Ammattiliiton kyvykkyys on huono, kun pitää mennä laittomiin lakkoihin. Lakolla kiristäminen ja uhkailu ovat 1900-luvun vanhoja menetelmiä, joista digiaika on ajanut ohi.
Syyllistyvätkö lihanleikkaajat toimillaan myös eläinrääkkäykseen? Muutama vuosi sitten samaa vastuutonta porukkaa oli Forssan tehtaalla lakossa, minkä takia sikoja jouduttiin polttamaan. Eläimiä poltettiin lakkoilun takia. Eläinrääkkäystä.
Ulkopuoliset aina kärsivät lakoista. Lakkoilijan tilipussi on aina vajaa. Lakoissa ei ole voittajia. Vain häviäjiä. Arvostus lakon järjestäjiin romahtaa viimeistään silloin, kun lakkoilijat huomaavat, että ei siinä heidän asioita ajettukaan, vaan joitain ihan muuta.
Lihanleikkaajien laiton lakko
aypaskaasataa
1
165
Vastaukset
- RyhdynVegegsi
Paljon tuolla on työntekijöitä?
Jos vaatimus on 7 euroa lisää tunnilta, ei lähtöpalkka voi olla huono.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mies vinkkinä sulle
Jos pyytäisit kahville tai ihan mihin vaan, niin lähtisin varmasti välittämättä muista987663- 1055532
- 2664738
- 494683
- 663405
- 502768
- 582457
Olet oikeasti ollut
Niin tärkeä mulle ja kaikki meidän väliltä on pilattu ei yksistään sinun toiminnalla vaan minun myös.222418Kuuluu raksutus tänne asti kun mietit
Pelkäätkö että särjen sydämesi vai mikä on? En mä niin tekisi mies koskaan 😘292372- 412244