Syyllistyikö Rinne peiteltyyn panetteluun?

demaripaskaasataa

Eilinen Eduskunnan kyselytunti meni överiksi. Pääministerikin joutui aloittamaan oman vastauksensa Rinteen tekemään hävyttömään ja vastuuttomaan vihjailuun, ... alkaa kauden edetessä retoriikka menemään pahempaan suuntaan...

Syyllistyikö Rinne peiteltyyn panetteluun? Sipilä on aikaisemminkin törkeästi leimattu rikolliseksi SDP:n johdon osalta ja samaa asiaa on Yle ja lehdistö rummuttaneet, kunnes tutkimisen jälkeen Sipilä on todettu syyttömäksi. Korjattiinko asia Ylen ja syyttelijöiden osalta? Pyydettiinkö anteeksi?

Demareiden häviö edellisissä eduskuntavaaleissa ja joutuminen oppositioon on ollut karvas kalkki, mutta se ei oikeuta valehteluun ja muiden mustamaalailuun.

"Älä sano väärää todistusta... " !!!!!

6

254

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Sitäsamaataaskerran

      Kuuntelin myös keskustelua, ja huomasin että ei se Sipilä osannut vastata.Kierteli kysymystä kierä kun on.

    • eitaxfree

      Rinteen käytös oli todella törkeää, tahallista vääristelyä. Usein ennenkin Rinteen esiintyminen eduskunnan kyselytunnilla on samanlaista, pelkkää syyttelyä ilman mitään rakentavia ehdotuksia. Eihän puheesta tosin tahdo saada selvääkään, mutta ääni ja ilmeet ovat niin vihaiset ja hyökkäävän oloiset , että ärsyttää katsoakin. Ihmettelen, ketkä tätä riidankylväjää voi haluta pääministeriksi, se olisi katastrofi Suomelle. Nyt meillä on sivistynyt ja hyvä pääministeri, joka esiintyy asiallisesti ja tyylikkäästi ketään henkilökohtaisesti moittimatta kaikissa tilanteissa. Sipilän käytös oli oli asiallista ja rakentavaa myös oppositioaikana, toisin kuin näillä nykyisillä opposition edustajilla, tyhjän huutajilla .

      • mielipidetämäkin

        Niin kyllä huuto on tyhjää, jos ei sisältöä ymmärrä.Ois kerrankin hauskaa saada kuulla vastauksen kysymyksiin.Ei ne työkseen huutele oppositio.Minun mielestä ei kuulu kieroisuus sivistykseen , ja sitä hallitus on harjoitellut.Huonoin hallitus minun mielestä.


    • LakkokenraaliSaalistaa

      Puukolla selkään Juttaa, puukolla selkään Lindtmania (?).....omat jäljet kaaosta, sotkuja ja oikeusjuttuja.

    • On tunnettua että AY pomot ajavat vain itselleen ja jäsenilleen lisää liksaa hinnalla millä hyvänsä. Kuitenkin meillä on ollut jo lauan sosiaaliturva, niin että jos se siitä riippuisi, asiat olisivat jo kunnossa. Näinä vuosina vaan elinkeinorakenne on muuttunut niin paljon että työpaikkojen luominen on haastavampaa kun avoimet työpaikat ja työttömät eivät kohtaa.

    • demarilupausnaisteneuro

      Tästä demareitten ala-arvoisesta retoriikasta taas puhutaan.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe