks. ;)
-€1.12 - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja sit sä heräsit, ku se kaivoon tunkemas sammakko ei muuttunukka sun prinssikseks. ;)
-€1.12Miksi sammakon pitäisi muuttua pirssiksi? Taksin saa ihan tilaamallakin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi sammakon pitäisi muuttua pirssiksi? Taksin saa ihan tilaamallakin.
Vain "ensi"hoidon salakuvaajien beetasalpaajilla nitrodiscossa. Kuulemma. ;)
-RenkomäenKulKuSet - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä nyt revi sukkahousujas. Kello on kohta jo 10 oisko aika siirtyä pelialustoille esittämään skidejä?
Missä todellisuudessa elät?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Vain "ensi"hoidon salakuvaajien beetasalpaajilla nitrodiscossa. Kuulemma. ;)
-RenkomäenKulKuSetNo nii täällä taas Lahtelaiset elämäntapapilleristit löytäneet toisensa. Pysyisitte vaan siellä Trion kulmilla tai Liipolan Betonilla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
No nii täällä taas Lahtelaiset elämäntapapilleristit löytäneet toisensa. Pysyisitte vaan siellä Trion kulmilla tai Liipolan Betonilla.
Ahaa, modernit puistokemistit vauhdeissaan. Jatkakaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ahaa, modernit puistokemistit vauhdeissaan. Jatkakaa.
Jep. Toisten nimillähän voi jatkaa vaikka sitä väärien satasten painamista, jos ei invataksinka "stop"-nappiin yletä. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Miksi ajattelet, että jollain on sukkahousut? Mistä viestistä päättelet, että joku käy pelialustoilla? Ihan vain kiinnostaa, että kun ajattelussa ei ole mieltä eikä logiikkaa. Okeij, voit kuvitella ihmisistä mitä haluat, mutta se ei ole faktaa.
- Anonyymi
Heräsin keskellä yötä ajatusteni, tunteideni ja unieni sekamelskaan enkä sitten saanut enää uudestaan unta. Mietin vain miten saisin sinut taas pois ajatuksistani ja pystyisin elämään täysillä omaa elämääni. Toisaalta haluaisin kertoa sinulle kaiken mitä tunnen, mutta kun en vain voi. Ja palstalta pitäisi myös lähteä pois. terveisin R <3
- Anonyymi
Täällä on kaiken maailman hulluja kuten näkyy, pysytään pois täältä rakas, lupaathan sen. <3
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä on kaiken maailman hulluja kuten näkyy, pysytään pois täältä rakas, lupaathan sen. <3
Mites se viimeisin hoitojakso meni palstaäijä? Et taida olla kovin hyvää pataa hoitohenkilökunnankaan kanssa 😉
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mites se viimeisin hoitojakso meni palstaäijä? Et taida olla kovin hyvää pataa hoitohenkilökunnankaan kanssa 😉
Ei ihme että potilastiedot leviää
- Anonyymi
Riikka Riikkanen
- Anonyymi
Nukahdin onnellisena, menin kerälle lämpimät ajatukset sylissäni. Aamu samanlainen kuin sielläkin.
..Ei siihen näköjään kovin paljon sytykkeitä tarvita. :)- Anonyymi
Sun Match tais mennä ohi jo ennen syntymääs munastas. Käkipostillakaan ku se ei ihmiselämässä onnistu. ;)
-s nakebites - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sun Match tais mennä ohi jo ennen syntymääs munastas. Käkipostillakaan ku se ei ihmiselämässä onnistu. ;)
-s nakebitesEipä näy käkiä, silti joku on noin kukkuu heti aamusta?
https://youtu.be/BfJKy8stdMo - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
-s nakebitesVoi ny ristuksen sanonko mikä. En sano liian epäkristillistä nääs on. Sivusta lol
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eipä näy käkiä, silti joku on noin kukkuu heti aamusta?
https://youtu.be/BfJKy8stdMoJoo ja esiintyy toisena
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo ja esiintyy toisena
Pyöreellä torilla ku ei se häntäkä pysy pään perässä. ;)
- Anonyymi
Riina?
- Anonyymi
Jos aloituksessa ei lue, että naiselle, se on varmasti miehelle. Ja vaikka lukisikin.
- Anonyymi
Koijärven ikioma Salvatore. :D
-sivusta
- Anonyymi
Raisa kotkasta?
- Anonyymi
Oho
- Anonyymi
Rakas piilotettuna sydämestä 🥰
- Anonyymi
Tupeita saa kaupasta, ja tonnikalaa purkissaki. Mut harvalla sekä niskaan päätyy. ;)
-sivusta - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tupeita saa kaupasta, ja tonnikalaa purkissaki. Mut harvalla sekä niskaan päätyy. ;)
-sivustaMiksi tonnikalaa pitää nauttia ulkoisesti, ja vielä nisjan kautta? Tupeen kaulassa vielä jotenkin ymmärtää, kai se lämmittää siinä..
- Anonyymi
ehheh tottakai sä haluat :p
- Anonyymi
Ihana R 🥰
- Anonyymi
Kioski.
- Anonyymi
Menipä kummaliseksi ketju.
Hyvät itsenäisyyspäivät vielä hänelle. Olet taas vahvasti ajatuksissa. ❤️ - Anonyymi
Tuo R joka tässäkin ketjussa on kommentoinut, en ollut edelleenkään minä. Tämä tiedoksi niille, jotka taas luulee jotakin, jos vieläkin luulevat. Muistakaa mitä olen puhunut, se pitää edelleen paikkansa.
- Anonyymi
Eikä aloituskaan ollut tosiasiallisesti R:lle vaan sairaan stalkkerin tekojen tulosta. Esiintyy toisina mm.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikä aloituskaan ollut tosiasiallisesti R:lle vaan sairaan stalkkerin tekojen tulosta. Esiintyy toisina mm.
Ja sinä olet aloittaja, eikö niin, siis R:n stalkkeri.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Rose se on tuo R ja Jack ikävöi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jotain sinnepäin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Kuten sanottu esiintyy toisina ja vakoilee, ei kummaltakaan edellä mainituista. 😏
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Just noin. ❤️
- Anonyymi
Tuu R:lle niin voit kohdata R:n hänkin haluis kohdata sinutSiinä pysäkin lähellä hyvä R.
- Anonyymi
Kuka siellä kerro
- Anonyymi
Ride
- Anonyymi
Huomenta ❤️❤️❤️❤️
- Anonyymi
kiitos sinulle✨
- Anonyymi
Mä haluan selvyyttä. Mun tunteet on ja pysyy. Ei ne lopu etäisyyteen tai näkemättömyyteen.
Hyvää yötä.- Anonyymi
ei pidä paikkansa ei voi olla tunteita jos ei nää
- Anonyymi
Joko Minna olet vastaillut tähän ketjuun?
- Anonyymi
Ikuisesti sydämeen kätketty salainen R. 🥰
- Anonyymi
Voisko joku pelastaa tän R:n huonosta parisuhteesta? Kaipaan rakkautta enkä ainaista mökötystä. Sinä ihana toimiston nainen ehdota varatulle r:lle treffejä viikonlopuksi. Huomenna tai keskiviikkona. Lupaan lähteä mukaan ;).
- Anonyymi
Asetelmassa varattu ja sinkku sen varatun kuuluu tehdä aloite.
- Anonyymi
Jack ja Rose, tietävätkö T- mies ja A- mies teidän puuhistanne? Kas, kun ei puhuta, niin kirjoitetaan sitten. 🙄
- Anonyymi
😅😅
- Anonyymi
Narsku-iskän pikkuapulaiset taas touhukkaana.
- Anonyymi
Kuka kaipailee minua? Laita tunnisteet tai en ota yhteyttä.
- Anonyymi
Onko R. etunimi, sukunimi. Aika anonyymi aloitus anyway.
- Anonyymi
Jack Daniels ok
- Anonyymi
Titanic upposi vuonna 1912.
Sotaa käytiin viimeksi vuosina 1939-45.
Sinä olit nuori ja virheetön vuosikymmeniä sitten.
Ajattelitko elää kadonneessa menneisyydessä,
kunnes päälläsi on 2 metriä multaa.
Minä en elä menneisyydessä. Minun ei tarvitse.
Minä komistun ja nuorenen vuosi vuodelta. Muutun aina vain terveemmäki ja ketterämmäksi. Minulla on aikaa ja sitä tulee minulle koko ajan lisää. Teen lisää lapsia yhä uusia naisten kanssa. Ystävyyssuhteita syntyy uusia ja vanhat kukoistavat.
Kun te kuolette, synnyn minä uudelleen entistä ehompana ja aloitan elämäni alusta.
Mies mielessänne,
Kaipauksenne kohde,
Unelmienne Ritari
Paras kaikista
Ainoa pelastuksenne ja toivonne
Järjen valo
Illan ratto
Aamun aurinko
Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Riikka Purra lupasi Suomen kansalle 1 euron bensaa, hinta nyt 2 euroa
Vasemmistolaisen Marinin hallituksen aikana bensa ei maksanut kuin 1,3 euroa litralta. Ministerin pitäisi perustuslain m2054997Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o1184093Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä363599- 573575
- 513430
Rakkaalle miehelle
Terveiset rakas. Ikävä on edelleen. Suru valtaa sydämen, kun en saa lähestyä sinua. En saa vastauksia, en soittoa, viest382975Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu182579- 232336
SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo332113UMK-juontajakaksikon pari isoa "mokaa" ihmetyttää - Mitäs tykkäsit Syköstä ja Uotisesta juontajina?
Tänä vuonna UMK-lavalla nähtiin artistien lisäksi juontajakolmikko Jorma Uotinen, Sami Sykkö ja Jasmin Beloued. Juontami221960