Korvaukset

Asiallisetvastaukset

Turun puukottaja tuomittiin tänään mittaviin korvauksiin.
Mistä/kuka korvaukset loppupeleissä maksaa, jos tuomittu on vahingonkorvausvelvollinen mutta varaton.
Sama koskee myös muita korvauksiin tuomittuja, on he sitten supisuomalaisia tai muualta tulleita.
Kuka maksaa puolustusasianajajan ja siihen kulut?

12

478

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • artisti_maksaa

Ei tämä tähän loppunut. Lisää kuluja tulee varmasti. Valituskierros luvassa.

• Xol

Miksi ihmeessä pitäisi valittaa? Mitä merkitystä sillä on, on terroristinen teko murhineen vai muutoin murha? No, asianajajalle lisää liksaa.
        Tämän päivän lehdessä oli, että "istunee" 20 vuotta. Mitähän maksaa vankilapäivä?

• Menee valtion piikkiin eli me veronmaksajat,tuskin sillä terroristilla on rahaa?

• Whiteman

MATU kuin MATU tulee kalliiksi suomalaisille veronmaksajille.ja kiitos taas tietylle ministerille

• mielipide------

Asianajajat kittää suurista palkkioistaan ja uhrit eivät saa käytännössä latiakaan.
      Siinä teille diktatuurin ensimmäinen sääntö.

• Kunhanmietin

Turun puukotuksessa uhrien omaisille ja muille kärsineille/loukkaantuneille määrättiin korvaus 466.000. Asianajokulut 150.000 (IL 15.6 ).
        Elinkautinen Suomessa ainakin 12 vuotta, elinkautisesta ei pääse pois, jos on lusinut puolet tuomiosta
        Tässä tapauksessa hirveät kulut yhteiskunnalle. Vankila-aikakin maksaa paljon.
        Oma mielipiteeni on, on murhaaja kuja tahansa, että elinkautinen pitäisi olla todella elinkautinen.
        Toivottavasti tässä tapauksessa tulee ainakin karkoituspäätös. Miksi muuten syyllinen ei kärsi tuomiota synnyinmaassaan?

• Fgjkllöq
        Kunhanmietin kirjoitti:

Turun puukotuksessa uhrien omaisille ja muille kärsineille/loukkaantuneille määrättiin korvaus 466.000. Asianajokulut 150.000 (IL 15.6 ).
        Elinkautinen Suomessa ainakin 12 vuotta, elinkautisesta ei pääse pois, jos on lusinut puolet tuomiosta
        Tässä tapauksessa hirveät kulut yhteiskunnalle. Vankila-aikakin maksaa paljon.
        Oma mielipiteeni on, on murhaaja kuja tahansa, että elinkautinen pitäisi olla todella elinkautinen.
        Toivottavasti tässä tapauksessa tulee ainakin karkoituspäätös. Miksi muuten syyllinen ei kärsi tuomiota synnyinmaassaan?

Niin mitä sitten?
        Se matu terroristin ei tarvitse maksaa mitään.
        Yhteiskunta sen maksaa ja yhteiskunta olet sinä ja minä.
        Ja se ei istu kuin puolet! Ja vapautuu siviiliin jossa sille järjestetään täysi ylläpito meidän kustannuksella.

• Ghkllll

Yhteiskunta maksaa nekin!
      Matu terroristi istuu 6 vuotta ensikertalaisena ja pääsee nauttimaan vapaudesta täysillä ylläpidoilla.

• Aasinsulhaset

Aasin nussija ei maksa latiakaan meidän pussista menee paska ministerit nauraa ja lätystää saleissaan.Paras näille olisi kun hirren pätkät kuuden tuuman piikilla jalkoihin ja kävelemään kotiaan vituako näitä täällä elätetään.

• Fhjklll

Totta puhut!
        Ei se maksakkaan. Vaan yhteiskunta eli sinä ja minä....

• Mammas

No niin. Tuomioista valitetaan lehtitietojen mukaan.
      En kerta kaikkiaan voi ymmärtää!

• Eipämuuta

Asianajajan mukaan tämän rikoksen tekijän aika käy pitkävetiseksi vankilassa. Valitus liittynee siihen, millä nimikkeellä rikos on tehty. Jos on terroristinen rikos, istuu pidempään. Normimurhista voi hakea joskus armahdusta.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Immu otti pataan

Olen pettynyt, hänen piti viedä Stagalaa kuin litran mittaa - mutta kuinka kävikään? Voi hemmetti sentään.... Ääääääh!
      Kotimaiset julkkisjuorut
      220
      3052
    2. Moikka rakas

Oon miettinyt meidän välistä yhteyttä viime aikoina. En ihan osaa pukea sanoiksi, mitä kaikkea tunnen, mutta halusin vaa
      Ikävä
      11
      1398
    3. Tykkäätkö halaamisesta?

Minä en. Tänään tuttava, jolle olen maininnut että en pidä halaamisesta, yritti halata minua ja olen vieläkin ihan raivo
      Maailman menoa
      120
      1337
    4. Näetkö feminismin uhkana

Vai mahdollisuutena kun deittailet naisia? Mitä miehet mieltä feminismistä?
      Ikävä
      214
      1324
    5. Malmin tapaus on järkyttävä

Kolme ulkomaalaistaustaista miestä raiskasi nuoren tytön tavalla, jota ei meinaa uskoa todeksi. Mikä voisi olla oikeampi
      Maahanmuutto
      393
      1293
    6. Miksi kaivata miestä

jolla ei edes muna toimi?
      Ikävä
      111
      1133
    7. Mitä haluaisit kysyä

Kaivatultasi?
      Ikävä
      96
      1080
    8. Hinduilu on suurta eksytystä

tekosyvällinen tarina uppoaa moneen. Harhautusta todellisen Jumalan yhteydestä. Kuka haluaisi nähdä sielunvaelluksessa
      Hindulaisuus
      457
      1078
    9. Oot nainen kaunis

muista hymyillä jatkossakin.
      Ikävä
      46
      934
    10. Mitkä asiat teidän elämässänne on

Tällä hetkellä parasta?
      Ikävä
      66