Korvaukset

Asiallisetvastaukset

Turun puukottaja tuomittiin tänään mittaviin korvauksiin.
Mistä/kuka korvaukset loppupeleissä maksaa, jos tuomittu on vahingonkorvausvelvollinen mutta varaton.
Sama koskee myös muita korvauksiin tuomittuja, on he sitten supisuomalaisia tai muualta tulleita.
Kuka maksaa puolustusasianajajan ja siihen kulut?

12

503

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artisti_maksaa

      Ei tämä tähän loppunut. Lisää kuluja tulee varmasti. Valituskierros luvassa.

      • Xol

        Miksi ihmeessä pitäisi valittaa? Mitä merkitystä sillä on, on terroristinen teko murhineen vai muutoin murha? No, asianajajalle lisää liksaa.
        Tämän päivän lehdessä oli, että "istunee" 20 vuotta. Mitähän maksaa vankilapäivä?


    • Menee valtion piikkiin eli me veronmaksajat,tuskin sillä terroristilla on rahaa?

    • Whiteman

      MATU kuin MATU tulee kalliiksi suomalaisille veronmaksajille.ja kiitos taas tietylle ministerille

    • mielipide------

      Asianajajat kittää suurista palkkioistaan ja uhrit eivät saa käytännössä latiakaan.
      Siinä teille diktatuurin ensimmäinen sääntö.

      • Kunhanmietin

        Turun puukotuksessa uhrien omaisille ja muille kärsineille/loukkaantuneille määrättiin korvaus 466.000. Asianajokulut 150.000 (IL 15.6 ).
        Elinkautinen Suomessa ainakin 12 vuotta, elinkautisesta ei pääse pois, jos on lusinut puolet tuomiosta
        Tässä tapauksessa hirveät kulut yhteiskunnalle. Vankila-aikakin maksaa paljon.
        Oma mielipiteeni on, on murhaaja kuja tahansa, että elinkautinen pitäisi olla todella elinkautinen.
        Toivottavasti tässä tapauksessa tulee ainakin karkoituspäätös. Miksi muuten syyllinen ei kärsi tuomiota synnyinmaassaan?


      • Fgjkllöq
        Kunhanmietin kirjoitti:

        Turun puukotuksessa uhrien omaisille ja muille kärsineille/loukkaantuneille määrättiin korvaus 466.000. Asianajokulut 150.000 (IL 15.6 ).
        Elinkautinen Suomessa ainakin 12 vuotta, elinkautisesta ei pääse pois, jos on lusinut puolet tuomiosta
        Tässä tapauksessa hirveät kulut yhteiskunnalle. Vankila-aikakin maksaa paljon.
        Oma mielipiteeni on, on murhaaja kuja tahansa, että elinkautinen pitäisi olla todella elinkautinen.
        Toivottavasti tässä tapauksessa tulee ainakin karkoituspäätös. Miksi muuten syyllinen ei kärsi tuomiota synnyinmaassaan?

        Niin mitä sitten?
        Se matu terroristin ei tarvitse maksaa mitään.
        Yhteiskunta sen maksaa ja yhteiskunta olet sinä ja minä.
        Ja se ei istu kuin puolet! Ja vapautuu siviiliin jossa sille järjestetään täysi ylläpito meidän kustannuksella.


    • Ghkllll

      Yhteiskunta maksaa nekin!
      Matu terroristi istuu 6 vuotta ensikertalaisena ja pääsee nauttimaan vapaudesta täysillä ylläpidoilla.

    • Aasinsulhaset

      Aasin nussija ei maksa latiakaan meidän pussista menee paska ministerit nauraa ja lätystää saleissaan.Paras näille olisi kun hirren pätkät kuuden tuuman piikilla jalkoihin ja kävelemään kotiaan vituako näitä täällä elätetään.

      • Fhjklll

        Totta puhut!
        Ei se maksakkaan. Vaan yhteiskunta eli sinä ja minä....


    • Mammas

      No niin. Tuomioista valitetaan lehtitietojen mukaan.
      En kerta kaikkiaan voi ymmärtää!

      • Eipämuuta

        Asianajajan mukaan tämän rikoksen tekijän aika käy pitkävetiseksi vankilassa. Valitus liittynee siihen, millä nimikkeellä rikos on tehty. Jos on terroristinen rikos, istuu pidempään. Normimurhista voi hakea joskus armahdusta.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1107
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      125
      886
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      110
      881
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      278
      675
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      76
      648
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      73
      603
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      572
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      546
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      38
      510
    10. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    Aihe